Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 196
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mkrzysiek dzięki myśle, że teraz troche lepiej.

Dostosowałem się do porad dodałem conieco szyby i te uszczelki bedą jeszcze mały inne materiały:)

6ez6q8x.jpg

Napisano

a mi przodem nie przypomina zupelnie 407 .. ma inny ten pysk

przypatrz sie peugeot_407coupe.jpg

 

i perspektywa renderu i tej fotki chociaz inna to raczej nie przeszkodzi w zauwazeniu roznicy

 

 

 

hehe jezeli nie widzisz to moge wyrysowac roznice :)

Napisano

Nom, coś tu jest na rzeczy, nie ma tej drapieżności. Jakich printów używasz dawcio?

Studio robi się coraz ciekawsze, ale materiał lamp potrzebuje jeszcze jednej warstwy, która go rozjaśni. Coś jak zwykły chrom, ale mocno zblurowany i wrzucony do vrayblendmtl razem ze zwykłym chromem.

Napisano

pecet szyba i tak chyba pójdzie do wymiany zblurować odbicia hmm ale mi sie wydaje, że w klaszach są ostre odbicia niewiem zobacze czy wyjdzie lepiej dzięki:)

qba no wiesz teraz nawet jak coś jest nie tak to na tym etapie to jest nie do poprawy to ujęcie chyba za bardzo od góry bo jak ustawiam mniej więcej tak jak na tym obrazku to jest bardzo podobnie:) i chyba z fovem przesadziłem w camerze może też troche przez to dzięki;)

RA printy z smcars takie niebieskie, niemam teraz dostępu do blueprintów z smcars więc nie podam ci linka z tym materiałem jeszcze pokąbinuje:)

Napisano

ok dzięki za komenty teraz wszyscy zaczynają dostrzegać błędy:) było szybciej mówić, mi sie wydaje, że nie jest tak źle

co do felg to oczywiście nadal te od RA więc na razie są tymczasowe jak również ich materiał

ps chudy ty mieszkasz czasami w Żorchach? Znasz może Marciszów dużo ich tam:D

4xze8hz.jpg

Napisano

Troszke nie podobaja mi się światła przeciwmgielne w orginale większe jest zagłębienie i trzeba coś zrobić z kołami albo zmiejszyć felge albo zmienić profil opony bo samochód wydaje sie zawieszony za wysoko.

Napisano

Diesel no rzeczywiscie jest większe to zagłębienie zwiększe to opony fakt troszke za duże ale nimi na razie się nie przejmuje bo to szczegół dzięki;)

pecet uu hehe no właśnie po co mają tu jechać jak zjadą w FW dzięki:) mówiłem ze za duzego fov dałem.

Napisano

Ale są też pozytywne strony tego wszystkiego. Przy tym modelu się pomęczysz, nauczysz wiele i przy następnym, to będzie już zupełnie inna, lepiej napisana bajka. :)

Napisano

RA co prawda to prawda przy każdym modelu dużo się ucze i tak się ciesze, że w miare szybko udało mi się w miare opanować nurbsy bo z tego co wiem(dużo osób mi pisało o coś zapytać) ma duże problemy, żeby opanować podstawy wieć jestem z siebie zadowolony:) może pójść w takie klimaty? w lampie zrobiłem shellaca

0e1727eee1fde8a4.jpg

 

Napisano

No teraz światłą są o niebo lepsze. Bo w gruncie rzeczy, te odbicia mają być takie, by kształt bebechów nie był do końca jasny, tak jak na tej ostatniej fotce wklejonej przez qbę.

Podoba mi się, że render jest cieplejszy.

Napisano

RA- dzięki no to chyba zostane przy tych ciepłych renderkach:)

qba- felgi jak juz kilka razy wspominałem są od RA dzisiaj się za nie zabiore:) dzięki.

Yaro16- dzięki tak jak wyżej:)

Xiz0r a co by miało być nie tak z perspektywą? jest normalna:) dzięki.

Napisano

no światła teraz są dobre, ale jak już renderujesz a nie modelujesz to nad ujęciami musisz popracować bo jakoś strasznie długie auto ci wychodzi na renderach, teraz czekam na postępy w modelach a kolejny render to już w galerii :)

Napisano

hej!! mam małą prośbe, mógłby ktos podrzucić mi jakoś widoki tego autka: front, back, left, top? bo nigdzie nie mogłem ich znlesc:( bardzo bym prosił;]

Napisano

Fredek na smcars.com są

egon14 felgi będą nowe:)

No to już prawie wszystko ostatnio mało czasu do kompa mam;)

aa no zapomniałbym napisać jeszcze czeka mnie najmniej przyjemna sprawa w rhino... lusterka;)

682ndyb.jpg

6bvdbf8.jpg

Napisano

..:: 3D XTREME ::.. no właśnie a te mają jeszcze takie kształty, że siedziałem z pół godziny i kombinowałem jak to zrobić patrząc tylko na zdjęcia i nadal nie wiem jak je zrobić dzięki:)

hkropinski- no właśnie;) ale twoje wyszły ładnie:)

Diesel nie wiem jeszcze nigdy nie robiłem wnętrza a po drugie nie wiem czy komp do rade może zrobię tylko takie pseudo wnętrze(jak mi sie uda) bo szczerze nie wiem jak za nie zabrać.

Napisano

Wnetrze to powazna sprawa - albo ci wyjdzie ladnie albo totalnie popsujesz ;P Wiem po sobie hehe Jak robisz w Rhino to lepiej ciemna szyba i zarys wnetrza bo ja chce zobaczyc ten model w galerii a nie w smietniku... Wnetrze raczej sie robi "na wyczucie" - w Rhino bym nie ryzykowal - w Maxie poprzestawiasz w razie czego pare vertexow czy wolygonow a w Rhino jak wytniesz to "lekusinko z calej sily na amen..." i nie bedzie porawek :/

Napisano

zaryzykowałem:D zrobiłem tak jakieś pseudo wnętrze już jest prawie gotowe jeszcze z przodu trochę dojdzie ale rhino już mi zaczyna dawać popalić:( ciężko już sie modeluje fajny sposób wynalazłem na robienie oparć foteli:) ciemne szyby załatwią sprawy myślę:)

63b5cph.jpg

Napisano

Ok więc zrobiłem te lusterka w poly a nie w nurbs, niewiem co będzie z renderingiem bo scena mi sie wysypuje na samym początku a jeszcze felgi są te od RA(po optymalizacji)

3876d352cbb82d5c.jpg

35e4bba36e75a218.jpg

Napisano

nielot007- dzięki;)

Diesel- no lusterka mało ciekawe do wymodelowania były ale chyba jak większość lusterek;) dzięki

..:: 3D XTREME ::..- no odetchnąłem;) teraz juz z górki, choć nie do końca:) dzięki

Yaro16- zrenderuj to za dużo powiedziane scenka już tyle zajmuje ze komp niestety odmawia renderingu więc nie wiem czy i jak zrobie finalne renderki dzięki;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności