Napisano 26 Styczeń 200421 l Po co sie dystansowac ? :D No ale fakt gdzue jest Christian bo musimy skomentowac fajowego WIPa :] Boze i jaka adrenalina co ja napisalem :P ? (pare postow wyzej) nitrogliceryna :D !!
Napisano 27 Styczeń 200421 l My tu sobie tak gadamy a Christian na pewno urabia sobie łokcie przy tym vipie:). Biedak 3 dni nie spał, nie jadł i nie pił, a my go jeszcze popędamy :D
Napisano 3 Styczeń 200520 l Omg ;O Pamietam jak zaczyales z ta pracka a tu prosze :D jestem wgnieciony w podloge :) Powodzenia :)
Napisano 13 Styczeń 200520 l wszyscy chwalą to ja się troszkę doczepię ;) kałuża na podłodze wygląda jak mały ocean, rozumiem że tym pofalowaniem chciałeś uzyskać fajny efekt (udało ci się) ale podejrzewam, że w tym wypadku wystarczyłaby zwykła tekstura odbić na podłodze... druga sprawa to to, że powinno być przez nią widać podłoge, chyba że to nie woda tylko jakiś kompot plazmowy XC-923 Alfa 2.0 ;) pozdrawiam P.S. wyślij tą scenę do Valve, może umieszczą ją w Half-Life 3 ;)
Napisano 13 Styczeń 200520 l ogolnie mi sie podoba, ale tez sie przyczepie do tej kaluzy :) jest to spaceship, czyli jak mniemam jest zawieszony w przestrzeni kosmicznej. wiec jak ta woda utrzymuje sie na podlodze skoro w kosmosie jest niewazkosc? no ale przyjmijmy ze sa jakies generatory grawitacyjne. ale zauwazmy ze drzwi sa otwarte (przynajmniej ja mam takie nieodparte wrazneie patrzac na tylna sciane :) ) wiec woda: powinna albo wyeciec albo zostac zamrozona :) pracuj, pracka fajnie sie zapowiada :) zycze powodzenia
Napisano 13 Styczeń 200520 l Autor Dzisiaj jeszcze jeden update poleci w przerwie od normalnej pracy. Co do kałuży : :) - nad nią pracuję, będzie o wiele bardziej przezroczysta i bardziej czystrza - co do grawitacji (urządzenia wytwarzają sztuczne pole na pokładzie) - woda przecieka z dalszego pomeiszczenia - jeszcze pewnei będę modelował wyższy poziom wody tam dalej (podtopię do okolicy kolan/ud tamtą salę) - obecnie ten i najbliższe renderki powstają BEZ jakiegokolwiek GI/FG/RS - co do detali to wiele z nich jest jeszcze pochowanych (jak różne kable, części) - myślałem też odnośnie głównego tematu pracy i niedługo przedstawię koncepcję
Napisano 13 Styczeń 200520 l Autor Viewport view - obecny z niego leci właśnei render (poprawiona woda , doszło parę świateł - wiem że wpierw powinienem całość oteksturować ale nie mogłem się oprzeć :)
Napisano 13 Styczeń 200520 l Pracuj, pracuj:) Jak na razie to jest tutaj miły burdelik - detale robia swoje. A ze oswietlasz przed teksturami to chyba dobrze - przynajmniej wg mnie:)
Napisano 14 Styczeń 200520 l Autor Przy oknach jest błąd - coś nie tak z displacement map (nadyma szkło) :
Napisano 14 Styczeń 200520 l no to ja sie przyczepie :D : - te swiatła mi sie niepodobają tzn jakos dziwnie wyszły , tak samo jak monitory - znaczek w prawym górnym rogu :D no i jesli na siłe chcesz krytyki to moze :D mała rozdzielczośc wspaniałego renderka :D ??? a tak na serio to extra, pełen szacunek , zastanawiam sie tylko co masz na mysli mówiąc o szybach ? a co do tych nieszczesnych swiateł/monitorów, to moze popraw ten monitor po lewej i prawej(dół) bo niepasuje - troche w photoshopie jakbys to wyciemnił to normalnu doom 5 :D pozdro tak trzymaj, ps. możesz pokazac siatke tego przewodu grubego na ziemi co sie ciągnie ?
Napisano 14 Styczeń 200520 l Autor - światła pewnie temu że glow dodałem w PS by szybciej renderowało (obecnie blisko 1:20h liczyło) do tego dojdzie tekstura i na światła i na panele (coś w stylu rozbitego monitorka z mapą galaktyki i napisem Enterning Unknown Teritory) - znaczek zniknie :) - co do okien jak się przyjżysz idzie dostrzec przebarwienia tak jakby okno było nadmuchane i wychodziło poza kwadratową ramę
Napisano 14 Styczeń 200520 l za maly render i te swiatla do niczego (za bardzo swieca) ale za detale dostajesz 6! pozdrawiam ;)
Napisano 14 Styczeń 200520 l No no, super to wyglada nawet bez tekstur. Narazie troche mi to przypomina dooma III :P ale jest świetnie. Jedno mnie zastanawia co to jest to blyszczace na ziemi (woda w glucie? ) i te okna na koncu tunelu troche nieczytelne. Nie widze co tam jest ale to moze wina braku tekstur. Ale jak mowilem bardzo fajnie! Dawaj dalej! Monitory tez moga byc, tylko troche za jasne, niech cos przedstawiaja albo moze jeden niechc bedzie stluczony? Pozdrawiam serdecznie -Ukash- (do wczoraj Cocojambo) :P
Napisano 15 Styczeń 200520 l cieńszy model wody daj bo przypomina hluta rzeczywiście - ale dopiero teraz to zauważyłem więc nie jest źle ;) pozdro - piękne.
Napisano 26 Październik 200519 l Swietna praca no i pomysl na scene rowniez bardzo dobry.Pare niedociagniec jest ktore byly juz wczesniej wymienione ale to nie zmienia faktu ze praca jest pierwsza klasa. Pozdrawiam
Napisano 26 Październik 200519 l A dlaczego mają nie używać kome?? To jak mają się dokopywać do grobowców? :> :) Wątek - 6 Detale - 8 Bez textur - 10, a z - 23 ODLOT!!!!!!!!!!!!!!!!! Ps.tylko woda do poprawy, a co do okien to sie nie mozna przyczepić. Jakiego ty masz kompa, że tak szybko renderowało??!!!!
Napisano 27 Październik 200519 l masz łopate jak już się w archeologa bawisz... Hyhyhy dobre :)... grabie tez by sie przydaly.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto