Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!

wyglada calkiem calkiem :)

ale szkoda ze odbiegles od conceptu http://www.kronosclub.com/KC/Pics/DP.jpg gdyz wyglada super :)

na twoim miejscu bym poprawil tak:

-ozywic kolory nadac im zycia :)

-frez do wymiany na referce wyglada super

-tak samo jak te (nie wiem jak na to sie mowi) kreski nadajace nierownosci :D najpewniej nie ma z tym duzo roboty a efekt jest duzo lepszy :)

i pamietaj ze frez itp wszystkie nierownosci sa delikatne ze nawet trzeba sie przypatrzwec zeby zobaczyc je a u ciebie sa nachalnie ;)

tyle odemnie :)

pozdro i powodzenia

  • Odpowiedzi 177
  • Wyświetleń 33,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest małe, ładne, piękne, brakuje jednak jakiegoś głównego elementu na którym można by było zawiesić oko.

Napisano
  • Autor

jeszcze jedna próba frezów (za mała rozdziałka bump mapy chyba)

 

2392ea5d5b6a0000.jpg

Napisano

oj..za duze i zbyt wygładzone te slady po frezie,mam wrazenie ze te ślady powinny miec tylko półkoliste "rowki"...moze przygotuj w szopie samemu taką mape hmmm?

....ale widze ze ciągle dopieszczasz , próbuj próbuj:)

Napisano

teraz tak patrze i jakoś mi sie wydaje, że te elementy, które są frezowane powinny być bardziej srebrne ;]

Napisano

tez uwazam ze jest znaczaco lepiej.... zrób w corelu czarno białe kręgi w hi res bez tych zbędnych poprzecznych brudów i bedzie ok...ale naprawde teraz jest juz o niebo lepiej.

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

jeszcze w wiekszej rozdzialce - lekko zwiekszony bump, zmienione lekko "diamenty"

 

3bd737614121f1a2m.jpg

 

teraz widze że mi sie pochrzaniło cos i znowu stary typ zębatek jest na renderze wieczorem zapuszcze jeszcze raz

Napisano

Dla mnie rewelacja. Uwielbiam maszynerie i wszystko co się z żelastwem kojarzy.

Tylko frezy jakieś trochę dziwne - trochę chyba zbyt toporne jak na zegarek.

Może węgliki były już zużyte...

Napisano

piksar chyba faktycznie za mocne.. ja bym próbował z mapami odbić.. daj to nie na bumpa/displ tylko na refl/gloss będzie to symulować wypukłości przez zróżnicowanie odbić ... sam jestem ciekaw czy to będzie wyglądać dobrze

Pozdro

Napisano
  • Autor
piksar chyba faktycznie za mocne.. ja bym próbował z mapami odbić.. daj to nie na bumpa/displ tylko na refl/gloss będzie to symulować wypukłości przez zróżnicowanie odbić ... sam jestem ciekaw czy to będzie wyglądać dobrze

Pozdro

 

mapa przeniesiona do slotu reflection :

 

ae771621a696ac1bmed.jpg

 

tu wiekszy :

ae771621a696ac1bm.jpg

Napisano

hm.. delikatne to to jest, ale nie w ta strona .. wygląda jak by było jakimś pyłem posypane. Proponuję dać tą mapę tylko na glossines.

pozdro

Napisano

Myślałeś może by zmienić perspektywę?

Obrazek może nabrał by więcej dynamiki, tak sądzę ;D

Napisano
  • Autor
Myślałeś może by zmienić perspektywę?

Obrazek może nabrał by więcej dynamiki, tak sądzę ;D

 

dzieki za komentarze, nie bedzie juz czasu na zmiany - renderuje ostatni raz w wiekszej rozdzialce i czas zamykac projekt - zabawa ciekawa byla

W najsmielszych planach nie myslalem ze watek bedzie mial taka ogladalnosc łał 10500 odwiedzin a myslalem ze watek Intervan pozostanie niedoscgniony a tu z ttaaddkkiem prawie go dopadlismy.

Napisano

a może jakko post produkcje spłaszcz go troche. Gdyby kamera była bardziej panoramiczna to dużo byś uzyskał na takim efekcie.

 

pozdro

Napisano

No No piksar bardzo ładny ten Twój zegarek i duzo detali widzę. Fajne oswietlenie i dobry render :) Gratki

Napisano

rewelacyjne wykonanie, swietny render (widze ze przydaly sie rady z forum zegarmistrzowskiego dotyczace szlifowania :D, mieli chlopaki racje duuuuzo realizmu :)

 

jednym slowem: MISZCZOSTFO! :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności