JohnZi Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 bardzo fajne;] co do aa to catmull powinien byc dobry, mitchel tez ok
Lis Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Ja ostatnio wogólę nie stosuję AA. Dokładam za to image sampler. Adaptive QMC conajmniej 16.
Predator Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 piekne renderki :) gratulacjonsy ponowne :)
Kr3tz Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 damn, a juz mialem go zaczac modelowac. pieknie. btw, jak otwieraja mu sie tylnie drzwi, z takim slupkiem?
piksar Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 piękna robota wstaw chłodnice bo puste widac
Gość BigBen Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 Swietnie to wygląda, zdradzisz jak wygląda scena? Może jakieś photo?
nielot007 Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 modki moze tak silver albo i gold gallery ?
idrilelril Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 Bardzo mi się podoba Twoja praca. W zasadzie nie mam żadnych uwag. Jest ok ;)
vision3d Napisano 4 Wrzesień 2007 Autor Napisano 4 Wrzesień 2007 pikSar - a faktycznie dziura;) postaram sie to poprawic Lukasz_S - babole renderera:/ przeoczylem i nie usunalem w PS. Pewnie ktos by napisalem ze za maly sampling ustawilem, wiec na obrone podrzucam ustawienia: moze ktos od razu widzi co zle ustawilem? jakiego ustawienia nie uwzglednile? a z jakim przedobrzylem?:) scenka renderowala sie jakies 20h:/ A tutaj sama scena: PS Kazde zrodlo swiatla ma sample subdivs ustawione na 40
JohnZi Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 hmm 20 h to faktycznie sporo;/ moze gdzies w materiale jakis babol siedzi, np w lakierze...
vision3d Napisano 4 Wrzesień 2007 Autor Napisano 4 Wrzesień 2007 no wlasnie w materiale raczej nie ma, na wszelki wypadek zarzucam ustawienia (raz probowalem z interpolacja a raz bez): Ogolnie na modelu pojawialy mi sie plamki takie jak ponizej, ale jak je ustawic zeby sie renderowalo wszysstko w rozsadnym czasie? Czy to moze wina tego ze zrodla swiatla oddzialywuja na model z bardzo malej odleglosci?
JohnZi Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 no wlasnie zauwazylem ze swiatla masz bardzo blisko, ale nie wiem czy to ma jakis wplyw, raczej ich ilosc jak juz cos. Moze ustaw za secondary bounces Light Cache, chyba szybsze jest
vision3d Napisano 4 Wrzesień 2007 Autor Napisano 4 Wrzesień 2007 probowalem i z Lightcache. Jest szybsze to fakt i pozostawia mniej baboli, jednak wplywa na wczesniejsze ustawienia swiatel, wszystko wyszlo jakby bledsze.
Bzyku Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 a w swiatlach ktore oswietlaja plany no choc bardziej boxy jaki masz sampling bo to moze tez wplywac na jakosc rendera i mniej tym gorzej.No i AA raczej bym poszedl w A subdivision 1/2 wez renernij sobie region i zobacz czy sie poprawi bo mi to wyglada na AA a na lakierze to wlasnie sampling swiatla
drakul Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 pojechales z tymi ustawieniami, moglbym powiedziec amatorsko i przypadkowo.poczytaj helpa vraya a dowiesz sie co ustawic zeby bylo dobrze bez tak duzych czasow renderingu.sprawdz tez czy czasem nie ustawiles w materialach subdivis na 50,czesto widze ta liczbe przy materialach a jest bledna,gdyz oko ludzkie nei jest w stanie zauwazyc roznicy ponad 32 subdiv.a dajac 50 zwiekszasz czas masakrycznie.scenka tez nie za bardzo wyglada,scisnales ten samochod ze nie ma jak sie wkolo niego ruszyc.wyobraz sobie prawdziwe studio i czy tak ustawiliby oswietlenie i maty rozpraszajace i dajace refleksy.
hkropinski Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 jestem pod ogromnym wrażeniem. nie spodziewałem sie że autor tak dobrej pracy ujawni swoje ustawienia, bo przeważnie autorzy takich prac, napawając się dumą nie chcą aby inni prezentowali podobnej jakości rendery... gratulacje!
Hindus Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 pojechales z tymi ustawieniami, moglbym powiedziec amatorsko i przypadkowo.poczytaj helpa vraya a dowiesz sie co ustawic zeby bylo dobrze bez tak duzych czasow renderingu.sprawdz tez czy czasem nie ustawiles w materialach subdivis na 50,czesto widze ta liczbe przy materialach a jest bledna,gdyz oko ludzkie nei jest w stanie zauwazyc roznicy ponad 32 subdiv.a dajac 50 zwiekszasz czas masakrycznie.scenka tez nie za bardzo wyglada,scisnales ten samochod ze nie ma jak sie wkolo niego ruszyc.wyobraz sobie prawdziwe studio i czy tak ustawiliby oswietlenie i maty rozpraszajace i dajace refleksy. Drakul, nie liczy się czas renderingu tylko jego jakość, poziom prezentowany przez pracę.
Homa Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 Bardzo dobra pracka... Każdy kolejny render lepszy od poprzedniego :) Ja chcę jeszcze, jeszcze!!!
drakul Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 zgadza sie monkey on your back, ze liczy sie jakosc nie czas renderu.ale przy 20 h widac aliasing, wiec to jeszcze nie jest oczekiwana jakosc.
Hindus Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 no aliasing nie jest najlepszy, standardowo Catmull-Roll by to załatwił po małych przeróbkach ale nie wiem czy w tej pracy nie było użytego photoshopa z sharpnesem - moze to dlatego. Tak czy innaczej moje 5 gwiazdek masz :* aha drakula - dzieki za pełne wymowienie mojego nicka :) jestes pierwszy.
vision3d Napisano 6 Wrzesień 2007 Autor Napisano 6 Wrzesień 2007 WOW! wchodze na max3d.pl i nie wierze, myslalem ze to jakis kawal, bez kitu:) naprawde podbudowalo mnie ogromnie to wyroznienie, jak tylko uda mi sie poprawic AA, sampling i materialy (mam nadzieje ze z Wasza pomoca, w koncu trzeba sobie pomagac;) ) , postaram sie stworzyc "Making Of". pozdrawiam PS drakul - wiem ze ostro pojechalem:) nadszedl wieczor zwatpienia i bezraadnosci wiec poprostu dalem wszystkie znane mi ustawineia na maxa:) jak widacprzynioslo to marny efekt:/
Georgas Napisano 6 Wrzesień 2007 Napisano 6 Wrzesień 2007 mi się bardzo podoba studio jak i sam render , model tez awesome, pomęcz jeszcze to aa ja bym to tak zrobił że bym dał w Adaptive QMC min 2 max 6 i zobaczyl jaki efekt i z innymi ustawieniami przesadziłeś, vray lighty bym dał na 24, IRR na madium i zobaczy czy wystardzająco do tego w QMC sample Adaptive Amount na 0,5, min sample zmniejszyć i global subdivs multiplier na 1,5 a to tylko tak co bym zmienił i zobaczył efekt , zapewne po renderze trzeba by było coś pozmieniać :) na jakim to sprzęcie renderujesz?? jak coś to moge ci to przerenderować na c2d
Gość Raffaello Napisano 7 Wrzesień 2007 Napisano 7 Wrzesień 2007 swietna praca! wszystko dopieszczone! gratulacje za fronta! pozdro
Pionier Napisano 7 Wrzesień 2007 Napisano 7 Wrzesień 2007 bardzo sliczne, gratulacje i brawo za 'Inspiration In Style'! czolem pionier
Loozack Napisano 8 Wrzesień 2007 Napisano 8 Wrzesień 2007 Świetne renderki, zawsze chciałem zrobić takie studio :) A co do tych dziwnych ziarenek na ostrych krawędziach to spróbuj wyłączyć "Randomize samples" w zakładce VRay: Irradiance map (poniżej masz przykład): http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/examples_image_sampler.htm (example 7) Z niecierpliwością czekam na "making of", zwłaszcza na część dotyczącą renderingu ;) Pozdrawiam.
Qrli Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Super wizka, poweidz mi czy masz może citroen xm ? bo szukam ogólnie francuskich limuzyn żeby użyc w wizualizacji mojej pracy dyplomowej ? W zamian mam naprzykład citroen GT na wymianę, renault 25 ? gg7579902 1
plasti Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 powinni zamknac wykop! a dla pana wyzej nagroda gornika!
vision3d Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 W zamian mam naprzykład citroen GT na wymianę, renault 25 ? gg7579902 jak na alufelgach to biore! ;) 1
plasti Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 jak na alufelgach to biore! ;) hehehe, mistrz! :]
Qrli Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 No na alufegach rzecz jasna, renówka też na alufelgach, ale obydwa auta bez wnętrza, niestety.
JOKER Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 No na alufegach rzecz jasna, renówka też na alufelgach, ale obydwa auta bez wnętrza, niestety. no jak bez wnetrza to ja powiem zeby szanowny pan Vision3d dal koledze samochod bez silnika mysle ze to bylo by bardzo uprzejme i zarazem sprawiedliwe z jego strony :P pozdrawiam
Camel Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 (edytowane) nie rozumiem, stary v-Ray. jak dotąd najbardziej z filtrów AA najbardziej zadowala mnie sharp quadratic (moim zdaniem obraz jest prawie żyleta, nie testowałem go za wiele, ale przydało mi się w wizualizacji łazienki, gdzie były drobne szpary między płytkami, a na płytkach prążkowana struktura) - jednak ocenę tego antialiasera pozostawiam Twojej indywidualnej opinii. co do dziwnych szpar i szumu od dmc już rozkładam bezradnie ręce. Edytowane 4 Luty 2011 przez Camel
simonhc Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Model ekstra, render rowniez! Przy okazji, nabylem ostatnia kolekcje od PK3D i smigaja furki juz po scenach. Zero problemow, serdecznie polecam! Pozdrawiam P
Rekomendowane odpowiedzi