Reanimator Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 http://www.pixologic.com/zbrush/corefeatures/ Jaram sie na maxa. Zaraz poloze na nim swoje brudne lapska :D
Intervain Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 hehe ja wlasnie zauwazylam, ze moje obrazki z beta testow wykorzystali na oficjalnej stronie i tez sie podekscytowalam ;P
Gordy Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Hmm, ale nic nie działa. Forum - dead. Documantacja - dead. reszta jak krew z nosa
Reanimator Napisano 16 Maj 2007 Autor Napisano 16 Maj 2007 No wlasnie, wiedzialem, ze znam skads Twoj avatar ;) Grats! W dziale resellers tez jest;)
Intervain Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 No wlasnie, wiedzialem, ze znam skads Twoj avatar ;) Grats! W dziale resellers tez jest;) wlasnie zauwazylam... milo :) wszystko jeszcze powoli bo oni nadal te strony do kupy skladaja...
Reanimator Napisano 16 Maj 2007 Autor Napisano 16 Maj 2007 No.................. :/ Madziu, a moze opowiesz co nieco o roznicach i zmianach w stosunku do ZB2? :)
Vorek Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 No nareszcie :) teraz tylko czekamy na jakiegoś triala/ demko. Zmiany są całkiem ładnie opisane na stronce, ale warto by poczytać jak to się ma od strony użytkownika :)
Reanimator Napisano 16 Maj 2007 Autor Napisano 16 Maj 2007 Na razie nie mozna kupowac :/ Sklep nie dziala :/
kengi Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 mnie interesuje tylko czy dzieki ponizszemu bedzie mozna tak pozmieniac manipulowanie widokami pedzlami itp, zeby to wreszcie przypominalo jakis normalny program 3d. czy to tylko chodzi o przemieszczanei okienek :( "ZBrush’s integrated scripting lets you create an interface that suits your workflow and your needs. Move existing interface items as you like, or add entirely new buttons and palettes to your interface"
Gotham Napisano 16 Maj 2007 Napisano 16 Maj 2007 Obejrzałem sobie z3 debut movie :), wniosek od razu sam się nasuwa... Cintiq'i są na topie ;).
Reanimator Napisano 16 Maj 2007 Autor Napisano 16 Maj 2007 http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Main_Page MatCap kopie tylek: http://www.zbrush.info/wiki/index.php/MatCap
Reanimator Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 Yeah, sciaga sie! :D (nie, nie podziele sie, bo to na firme ;P )
Intervain Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Yeah, sciaga sie! :D (nie, nie podziele sie, bo to na firme ;P ) milej zabawy :)
Reanimator Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 Na razie sie troche wkurzam, bo pozmieniali interfejs i nie moge znalezc niektorych rzeczy. No ale... powoli. Jedno juz wiem - pewne narzedzia inaczej sie zachowuja w rzeczywistosci, niz na filmiku sprzed premiery.
Gotham Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Jedno juz wiem - pewne narzedzia inaczej sie zachowuja w rzeczywistosci, niz na filmiku sprzed premiery. No nie żartuj :>.
Intervain Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Na razie sie troche wkurzam, bo pozmieniali interfejs i nie moge znalezc niektorych rzeczy. No ale... powoli. Jedno juz wiem - pewne narzedzia inaczej sie zachowuja w rzeczywistosci, niz na filmiku sprzed premiery. jakie? dla mnie najwiekszym zawodem byl matcap - choc nie powinnam nic mowic bo moj obrazek go reklamuje ;P - ale powaznie to szkoda, ze umozliwia kopiowanie tylko bardzo 'plaskich' materialow... jednak transpose, flatten, pinch, layer brush i kilka materialow w biblotece calkowicie rekompensuja inne rzeczy... przynajmniej dla mnie... ja sie uzaleznilam calkowicie...
Reanimator Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 Nie no, jasne, ze MatCap nie zlatwia wszystkiego, ale to co oferuje jest i tak niesamowite. Dla mnie to jak prezent od bozi ;)
Reanimator Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 Transpose - omg! :O Opcje maskowania, m.in. blurowanie maski na obiekcie - OMG! :O SubTools - OMG!!! :O Poprawione obracanie w viewporcie (trackball OFF) - OMG! :D MatCap - OMG!! :O Jezeli ktos jeszcze to porownuje do MudBoxa to niech przestanie sie osmieszac;) To tak, jakby porownac Modo do Wingsa ;P Wracam do jarania sie ;)
Intervain Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Transpose - omg! :O Opcje maskowania, m.in. blurowanie maski na obiekcie - OMG! :O SubTools - OMG!!! :O Poprawione obracanie w viewporcie (trackball OFF) - OMG! :D MatCap - OMG!! :O Jezeli ktos jeszcze to porownuje do MudBoxa to niech przestanie sie osmieszac;) To tak, jakby porownac Modo do Wingsa ;P Wracam do jarania sie ;) LOL My sentiments EXACTLY!!!! A ja w pracy jeszcze musze sie zajmowac tym mudboxem blah....
KLICEK Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 To tak, jakby porownac Modo do Wingsa ;P dokladnie modo wykrzacza sie co 25 min pracy wings never ;)
Reanimator Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 E, jakis felerny Modo ;P Mi sie nigdy nie wywalil. No... moze z raz... dwa max! ;)
zeet Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Czas budowania nawet skomplikowanego modelu w Modo nigdy nie przekracza 25 min tak że nie ma problemu :)
Gotham Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Czas budowania nawet skomplikowanego modelu w Modo nigdy nie przekracza 25 min tak że nie ma problemu :) ?? :>>> Znaczy podtrzymujesz opinie że modo służy do tworzenia dupereli? (kabelków, głośniczka... ;) )
Reanimator Napisano 17 Maj 2007 Autor Napisano 17 Maj 2007 Georg: looknij na wiki: http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Main_Page
tadzio Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Drab mnie tez ale tylko dlatego ze nic w nim nie umiem ;P
KLICEK Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 ok dopiero teraz moge napisac ze zb2 to szit ;) zb3 morduje, perpektywa, hd modeling (jeszcze nie wiem po co, ale te miliony poly robia wrazenie), wreszcie dobry stencil tool, subtool, nie trzeba bog wie jak wysoko divajdowac zeby ladny detal robic. Straszny skok wydajnosci w porownaniu do 2jki lejzi mouse BOSKIE, nie wiem co jeszcze moge napisac :)
krzysiek_gfx Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 A ja mam pytanie, jezeli mozecie odsuncie moje obawy, jeszcze nie mialem okazji przetestowac zb3, a wiec: Czy to prawda ze narazie nie ma pluginu dispacementexporter czyli nie mozna eksportowac displacementu do 32bitow? Zapplink tez narazie brak? I czy to prawda ze nie mozna eksportowac detali z hd geometry?
KLICEK Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 z hd nie mozna, podobno bedzie update, dispacementexporte - brak, ale chyba teraz standardem jest 32 bit palony ze standardu, Zaplink brak (ale gdzies widzialem na zbrash centralu, wiec nie wiem dokonca)
krzysiek_gfx Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 No ja wlasnie tez wszystkie informacje biore stamtad,ale chcialem po polskiemu zapytac kogos kto juz testowal zb3, szkoda tego, jezeli okaze sie ze standardowo wypala 16bit to na chwile obecna stal sie troszke bezuzyteczny :( gdzie te pluginy, Klicek czy mogl bys sprawdzic ten displacement? Z gory dzieki :)
krzysiek_gfx Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 tak tez myslalem, no to pierwsze minusy dla zbrusha :/ ze tez robia dispexporter jako plugin :/
Gotham Napisano 17 Maj 2007 Napisano 17 Maj 2007 Hehe interface zb jest nadal hmmmm radosny ;), umieszczenie ustawień perspektywy w draw jest naprawdę ciekawym pomysłem, 11 punktowy tutorial- co zrobić aby móc malować tekstury w oknie jest nieco martwiący, w sumie to głównie fakt że zaczyna się od "usunięcia mapowania" które potem się odtwarza... no ale grunt że działa. To co powala to na pewno bezkonkurencyjna wręcz prędkość działania- ale tutaj też trzeba niestety dodać że zb nadal nie lubi zoomowania- dławi się nawet małą ilością poly, cóż nie można mieć wszystkiego. No i brawa dla panów z Pixologic za politykę cenową i uaktualnień- zasłużyli na naprawdę głośne oklaski. Mam nadzieje że konkurencja nie będzie kazała długo czekać na odpowiedź, jeszcze wiele jest do zrobienia. Pozdrawiam,
krzysiek_gfx Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 A jak sprawa wyglada ze stabilnoscia programu? Czytam rozne wypowiedzi na zbrushcentral i troche ludzie narzekaja na stabilnosc,szczegolnie podczasz przechodzenia z rapidui,kurcze stabilnosc byla wielka zaleta zb2, wieszal sie raz na pol roku :)
Gordy Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 A jak sprawa wyglada ze stabilnoscia programu? Czytam rozne wypowiedzi na zbrushcentral i troche ludzie narzekaja na stabilnosc,szczegolnie podczasz przechodzenia z rapidui,kurcze stabilnosc byla wielka zaleta zb2, wieszal sie raz na pol roku :) Dobre :) . "...insufficient memory..." przy 2GB.
krzysiek_gfx Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Przy ilu poly dostales taka pokrzepiajaca wiadomosc? :) Uzywasz 64bitowego systemu?
Reanimator Napisano 18 Maj 2007 Autor Napisano 18 Maj 2007 Po pierwsze - przelaczanie sie na Rapid jest zupelnie zbedne dla kogos, kto zna ZBrusha. To wersja UI dla tych, ktorzy nie chca sie wgryzac. Oskryptowane funkcje. Poza tym jak sie juz przelaczysz, to w tym pracujesz. Po drugie nie zdarzylo mi sie jeszcze, zeby ZB sie zwiesil. Przelaczalem sie miedzy UI i wszystko bylo ok. To narzekanie to pojedyncze przypadki. Tak jak w przypadku Maxa, Majki, itd. Jedna jaskolka wiosny nie czyni.
Gordy Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Przy ilu poly dostales taka pokrzepiajaca wiadomosc? :) Uzywasz 64bitowego systemu? Zależy. Czasami przy 1 mil czasami przy 6 mil. Trzeba było restartować aby zaczął normalnie działać. Bo wywalało to nawet przy zmniejszaniu ilości poly.
krzysiek_gfx Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Reanimator- mam taka nadzieje :) nie mogl bym zyc bez zbrusha :) Gordy- Napisz jeszcze czy uzywasz 32bit systemu czy 64?
Reanimator Napisano 18 Maj 2007 Autor Napisano 18 Maj 2007 Gordy, mowisz o ZB2 rozumiem? Nowy Zbrush jest tak zaprojektowany, zeby nie zdarzaly sie sytuacje z Insuficient Memory.
Gordy Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Taa. Z2 i było to przy 32 bit. W zeszłym tygodniu postawiłem 64 i zobaczymy jk jest.
zeet Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 Kurcze po 30 min pracy w ZB3 stwierdzam że jestem totalnie zagubiony ,wszystko jest poprzestawiane :) Faktycznie jest o wiele szybszy od ZB2
Destroyer Napisano 18 Maj 2007 Napisano 18 Maj 2007 dajcie jakiegoś screena to sobie na interface popatrzę ;)
Reanimator Napisano 18 Maj 2007 Autor Napisano 18 Maj 2007 http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Main_Page :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się