Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

 

koń jaki jest, każdy widzi. Poniżej efekt 2godzinnej pracy.

 

kon1ii5.jpg

kon2jj7.jpg

 

Na razie taki wstęp, szkic. Będę ulepszał w miarę możliwości.

 

Sugestie mile widziane : ]

  • Odpowiedzi 91
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja dopatruje sie że ten koń a może inaczej, ta klacz jest w ciąży :> I może jeszcze ma za duże oko troszku.

Ogólny wyraz twarzy jak by mu ktoś marchewkę w zad załadował ;P Ale troszkę popoprawiasz i będzie dobrze :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Cześć :)

 

Dzięki za spostrzeżenia, wezmę je pod uwagę. Dzisiaj popracowałem nad szyją i zacząłem nogi. Modelowani samych nóg może być niezłą frajdą :P

 

Nad tyłem i nogami jeszcze nie pracowałem, więc nie ma się co przejmować.

 

kon5lc1.jpg

kon6be8.jpg

 

+2:30h

Gość User190
Napisano

Zoofil :P Keep on workin' maaaaan ;) Do Play Petsów będzie jak znalazł ;)

Moje uwagi znasz - musiałem nabić sobie posta :P

Napisano

...chyba ze to konie pociagowe - bo te sa kolubrynami i tokonkretnymi - - jak na razie ten model to cos pomiedzy :D - szczerze moowiac to konik cala swoja gracje itp pokazuje w ruchu wiec to dodatkowe utrudnienie :) -a jaka to masc ?

Napisano

Jestem z powrotem :)

 

Wujek Kane dzięki wielkie za zdjęcia, przydały się. Poprawiłem klatę - słuszna uwaga. Uszami też się zająłem, mam nadzieję, że teraz jest lepiej.

 

Wróciłem również do głowy, radykalnych zmian nie ma, ale dodałem kilka niuansów i poprawiłem jej kształt.

 

Eco: to jest taki mieszaniec :) Tutaj dobre zdjęcie głowy araba, tu dobrze widać mięśnie nóg na jakimś innym koniu :P Ogólnie rzecz biorąc w googlach dużo jest mocno umięśnionych koni niepociągowych.

 

kon9va8.jpg

kon10mm3.jpg

kon11li6.jpg

kon12xx4.jpg

 

+3h

Napisano

Okej poprawiłem ganasze. Właściwie to zbliżam się do końca z modelowaniem. Pewnie będę poprawiał coś na bieżąco, a teraz zabieram się za mapowanie.

 

kon19sp1.jpgkon20pa9.jpg

kon13yc5.jpgkon14ci9.jpg

kon15bh3.jpgkon16fz2.jpg

kon17mq4.jpgkon18xg5.jpg

 

+2h

Gość User190
Napisano

Konik jak się patrzy ;) Tylko ten mięsień z przodu ("na ramieniu") i oczka trzeba poprawić :P Hehe, fajnie, że masz czas, zeby w domu pobawić się konikiem :P ;)

Napisano

No trochę poprawek i będzie git... a potem texturki, bones i poza w biegu i jest superos :)

 

Pozdrawiam

 

P.S.

Miejscami wygląda jak by był na sterydach :P

Napisano

nie opieprzaj się - czekam na updt :)

Napisano

...jak dla mnie to wyglada na kobyłke :) albo innego konia pociagowego - jakis taki przysadzisty jest - a co to za masc ?- podsylam foto jako refke "o co mi chodzi" ;) - pomimo "obuwia" i "kolii" widac co mam na mysli ;)

Napisano

Ja myślę, że jutro będzie updt Ziomalku :) Nie zawiedź nas i pokaż rigga :)

Napisano

Za duże oko ma te koń.

 

Horse%20Head%20side%20veiw.jpg

 

Poza tym zobacz, że koń bardziej patrzy do przodu a nie jak u ciebie na boki.

 

Edit.

 

Co jeszcze da się zauważyć, głowa z profilu jest mało końska, zobacz koń ma końskie wargi które wystają do przodu głowy. Broda jest uwydatniona w dół. Górę nosa cofnij w tył. Jama nosowa za bardzo załamuje sie przy zetknięciu z "czołem" ze sie tam wyrażę, zobacz że tam jest prosto a nawet delikatnie wypukłe.

 

Edit 2.

 

Za duży rozstaw oczu dałeś.

Napisano

Dzięki za podpowiedzi :)

 

eco: po raz kolejny robię unik i nie podaję maści, bo wtedy będzie można za dużo błędów wytknąć :D Ja właściwie chciałem zrobić go takiego przysadzistego. A ten koń z refy wygląda mi na wixiarza :D

 

M@ti: updejt jest : ]

 

_kuba_: spoko, bardzo trafne uwagi. Postaram się to wszystko poprawić, ale nie będę zmieniał już samej budowy siatki, bo model jest zmapowany i częściowo zrigowany, więc może się coś nie udać.

 

Póki co zamieszczam taki update. Dużo błędów - wiem, widzę je :)

 

kon21ic3.jpg

Napisano

lewa przednia noga też się rozjechała.. animkę trzaskaj, a nie statyka :p

Napisano

No, no! Chyba riga skończyłem. Teraz postaram się poprawić tą głowę :]

 

Rig doskonały nie jest, ale do stilla wystarczy, a jak będę robił jakąś animację to zarzucę takie motion blur, że nie będzie widać żadnych błędów :) Konia też :P

 

kon28ja8.jpg

kon29nl7.jpg

Napisano

W takiej pozie (ostatni scr) podbrzusze chyba powinno mu zaciążyć - naciągnąć skórę za przednimi nogami i przesunąć się trochę w dół.

Napisano

koniowi który patrzy sie w prawo(po lewej stronie) dal bym ta wysuniętą nogę prostą bo teraz zdaje sie raczej utykać... a raczej tak to wygląda. Po za tym pozy troszku sztywne... takie noga przy nodze, ładnie pięknie i bez dynamiki :> posiedź jeszcze na pozami. Ringu juz nie poprawiaj..poprawisz siatę na końcu jak pozy będą dobre. Co do kadru to lewa strona wydaje się za bardzo ciężka. Spróbuj ja trochę rozluźnić... przesuń tego konia z przodu ku środkowi sceny a powinno to dać dobry rezultat.

 

No tyle z mojej strony czekam na więcej, dobrze ci idzie. Pozdrawiam

Napisano

wydaje mi się że trzeci koń ma zbyt szeroko przednie nogi, jak piłkarz.

drugi koń ma przednią nogę w tyle, ale tego co nad nogą nie (nie wiem jak się to nazywa, tam gdzie u człowieka jest ramię), to powinno też iść bardziej do tyłu.

pierwszy koń wyglądałby lepiej z nieco zgiętą szyją.

Napisano

..ha własnie ja tez do tych nog sie juz czepialem ale podobno tak ma byc -moze to nowa masc -kon pilkarski ? -murawka o zachodzie slonca, kopytko na pile - taki konski Ronaldinho- nawet usmiech by sie zgadzal :)

Napisano

Mortom: poprawiłem koniowi nogę, thx. Co do kadru to się zobaczy jeszcze, bo nie ma istotnego dla mnie elementu - włosów. Rzuć okiem na obrazek na poprzedniej stronie, one też stanowią ważny element obrazka. A że to takie poukładane to właśnie chciałbym to tak zostawić :) Jak dojdą rozwiane włosy to może uda mi się uzyskać taki zadumany klimat.

 

Ania: kurczę skoro się to tak bardzo rzuca w oczy to bliżej finału poprawię to soft-selekcją, zwężę mu rozstaw osi :D Zgiąłem pierwszemu koniowi szyję. Co do tego czegoś nad nogą to również to uwzględnię.

 

eco: właśnie się zastanawiam w jakie koszulki ubrać te konie :D

 

 

Ok, a teraz update. Weekend to mam trochę czasu dla siebie. Efekt sierści symuluję teksturą diffuse i specular.

 

kon42ex2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności