Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc, zrobiłem kolejny model, teraz z kompletam tekstur.

C&C mile widziane

pzdr.

untitled4copyxs7.jpg

i teksturki

texturesbr7.jpg

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

troche zbyt strylne ale w engnie gry mogłoby zdac egazmin, mozna by cos pomodzic ewentulanie ze specem co by go urozmiacic, w sumie całkiem fajny block

Napisano
Cały Doom3 był taki sterylny i nikt nie narzekał :)

 

Fajny boksik.

 

moze dlatego wszyscy mowili ze doom3 to chłam!:) nie wiem nie gralem!:) ...no to cos fajne, chcociaz nie wiem co to!:)

Napisano

fajna normalka, ale nad diffusem można by jeszcze posiedzieć :)

Napisano

fajne,co to jest ? zeczywisce z jaimis zaciemai i odpryskami farby bylo by ciekawsze ...

Napisano
  • Autor

To taki model, który można wcisnąć gdzieś do mapy, inspirowałem się podobnymi z Doom'a 3.

 

inspiracjaxm1.jpg

 

Rzeczywiście jest dość sterylny ale taki miał być, odpryski farby mogłyby wyglądąć fajnie ale tak już go zostawie, robiłem go głównie by poćwiczyć normalmapy przed zrobieniem jakiegoś poważniejszego moedlu.

Dzieki za komentazre pzdr.

Napisano

no i tak jak pisalem do gry byłby w sam raz, jedynie prezntacja bylaby fajniejsza gdybys wrzucil jakies fajne swiatelko tak jak na powyzszych skrinach, co do strylnosci to ja mialem na mysli nawet nie odprsyki tylko lekkie zabrudzenia ktore na ogół powstają w roznych zakamarkach rowkach itp, Twój byl taki za czysty jakby go ktos wypucował lub z fabryki odebrał, troche mocniejszych rysy na specu dałby mu waraznie tzw uzywalnosci, tyle ze to oglnie są takie duperel ale powiadają ze diabeł tkwi w szczegółach ;), poza tym na neci byl gdzies bardzo fajny tutek o robieniu tego typu roznych elemntów ,dekorów, scian itp, i byla to rzecz pro, jak zanjde lina to zapodam

Napisano
  • Autor

donMario prezentacja ze światełkiem i dodatkowymi zabrudzenimi napewno była by ciekawsza ale jestem leniwy i już niebede robił nowej :), z rad postaram się skorzystać przy następnym modelu.

Tutoriali nigdy zawiele jak Ci się chce to poszukaj tego linka, może więcej osób z niego skorzysta.

Napisano

hmm z doswiadczenia wiem ze ludzie lubia wszystko na czym mozna zaczepic oko takze wszelkie usprawiedliwione zabrudzenia czy rdza czy zadrapania, smugi beda tylko na + ale oczywicie nic na sile :-)

model jest dosc prosty ale wykonanie jak najbardziej poprawne !

Napisano

Imo spokojnie mozesz dodac warste ze zwyklym noisem na colorze i specu, tak samo druga warste z noisem ale pociagnieta motion blurem gora albo lewo. uzyskasz wlasnie zadrapania i nierownosci. Dodatkowo troche rdzy albo zaciekow nie zaszkodzi tu czy owdzie.

Model poprawny pod kazdym wzgledem, moje tipsy to raczej danie mu wiecej milosci niz zarzut.

Daje rade.

Napisano
  • Autor

Matys, Por@szek dzięki za cenne wskazówki, mam nadzieje że uda mi się je wykorzystać w następnym modelu nad którym "pracuje" bo do tego już nie będe wracał

pozdro.

Napisano

Nie no, respekt, zawsze mi sie podobaly takie futurystyczne, sterylne (tak, jak futurystycznie to powinno byc czysto i schludnie ;p ) szafy, bloki elektroniki.

jakbys mi to pokazal, i powiedzial ze to orginalny model z q4, to bym uwierzyl ^^

Napisano

Szakunec za normalkę - wycisnąłeś z tej siaty naprawdę sporo dzięki niej :)

Napisano

wrzucam tego linka o którym pisałem na str2, troche po czasie ale jak potrzeba to nigdy nie mozna znalec a dzis akurat wszedł mi pod ręke z marszu, byc moze rzecz znana w kazdym razie bardzo dobra http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=46&t=373024, gdzies byla na necie jeszcze wersja pdf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności