Skocz do zawartości

Zbrush 3 Juz Jest! :d


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 97
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

mnie interesuje tylko czy dzieki ponizszemu bedzie mozna tak pozmieniac manipulowanie widokami pedzlami itp, zeby to wreszcie przypominalo jakis normalny program 3d. czy to tylko chodzi o przemieszczanei okienek :(

 

"ZBrush’s integrated scripting lets you create an interface that suits your workflow and your needs. Move existing interface items as you like, or add entirely new buttons and palettes to your interface"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie sie troche wkurzam, bo pozmieniali interfejs i nie moge znalezc niektorych rzeczy. No ale... powoli.

 

Jedno juz wiem - pewne narzedzia inaczej sie zachowuja w rzeczywistosci, niz na filmiku sprzed premiery.

 

jakie? dla mnie najwiekszym zawodem byl matcap - choc nie powinnam nic mowic bo moj obrazek go reklamuje ;P - ale powaznie to szkoda, ze umozliwia kopiowanie tylko bardzo 'plaskich' materialow...

jednak transpose, flatten, pinch, layer brush i kilka materialow w biblotece calkowicie rekompensuja inne rzeczy... przynajmniej dla mnie... ja sie uzaleznilam calkowicie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Transpose - omg! :O

Opcje maskowania, m.in. blurowanie maski na obiekcie - OMG! :O

SubTools - OMG!!! :O

Poprawione obracanie w viewporcie (trackball OFF) - OMG! :D

MatCap - OMG!! :O

 

Jezeli ktos jeszcze to porownuje do MudBoxa to niech przestanie sie osmieszac;) To tak, jakby porownac Modo do Wingsa ;P

 

Wracam do jarania sie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Transpose - omg! :O

Opcje maskowania, m.in. blurowanie maski na obiekcie - OMG! :O

SubTools - OMG!!! :O

Poprawione obracanie w viewporcie (trackball OFF) - OMG! :D

MatCap - OMG!! :O

 

Jezeli ktos jeszcze to porownuje do MudBoxa to niech przestanie sie osmieszac;) To tak, jakby porownac Modo do Wingsa ;P

 

Wracam do jarania sie ;)

 

 

LOL My sentiments EXACTLY!!!! A ja w pracy jeszcze musze sie zajmowac tym mudboxem blah....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas budowania nawet skomplikowanego modelu w Modo nigdy nie przekracza 25 min tak że nie ma problemu :)

 

?? :>>> Znaczy podtrzymujesz opinie że modo służy do tworzenia dupereli? (kabelków, głośniczka... ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dopiero teraz moge napisac ze zb2 to szit ;)

 

zb3 morduje, perpektywa, hd modeling (jeszcze nie wiem po co, ale te miliony poly robia wrazenie), wreszcie dobry stencil tool, subtool, nie trzeba bog wie jak wysoko divajdowac zeby ladny detal robic. Straszny skok wydajnosci w porownaniu do 2jki

 

lejzi mouse BOSKIE, nie wiem co jeszcze moge napisac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie, jezeli mozecie odsuncie moje obawy, jeszcze nie mialem okazji przetestowac zb3, a wiec: Czy to prawda ze narazie nie ma pluginu dispacementexporter czyli nie mozna eksportowac displacementu do 32bitow? Zapplink tez narazie brak? I czy to prawda ze nie mozna eksportowac detali z hd geometry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z hd nie mozna, podobno bedzie update, dispacementexporte - brak, ale chyba teraz standardem jest 32 bit palony ze standardu, Zaplink brak (ale gdzies widzialem na zbrash centralu, wiec nie wiem dokonca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja wlasnie tez wszystkie informacje biore stamtad,ale chcialem po polskiemu zapytac kogos kto juz testowal zb3, szkoda tego, jezeli okaze sie ze standardowo wypala 16bit to na chwile obecna stal sie troszke bezuzyteczny :( gdzie te pluginy, Klicek czy mogl bys sprawdzic ten displacement? Z gory dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe interface zb jest nadal hmmmm radosny ;), umieszczenie ustawień perspektywy w draw jest naprawdę ciekawym pomysłem, 11 punktowy tutorial- co zrobić aby móc malować tekstury w oknie jest nieco martwiący, w sumie to głównie fakt że zaczyna się od "usunięcia mapowania" które potem się odtwarza... no ale grunt że działa.

 

To co powala to na pewno bezkonkurencyjna wręcz prędkość działania- ale tutaj też trzeba niestety dodać że zb nadal nie lubi zoomowania- dławi się nawet małą ilością poly, cóż nie można mieć wszystkiego.

 

No i brawa dla panów z Pixologic za politykę cenową i uaktualnień- zasłużyli na naprawdę głośne oklaski.

 

Mam nadzieje że konkurencja nie będzie kazała długo czekać na odpowiedź, jeszcze wiele jest do zrobienia.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawa wyglada ze stabilnoscia programu? Czytam rozne wypowiedzi na zbrushcentral i troche ludzie narzekaja na stabilnosc,szczegolnie podczasz przechodzenia z rapidui,kurcze stabilnosc byla wielka zaleta zb2, wieszal sie raz na pol roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawa wyglada ze stabilnoscia programu? Czytam rozne wypowiedzi na zbrushcentral i troche ludzie narzekaja na stabilnosc,szczegolnie podczasz przechodzenia z rapidui,kurcze stabilnosc byla wielka zaleta zb2, wieszal sie raz na pol roku :)

 

Dobre :) .

"...insufficient memory..." przy 2GB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - przelaczanie sie na Rapid jest zupelnie zbedne dla kogos, kto zna ZBrusha. To wersja UI dla tych, ktorzy nie chca sie wgryzac. Oskryptowane funkcje. Poza tym jak sie juz przelaczysz, to w tym pracujesz.

 

Po drugie nie zdarzylo mi sie jeszcze, zeby ZB sie zwiesil. Przelaczalem sie miedzy UI i wszystko bylo ok.

 

To narzekanie to pojedyncze przypadki. Tak jak w przypadku Maxa, Majki, itd. Jedna jaskolka wiosny nie czyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy ilu poly dostales taka pokrzepiajaca wiadomosc? :) Uzywasz 64bitowego systemu?

 

Zależy. Czasami przy 1 mil czasami przy 6 mil. Trzeba było restartować aby zaczął normalnie działać. Bo wywalało to nawet przy zmniejszaniu ilości poly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności