Skocz do zawartości

Bitwa 3D : Time Machine - KONIEC


piksar

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 177
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam!!

eee tam brzydko jest,PikSar skoncz z grafika i zostaw w spokoju mojego kosmonaute :D:D

a tak na powaznie

to przyjemnie sie prezentuje ale cos nie gra w tym kurde nie wiem co ale cos to cos ;)

naprawde super robota ze tez chcialo ci sie modelowac te wszystki srubki i inne duperele ;)

pozdro i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co pikSar tak dzisiaj zaglądam któryś raz na forum, przede wszystkim bitwe 3d i doszedłem do wniosku, że twoja praca to mój faworyt :D

Dlaczego? Odpowiedź jest dość prosta, pomijając wykonanie, które jest świetne, twoja praca, przynajmniej dla mnie, jako jedyna odzwierciedla w 100% temat bitwy :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co pikSar tak dzisiaj zaglądam któryś raz na forum, przede wszystkim bitwe 3d i doszedłem do wniosku, że twoja praca to mój faworyt :D

Dlaczego? Odpowiedź jest dość prosta, pomijając wykonanie, które jest świetne, twoja praca, przynajmniej dla mnie, jako jedyna odzwierciedla w 100% temat bitwy :rolleyes:

 

patrząc jednak na inne prace jeśli chodzi o skill, nie mam najmniejszych szans

dzięki za poparcie - głosuj na mnie jak będzie możliwość:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za opinie - poprawię to rozmycie - to pierwsza próba DOF w PS

zresztą pierwszy raz próbuje przełamać lody z PS

 

pikSar no co TY używasz Vray i DOF robisz w PS :eek:

Nie będę pisał iż Ci nie wyszło bo już inni to mówili ja tylko powiem iż jeżeli nie chcesz włączyć jednej zakładki w opcjach Vray'a

Zobacz tutaj >>>>vrayelite.com

Albo tutaj prosto jak na dłoni DOF in Vray

No to użyj w PS kanału Zbuffer se sceny w DOF rozmycie zwieksza się wraz z odległością i jest na całej szerokości w jednej lini a u Ciebie pływa.Wlącz sobie w camerze ClipingDist i zobacz jak ucina Ci scenę i tak powinno byc z DOF..

 

CO do pracy no to masakra ,ile tam było dłubania.

Powodzenia z DOF nie zepsuj tego co już osiągnołeś.

 

Co do Faworytów to jest to też mój Faworyt bo prawdę mówiąc nie wiele prac tak odzwierciedla hasło birwy jak Twoja.

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=37355&page=2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jestem zaskoczony :D myslałem ze już to nie zrobi na mnie wrażenia ale jest SUPER.

 

Jak dla mnie masz miejsce na podium:)

 

8/10 było by 10/10 Gdyby był DOF w Vray:D albo ja już oślepłem od pisania tej Pracy licencjackiej

 

P.S.Sprawdz post#29 chyba tego nie poprawiłeś albo takie odbicia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie z postu #73 najlepszy...masz mój głos jesli bedzie głosowanie..rewelacja!!!!!....za komentarz niech posłużą słowa mojego kumpla któemu to pokazałem: " oooooj ten człowiek od dawna pewnie przebywa w psychiatryku...teraz to zrobił?..znaczy co wypuscili na przepustke? " :D............Piksar, jestes w tym świetny, gratulacje!.

Pozdrawiam, Kliment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piksar to sobie wykombinowales koncet- wszystko z metalu...

 

takie zboczenie ale ktoś w mechanice musi robić :)

 

dzięki za komenty, dzisiaj wieczorem albo rano mam nadzieje koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tymko--> ty piszesz o przekladni ktora ma zeby o obrysie ewolwentowym, specjalny ksztalt wlasnie taki obly, aby w 1 momencie maxymalnie zwiekszyc ilosc par kontakowych. hehe dosc szeroko stosowane ze wzgledu na fakt ze "za nic" bo nie wiekszasz ani liczby zebow ani masy, a dostajesz znacznie wieksza wytrzymalosc, szczegolnie zmeczeniowa.

Co do samego obrazka to brakuje mu czegos tego co jest w koncepcie, brakuje mu zycia, calosc jest zbyt idealna, zadnych sladow po frezach wszytkie ksztalty i grubosci idealne, szkoda.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NA poczatku zaznacze iz jestem zerowym zwolennikiem tego typu prac - jednak ta naprawde zrobila n mnie pozytywne wrazenie.

 

Ja przy takich modelach staje sie agresywny dla otoczenia.

 

Wedlug mnie najlepszy render (kolorystyka/dof) to 73

Wszystko wyglada jak jakies odjechane miasto przyszlosci :D

 

cool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna pracka, na początku jakoś nie byłem do niej przekonany, ale przyznam, że z postępem prac zmieniało się moje zdanie. Gratuluje ukończenia i jeszcze raz, naprawdę fajna praca. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności