Napisano 2 Wrzesień 200717 l Główka z mini bitwy ,wydziergana w Modo i lekko pomarszczona i texturowana w Zbrushu. Renderowane w Modo,włosy to mesh paint w modo. Moje pytanie jak to wygląda ,bo po masie testowych renderów i zmianach ustawień materiałów i świateł straciłem oko na tego typa :)
Napisano 2 Wrzesień 200717 l Dla mnie super tylko coś tak biednie w okolicach oczu(prawa strona rendera) przydały by się jakieś wyraźniejsze zmarszczki na powiekach. Super wyglądają te szwy na szyi i klacie.
Napisano 2 Wrzesień 200717 l troche mi nie pasuje tutaj rozmazana textura na klacie i kapturach, ogolnie wielki pozytyw :)
Napisano 3 Wrzesień 200717 l zeet chyba bez włosów by lepiej wyglądał, teraz to jakbyś mu założył perukę, po prawej stronie jego głowy za bardzo mu odstają, poza tym są za czarne i świecące, a tak poza tym to mi sie bardzo podoba, świetna robota
Napisano 3 Wrzesień 200717 l Autor Dzięki za uwagi ,tekstura na ramionach faktycznie rozmazana bo rozciągałem je trochę żeby wypełnić kadr ,docelowo ma mieć ubranie i ramiona nie będą widoczne. Nad zmarszczkami jeszcze popracuję muszę wypalić nową normal mapkę i poprawić teksturę. Raffaello-zależało mi na włosach ale faktycznie efekt jest średni i zamula kompa :)
Napisano 3 Wrzesień 200717 l Autor Wszelkie podobieństwo do byłego ministra jest zupełnie przypadkowe :) Jeszcze taki teścik przed wymianą mapek.
Napisano 3 Wrzesień 200717 l Jeżeli mogę to wypowiem się na temat mojego spostrzeżenia, nie tylko do tego modelu. ale i do reszty które zamieściłeś na forum. Wydaje mi się ze powtarzasz pewien schemat. Najbardziej jest to widoczne w budowie oczu (powiek) i linii dolnej szczęki i troszkę podbródka. Te elementy są do siebie podobne na modelach Twojego autorstwa. A, tekstura wyszła moim zdaniem całkiem fajnie.
Napisano 3 Wrzesień 200717 l Autor -kuba-Jeżeli mogę to wypowiem się na temat mojego spostrzeżenia, nie tylko do tego modelu. ale i do reszty które zamieściłeś na forum. Wydaje mi się ze powtarzasz pewien schemat. Najbardziej jest to widoczne w budowie oczu (powiek) i linii dolnej szczęki i troszkę podbródka. Te elementy są do siebie podobne na modelach Twojego autorstwa. A, tekstura wyszła moim zdaniem całkiem fajnie. _kuba_ masz rację ja też rozpoznaję twoje modele czy też modele nielota, nie czytając nawet kto je wykonał jak myślisz po czym :)? W tym modelu nie starałem się odwzorować referki , posłużyła mi jedynie do stworzenia mojego wariantu tej postaci na tyle ile potrafię. Inna sprawa że zawsze mam problem z modelowaniem oczu-powiek :).
Napisano 4 Wrzesień 200717 l szew na klatce piersiowej jest przerwany, myślę że powinien iść przez całą długość, w końcu są to zszyte dwa różne ciała. ewentualnie możesz nawet zrobić obie połówki w lekko innym odcieniu. na czole brzydko rzuca się w oczy lustrzane odbicie tekstury, a konkretnie bumpmap. ogólnie bym go zrobiła bledszego, mniej żywego, np. ten sss na uchu bardziej by mi pasował w odcieniu wchodzącym w niebieski, jakiś szarofioletowy może, albo taki niezdrowy żółty. tam gdzie w czoło wchodzi pręt, wartałoby zrobić fałdy skóry zbiegające się w tym miejscu.
Napisano 4 Wrzesień 200717 l Autor Ania -dzięki za konkretne porady,co do sss testowałem niebieski i zielony odcień nie wyglądało to dobrze :) ,a przy bladym odcieniu skóry prawie znika detal skóry. To lustrzane odbicie to nie bumpmapka ale faktycznie do poprawy.
Napisano 5 Wrzesień 200717 l strasznie "suchy" jest, zmniejsz moze skale w materiale sss, i pokaz jak zrobiles mapowanie :)
Napisano 5 Wrzesień 200717 l SUPER! dolna część pewnie będzie jeszcze poprawiana bo trochę tam pusto ale jak dla mnie rewelka.
Napisano 5 Wrzesień 200717 l Te szwy na twarzy chyba przesadzone, na czole rozmazane i dziwny róg nad dziurą w głowie. I sprawdź, czy nie wyglądał by lepiej, gdyby miał zaczerwienione oczy.
Napisano 7 Wrzesień 200717 l Autor Ta wersja tekstury będzie chyba ostateczna,szwy będą jeszcze poprawione. Użyte do tej główki mapki: -------------------------
Napisano 20 Wrzesień 200717 l do koszuli bardziej byś się przyłożył, nie ma szwu na ramieniu, tak się nie da uszyć. oprócz tego tekstura z prawej strony jest mocno rozciągnięta. kolorki fajne, ale jakoś to tło nie pasuje, może spróbuj zrobić tło ciemniejsze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto