Napisano 25 Sierpień 200717 l Czesc, zrobiłem kolejny model, teraz z kompletam tekstur. C&C mile widziane pzdr. i teksturki
Napisano 25 Sierpień 200717 l troche zbyt strylne ale w engnie gry mogłoby zdac egazmin, mozna by cos pomodzic ewentulanie ze specem co by go urozmiacic, w sumie całkiem fajny block
Napisano 25 Sierpień 200717 l Cały Doom3 był taki sterylny i nikt nie narzekał :) Fajny boksik. moze dlatego wszyscy mowili ze doom3 to chłam!:) nie wiem nie gralem!:) ...no to cos fajne, chcociaz nie wiem co to!:)
Napisano 26 Sierpień 200717 l fajne,co to jest ? zeczywisce z jaimis zaciemai i odpryskami farby bylo by ciekawsze ...
Napisano 26 Sierpień 200717 l Autor To taki model, który można wcisnąć gdzieś do mapy, inspirowałem się podobnymi z Doom'a 3. Rzeczywiście jest dość sterylny ale taki miał być, odpryski farby mogłyby wyglądąć fajnie ale tak już go zostawie, robiłem go głównie by poćwiczyć normalmapy przed zrobieniem jakiegoś poważniejszego moedlu. Dzieki za komentazre pzdr.
Napisano 26 Sierpień 200717 l no i tak jak pisalem do gry byłby w sam raz, jedynie prezntacja bylaby fajniejsza gdybys wrzucil jakies fajne swiatelko tak jak na powyzszych skrinach, co do strylnosci to ja mialem na mysli nawet nie odprsyki tylko lekkie zabrudzenia ktore na ogół powstają w roznych zakamarkach rowkach itp, Twój byl taki za czysty jakby go ktos wypucował lub z fabryki odebrał, troche mocniejszych rysy na specu dałby mu waraznie tzw uzywalnosci, tyle ze to oglnie są takie duperel ale powiadają ze diabeł tkwi w szczegółach ;), poza tym na neci byl gdzies bardzo fajny tutek o robieniu tego typu roznych elemntów ,dekorów, scian itp, i byla to rzecz pro, jak zanjde lina to zapodam
Napisano 27 Sierpień 200717 l Autor donMario prezentacja ze światełkiem i dodatkowymi zabrudzenimi napewno była by ciekawsza ale jestem leniwy i już niebede robił nowej :), z rad postaram się skorzystać przy następnym modelu. Tutoriali nigdy zawiele jak Ci się chce to poszukaj tego linka, może więcej osób z niego skorzysta.
Napisano 27 Sierpień 200717 l hmm z doswiadczenia wiem ze ludzie lubia wszystko na czym mozna zaczepic oko takze wszelkie usprawiedliwione zabrudzenia czy rdza czy zadrapania, smugi beda tylko na + ale oczywicie nic na sile :-) model jest dosc prosty ale wykonanie jak najbardziej poprawne !
Napisano 28 Sierpień 200717 l Imo spokojnie mozesz dodac warste ze zwyklym noisem na colorze i specu, tak samo druga warste z noisem ale pociagnieta motion blurem gora albo lewo. uzyskasz wlasnie zadrapania i nierownosci. Dodatkowo troche rdzy albo zaciekow nie zaszkodzi tu czy owdzie. Model poprawny pod kazdym wzgledem, moje tipsy to raczej danie mu wiecej milosci niz zarzut. Daje rade.
Napisano 30 Sierpień 200717 l Autor Matys, Por@szek dzięki za cenne wskazówki, mam nadzieje że uda mi się je wykorzystać w następnym modelu nad którym "pracuje" bo do tego już nie będe wracał pozdro.
Napisano 30 Sierpień 200717 l Nie no, respekt, zawsze mi sie podobaly takie futurystyczne, sterylne (tak, jak futurystycznie to powinno byc czysto i schludnie ;p ) szafy, bloki elektroniki. jakbys mi to pokazal, i powiedzial ze to orginalny model z q4, to bym uwierzyl ^^
Napisano 3 Wrzesień 200717 l Szakunec za normalkę - wycisnąłeś z tej siaty naprawdę sporo dzięki niej :)
Napisano 24 Wrzesień 200717 l wrzucam tego linka o którym pisałem na str2, troche po czasie ale jak potrzeba to nigdy nie mozna znalec a dzis akurat wszedł mi pod ręke z marszu, byc moze rzecz znana w kazdym razie bardzo dobra http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=46&t=373024, gdzies byla na necie jeszcze wersja pdf
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto