Dawcio_m Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Napisano 19 Czerwiec 2007 okey wywale tego dofa następne rendey już będą bez:) dzięki;)
mrkrzysiek Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 co do tych reflektorów to materiał mi sie nie podoba jakoś dziwnie on wygląda i nie ładnie się w nim odbija otoczenie
Dawcio_m Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Napisano 19 Czerwiec 2007 mkrzysiek dzięki myśle, że teraz troche lepiej. Dostosowałem się do porad dodałem conieco szyby i te uszczelki bedą jeszcze mały inne materiały:)
pecet Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 mmm :) ale coś przednia szyba jakby krzywa, na lampach może lekko zbluruj odbicia
ReflectVision Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 a mi przodem nie przypomina zupelnie 407 .. ma inny ten pysk przypatrz sie i perspektywa renderu i tej fotki chociaz inna to raczej nie przeszkodzi w zauwazeniu roznicy hehe jezeli nie widzisz to moge wyrysowac roznice :)
RA Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 Nom, coś tu jest na rzeczy, nie ma tej drapieżności. Jakich printów używasz dawcio? Studio robi się coraz ciekawsze, ale materiał lamp potrzebuje jeszcze jednej warstwy, która go rozjaśni. Coś jak zwykły chrom, ale mocno zblurowany i wrzucony do vrayblendmtl razem ze zwykłym chromem.
Dawcio_m Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Napisano 19 Czerwiec 2007 pecet szyba i tak chyba pójdzie do wymiany zblurować odbicia hmm ale mi sie wydaje, że w klaszach są ostre odbicia niewiem zobacze czy wyjdzie lepiej dzięki:) qba no wiesz teraz nawet jak coś jest nie tak to na tym etapie to jest nie do poprawy to ujęcie chyba za bardzo od góry bo jak ustawiam mniej więcej tak jak na tym obrazku to jest bardzo podobnie:) i chyba z fovem przesadziłem w camerze może też troche przez to dzięki;) RA printy z smcars takie niebieskie, niemam teraz dostępu do blueprintów z smcars więc nie podam ci linka z tym materiałem jeszcze pokąbinuje:)
ReflectVision Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 to ujęcie chyba za bardzo od góry bo jak ustawiam mniej więcej tak jak na tym obrazku to jest bardzo podobnie:) pokaz :) bo nie chce mi sie wierzyc ze intuicja mnie zawodzi ; p
Kedzior Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 Generalni piknie, z tym że materiał felg leży i coś z perspektywą, bo ten przód wygląda na strasznie wielki.
chudy Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 twoja 407 ma przerośniety przód, wszystki wydaje sie być za duże :P
Dawcio_m Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Napisano 19 Czerwiec 2007 ok dzięki za komenty teraz wszyscy zaczynają dostrzegać błędy:) było szybciej mówić, mi sie wydaje, że nie jest tak źle co do felg to oczywiście nadal te od RA więc na razie są tymczasowe jak również ich materiał ps chudy ty mieszkasz czasami w Żorchach? Znasz może Marciszów dużo ich tam:D
Diesel Napisano 20 Czerwiec 2007 Napisano 20 Czerwiec 2007 Troszke nie podobaja mi się światła przeciwmgielne w orginale większe jest zagłębienie i trzeba coś zrobić z kołami albo zmiejszyć felge albo zmienić profil opony bo samochód wydaje sie zawieszony za wysoko.
pecet Napisano 20 Czerwiec 2007 Napisano 20 Czerwiec 2007 prawdziwe wytykanie błędów to dopiero w FW sie zacznie ;) co do teko wrażenia przerośniętego przodu to wszystko przez kamere
Dawcio_m Napisano 20 Czerwiec 2007 Autor Napisano 20 Czerwiec 2007 Diesel no rzeczywiscie jest większe to zagłębienie zwiększe to opony fakt troszke za duże ale nimi na razie się nie przejmuje bo to szczegół dzięki;) pecet uu hehe no właśnie po co mają tu jechać jak zjadą w FW dzięki:) mówiłem ze za duzego fov dałem.
RA Napisano 20 Czerwiec 2007 Napisano 20 Czerwiec 2007 Ale są też pozytywne strony tego wszystkiego. Przy tym modelu się pomęczysz, nauczysz wiele i przy następnym, to będzie już zupełnie inna, lepiej napisana bajka. :)
Dawcio_m Napisano 21 Czerwiec 2007 Autor Napisano 21 Czerwiec 2007 RA co prawda to prawda przy każdym modelu dużo się ucze i tak się ciesze, że w miare szybko udało mi się w miare opanować nurbsy bo z tego co wiem(dużo osób mi pisało o coś zapytać) ma duże problemy, żeby opanować podstawy wieć jestem z siebie zadowolony:) może pójść w takie klimaty? w lampie zrobiłem shellaca
RA Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 No teraz światłą są o niebo lepsze. Bo w gruncie rzeczy, te odbicia mają być takie, by kształt bebechów nie był do końca jasny, tak jak na tej ostatniej fotce wklejonej przez qbę. Podoba mi się, że render jest cieplejszy.
Yaro16 Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 wypas ,tylko jeszcze te felgi i będzie cud ,miód i malina(i/ lub orzeszki_)
Orangegraphics Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 a coś z perspektywą chyba jest źle w tym renderze??.... ładnie;)
Dawcio_m Napisano 22 Czerwiec 2007 Autor Napisano 22 Czerwiec 2007 RA- dzięki no to chyba zostane przy tych ciepłych renderkach:) qba- felgi jak juz kilka razy wspominałem są od RA dzisiaj się za nie zabiore:) dzięki. Yaro16- dzięki tak jak wyżej:) Xiz0r a co by miało być nie tak z perspektywą? jest normalna:) dzięki.
mrkrzysiek Napisano 22 Czerwiec 2007 Napisano 22 Czerwiec 2007 no światła teraz są dobre, ale jak już renderujesz a nie modelujesz to nad ujęciami musisz popracować bo jakoś strasznie długie auto ci wychodzi na renderach, teraz czekam na postępy w modelach a kolejny render to już w galerii :)
Dawcio_m Napisano 22 Czerwiec 2007 Autor Napisano 22 Czerwiec 2007 mkrzysiek hmm niewiem nic nie zmieniała w perspektywie:) dzięki. orszulas a czy to jest finished???
Gość Fredek Napisano 28 Czerwiec 2007 Napisano 28 Czerwiec 2007 hej!! mam małą prośbe, mógłby ktos podrzucić mi jakoś widoki tego autka: front, back, left, top? bo nigdzie nie mogłem ich znlesc:( bardzo bym prosił;]
egon14 Napisano 29 Czerwiec 2007 Napisano 29 Czerwiec 2007 nie no wypas :) popraw tylko materiał felg :) i będzie już całkiem milutki widok :)
Dawcio_m Napisano 4 Lipiec 2007 Autor Napisano 4 Lipiec 2007 Fredek na smcars.com są egon14 felgi będą nowe:) No to już prawie wszystko ostatnio mało czasu do kompa mam;) aa no zapomniałbym napisać jeszcze czeka mnie najmniej przyjemna sprawa w rhino... lusterka;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 w maxie lusterka tez sa niczego sobie do wymodelowania ;P Modelik zrobiles cudny! :)
hkropinski Napisano 4 Lipiec 2007 Napisano 4 Lipiec 2007 hehe:D widze ze lusterka to dla kazdego taka sama - niezla zabawa:D
Dawcio_m Napisano 5 Lipiec 2007 Autor Napisano 5 Lipiec 2007 ..:: 3D XTREME ::.. no właśnie a te mają jeszcze takie kształty, że siedziałem z pół godziny i kombinowałem jak to zrobić patrząc tylko na zdjęcia i nadal nie wiem jak je zrobić dzięki:) hkropinski- no właśnie;) ale twoje wyszły ładnie:) Diesel nie wiem jeszcze nigdy nie robiłem wnętrza a po drugie nie wiem czy komp do rade może zrobię tylko takie pseudo wnętrze(jak mi sie uda) bo szczerze nie wiem jak za nie zabrać.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 5 Lipiec 2007 Napisano 5 Lipiec 2007 Wnetrze to powazna sprawa - albo ci wyjdzie ladnie albo totalnie popsujesz ;P Wiem po sobie hehe Jak robisz w Rhino to lepiej ciemna szyba i zarys wnetrza bo ja chce zobaczyc ten model w galerii a nie w smietniku... Wnetrze raczej sie robi "na wyczucie" - w Rhino bym nie ryzykowal - w Maxie poprzestawiasz w razie czego pare vertexow czy wolygonow a w Rhino jak wytniesz to "lekusinko z calej sily na amen..." i nie bedzie porawek :/
Dawcio_m Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 zaryzykowałem:D zrobiłem tak jakieś pseudo wnętrze już jest prawie gotowe jeszcze z przodu trochę dojdzie ale rhino już mi zaczyna dawać popalić:( ciężko już sie modeluje fajny sposób wynalazłem na robienie oparć foteli:) ciemne szyby załatwią sprawy myślę:)
patry Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 O kurczę... BOMBA! :) Ile to wszystko już ma poly? O, i gdzie się schowało lusterko? :P
Dawcio_m Napisano 6 Lipiec 2007 Autor Napisano 6 Lipiec 2007 patry hmm nie wiem ile poly ale pewnie duuużo, lusterko, nawet niemów nie wiem Yaro16 dzięki;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 6 Lipiec 2007 Napisano 6 Lipiec 2007 A ja i tak nie moge sie doczekac lusterka ;P Sorry ze przyomnialem ;p
Dawcio_m Napisano 7 Lipiec 2007 Autor Napisano 7 Lipiec 2007 no to wnętrze skończone w 85% importowałem je do maxa i aż sie prosiło o szybki teścik:)
Dawcio_m Napisano 7 Lipiec 2007 Autor Napisano 7 Lipiec 2007 niecałe 25 min ale to bez aa oczywiście no i light cache i irr mapa tez na niskim poziomie:D
Dawcio_m Napisano 12 Lipiec 2007 Autor Napisano 12 Lipiec 2007 Ok więc zrobiłem te lusterka w poly a nie w nurbs, niewiem co będzie z renderingiem bo scena mi sie wysypuje na samym początku a jeszcze felgi są te od RA(po optymalizacji)
Diesel Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 Projektant samochodu nie popisał się co do lusterek, nie są ładne ale wiernie je odtworzyłeś
..:: WIKTOR ::.. Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 napewno odetchnales po zrobieniu lusterek :) fajnie wyszly
Yaro16 Napisano 12 Lipiec 2007 Napisano 12 Lipiec 2007 całość jest wypas;d.Teraz zrenderuj i będzie hicior
Dawcio_m Napisano 12 Lipiec 2007 Autor Napisano 12 Lipiec 2007 nielot007- dzięki;) Diesel- no lusterka mało ciekawe do wymodelowania były ale chyba jak większość lusterek;) dzięki ..:: 3D XTREME ::..- no odetchnąłem;) teraz juz z górki, choć nie do końca:) dzięki Yaro16- zrenderuj to za dużo powiedziane scenka już tyle zajmuje ze komp niestety odmawia renderingu więc nie wiem czy i jak zrobie finalne renderki dzięki;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się