Gomez Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 Witam wszystkich. To moj pierwszy model lowpoly wiec mozna sie smiac :) Model bede teksturowac, rigowac i animowac. Postac robie do malej gry pod DX8.1. -polycount - max 4k tri Opis postaci: -Postac policjanta/detektywa takiego amerykanskiego (czyli osoby, ktora w stroju cywilnym bierze udzial w akcjach policyjnych), ktory nienawidzi tego miasta ani gangow, z ktorymi prowadzi swoja mala wojne, chcac pomscic przyjaciela. Ubior to ciemna skorzana kurtka, jakies ciekawe przyciemnione okulary, spodnie dzinsowe... Kurtka rozpieta, a pod dnia szara/biala koszuleczka oraz "niesmiertelnik" na szyi 2 screeny obrazujace mniej wiecej wielkosc postaci na ekranie (bedzie ciut wieksza): http://www.wrzuta.pl/obraz/2VT0yVMaLQ/ http://www.wrzuta.pl/obraz/rB14UxWSsM/ Postac bedzie sie poruszac tak ze bedzie ja widac z kazdej strony. Tutaj filmik ktory pokazuje poruszanie sie postaci na ekranie: http://www.wrzuta.pl/film/3YNrrYsbrg/2 Wszelkie uwagi mile widziane :)
nielot007 Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 WitaM!! 4k ? jak na tak malo widoczna postac, chyba stanowczo za duzo :) ale sie nie czepiam :) model fajny, niech sie spece poczepiaja :) pozdro
Master Kiełbaster Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 nie za dużo ma w majtach? no chyba że murzyn :P generalnie jakiś śląski - w barach szeroki w d*** wąski :P no i gatki zbyt obcisłe właściwie wygląda jakby wóle nie założył spodni.
KLICEK Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 nie za dużo ma w majtach? no chyba że murzyn :P a tak to model spoko ;)
Creator Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 nogi za szeroko co zmusiło Cię do zwiększenia objętości jąder ;) łapa przy wyjściu z rękawa za szeroka (chyba), ale góra ogólnie OK !! :)
Fr3d3k Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 WitaM!! 4k ? jak na tak malo widoczna postac, chyba stanowczo za duzo :) .... i kto to mówi :) hah A modelik bardzo sympatyczny !
Gość Marioza Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 kolo fajniutki, z tyłu taki harpagan, spokojnie mozesz mu poweldowac klate koniez i od kolan do stopy jak rowniez szyje, biorac poprawke na wiekosc postaci na ekranie te detale wrzucisz na texture na ktorej lepjej to sie bedzie odnzaczac niz na modelu a i łapki nie za krotkie a głowa od tylu patrzac nie za duza, uchole mozna tez poweldowac w srodku
Tomala Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 Mi tam się nogi wydają za krótkie ręce zresztą też. A tak poza tym to fajne low poly.
Ardeni Napisano 26 Lipiec 2007 Napisano 26 Lipiec 2007 Taki pakier cwaniak troszke wyszedł, taki co wiesz... wielka klata, a w środku wata. Tomala - imo są ludzie o takiej budowie.
Levus Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 Mi się podobuje. To co mi się rzucioło w oczy, to że postać ustawieniem nóg sprawia wrażenie jakby od małego jeździł wszędzie na koniu. Chodzi mi o wewnętrzną stronę ud. Ale cieszy oko, bardzo zgrabny model imo.. Pozdro!
Bruneq Napisano 27 Lipiec 2007 Napisano 27 Lipiec 2007 IMO, nogi za krotkie, glowa za duza, rece wramieniu za wazkie ....to spiewałem ja, Jarząbek
Gomez Napisano 28 Lipiec 2007 Autor Napisano 28 Lipiec 2007 niech sie spece poczepiaja :) ... i sie czepili... nie za dużo ma w majtach? no chyba że murzyn :P ;DD generalnie jakiś śląski - w barach szeroki w d*** wąski :P no i gatki zbyt obcisłe właściwie wygląda jakby wóle nie założył spodni. Jak Janosik ktory jest zreszta bliskim kuzynem Chucka :) Staram sie czerpac z polskiej kultury :D Taki pakier cwaniak troszke wyszedł, taki co wiesz... wielka klata, a w środku wata. Jak mozesz tak mowic o Chucku (Detektyw Jez to pseudonim operacujny)? Chyba dawno z polobrotu nie dostales ;) 1nS - witam :) Wydluzylem nogi i troche rece, zmniejszylem ciut glowe i zweldowalem klate i nogi pod kolanami. Skoro wszysto jest w miare ok to nie bede sie wiecej piescic z modelowaniem. Jade z rigiem. Odlaczaja mi neta wiec pokaze sie za 2 tyg z efektami. Dzieki wszystkim. Pozdro :)
Gość Marioza Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 wyglada lepjej ale klate i brzuszek mozna by mu jeszcze uproscic i od łokci w dól jakos tak cos gesto te łapki wygladają
Kuba Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Spodnie rzeczywiście możesz trochę poluzować, zwłaszcza że na kurtce nie oszczędzałeś. Wypuść je też trochę na buty i będzie fajnie.
ETA Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 Kurna fjane napinacz :), przypomina Rutkowskiego:P
Creator Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 ostatnio w EMPIKu patrze na nowości a tu gra "Detektyw Rutkowski" za 9.99 zł xD
Bruneq Napisano 28 Lipiec 2007 Napisano 28 Lipiec 2007 jeszcze cos mi nie pasi z proporcjami w okolicy brzucha, wydaje mi sie ze za dlugii brzuch! wrzuc go do jakiegos obraska z proporcjami!!
Gomez Napisano 16 Sierpień 2007 Autor Napisano 16 Sierpień 2007 Dzieki za sugestie, niedlugo nad tym przysiade a tymczasem riguje i mam pytanie. Czy rig do gry robi sie jakos inaczej niz normalny do highpoly? Gra nie wykorzystuje dynamiki postaci (nie wiem jak to sie poprawnie nazywa). Nie wiem czy animacja jest "wypalana" i wczytywana do silnika czy korzysta on z kosci podczas gry?
1nS Napisano 16 Sierpień 2007 Napisano 16 Sierpień 2007 Gomez u nas nie ma ragdoll'a więc o kości się nie martw. Robisz tak: Robisz 1 klatkę animacji jak postać stoi z rozłożonymi rękami, kilkanaście klatek animacji tzw. 'idle' czyli gościa jak stoi i oddycha (animacja będzie loopowana, więc 1 i ostatnia klatka muszą być ta zrobione, żeby tworzyły kontyuację animacji), potem robisz animacje takie jakie się wymyśli czyli 'attack', 'death' (pewnie ze 2-3 różne, żeby to jakoś wyglądało), może jakiś tzw. 'taunt', czyli gest np. gdy AI zobaczy gracza itp. Eksportujesz taki model z animacjami do jednego pliku, podajesz wiesz komu i robisz mu opis animacji tzn. od której do której klatki jest jaka animacja. W Quake 1 tak było to robione i nie było to jakoś super-hiper-ekstra, ale u nas będzie z tym git! Jest to chyba najprostrza i najszybsza metoda, a efekty są zadawalające. Mam nadzieję, że między poszczególnymi animacjami będzie jakaś interpolacja tak, aby np. przejście animacji 'idle' w 'attack' było gładkie, a nie że gość stoi i nagle strzela ;) Edit: Jaśniej będzie jak rozpiszę to tak: Klatki (od,do) = Rodzaj animacji 1,1 = "Model" 2,20 = "Idle 1" 21,30 = "Idle 2" 31,45 = "Attack 1" 46,60 = "Attack 2" itd.
Gomez Napisano 18 Sierpień 2007 Autor Napisano 18 Sierpień 2007 1nS - dzieki juz wszystko jasne. 2 pytania o rig. Jak przesuwam postac do gory stopy odrywaja sie od podloza, jak zrobic zeby sie nie odrywaly? (mam reverse foot lock). Jak zrobic zeby stopy nie przechodzily przez podloze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się