Skocz do zawartości

[WIP] Postac3d: Detektyw Jeż


Gomez

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. To moj pierwszy model lowpoly wiec mozna sie smiac :)

Model bede teksturowac, rigowac i animowac. Postac robie do malej gry pod DX8.1.

 

-polycount - max 4k tri

 

Opis postaci:

 

-Postac policjanta/detektywa takiego amerykanskiego (czyli osoby, ktora w stroju cywilnym bierze udzial w akcjach policyjnych), ktory nienawidzi tego miasta ani gangow, z ktorymi prowadzi swoja mala wojne, chcac pomscic przyjaciela. Ubior to ciemna skorzana kurtka, jakies ciekawe przyciemnione okulary, spodnie dzinsowe... Kurtka rozpieta, a pod dnia szara/biala koszuleczka oraz "niesmiertelnik" na szyi

 

2 screeny obrazujace mniej wiecej wielkosc postaci na ekranie (bedzie ciut wieksza):

http://www.wrzuta.pl/obraz/2VT0yVMaLQ/

http://www.wrzuta.pl/obraz/rB14UxWSsM/

 

Postac bedzie sie poruszac tak ze bedzie ja widac z kazdej strony. Tutaj filmik ktory pokazuje poruszanie sie postaci na ekranie:

http://www.wrzuta.pl/film/3YNrrYsbrg/2

 

Wszelkie uwagi mile widziane :)

 

postac01lu3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Marioza

kolo fajniutki, z tyłu taki harpagan, spokojnie mozesz mu poweldowac klate koniez i od kolan do stopy jak rowniez szyje, biorac poprawke na wiekosc postaci na ekranie te detale wrzucisz na texture na ktorej lepjej to sie bedzie odnzaczac niz na modelu a i łapki nie za krotkie a głowa od tylu patrzac nie za duza, uchole mozna tez poweldowac w srodku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podobuje.

To co mi się rzucioło w oczy, to że postać ustawieniem nóg sprawia wrażenie jakby od małego jeździł wszędzie na koniu. Chodzi mi o wewnętrzną stronę ud.

 

Ale cieszy oko, bardzo zgrabny model imo..

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech sie spece poczepiaja :)

 

... i sie czepili...

 

nie za dużo ma w majtach? no chyba że murzyn :P

;DD

 

generalnie jakiś śląski - w barach szeroki w d*** wąski :P no i gatki zbyt obcisłe właściwie wygląda jakby wóle nie założył spodni.

Jak Janosik ktory jest zreszta bliskim kuzynem Chucka :) Staram sie czerpac z polskiej kultury :D

 

Taki pakier cwaniak troszke wyszedł, taki co wiesz... wielka klata, a w środku wata.

 

Jak mozesz tak mowic o Chucku (Detektyw Jez to pseudonim operacujny)? Chyba dawno z polobrotu nie dostales ;)

 

1nS - witam :)

 

Wydluzylem nogi i troche rece, zmniejszylem ciut glowe i zweldowalem klate i nogi pod kolanami. Skoro wszysto jest w miare ok to nie bede sie wiecej piescic z modelowaniem. Jade z rigiem. Odlaczaja mi neta wiec pokaze sie za 2 tyg z efektami.

Dzieki wszystkim. Pozdro :)

 

postac02mw7.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

wyglada lepjej ale klate i brzuszek mozna by mu jeszcze uproscic i od łokci w dól jakos tak cos gesto te łapki wygladają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za sugestie, niedlugo nad tym przysiade a tymczasem riguje i mam pytanie. Czy rig do gry robi sie jakos inaczej niz normalny do highpoly? Gra nie wykorzystuje dynamiki postaci (nie wiem jak to sie poprawnie nazywa). Nie wiem czy animacja jest "wypalana" i wczytywana do silnika czy korzysta on z kosci podczas gry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gomez u nas nie ma ragdoll'a więc o kości się nie martw. Robisz tak:

 

Robisz 1 klatkę animacji jak postać stoi z rozłożonymi rękami, kilkanaście klatek animacji tzw. 'idle' czyli gościa jak stoi i oddycha (animacja będzie loopowana, więc 1 i ostatnia klatka muszą być ta zrobione, żeby tworzyły kontyuację animacji), potem robisz animacje takie jakie się wymyśli czyli 'attack', 'death' (pewnie ze 2-3 różne, żeby to jakoś wyglądało), może jakiś tzw. 'taunt', czyli gest np. gdy AI zobaczy gracza itp. Eksportujesz taki model z animacjami do jednego pliku, podajesz wiesz komu i robisz mu opis animacji tzn. od której do której klatki jest jaka animacja. W Quake 1 tak było to robione i nie było to jakoś super-hiper-ekstra, ale u nas będzie z tym git! Jest to chyba najprostrza i najszybsza metoda, a efekty są zadawalające. Mam nadzieję, że między poszczególnymi animacjami będzie jakaś interpolacja tak, aby np. przejście animacji 'idle' w 'attack' było gładkie, a nie że gość stoi i nagle strzela ;)

 

Edit:

Jaśniej będzie jak rozpiszę to tak:

 

Klatki (od,do) = Rodzaj animacji

 

1,1 = "Model"

2,20 = "Idle 1"

21,30 = "Idle 2"

31,45 = "Attack 1"

46,60 = "Attack 2"

 

itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności