zeet Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 Główka z mini bitwy ,wydziergana w Modo i lekko pomarszczona i texturowana w Zbrushu. Renderowane w Modo,włosy to mesh paint w modo. Moje pytanie jak to wygląda ,bo po masie testowych renderów i zmianach ustawień materiałów i świateł straciłem oko na tego typa :)
Tomala Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 Dla mnie super tylko coś tak biednie w okolicach oczu(prawa strona rendera) przydały by się jakieś wyraźniejsze zmarszczki na powiekach. Super wyglądają te szwy na szyi i klacie.
ReflectVision Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 troche mi nie pasuje tutaj rozmazana textura na klacie i kapturach, ogolnie wielki pozytyw :)
Sebastian Ozga Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 Świetna praca, ale jw - tekstura zbyt rozmazana
Gość Raffaello Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 zeet chyba bez włosów by lepiej wyglądał, teraz to jakbyś mu założył perukę, po prawej stronie jego głowy za bardzo mu odstają, poza tym są za czarne i świecące, a tak poza tym to mi sie bardzo podoba, świetna robota
zeet Napisano 3 Wrzesień 2007 Autor Napisano 3 Wrzesień 2007 Dzięki za uwagi ,tekstura na ramionach faktycznie rozmazana bo rozciągałem je trochę żeby wypełnić kadr ,docelowo ma mieć ubranie i ramiona nie będą widoczne. Nad zmarszczkami jeszcze popracuję muszę wypalić nową normal mapkę i poprawić teksturę. Raffaello-zależało mi na włosach ale faktycznie efekt jest średni i zamula kompa :)
nielot007 Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 super zeet :) zreszta nic dziwnego ze super :)
zeet Napisano 3 Wrzesień 2007 Autor Napisano 3 Wrzesień 2007 Wszelkie podobieństwo do byłego ministra jest zupełnie przypadkowe :) Jeszcze taki teścik przed wymianą mapek.
kubi Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 Jeżeli mogę to wypowiem się na temat mojego spostrzeżenia, nie tylko do tego modelu. ale i do reszty które zamieściłeś na forum. Wydaje mi się ze powtarzasz pewien schemat. Najbardziej jest to widoczne w budowie oczu (powiek) i linii dolnej szczęki i troszkę podbródka. Te elementy są do siebie podobne na modelach Twojego autorstwa. A, tekstura wyszła moim zdaniem całkiem fajnie.
zeet Napisano 3 Wrzesień 2007 Autor Napisano 3 Wrzesień 2007 -kuba-Jeżeli mogę to wypowiem się na temat mojego spostrzeżenia, nie tylko do tego modelu. ale i do reszty które zamieściłeś na forum. Wydaje mi się ze powtarzasz pewien schemat. Najbardziej jest to widoczne w budowie oczu (powiek) i linii dolnej szczęki i troszkę podbródka. Te elementy są do siebie podobne na modelach Twojego autorstwa. A, tekstura wyszła moim zdaniem całkiem fajnie. _kuba_ masz rację ja też rozpoznaję twoje modele czy też modele nielota, nie czytając nawet kto je wykonał jak myślisz po czym :)? W tym modelu nie starałem się odwzorować referki , posłużyła mi jedynie do stworzenia mojego wariantu tej postaci na tyle ile potrafię. Inna sprawa że zawsze mam problem z modelowaniem oczu-powiek :).
Ania Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 szew na klatce piersiowej jest przerwany, myślę że powinien iść przez całą długość, w końcu są to zszyte dwa różne ciała. ewentualnie możesz nawet zrobić obie połówki w lekko innym odcieniu. na czole brzydko rzuca się w oczy lustrzane odbicie tekstury, a konkretnie bumpmap. ogólnie bym go zrobiła bledszego, mniej żywego, np. ten sss na uchu bardziej by mi pasował w odcieniu wchodzącym w niebieski, jakiś szarofioletowy może, albo taki niezdrowy żółty. tam gdzie w czoło wchodzi pręt, wartałoby zrobić fałdy skóry zbiegające się w tym miejscu.
zeet Napisano 4 Wrzesień 2007 Autor Napisano 4 Wrzesień 2007 Ania -dzięki za konkretne porady,co do sss testowałem niebieski i zielony odcień nie wyglądało to dobrze :) ,a przy bladym odcieniu skóry prawie znika detal skóry. To lustrzane odbicie to nie bumpmapka ale faktycznie do poprawy.
zeet Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 Jeszcze nie ostateczne zmiany w teksturze.
ttaaddeekk Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 strasznie "suchy" jest, zmniejsz moze skale w materiale sss, i pokaz jak zrobiles mapowanie :)
Tomala Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 SUPER! dolna część pewnie będzie jeszcze poprawiana bo trochę tam pusto ale jak dla mnie rewelka.
Sebastian Ozga Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 Te szwy na twarzy chyba przesadzone, na czole rozmazane i dziwny róg nad dziurą w głowie. I sprawdź, czy nie wyglądał by lepiej, gdyby miał zaczerwienione oczy.
zeet Napisano 7 Wrzesień 2007 Autor Napisano 7 Wrzesień 2007 Ta wersja tekstury będzie chyba ostateczna,szwy będą jeszcze poprawione. Użyte do tej główki mapki: -------------------------
..:: WIKTOR ::.. Napisano 7 Wrzesień 2007 Napisano 7 Wrzesień 2007 Franek po bajpasach i prepanacji czachy :) Super!!
Ania Napisano 20 Wrzesień 2007 Napisano 20 Wrzesień 2007 do koszuli bardziej byś się przyłożył, nie ma szwu na ramieniu, tak się nie da uszyć. oprócz tego tekstura z prawej strony jest mocno rozciągnięta. kolorki fajne, ale jakoś to tło nie pasuje, może spróbuj zrobić tło ciemniejsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się