Napisano 16 Maj 200717 l http://www.pixologic.com/zbrush/corefeatures/ Jaram sie na maxa. Zaraz poloze na nim swoje brudne lapska :D
Napisano 16 Maj 200717 l hehe ja wlasnie zauwazylam, ze moje obrazki z beta testow wykorzystali na oficjalnej stronie i tez sie podekscytowalam ;P
Napisano 16 Maj 200717 l Hmm, ale nic nie działa. Forum - dead. Documantacja - dead. reszta jak krew z nosa
Napisano 16 Maj 200717 l Autor No wlasnie, wiedzialem, ze znam skads Twoj avatar ;) Grats! W dziale resellers tez jest;)
Napisano 16 Maj 200717 l No wlasnie, wiedzialem, ze znam skads Twoj avatar ;) Grats! W dziale resellers tez jest;) wlasnie zauwazylam... milo :) wszystko jeszcze powoli bo oni nadal te strony do kupy skladaja...
Napisano 16 Maj 200717 l Autor No.................. :/ Madziu, a moze opowiesz co nieco o roznicach i zmianach w stosunku do ZB2? :)
Napisano 16 Maj 200717 l No nareszcie :) teraz tylko czekamy na jakiegoś triala/ demko. Zmiany są całkiem ładnie opisane na stronce, ale warto by poczytać jak to się ma od strony użytkownika :)
Napisano 16 Maj 200717 l mnie interesuje tylko czy dzieki ponizszemu bedzie mozna tak pozmieniac manipulowanie widokami pedzlami itp, zeby to wreszcie przypominalo jakis normalny program 3d. czy to tylko chodzi o przemieszczanei okienek :( "ZBrush’s integrated scripting lets you create an interface that suits your workflow and your needs. Move existing interface items as you like, or add entirely new buttons and palettes to your interface"
Napisano 16 Maj 200717 l Obejrzałem sobie z3 debut movie :), wniosek od razu sam się nasuwa... Cintiq'i są na topie ;).
Napisano 16 Maj 200717 l Autor http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Main_Page MatCap kopie tylek: http://www.zbrush.info/wiki/index.php/MatCap
Napisano 17 Maj 200717 l Yeah, sciaga sie! :D (nie, nie podziele sie, bo to na firme ;P ) milej zabawy :)
Napisano 17 Maj 200717 l Autor Na razie sie troche wkurzam, bo pozmieniali interfejs i nie moge znalezc niektorych rzeczy. No ale... powoli. Jedno juz wiem - pewne narzedzia inaczej sie zachowuja w rzeczywistosci, niz na filmiku sprzed premiery.
Napisano 17 Maj 200717 l Jedno juz wiem - pewne narzedzia inaczej sie zachowuja w rzeczywistosci, niz na filmiku sprzed premiery. No nie żartuj :>.
Napisano 17 Maj 200717 l Na razie sie troche wkurzam, bo pozmieniali interfejs i nie moge znalezc niektorych rzeczy. No ale... powoli. Jedno juz wiem - pewne narzedzia inaczej sie zachowuja w rzeczywistosci, niz na filmiku sprzed premiery. jakie? dla mnie najwiekszym zawodem byl matcap - choc nie powinnam nic mowic bo moj obrazek go reklamuje ;P - ale powaznie to szkoda, ze umozliwia kopiowanie tylko bardzo 'plaskich' materialow... jednak transpose, flatten, pinch, layer brush i kilka materialow w biblotece calkowicie rekompensuja inne rzeczy... przynajmniej dla mnie... ja sie uzaleznilam calkowicie...
Napisano 17 Maj 200717 l Autor Nie no, jasne, ze MatCap nie zlatwia wszystkiego, ale to co oferuje jest i tak niesamowite. Dla mnie to jak prezent od bozi ;)
Napisano 17 Maj 200717 l Autor Transpose - omg! :O Opcje maskowania, m.in. blurowanie maski na obiekcie - OMG! :O SubTools - OMG!!! :O Poprawione obracanie w viewporcie (trackball OFF) - OMG! :D MatCap - OMG!! :O Jezeli ktos jeszcze to porownuje do MudBoxa to niech przestanie sie osmieszac;) To tak, jakby porownac Modo do Wingsa ;P Wracam do jarania sie ;)
Napisano 17 Maj 200717 l Transpose - omg! :O Opcje maskowania, m.in. blurowanie maski na obiekcie - OMG! :O SubTools - OMG!!! :O Poprawione obracanie w viewporcie (trackball OFF) - OMG! :D MatCap - OMG!! :O Jezeli ktos jeszcze to porownuje do MudBoxa to niech przestanie sie osmieszac;) To tak, jakby porownac Modo do Wingsa ;P Wracam do jarania sie ;) LOL My sentiments EXACTLY!!!! A ja w pracy jeszcze musze sie zajmowac tym mudboxem blah....
Napisano 17 Maj 200717 l To tak, jakby porownac Modo do Wingsa ;P dokladnie modo wykrzacza sie co 25 min pracy wings never ;)
Napisano 17 Maj 200717 l Autor E, jakis felerny Modo ;P Mi sie nigdy nie wywalil. No... moze z raz... dwa max! ;)
Napisano 17 Maj 200717 l Czas budowania nawet skomplikowanego modelu w Modo nigdy nie przekracza 25 min tak że nie ma problemu :)
Napisano 17 Maj 200717 l Czas budowania nawet skomplikowanego modelu w Modo nigdy nie przekracza 25 min tak że nie ma problemu :) ?? :>>> Znaczy podtrzymujesz opinie że modo służy do tworzenia dupereli? (kabelków, głośniczka... ;) )
Napisano 17 Maj 200717 l Autor Georg: looknij na wiki: http://www.zbrush.info/wiki/index.php/Main_Page
Napisano 17 Maj 200717 l ok dopiero teraz moge napisac ze zb2 to szit ;) zb3 morduje, perpektywa, hd modeling (jeszcze nie wiem po co, ale te miliony poly robia wrazenie), wreszcie dobry stencil tool, subtool, nie trzeba bog wie jak wysoko divajdowac zeby ladny detal robic. Straszny skok wydajnosci w porownaniu do 2jki lejzi mouse BOSKIE, nie wiem co jeszcze moge napisac :)
Napisano 17 Maj 200717 l A ja mam pytanie, jezeli mozecie odsuncie moje obawy, jeszcze nie mialem okazji przetestowac zb3, a wiec: Czy to prawda ze narazie nie ma pluginu dispacementexporter czyli nie mozna eksportowac displacementu do 32bitow? Zapplink tez narazie brak? I czy to prawda ze nie mozna eksportowac detali z hd geometry?
Napisano 17 Maj 200717 l z hd nie mozna, podobno bedzie update, dispacementexporte - brak, ale chyba teraz standardem jest 32 bit palony ze standardu, Zaplink brak (ale gdzies widzialem na zbrash centralu, wiec nie wiem dokonca)
Napisano 17 Maj 200717 l No ja wlasnie tez wszystkie informacje biore stamtad,ale chcialem po polskiemu zapytac kogos kto juz testowal zb3, szkoda tego, jezeli okaze sie ze standardowo wypala 16bit to na chwile obecna stal sie troszke bezuzyteczny :( gdzie te pluginy, Klicek czy mogl bys sprawdzic ten displacement? Z gory dzieki :)
Napisano 17 Maj 200717 l tak tez myslalem, no to pierwsze minusy dla zbrusha :/ ze tez robia dispexporter jako plugin :/
Napisano 17 Maj 200717 l Hehe interface zb jest nadal hmmmm radosny ;), umieszczenie ustawień perspektywy w draw jest naprawdę ciekawym pomysłem, 11 punktowy tutorial- co zrobić aby móc malować tekstury w oknie jest nieco martwiący, w sumie to głównie fakt że zaczyna się od "usunięcia mapowania" które potem się odtwarza... no ale grunt że działa. To co powala to na pewno bezkonkurencyjna wręcz prędkość działania- ale tutaj też trzeba niestety dodać że zb nadal nie lubi zoomowania- dławi się nawet małą ilością poly, cóż nie można mieć wszystkiego. No i brawa dla panów z Pixologic za politykę cenową i uaktualnień- zasłużyli na naprawdę głośne oklaski. Mam nadzieje że konkurencja nie będzie kazała długo czekać na odpowiedź, jeszcze wiele jest do zrobienia. Pozdrawiam,
Napisano 18 Maj 200717 l A jak sprawa wyglada ze stabilnoscia programu? Czytam rozne wypowiedzi na zbrushcentral i troche ludzie narzekaja na stabilnosc,szczegolnie podczasz przechodzenia z rapidui,kurcze stabilnosc byla wielka zaleta zb2, wieszal sie raz na pol roku :)
Napisano 18 Maj 200717 l A jak sprawa wyglada ze stabilnoscia programu? Czytam rozne wypowiedzi na zbrushcentral i troche ludzie narzekaja na stabilnosc,szczegolnie podczasz przechodzenia z rapidui,kurcze stabilnosc byla wielka zaleta zb2, wieszal sie raz na pol roku :) Dobre :) . "...insufficient memory..." przy 2GB.
Napisano 18 Maj 200717 l Przy ilu poly dostales taka pokrzepiajaca wiadomosc? :) Uzywasz 64bitowego systemu?
Napisano 18 Maj 200717 l Autor Po pierwsze - przelaczanie sie na Rapid jest zupelnie zbedne dla kogos, kto zna ZBrusha. To wersja UI dla tych, ktorzy nie chca sie wgryzac. Oskryptowane funkcje. Poza tym jak sie juz przelaczysz, to w tym pracujesz. Po drugie nie zdarzylo mi sie jeszcze, zeby ZB sie zwiesil. Przelaczalem sie miedzy UI i wszystko bylo ok. To narzekanie to pojedyncze przypadki. Tak jak w przypadku Maxa, Majki, itd. Jedna jaskolka wiosny nie czyni.
Napisano 18 Maj 200717 l Przy ilu poly dostales taka pokrzepiajaca wiadomosc? :) Uzywasz 64bitowego systemu? Zależy. Czasami przy 1 mil czasami przy 6 mil. Trzeba było restartować aby zaczął normalnie działać. Bo wywalało to nawet przy zmniejszaniu ilości poly.
Napisano 18 Maj 200717 l Reanimator- mam taka nadzieje :) nie mogl bym zyc bez zbrusha :) Gordy- Napisz jeszcze czy uzywasz 32bit systemu czy 64?
Napisano 18 Maj 200717 l Autor Gordy, mowisz o ZB2 rozumiem? Nowy Zbrush jest tak zaprojektowany, zeby nie zdarzaly sie sytuacje z Insuficient Memory.
Napisano 18 Maj 200717 l Taa. Z2 i było to przy 32 bit. W zeszłym tygodniu postawiłem 64 i zobaczymy jk jest.
Napisano 18 Maj 200717 l Kurcze po 30 min pracy w ZB3 stwierdzam że jestem totalnie zagubiony ,wszystko jest poprzestawiane :) Faktycznie jest o wiele szybszy od ZB2
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto