Blooddragon Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 Skoro juz sie reaktywowałem na forum to wrzucam postać nad którą obecnie pracuję. Może jakimś cudem powstrzyma mnie to przed niedokończeniem jej... Celem projektu jest budowanie portfolio:] Model nextgenowy: - 8000 trójkatów razem z uzbrojeniem - textury 1024 (albo 2048 zobaczymy): diffuse, alpha, normalmap, specular color, specular level, transcluency, glow raczej nie będzie potrzebny - pełny rig z mimiką na kościach - kilka animacji jako pobożne życzenie soft: max 8, zb 3, ps 7 czas: fajnie byłoby skończyć przed końcem lipca... model narazie ma niceo ponad 6k: ...wish me luck:]
KLICEK Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 o wstretny mamafaka ! :D wiesz co ? super ze zdecydowales sie wrocic :) co prawda wczesniej Cie nie znalem zabardzo, ale po spotkaniu juz sie znamy ;) Tak wiec powodzenia, postac jak zawsze zapowiada sie super :) cos z twarza dziwnie, ale wiesz no wszystko zalezy od conceptu :) btw. mozesz pokazac koncept ?
Blooddragon Napisano 8 Lipiec 2007 Autor Napisano 8 Lipiec 2007 Dzięki dzięki też sie cieszę, a i korzyści mogą być obustronne:) hehe konceptu tym razem nie ma , bo wiem jakie wrażenie postać ma wywoływać , ale zupełnie nie wiem jak to dokładnie przedstawić:) Pomysł powstaje na bieżąco i do ukończenia modelu będzie się zmieniał. Twarz miałą być brutalna, chamska, trochę krasnoludzka i zła, wyposażona w brodę i wąsy:) Jako bardzo niedokładny koncept możesz potraktować gitarzystę Slayera - Kerrego Kinga:) Tatuarze z tyłu głowy też planuję btw. I zapomniałem dodać: prawa strona będzie nieopancerzona, ale uzbrojona. Lewa natomiast opancerzona z tarczą, byćmoże wyłożona mokrymi skórami (przeciwko płomieniom smoków). Równoczesnie lewa strona postaci będzie pokryta poparzeniami (koles zakrywa się przed podmuchami ognia tarczą i naramiennikiem) - stąd lewe ucho jest mniejsze, spalone a twarz z lewej strony pokryta bliznami.
Ardeni Napisano 8 Lipiec 2007 Napisano 8 Lipiec 2007 Dobry koncept w głowie do podstawa :) Fajowa broda, chyba się nad takową zastanowię :P A ochraniacze na nogach będą po jednej stornie czy obu tak jak wynika z modelu? Btw to ciut dziwne one są, ale poczekamy i będziemy klaskać :)
Matys Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 super modelik :D ja bym jeszcze popracowal nad dolna czescia nog tzn od kolan w dol bo wydaje mi sie ze moglo by to troszke lepiej wygladac ale jak podkreslam jest super :-)
Blooddragon Napisano 11 Lipiec 2007 Autor Napisano 11 Lipiec 2007 eh wolno to idzie, tak to jest jak sie robi bez konceptu ( i czasu) :) Ochraniacze na golenie będą obydwa, mogą jeszcze ulec modyfikacji, zobaczę jak wyjdzie high poly. myśle ,że narazie model może tak wyglądać, teraz mszę poobkładać go ekwipunkiem. Pipeline ostatnio mam taki że robie low poly, potem an jego bazie montuje high poly, po czym powtórnie edytuje i dopasowywuje low poly:) Tworzenie low poly z high poly jest dla mnie wyjątkowo upierdliwe, a i tak trzeba mieć bazę żeby rzeźbić HP, więc wolę tak... Może koleś z Epic'a w poniedziałek powie jak ten etap najlepiej rozplanować:) siatke wrzuce jak skoncze z modelem. pozdro PS. koleś teraz przepasany jest skórą i warstwą kolczugi, na której trzyma się naramiennik. całość spina pas na klacie i ramieniu
Levus Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 Jak tak popatrzyłem teraz, to sobie uświadomiłem, że robiłem ostatnio kolesia do giery właśnie z jednym naramiennikiem z kolcami i z nagolennikami podobnymi... Coś mu nos na czoło wjeżdża (na tym widoku z dołu widać:p) Jak z siateczką będzie?:)
Adek_CG Napisano 11 Lipiec 2007 Napisano 11 Lipiec 2007 no spoko to wszystko wyglada, mam nadzieje ze jescze dorobisz mu jakas bron, najlepiej daj mu porzadny topor :D bo tymi nozami co ma z tylu (domyslam sie ze to noze ale jak sie myle to mnie popraw;)) to by mu bylo ciezko smoka utluc ;)
Blooddragon Napisano 18 Lipiec 2007 Autor Napisano 18 Lipiec 2007 Lewus: postać jest celowo przerysowana, w grach lepiej się to sprawdza jakoś:) Siate dorzuce jak skoncze low poly Adek_CG: Oczywiście ze topór:) + tarcza SoAd: glowa dobra, 1 do 8 :) Wrzucam zbrusha, żeby nie było ze nic nie robie, jednak faktycznie - nic nie robie:) Bardzo mało czasu ostatnio mam:( Termin ukończenia może się przesunąć
DaveBorck Napisano 18 Lipiec 2007 Napisano 18 Lipiec 2007 Postać fajna. Koncept (pisany bo pisany) również. Chyba bym tylko bardziej przerysował naramiennik, czyli trochę powiększył bo trochę ginie ale może to tylko moje odczucie. Widać spory postęp od czasów Sigonyth:) Pozdro
Kuba Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Głowa bardzo fajna, pasuje do postaci, chętnie zobaczę jak sobie poradzisz z malowaniem tej spalonej połowy twarzy :)
Levus Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 Fajny sculpcik, fajny:) Widzę że nos teraz leży jak należy!;) W maxie będziesz go wypalał?
Matys Napisano 19 Lipiec 2007 Napisano 19 Lipiec 2007 super to wychodzi :-) troszke rzuca sie w oczy ze broda ma dosc mocno zaznaczone wlosy a te warkocze juz nie, nie wiem czy nie lepiej by bylo na warkoczach tez taki detal pyknac.
Blooddragon Napisano 19 Lipiec 2007 Autor Napisano 19 Lipiec 2007 DaveBorck: no prosze, ile tu znajomych ludzi:D Kope lat! coś z tym naramiennikiem mozna zrobić, tlyko nei chce za bardzo w warhammera iść Lewus: w maxie oczywiście :) Skoro w Epic'u tak robią to wierzę, żę lepszej metody nie ma:D Matys: no kurcze osiągnąłem limit wydajnosci mojego kompa.... Włosy na warkoczach oczywiście trzeba zrobić. W przyszłym tygodniu core quadro powinny stanieć o połowę:> długo na to czekałem:>
`Ibanez Napisano 21 Lipiec 2007 Napisano 21 Lipiec 2007 O Witam blooddragona :) już widze ze masz troche wiecej czasu na modele?:P zreszta napewno wyjdzie *********, tak jak i w waszej grze:)
Por@szek Napisano 23 Lipiec 2007 Napisano 23 Lipiec 2007 Bardzo fajnie, troszke pracy przy uszach i bedzie gitara. :)
Blooddragon Napisano 4 Sierpień 2007 Autor Napisano 4 Sierpień 2007 kurcze strasznie mało czasu ostatnio mam:) Kupiłem już maszynkę wydajniejszą i teraz mam problem z importem siatek z zbrusha do maxa:D ogólnie coś jest zrypane z exporterem Z3:/ Nawet polygon cruncher nie pomaga, niektóre siatki po prostu nie chcą się zaimportować... Więc wrzucam pare elementów z zbrusha.
KLICEK Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 Blood mam to samo, z importem siatek ze zb3, dlatego nadal w zasadzie pracuje na zb2 :| ale trudno Myslalem ze juz porzuciles tego misiaczka, a jednak widze ze brniesz do konca :) btw linki nie dzialaja ;]
Blooddragon Napisano 4 Sierpień 2007 Autor Napisano 4 Sierpień 2007 cholera... wcześniej importowałm OJB z Z3 do Z2 i potem exportowałem do crunchera, myślałem ze to wina słabego kompa... msuze Z2 w takim razie odszukać.. misiaczka nie porzuciłem, skonczony będzie, problem z tym ze z roboty wychodzę tlyko na spanie:)
KLICEK Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 Blood znamy to takie zycie z ta praca :), a tak to wszystko ladnie i pieknie, ale wydaje mi sie ze dlon mozesz jeszcze troszke podrekcic szczegolnie koniuszki palcow i paznokcie :) Co do zb2, tez tak robilem, ale nie zawsze chce sie z niego prawidlowo wyexportowac siatka z zb3, musisz zaimporotwac najnizszy model zdivajdowac i na odpowiedni lewel wrzucic siatke zb3 :) jak nie pomoze to pal w zzmaperze :)
Blooddragon Napisano 4 Sierpień 2007 Autor Napisano 4 Sierpień 2007 hehe chciałem ukryć te paznokcie, ale nie wyszło:D jeszcze je podłubie zo do Z3 to własnie znalazłęm rozwiązanie, pare dni temu pewien światły człowiek na zbrush central wpadł an rozwiązanie: w preferences/importexport ustawiamy jak na obrazku działa działa:)
KLICEK Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 no mam tak juz od wersji zb2 i dalej pupa :(
Levus Napisano 4 Sierpień 2007 Napisano 4 Sierpień 2007 Dzieją się czasem cuda w zbrushu, nic nie poradzicie:p Swoją drogą świetny skulpt! A paznokcie może pinchem w rowkach? Kciuk przy łączeniu z resztą dłoni od wewnętrznej strony nie jest jakiś dziwny? Hm, przykrótki jakby?
Blooddragon Napisano 5 Sierpień 2007 Autor Napisano 5 Sierpień 2007 nigdy nie udało mi się anatomicznego kciuka zrobic:) trudno sie mowi, może przy nastepnym modelu pomęczę tą partię:) wrzucam gotowe HP torsu, sporo niedociągnięć i mało detalu, ale naprawde nie ma sensu dłużej tego meczyć, fakturę nadam normalce w PS, po zrobieniu textury. Część 'ubrania' będzie też pokryta kolczugą.
Por@szek Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Bardzo smakowicie. Imo moze powinienes wyraznie lopatke zarysowac na plecach, ale poza tym bardzo ladnie.
Bro Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Wyglada naprawde dobrze - jedynie plecy jeszce do dopieszcenia - jesli potrzebujesz inspiracji albo noych pomyslow to polecam obejrzec film Pathfinder - tam jest sporo podobnych osobnikow :)
Kuba Napisano 5 Sierpień 2007 Napisano 5 Sierpień 2007 Wygląda super, może prawe przedramię mogłoby być trochę bardziej przypakowane. Detale na nieorganicznych częściach robiłeś w maxie?
Matys Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 moim zdanie rzeczywiscie mozna by powiekszyc to przedamie troszeczke dziwnie to wyglda, ale i tak jest superancko
Gość Marioza Napisano 6 Sierpień 2007 Napisano 6 Sierpień 2007 wyglada tiptop, jedynie okolice nadgarstków bym rozszerzył, z boku sa ok, ale z frontu ciut jakby za wąskie, no i oczy ale to juz idywidualne zaptrywanie wydaje mi sie ze celowo je zrobiles takimi jakim są teraz czyli dosc szeroko rozstawiaone
Blooddragon Napisano 6 Sierpień 2007 Autor Napisano 6 Sierpień 2007 Por@szek - no kicha w tej części, podłubałem tam troche ale efekt nadal jest słaby, poprawie to jeszcze. Bro - widziałem :D:D:D koleś jest już częściowo 'zainspirowany' tym filmem;) Kuba_ -racja, przesadziłem, pogrubię nadgarstki na modelu LP po projekcji. Ćwieki i kolce są poustawiane w maxie. Praktycznie każdy element przed podróżą do zbrusha był zagęszczany chamferowany itd. płyty pancerza z low poly rpzerobiłem an high poly w maxie, mocno zagęszczony model wrzuciłem do zbrusha w celu dodania wgnieceń i rys. donMario- miał mieć prostacki wyraz twarzy:) dzięki wielkie za komentsy i krytyki, pomagacie:) Niestety zacząłem odczuwać brak konceptu:P Czegoś brakowało mi w modelu, za grzeczny troche jest, domodelowałem więc do nagolennieków smocze rogi :) Mam nadzieję, że trochę przez to spoteżnieje. Mimo to model wydaje sie bogatszy patrząc z tyłu... chociaż z przodu na pasku planuję dodać jeszcze nieco ustrojstwa do polowań na smoki:)
Tony M. Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 Te pancerze na nogach jakoś mi się wydają za "ciężkie" w porównaniu do górnej części, kolce też trochę "na siłę" dodane... może spróbuj coś takiego jak na fotce (typ po prawej)...
ledyr Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 bardzo fajny, tylko przypakuj mu troche gdzie niegdzie bo brakuje mu miesni bardziej wyraznych mmoim zdaniem nie potrzebnie sie meczyles w zbrushu bo czesci detalu i tak nie bedie widac ;p pzdr
Gość Marioza Napisano 7 Sierpień 2007 Napisano 7 Sierpień 2007 nie za potęzne te nogi są? do rogów nic nie mam moze to i fajnie w finale wyjsc, po za tym sam wiem jak to jest jak sie robi cos na pale bez konceptu : D o ziomuś się pojawił a juz myslałem ze sie gdzie teleportowałeś czy cos ? ;)
Blooddragon Napisano 7 Sierpień 2007 Autor Napisano 7 Sierpień 2007 Tony- trzeba trochę pojechać żeby postać charakterystyczna była, brakowało mi jakiegoś cieższego detalu. Ledyr - koleś nie ma wygladać jak Arni :) ma brzuszek piwny itd, łapy pogrubie na lowpoly. Pozatym to jaki detal? Wszytsko bedzie widoczne:) Dobrze wykonana normalmapa niesamowicie procentuje na skończonym modelu donMario -jekiś ta koncept jest, maluje sobie w PS po renderach. Ale nie nadaje się to do pokazania;) No i HP w miare gotowe, teraz jeszcze troche detalu w maxie i ewentualnie plecy podciągnę. ...kurcze szwu spodni nie pociągnąłem po części z ochraniaczmi...
Matys Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 te ochraniacze na nogi wydaja sie byc obiecujace ale jak sam powiedziales brak koncepu to rzeczywicie problem, moze to sie odbic tym ze bedziesz mial zrobione wyczesane ochraniacze na nogach jak u jakiegos super wojownika a reszta postaci bedzie wygaldala jak ztonowany lowca, nie wiem czy obczjasz o co mi chodzi ale napewno sobie jakos poradzisz ;D
Levus Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 ...kurcze szwu spodni nie pociągnąłem po części z ochraniaczmi... olej, jakbyś nie napisał nikt by nie zauważył i tak:p
Gość Marioza Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 wyczesane : D, jednak ładnie to pociągnąłes podoba mi się
Blooddragon Napisano 8 Sierpień 2007 Autor Napisano 8 Sierpień 2007 Matys - obczajam:) faktycznie troche się boje ze góra będzie zbyt skromna. Ale olewam to bo nie am co rozgrzebywac skończonego, przykolejnym modelu się poprawię i zrobie koncept:) Lewus - ale wzdłuż tego szwu puściłem żemyki:) DonMario - doceniam:) Wrzucam obiecaną siatkę. Narazie pierwsza cześć mieszcząca się na texturze ciała. Noga jest zmapowana symetrycznie, ręka i narzędzia znajdą się na texturze głowy. Dzisiaj postaram się typa zprojektować, nareszcie mam trochę czasu:)
Gość Marioza Napisano 8 Sierpień 2007 Napisano 8 Sierpień 2007 no i wszylo elgancko niemal jak hi poly, uv ładnie zagesciles tzn rozplantowałeś, ciekaw jestem finalu z kolorem
Matys Napisano 9 Sierpień 2007 Napisano 9 Sierpień 2007 wszystko jest eleganckie :-) ale jesli mial bym sie czepiac :D to jedyne co mnie nie przekonuje jeszcze to te buty :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się