AGmakonts Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 słabo narazie, dodaj detalu, przybrudzeń czekam na konkretne tex:D
Ania Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 ładna baza, teraz na to chlapnij brudem. u ciebie nie widzę za bardzo czy tak jest (chyba nie), zwróć uwagę na układ cegiełek http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Ratusz3zegar.jpg szerokie czerwone i wąskie czarne, przez co z daleka tworzy się taki wzorek.
mkk3a Napisano 19 Sierpień 2007 Autor Napisano 19 Sierpień 2007 claude - biale rendery są tez fajne, ale jedna w pełni spełniony bede dopiero, gdy to wszystko oteksturuję, oswietle, wyrenderuję i jeszcze pojade postprodukcją w PSie. wczesniej za nic nie trafie do Finished gallery :) AGmakonts - nie wiem na ile kojarzysz ten ratusz, ale w tym miejscu na razie nie ma co dodawać detalu. z przybrudzeniami tez troche przesadzasz - nawet w oryginale jest mało roznych plam, zacieków a ja zamierzam zrobic wersje i tak ciut lepszą od tej w realu (choc głownie tex i tak bede brał z fotek). tak sie teraz przyglądam fotce tego miejsca, co na redenrze i tam ta żółta powierzchnia tez jest idealnie gładka, na cegłach nie ma zaciekow itp. :P Ania - u mnie na 100% tez jest tak samo, tex w koncu wziałem z fotek ratusza. na moim wzorek ten też jest, ale z oddali rzuca sie o wiele mniej w oczy.
AGmakonts Napisano 19 Sierpień 2007 Napisano 19 Sierpień 2007 może masz rajcje.....może mnie zbił ciut z tropu viewportowy wygląd ale ja bym i tak w rogach dodał lekkie przybrudzenia, nie mówie żeby robic rudere...
mkk3a Napisano 23 Sierpień 2007 Autor Napisano 23 Sierpień 2007 kolejna partia texturek, drobiazgi na górze wykusuz domodeluję pozniej na tej bocznej sciance, gdzie jest tex z fotą okna, to tylko taka prowizorka, potem bedzie to dokladniej wymodelowane. zebyscie nie mysleli, że tu taką ścieme odwalam :P
Ania Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 super czy na dolnej czerwonej ścianie na rogu nie brakuje tych żółtych cegieł? aale się nie waż przemycić takiego okna w finalu, wykryjemy to
KLICEK Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 super rewelka :) no teraz juz zacieram raczki na final render :D daj prosze minimum 4000x6000 musze zobaczyc kazda cegle hehe :)
mkk3a Napisano 23 Sierpień 2007 Autor Napisano 23 Sierpień 2007 Ania - spostrzegawcza jestes :) faktycznie brakuje, ale tego nie bedzie widac, bo tam jest sklepik z antykami, w takiej stylistyce jak częsc po lewej (piaskowiec + pomaranczowy tynk) oraz kryty blachą (wtf?). jesli chodzi o wysokosc, to siega to tego najnizszego gzymsu
Mr. MtS Napisano 23 Sierpień 2007 Napisano 23 Sierpień 2007 Nono!! Detal sie wydobywa coraz piękniej ! :D Super, będzie masakra :D
mkk3a Napisano 24 Sierpień 2007 Autor Napisano 24 Sierpień 2007 koeljny apdejt z teksturami, na razie czesc tylko prowizorycznie, ale jednak jest. wielkimi krokami zbliza sie finał :D obecnie okolo 105k poly
Ania Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 nie wiem dlaczego, ale na ostatnim obrazku zegar wygląda jakby był z innej bajki, ten kwadrat za bardzo się odcina. z zielonymi dachówkami po lewej jeszcze coś zrobisz? na schodach widać ciemne pasma.
KLICEK Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 Ania ma racje a pozatym miod dla mych oczu, ale prosze wlaczaj aa i poswiec wiecej czasu niz 1:30 na render ;)
maciekG Napisano 24 Sierpień 2007 Napisano 24 Sierpień 2007 jak dla mnie troszke za zolto...i okna moglybyc ciemniejsze... reszta..dla mnie jako dla laika swietna :]
AGmakonts Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 o w du** daaaaaaaaj renderek daaaaaaaaaj z aa i większy
Sanderalek Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Parę miesięcy temu siedziałem sobie pod tym posągiem przed ratuszem.... :P na samej górze na schodach ;] ale nie przyglądałem mu się i dopiero teraz widze jak wygąda xD Super ! czekam na koniec ;)
pionix Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Włożony ogrom w to pracy przeraża ;) piękny model, gratulacje
chveti Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Gdzie drewniany kiosk z panią z plakatami w rogu? :P Świetnie Ci idzie.
AGmakonts Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 juz go nie ma chveti....juz nie było jak byłem u piksara
mkk3a Napisano 25 Sierpień 2007 Autor Napisano 25 Sierpień 2007 Ania - dachowki jeszcze nieco poprawie i chyba zrobie jedna dodatkową texturke, aby sie tak nie powtarzalo. ze schodami w sumie przez przypadek tak wyszlo, bo zamiast zrobic jedna texture na cale schody to ja zrobilem na ok. 3/4 szerokosci a potem przerobilem w pare sekund na seamlessowa i dlatego tak wyszlo. co do zegaru to jeszcze poogladam pare referek, poza tym tam przyjdzie jeszcze pare detali. klicek - spokojnie, finalny na pewno bedzie z aa, hi-res, ladniejszą gi (i w ogole swiatlem, to oswietlenie to tylko taka prowizorka jest) maciekG - odbicia w oknach jeszcze poprawie, poza tym z tylu kamery walne jakiegos boxa z tex, to wtedy odbicia beda bardziej zroznicowane (i tym samym ciemniejsze). co do ogolnej kolorostyki, to zawsze jeszcze pozostaje postprodukcja w PSie. AGmakonts - patrz: klicek :) Sanderalek - ja jestem z wrocka i przedtem widzialem ratusz setki razy, choc to i tak NIC w porownaniu z tym, jak mu sie przyjrzalem ogladając fotki i przygotowując sie do modelowania. z wiezą cisnien bylo tak samo. wtedy naprawde poznaje sie dany budynek. pionix - dzieki :) chveti - o lol, zadnej takiej pani nie kojarze. na fotkach tez nie mam. ale i tak jej nie bedzie :P EDIT - po poscie agmakontsa jus wszystko jasne ;D
TrojkaT Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 fainy modeling, tylko teraz trzeba popracowac nad renderem :)
RK Napisano 25 Sierpień 2007 Napisano 25 Sierpień 2007 Wygląda super. Teraz jeszcze tylko reszta miasta ... ;)
mkk3a Napisano 26 Sierpień 2007 Autor Napisano 26 Sierpień 2007 no dobra, przyczepiajcie sie teraz juz do wszystkiego, bo niedlugo chce to wrzucic do galerii :) generalnie, im wiecej konstruktywnych uwag i propozycji, tym lepiej.
spinal Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 wieza slicznie wyglada :) Nigdy nie widzialem w realu tego ratusza ale wydaje mi sie ze ten zolty budyneczek jakis nie taki. Za ladne ma teksturki. Za czytso i wogole jakos tak nieswojo chyba ze to tak ma byc a ja o czyms nie wiem to luz. Ogolnie respect ze sie podjales czegos takiego :) Pozdrawiam
piksar Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 podłoże - powtarzalna kostka, szczególnie z lewej a tak to leże i zdycham z podziwu - masz u mnie duże bro
Ania Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 ogólnie bym jeszcze przybrudziła na wieży po lewej bym wymodelowała dachówki czerwony dach po prawej jest za mało zróżnicowany, powsadzaj tam kilka dachówek o inej barwie jakoś odbicia w oknach wyglądają dziwnie, zwłaszcza w środkowym budynku. a po prawej w trzech oknach chyba zapomniałeś szyby, są całe czarne dalej nie pasuje tekstura na schodach, i widać że na schody do tej chudej wieżyczki po prawej też dałeś tą samą teksturę. czy wieża całkiem z tyłu jest modelowana, czy ze zdjęcia? wygląda jak ze zdjęcia, ma inny kolor cegieł. dodałabym kilku przechodniów. dałabym kilka chmurek na niebo i posadź dwa gołębie na dachu. jeszcze perspektywa się rozłazi, ściany całkiem z lewej i całkiem z prawej są pochylone do środka. użyj we vray physical camera opcji "vertical shift" (mam nadzieję że dobrze pamiętam że renderujesz vrayem) w finalnej wersji zrób ambient occlusion.
AGmakonts Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 strasznie kuleją tex tego murku koło pręgierza i schodów, takie nie teges, tak to wypas, w finalnym nie zapomnij o ładnym dofie
Creator Napisano 26 Sierpień 2007 Napisano 26 Sierpień 2007 a jakieś normalmapy będą ? :) Można by to wsadzić do silnika i zrobić fajny wirtualny rynek :)
spinal Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 Ten tutaj z normalami wylecial. Przeciez chlopak nie po to detalem walil recznie wszystko zeby normale walic jeszcze na to. Do silnika raczej tego nie wrzucisz za duzo triksow. pobijcie mnie jesli sie myle :p
tweety Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 strasznie kuleją tex tego murku koło pręgierza i schodów, takie nie teges, tak to wypas, w finalnym nie zapomnij o ładnym dofie DOF? przy tak szerokim kącie? przecież to nie ma być makieta AG... mkk3a: bez żadnego dofa za to z dobrą postprodukcją i bez noisa w PS. zmniejsz nasycenie żółtego i czerwonego. wypal jeszcze AO i dopieść lekkimi kombinacjami w PS - deliatne podmalowane zabrudzenia i dobrze dobrany kolor nieba (zachód słońca mógłby być ok). Pozdrawiam
goran Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 Wydaje mi się że za mało umiem żeby wogóle coś tu komentować, ale.... Edług mnie jest za żółto, nie same taksturki, ale chyba światło daje taki efekt. Poza tym dodałbyś kilka gołębi, tak jak mówi Ania, ale ja bym dodał jeszcze kilka w locie nad ratuszem.
godzio Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 Ja bym tylko zmienił troche ujęcię, żeby się tak ostro do góry nie zbiegało. Niesamowita cięrpliwośći wytrwałość, podziwiam Pzdr
Ania Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 normale można dać na cegły, żeby wystawały z tynku. bo chyba cegieł nie modelował.
eco Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 ...ogolnie modeling swietnie - ale wyglada nudno - strasznie lipnie wyglada podloze i miejsce gdzie styka sie z elementami na placu- kostka zbyt jednakowa - Ania dobrze mowila ze chyab "brudu" wiecej wypdaloby dorzucic - teraz mocno sztuczne - to takze wina oswietlenia - nieco pstrokacizna daje- najbardziej jednak brakuje tu zycia -laweczki zielen - ludzie - alre nie wiem jakie sa twoje zalozenia - wylapalem takze kilka nieproporcjonalnych elementow w budynku ale raczej na pierwszy rzut oka nie widac ;) http://www.wsth.edu.pl/galeria/dolny_slask2006/5wroclaw-ratusz.jpg
DesignStudio Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 mi by się tu podobała w finished panorma pod QuickTime :D no ale to byś miał 4 razy więcej roboty;] No ale i tak jest extra;]
maciekG Napisano 27 Sierpień 2007 Napisano 27 Sierpień 2007 chyba przydalaby sie korekcja perspektywy zeby zlikwidowac trzeci zbieg.. i moze sprobuj zrobic mniej jednolite oswietlenie...chyba ze planujesz to potem poprawiac w szopie gradientami..bo przydaloby sie troche chlodnych barw dla rownowagi..
KLICEK Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 nie rob jaj ze to juz koniec ;) swiatełko przyjemne, ale jednak brakuje przyslowiowej kropki nad i ;) textury rozmyte miejscami niepasujace, szading kiepski, niektore rzeczy nie graja zesoba jak np. ten postument przed tym domem :) no co jak co modeling bdb narazie reszta troche ponizej, ale wierze ze poprawisz to :)
Hindus Napisano 28 Sierpień 2007 Napisano 28 Sierpień 2007 OMG :o a gdzie render bo fote juz widziałem ;-) joke
mkk3a Napisano 28 Sierpień 2007 Autor Napisano 28 Sierpień 2007 no jasne, ze to jeszcze nie trafia do finished gallery. np. ta kostka brukowa, albo schodki pod pregierzem wygladaja porazkowo i na 100% je poprawie. w ogole przepraszam, zachowalem sie jak gowniarz i obiecuje poprawe na przyszlosc :) zreszta wlasnie wrocilem z rynku gdzie pstrykalem pare fotek, aby domodelowac pare szczegolow i poprawic niektore tex.
ironteeth Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Rewelacja, ale: 1.większy render-musimy nacieszyć oko detalami :D 2. jak będziesz renderował już na finiszu to zmien filtr na Cathlum roll lubcoś podobnego aby render był bardziej ostry (taka mała sugestia :P ) 3.ten budynek po prawej wygląda nienaturalnie, zbyt czysty, w ogóle jakoś nie pasuje do reszty :P, popracuj nad teksturami tego budynku. 4. zmieniłbym ujęcie, to jest nieciekawe, przydałoby się jakieś urozmaicenie, może jakiś człowiek siedzący na ławce...no sam już nie wiem :P 5. myślę, że powinieneś nadać nieco więcej klimatu- "wizkowo", ale z polotem :D. Pozdrawiam. P.S. mam nadzieje, że mój komentarz wniesie coś do tej pracy i sprawi, że będzie ona jeszcze lepsza :P.
RA Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Lepiej niż w rzeczywistości. ;) Piękne, aż nie chce mi się pisać, że coś jest nie tak. O ile coś rażącego bym znalazł...
mkk3a Napisano 29 Sierpień 2007 Autor Napisano 29 Sierpień 2007 razace to byly na pewno texturki kostki brukowej, przyznaje ze to byl wynik lenistwa, ale dzis na szczescie mialem wiecej checi do roboty i pokazuje jeden test nowej kostki (i laweczek). i tez nowy podest pod pregierz.
nielot007 Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 nie podoba mi sie ze wszystko takie zolte :)
eco Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 ...racja -popracuj nad swiatlem moze -co do nowej kostki - to przedobrzyles ostro :) - ja na zdejeciach widze ze w rzeczywistosci ona jest jasniejsza i nie taka zniszczona jak wyglada u Ciebie, podzialy nie sa takie duze, nie tak wyrazne i pokrzywione- ta wyglada na jakiegos gotowca a nie teksturke, ktora prawdopodobnie widziales na swoich wojazach przy ratuszu ;)- ja prpoopnuje zrobic ja z foty lub z dwoch podobnych- jak nie kcesz trobic calego placu jako jedna texa chocby ze wzgledow na rozmiary to daj powarzalne texy przynajmiej w dwoch wersjach nieco rozniacych sie od siebie - z jakims "tile'ingiem" - dowal do tego kilka masek -z roznymi brudami (szczegolnie przydalaby sie maska na zabrudzenia, na ktorej moglbys dac jakies przybrudzenia przy tym pregierzu - zeby scalic go lepiej z podlozem. Wiem ze to nieco zabawy ale moze byc warto ;) -ale na poczatek proponuje to oswietlenie jednak - to co jest wyglada jak screen z gierki - jakis Q3 wiec juz i tak leciwie :)
ReflectVision Napisano 31 Sierpień 2007 Napisano 31 Sierpień 2007 zamiatasz.. kostka mi sie podoba, rzuc troche AA na rendery bo niekiedy ocenic nie idzie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się