Skocz do zawartości

Postać 3D: Franek


zeet

Rekomendowane odpowiedzi

Główka z mini bitwy ,wydziergana w Modo i lekko pomarszczona i texturowana w Zbrushu.

Renderowane w Modo,włosy to mesh paint w modo.

Moje pytanie jak to wygląda ,bo po masie testowych renderów i zmianach ustawień materiałów i świateł straciłem oko na tego typa :)

 

 

28a88968873249ee.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Raffaello

zeet chyba bez włosów by lepiej wyglądał, teraz to jakbyś mu założył perukę, po prawej stronie jego głowy za bardzo mu odstają, poza tym są za czarne i świecące,

a tak poza tym to mi sie bardzo podoba, świetna robota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za uwagi ,tekstura na ramionach faktycznie rozmazana bo rozciągałem je trochę żeby wypełnić kadr ,docelowo ma mieć ubranie i ramiona nie będą widoczne.

 

Nad zmarszczkami jeszcze popracuję muszę wypalić nową normal mapkę i poprawić teksturę.

 

Raffaello-zależało mi na włosach ale faktycznie efekt jest średni i zamula kompa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mogę to wypowiem się na temat mojego spostrzeżenia, nie tylko do tego modelu. ale i do reszty które zamieściłeś na forum. Wydaje mi się ze powtarzasz pewien schemat. Najbardziej jest to widoczne w budowie oczu (powiek) i linii dolnej szczęki i troszkę podbródka. Te elementy są do siebie podobne na modelach Twojego autorstwa. A, tekstura wyszła moim zdaniem całkiem fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-kuba-Jeżeli mogę to wypowiem się na temat mojego spostrzeżenia, nie tylko do tego modelu. ale i do reszty które zamieściłeś na forum. Wydaje mi się ze powtarzasz pewien schemat. Najbardziej jest to widoczne w budowie oczu (powiek) i linii dolnej szczęki i troszkę podbródka. Te elementy są do siebie podobne na modelach Twojego autorstwa. A, tekstura wyszła moim zdaniem całkiem fajnie.
_kuba_ masz rację ja też rozpoznaję twoje modele czy też modele nielota,

nie czytając nawet kto je wykonał jak myślisz po czym :)?

 

W tym modelu nie starałem się odwzorować referki ,

posłużyła mi jedynie do stworzenia mojego wariantu tej postaci na tyle ile potrafię.

Inna sprawa że zawsze mam problem z modelowaniem oczu-powiek :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szew na klatce piersiowej jest przerwany, myślę że powinien iść przez całą długość, w końcu są to zszyte dwa różne ciała.

ewentualnie możesz nawet zrobić obie połówki w lekko innym odcieniu.

 

na czole brzydko rzuca się w oczy lustrzane odbicie tekstury, a konkretnie bumpmap.

 

ogólnie bym go zrobiła bledszego, mniej żywego, np. ten sss na uchu bardziej by mi pasował w odcieniu wchodzącym w niebieski, jakiś szarofioletowy może, albo taki niezdrowy żółty.

 

tam gdzie w czoło wchodzi pręt, wartałoby zrobić fałdy skóry zbiegające się w tym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ania -dzięki za konkretne porady,co do sss testowałem niebieski i zielony odcień nie wyglądało to dobrze :) ,a przy bladym odcieniu skóry prawie znika detal skóry.

To lustrzane odbicie to nie bumpmapka ale faktycznie do poprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do koszuli bardziej byś się przyłożył, nie ma szwu na ramieniu, tak się nie da uszyć. oprócz tego tekstura z prawej strony jest mocno rozciągnięta.

kolorki fajne, ale jakoś to tło nie pasuje, może spróbuj zrobić tło ciemniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności