Napisano 30 Październik 200717 l Witam Ostatnio zająłem się robieniem modeli low poly i coś mnie podkusiło by zrobić coś w stylu nabrzeża. Wszystko bedzie wykonane w low poly. Bedzie to średniowieczne nabrzeże z masą chatek rybackich i rozpadających sie porcików ;p Jakby co to ja nie siedze w tym tak dlugo i musze jeszcze nabrać doświadczenia i chcę wiedzieć czy podążam w dobrym kierunku. Niedlugo zacznę też texturować.
Napisano 30 Październik 200717 l fajna inicjatywa popieram... czekam na texturki i zobaczymy jaki efekt uzyskasz... ile poly ma poszczególny model???
Napisano 30 Październik 200717 l a zapomniałem zapytać, kierunek texturek to jakiś konkretny klimacik??? czy raczej swój własny??? rozdzielczość?? będziesz testował pod jakimś silnikiem???
Napisano 30 Październik 200717 l Autor zastanawiałem sie nad silnikiem, darmowym oczywiscie ;p ale raczej zrobie jakiś pracochlonny render w maxie. Klimat texturek to raczej Fantasy o niezbyt duzych roździelczościach ponieważ te modele nie sa zbyt szczegółowe a pozatym render nabrzeza zrobie raczej z dalszej odległosci. Texturki juz przygotowywuje.
Napisano 30 Październik 200717 l Yo! Ostatni budyneczek bardzo mi podpasował. Ogólnie bardzo zgrabnie to wygląda. pozdro!
Napisano 30 Październik 200717 l Najbardziej podobają mi się 2 i 3. Fajny pomysł i prosta siatka. Powodzenia przy malowaniu :)
Napisano 31 Październik 200717 l Swietnie wygladaja - obysmy doczekali sie txt bo wiadomo jak zazwyczaj sie konczy :) Pozdro - fajny styl budyneczkow
Napisano 31 Październik 200717 l Autor Na nabrzeżu będzie kilka portów a nie chce zeby wyglądały jednakowo wiec pozmieniam to i owo ( tak samo bedzie w przypadku z innymi chatami)
Napisano 31 Październik 200717 l Autor Do mojej pracy wykonam takżę pewnego Rybaka razem z jego dożywotnim towarzyszem wilkiem :D Na łbie wilka namnożyło sie troche polygonów ale później je zlikwiduje.
Napisano 31 Październik 200717 l zrób z Wilka krwiożerczego morderce... :P żartuje... jednak ostre kły, to sprawa niezbędna... widzę że będziesz składał cały level do gry:D może później jakaś animacja... czekam na rozwój wydarzeń...
Napisano 1 Listopad 200717 l Hmm imho powinienes sie skoncentrowac na jednej rzeczy. Envi albo charsy. Nie ma sensu sie rozdrabniac. Jak robisz envi i ci wychodzi idz w te strone, charsy idz w charsy. Z czasem oba bedziesz w stanie wykonywac na poziome ale zanim nie nabedziesz szlifu lepiej sie skoncetrowac na jednej rzeczy. Ale co ja tam wiem...
Napisano 2 Listopad 200717 l Budyneczki świetne! postacie ekhem... nie trzymają poziomu budynków :) Por@szek mądrze prawi, na twoim miejscu olałbym postacie - nie musi ich być w scenie, a jak na razie to tylko wrażenie popsują :) Zrobiłbym osobno - najpierw budyneczki skończył, a potem postacie jeżeli chcesz poćwiczyć organikę.
Napisano 2 Listopad 200717 l Zaprawde powiada Por@szek & ziomuś - Budyneczki masz duuzo bardziej opanowane, rób jedno a dobrze nizeli wszystko po łebkach ;) Btw. nie to zeby coś ale ten wilk to raczej tak wychudzona świnka jest ;)) Pozdro
Napisano 3 Listopad 200717 l Tom dobrze, że się reklamujesz. Ale zdaje się, że o czymś zapomniałeś. W każdym razie modele są twoje, niech to będzie gest dobrej woli ze strony ekipy BIT. Pozdrawiam,
Napisano 3 Listopad 200717 l Budyneczki są po prostu świetne. postacie mocno odstają. polecałbym naprawdę iść w stronę enviro. Jeżeli robisz to do portfolio a prawdopodobnie tak jest to średnie postacie obok świetnego envi mogą popsuć wrażenie. jeżeli organika nie bedzie na najwyższym poziomie to za modelera/teksturatora postaci i tak nie pójdziesz. Poza tym zauważylem lobbing na postacie na tym forum. Nie samą organiką człowiek żyje a ludzi od enviro potrzeba więcej. w typowej firmie są to proporcje 6 do 1. A i warto zaznaczyć że zazwyczaj już człowiek od postaci jest zatrudniony, wiec robienie postaci jak chcesz szybko zdobyć prace mija sie z celem. Ja organiki nigdy sie nie nauczyłem i nie żałuje :) Lecisz z domkami! :D
Napisano 3 Listopad 200717 l Autor Piko znacie te modele bo miały isć do bit ale potym jak mnie kazz wywalil to powiedział ze swoje modele moge zatrzymać więc uzyje je do swojej własnej pracy. Racja, organika mi nie zabardzo idzie. Narazie skupie się na konstrukcjach i potem doszlifuje organike
Napisano 4 Listopad 200717 l Autor Chcialem powiedzieć, iż :p wszystkie modele znowu należa do grupy Bone Fracture gdyż ;p powróciłem do grupy. Wszystkie konstrukcje oprocz tego wilka i murzyna, bo to sie nie nadaje. Ta chata ma 2390 poly, 3 godzinki pracy + przerwa na siku ;p
Napisano 4 Listopad 200717 l AWWW man, mam nadzieję że mapowałeś to w trakcie modelowania :D inaczej nie chciałbym być na miejscu teksturatora tego :P ale modelik bardzo spoko :)
Napisano 4 Listopad 200717 l AWWW man, mam nadzieję że mapowałeś to w trakcie modelowania :D inaczej nie chciałbym być na miejscu teksturatora tego :P ale modelik bardzo spoko :) wiedzę że wszyscy kochają mappowanie obiektów, to przecież takie przyjemne zajęcie... no co... mappowanie fajna sprawa... hehe a poważnie, to dołączam się do ziomusia... współczuje!
Napisano 4 Listopad 200717 l ta :D tez dzis mapowalem nascie desek pokolei :D troche zabawy z tym bylo :D eot ladnie domki wygladaja :D smigasz dalej btw - 2390 poly ? podaj tri count :D
Napisano 5 Listopad 200717 l ... Ta chata ma 2390 poly... Nastepnym razem podaj ilosc w tri nie w poli, bo ktos zobaczy i ooo 2400 nie tak duzo, a prawda jest taka ze masz tam z 5000-6000 tri. Sama scena jest bardzo slabo zoptymalizowana. Duuuuzo mozna uciac nie wspone juz o sensownosci robienia kazdej deski z osobna ale co tam ja sie nie znam.
Napisano 5 Listopad 200717 l taa a Ty to sie na niczym nie znasz :D osobne deski to chyba w gothicu robili ale i tak chyba nie wszystkie...
Napisano 5 Listopad 200717 l w gothicu to wszystko robili osobno XD poza deskami na domku- ach, oszczędni ;] najbardziej wymiękłem jak zobaczyłem dywan który miał jakieś 2k tri XD sorki za offtopa co do mapowania desek to nie ma sensu mapowac xx desek po kolei- zmapujcie jedna, pokopiujcie w miejsca niepomapowanych i wywalcie stare- potem tylko przesuwajacie UV nowych desek zeby powtarzalnosc wyeliminowac- jesli pamietacie nazwy wystarczy podmienic modele od do modelem zmapowanym i juz
Napisano 5 Listopad 200717 l Autor To zależy w którym gothicu ;p . do starych jak modowałem to chaty robiło sie w 5 minut ;p
Napisano 5 Listopad 200717 l no nie wiem :D w koncu jakby nie bylo mowimy o deskach w jego modelu i zastanawiamy sie nad ich sensownoscia xD haha :D
Napisano 5 Listopad 200717 l Deski niech juz sobie beda ale niech kazda wtedy cos wnosi nowego anie tak ze to sa przesuniete klony bo wtedy to ani nie urozmaica ani nic nie daje... Lepiej juz dac pare wiekszych plaszczyzn i pare oddzielnych desek. Zreszta jedziecie po Gothicu 3 a tam chyba tylko jeden model chaty byl z oddzielnych desek...
Napisano 5 Listopad 200717 l Autor zrobiłem tak by chata wyglądała efektowniej i prawdziwiej niz ciagle te zwykłe 4 boxy jako sciany :p
Napisano 5 Listopad 200717 l Te deski nie mają sensu bo nie istnieją, są wirtualne, ale teraz pytanie co znaczy nie istnieją? Świat można przedstawić na wiele sposobów, np opisując go słowami, opisując go wzorami, przedstawiając go na obrazach itd. Zatem przelewając deski z wyobraźni na vertexy, one w jakimś sensie istnieją hehehehehe xD Jedno jest pewne !! Mapowanie nikogo nie ominie :D (idę wziąć środki uspokajające...) P.S. Fajne pracki :P
Napisano 6 Listopad 200717 l No jesli chodzi o estetyke, i jakosc wykonania, to jest zajedwabiscie... A jesli chodzi o te deski... no fakt, mapowanie troche ci zajmie ;) Ciekawe jak takie cos rozwiazali w Crysisie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto