Napisano 4 Październik 200717 l Witam, dosyć długo siedziałem nad tym renderkiem ale myślę, że w końcu mogę uznać je za finałowe :) 1600x900 (nowy) > link Inne ujęcia porobię w niedalekiej przyszłości, zainteresowanych WIPem odsyłam do tego wątku, a w skrócie... trochę danych: soft: 3ds Max 8, VRay technika: polymodeling liczba face'ów: ok 1,2mln czas pracy: ok 2 tygodni rendering/testy: ok tygodnia Skromny "making of" można pobrać z mojego > portfolio Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze! [edit 12.10.07] Podmieniłem obrazek na nowy z kilkoma małymi poprawkami, główne z nich to: - dodatkowe odbicie na przedniej lampie, - wymodelowane wnętrze tylnej lampy zamiast tekstury, - nowy materiał tarcz hamulcowych (w tym tylna lekko zmniejszona), - sidewall na oponach (ściągnięty z tego forum). Jeżeli ktoś chce zobaczyć poprzednią wersje to jest poniżej: 1280x720 (stara wersja) > link
Napisano 4 Październik 200717 l no dla mnie bardzo dobra praca, modeling i render bez zastrzeżeni zresztą jak zawsze, lakier super
Napisano 4 Październik 200717 l wszystko pieknie :) zmienilbym jedynie shader tarczy hamulcowej, migacza i dal jakis sidewall na oponki :) gratulacje udanego modelu :)
Napisano 5 Październik 200717 l Piękny render! Rewelka jak dla mnie ;-) Gratulacje! (choć materiał tarczy możnaby poprawić :-P)
Napisano 5 Październik 200717 l jakoś mi sie swiatla nie podobają, w szczególności tylne (chodzi o materiał ), reszta bardzo ładnie;) pozdrawiam
Napisano 5 Październik 200717 l Autor Macie racje, tarcze do poprawy, przyznam się, że teraz to materiał standard pozostawiony z testów ;) Natomiast z tylną lampką męczyłem się wczoraj kilka godzin i nie mogę się pozbyć z niej tych mocnych odbić na górze zachowując pozostałe, ale zawsze zostaje PS i warstwy, chociaż i tak nie nazwę jej jeszcze skońćzoną. A co do migacza i oponki to tych już raczej nie zmienię, chyba że będe planował jakieś większe zbliżenia. Lukasz_S, to załamanie pewnie wzięło się stąd, że jest tam troche krzywo ;) Dzięki za komentarze i pozdrawiam, chciałbym tylko napisać, że mogę teraz nie odpisywać tak prędko bo wyjeżdżam na kilka dni. P.S. Cały model i tak jest jeszcze do ponownego renderingu bo zawsze o czymś zapominam... tym razem zostawiłem na karoserii MSx1 zamiast x2, ehh... starość.
Napisano 5 Październik 200717 l Lukasz_S, to załamanie pewnie wzięło się stąd, że jest tam troche krzywo ;) nie wierze... musze to sobie zapisać:D czekam na kolejene takie pracki;)
Napisano 5 Październik 200717 l frontem go ;) jak zwykle, jak wykle, dobra robota, kocham takie auta :)
Napisano 5 Październik 200717 l poka inne rzuty, po coś te 3d jest:D świetnie wyszło, bez zastrzeżeń (oprócz krzywizny;)) i nie wiem, czy nie za ciemno pod zawiechą na ziemi, ale to drobiazgi... pozdrawiam:)
Napisano 5 Październik 200717 l no to jeszcze powiem że nie podoba mi się materiał zagłówków. też standard z testów? Ale mimo wszystko super autko Ci wyszło.
Napisano 6 Październik 200717 l oo fajny model aż mi sie zachciało modelować dzięki kurde jeszcze dziś sie za coś biore;) pochwal sie jak aa ustawiłeś bo to mnie zawsze ciekawi bo zawsze mam z tym problemy.
Napisano 6 Październik 200717 l No, no świetnie to wygląda. Karoseria mi się podoba, światła z tyłu trochę dziwne, ale już inni to zauważyli ;) coś mi jeszcze te felgi nie pasują, troszkę sztuczne...albo i mi się wydaje ;) ale ogólnie jest super :) 5+ ;)
Napisano 7 Październik 200717 l Bity był ;-) Pewno z austri przywieziony :) -30% ceny. Jeszcze światła inne to już wogóle taniocha. Pięknie wyszło. Dawaj inne ujęcia
Napisano 7 Październik 200717 l render mi się bardzo podoba, jednak ciekawy jestem jak wyjdzie ujęcię bardziej "perspektywiczne" (znaczy sie takie że nie tylko sam bok widać ;)
Napisano 7 Październik 200717 l Autor Wróciłem, uff... trochę się tego nazbierało, a więc po kolei :) hkropinski, sam nie wierzę, hehe, może to jednak zamysł designerów, żeby odbicia nie były takie jednolite ;) JunioR, dzięki :) purple, pokażę, pokażę jak tylko uporam się z resztą materiałów i wymodeluję szczegółowo tylną lampke, bo o ile w tym ujęciu teksturka jakoś ujdzie tak od tyłu już na pewno nie, a jeśli chodzi o cień to raczej zostanę przy tej ciemnicy. Najlepszym wyjściem byłoby na pewno włączenie GI ale po tym musiałbym znowu bawić się z ustawieniami świateł, żeby zachować podobny efekt a na to już nie mam siły... KLICEK, M@Ti, Marek G, kliment woroszyłow, dzięki! Lukasz_S, też mi się nie mieści, to pewnie bug VRaya :P kamil.ochel, przednie według mnie wyszły spoko, tylne mają więcej odbić ale nie wiem czy jeszcze będe coś z tym robił, wnętrze nie było dla mnie priorytetem, chociaż do innych ujęć, zwłaszcza z góry, pewnie je jeszcze trochę dopracuje, Dawcio_m, hmm... Adaptive subdivision min 1 max 2, randomize samples off, aa filter Mitchell-Netravali (bez zmian), ale oprócz tego należy pamiętać o zwiększeniu "subdivisions" w materiałach VRaya przynajmniej do 20-25, podobnie w przypadku świateł, Sephi, dzięki, światła na 100% do poprawy ale felg nie ruszam bo mi się podobają :P Obywatel, Lis, a no... wydało się :/ pecet, też jestem ciekaw ale jednocześnie przeraża mnie ponowne ustawianie odpowiednich odbić w lakierze, pitekkkk, dzięki :) Pozdrawiam.
Napisano 12 Październik 200717 l Autor Witam, po kolejnej krótkiej przerwie wziąłem się za poprawę kilku drobnych błędów, jakie najczęściej mi wytykaliście a efekt tego oraz listę zmian możecie zobaczyć w pierwszym poście. Myślę, że teraz czas się już wziąć za inne ujęcia bo poprawiać jedno można w nieskończoność a idealnie i tak nigdy nie będzie ;) Pozdrawiam.
Napisano 12 Październik 200717 l tak tak już czas się wziąć za inne ujęcia co do nowego renderu poprawiłeś błędy które Ci powytykali, więc jest super
Napisano 12 Październik 200717 l Autor mrkrzysiek, kozioo, cieszę się :) Dracula, w diffuse falloff idący mniej więcej od białego do czarnego, w reflections falloff a glosiness ustawiłem na ok. 0,6. Pozdrawiam.
Napisano 13 Październik 200717 l Autor MONKEY ON YOUR BACK, wow, dzięki, za inne ujęcia wezme się niedługo, ale na razie muszę chwilkę od tego odpocząć ;) Pozdrawiam.
Napisano 13 Październik 200717 l Bardzo przyjemne dla oka. Co jak co ale modelling na super wysokim poziomie!! Gratuluje efektu. Podoba sie mi
Napisano 2 Kwiecień 200816 l Autor Witam, odkopę troszkę temat, ponieważ dodałem w pierwszym poście link do skromnego "making of" Astry, zainteresowanych zapraszam do pobierania :) Pozdrawiam.
Napisano 2 Kwiecień 200816 l wielkie dzięki za "makng of'a" szkoda, że bez opisu jakiegoś ale i tak duży plus zato ze Ci sie w ogóle chciało:)