Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Po co sie dystansowac ? :D

 

No ale fakt gdzue jest Christian bo musimy skomentowac fajowego WIPa :]

 

Boze i jaka adrenalina co ja napisalem :P ? (pare postow wyzej) nitrogliceryna :D !!

  • Odpowiedzi 228
  • Wyświetleń 17k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

My tu sobie tak gadamy a Christian na pewno urabia sobie łokcie przy tym vipie:). Biedak 3 dni nie spał, nie jadł i nie pił, a my go jeszcze popędamy :D

Napisano

Omg ;O

Pamietam jak zaczyales z ta pracka a tu prosze :D jestem wgnieciony w podloge :)

Powodzenia :)

Napisano

wszyscy chwalą to ja się troszkę doczepię ;) kałuża na podłodze wygląda jak mały ocean, rozumiem że tym pofalowaniem chciałeś uzyskać fajny efekt (udało ci się) ale podejrzewam, że w tym wypadku wystarczyłaby zwykła tekstura odbić na podłodze... druga sprawa to to, że powinno być przez nią widać podłoge, chyba że to nie woda tylko jakiś kompot plazmowy XC-923 Alfa 2.0 ;)

 

pozdrawiam

 

P.S. wyślij tą scenę do Valve, może umieszczą ją w Half-Life 3 ;)

Napisano

ogolnie mi sie podoba, ale tez sie przyczepie do tej kaluzy :)

jest to spaceship, czyli jak mniemam jest zawieszony w przestrzeni kosmicznej.

wiec jak ta woda utrzymuje sie na podlodze skoro w kosmosie jest niewazkosc?

no ale przyjmijmy ze sa jakies generatory grawitacyjne. ale zauwazmy ze drzwi sa otwarte (przynajmniej ja mam takie nieodparte wrazneie patrzac na tylna sciane :) ) wiec woda: powinna albo wyeciec albo zostac zamrozona :)

 

pracuj, pracka fajnie sie zapowiada :)

zycze powodzenia

Napisano
  • Autor

Dzisiaj jeszcze jeden update poleci w przerwie od normalnej pracy.

Co do kałuży : :)

- nad nią pracuję, będzie o wiele bardziej przezroczysta i bardziej czystrza

- co do grawitacji (urządzenia wytwarzają sztuczne pole na pokładzie)

- woda przecieka z dalszego pomeiszczenia - jeszcze pewnei będę modelował wyższy poziom wody tam dalej (podtopię do okolicy kolan/ud tamtą salę)

- obecnie ten i najbliższe renderki powstają BEZ jakiegokolwiek GI/FG/RS

- co do detali to wiele z nich jest jeszcze pochowanych (jak różne kable, części)

- myślałem też odnośnie głównego tematu pracy i niedługo przedstawię koncepcję

Napisano
  • Autor

Viewport view - obecny z niego leci właśnei render (poprawiona woda , doszło parę świateł - wiem że wpierw powinienem całość oteksturować ale nie mogłem się oprzeć :)

scifiv.jpg

Napisano

Pracuj, pracuj:) Jak na razie to jest tutaj miły burdelik - detale robia swoje. A ze oswietlasz przed teksturami to chyba dobrze - przynajmniej wg mnie:)

Napisano

Niesamowite. Nie wiem kiedy znajdujesz czas ale ilość detali poraża.

Napisano

no to ja sie przyczepie :D :

- te swiatła mi sie niepodobają tzn jakos dziwnie wyszły , tak samo jak monitory

- znaczek w prawym górnym rogu :D

no i jesli na siłe chcesz krytyki to moze :D mała rozdzielczośc wspaniałego renderka :D ??? a tak na serio to extra, pełen szacunek , zastanawiam sie tylko co masz na mysli mówiąc o szybach ? a co do tych nieszczesnych swiateł/monitorów, to moze popraw ten monitor po lewej i prawej(dół) bo niepasuje - troche w photoshopie jakbys to wyciemnił to normalnu doom 5 :D pozdro tak trzymaj,

ps. możesz pokazac siatke tego przewodu grubego na ziemi co sie ciągnie ?

Napisano
  • Autor

- światła pewnie temu że glow dodałem w PS by szybciej renderowało (obecnie blisko 1:20h liczyło) do tego dojdzie tekstura i na światła i na panele (coś w stylu rozbitego monitorka z mapą galaktyki i napisem Enterning Unknown Teritory)

- znaczek zniknie :)

- co do okien jak się przyjżysz idzie dostrzec przebarwienia tak jakby okno było nadmuchane i wychodziło poza kwadratową ramę

Napisano

za maly render i te swiatla do niczego (za bardzo swieca) ale za detale dostajesz 6!

 

pozdrawiam ;)

Napisano

No no, super to wyglada nawet bez tekstur. Narazie troche mi to przypomina dooma III :P ale jest świetnie. Jedno mnie zastanawia co to jest to blyszczace na ziemi (woda w glucie? ) i te okna na koncu tunelu troche nieczytelne. Nie widze co tam jest ale to moze wina braku tekstur. Ale jak mowilem bardzo fajnie! Dawaj dalej!

 

Monitory tez moga byc, tylko troche za jasne, niech cos przedstawiaja albo moze jeden niechc bedzie stluczony?

 

Pozdrawiam serdecznie -Ukash- (do wczoraj Cocojambo) :P

Napisano

cieńszy model wody daj bo przypomina hluta rzeczywiście - ale dopiero teraz to zauważyłem więc nie jest źle ;) pozdro - piękne.

Napisano

Swietna praca no i pomysl na scene rowniez bardzo dobry.Pare niedociagniec jest ktore byly juz wczesniej wymienione ale to nie zmienia faktu ze praca jest pierwsza klasa.

Pozdrawiam

Napisano

A dlaczego mają nie używać kome?? To jak mają się dokopywać do grobowców? :> :)

Wątek - 6

Detale - 8

Bez textur - 10, a z - 23

 

ODLOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ps.tylko woda do poprawy, a co do okien to sie nie mozna przyczepić. Jakiego ty masz kompa, że tak szybko renderowało??!!!!

Napisano
masz łopate jak już się w archeologa bawisz...

Hyhyhy dobre :)... grabie tez by sie przydaly.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności