Skocz do zawartości

Bitwa 3D : Time Machine - KONIEC


piksar

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 177
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No co tu dużo mówić SUPER no i masz 10/10

Jak dla mnie bomba no i te stonowane otoczenie mi się bardziej podoba jest na prawdę super.

 

GRATULACJE

 

 

 

P.S. nie zrozumiem po co robić DOF w PS nie lepiej exp do blendera i 3min zabawy ale jest wszystko bez problemu. Jak masz zapisany obrazek to renderujesz w Blenderze tylko kanał Z a to trwa chwile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne, fajne, chociaż ta czerwień kamieni nieco mnie razi. Ale ciekawe ujęcie tematu. Faktycznie jest coś pięknego w precyzji i budowie takich mechanizmów. Gratuluje ukończenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

pikSar gratuluje skończenia!

ale jeszcze masz trochę czasu, zważywszy ze termin przesunęli o kolejne 3 tyg, wiec może warto jeszcze popracować nad tym co panowie wyżej ci proponują.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca wygląda wspaniale i robi wrażenie, nawet na starych wyjadaczach: http://www.zegarkiclub.pl/forum/viewtopic.php?t=14099. Pozdrawiam i trzymam mocno kciuki

 

dzięki za link - bardzo przyjemnie było to czytać

 

co do reszty to dzisiaj siadam i postaram się pomęczyć jeszcze ten model - postarzyć go. Chciałem użyć Vraydirt jak ktoś proponował ale nie mam na tym polu żadnych sukcesów - rozpracuje dzisiaj helpa do Vraya

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pikne, gratuluje ukonczenia. glos oddaje na ciebie [jesli bedzie "nagroda publicznosci", a sadze ze bedzie], imho najlepiej podpasowane pod temat bitwy, i bardzo dobrze wykonane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w miejscach w których dodałeś rysy (wewnętrzna strona zębów), powinny raczej znaleźć się krótkie, o odwrotnej polaryzacji. Pamiętaj, ząbki nachodzą na siebie, a nie trą wzdłuż osi. Ryski powinny być ledwo widoczne, co innego ślady obróbki kół zębatych... tutaj mozesz puścić wodze fantazji.

 

Powodzenia! Pamiętaj też... nie jestem fachowcem od werków, a jedynie od zegarów słonecznych - hahaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema bardzo fajnie ci to wyszło, ale możesz zwiększyć rozdzielczość bump map na metalu(czy displacement) ponieważ widać schodkowanie. Bump wchodzi na kryształek tak btw. Ten na samym dole.

\

Efekt wizualny bardzo ciekawy. Niby temat zrealizowany, ale obrazek nie pokazuje żadnej historii, to minus i jury pewnie zwróci na to uwagę.

 

Pozdro

 

Co do wypowiedzi lewusa pod spodem, Zgadzam się. Dużo lepiej by bardzo lekki efekt brushed metal,

 

Odbicia w tylnich kłach zembatych też jakoś mi niepasują. Może to wina kompresii.(Jeżeli kompresii niema, a to jest DoF to wyłącz dof:-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pikSarze :) ciągnij dalej temat.

jak ja to widzę:

- Jest szaro buro.

- Nudny kadr strasznie.

- Ogólnie się napracowałeś ale nie ma na czym oka zawiesić. wszystko się zlewa (zrobiłeś tak dużo detali że zrobił się z tego wzorek).

- Obrazek jest idealnym tłem dla czegoś więcej. może osadzić jakąć miniaturową postać wspinającą się po czymś lub takie tam.

 

Pozdrawiam.

 

ps. szkoda że frezów nie widać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra z powodu wyjazdu to jest ostatnia wersja do nominacji

update również w pierwszym wątku.

Interesuje mnie Wasza opinia na temat kolorów - bo sam już nie wiem na 3 monitorach mam kompletnie różne kolory.

 

3e15cd69ca5f686b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

no no, dobrze ze cie namówili na te szlify, pracka nabrała rumieńców! gratuluje skończenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności