Napisano 27 Listopad 200717 l Witam Ponownie! Udalo mi sie wyrwaz z objec mmorpga w ktorego namietnie gram i znalazl sie czas na zrobienie czegos nowego:] Koncept maznal Sicsicsic i bardzo mi pomogl przy budowie samego modelu. Makabra jakie mam braki anatomiczne:P Postac bedzie miala 2x1024px jedna texturka na twarz, wlosy i gogle druga na reszte. Przewiduje mapki diffuse, normal, specular i emissive. Modelik ma obecnie okolo 7k poly ale pozniej to zoptymizuje do 6k. Brakuje jeszcze pistolecika, ale to dodam pozniej. Jesli chodzi o pytania odnosnie techniki to zapraszam do tego watku: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35092 Tym razem mam zamiar skonczyc ten modelik:] Pozdrawiam.
Napisano 27 Listopad 200717 l super modelik i concept :) jedyne co to rece krotkie :) do krocza ledwo dostaja ;) czekamy na jakis tipsy odnosnie mapowania :)
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor Lapki sprawdze a tymczasem wrzucam texturke twarzy. Wloski nie ruszone wiec sie nie czepiajcie:P Texturka ze zdjec nakladalem planarnie w maxie chociaz wiem ze moze i latwiej byloby w Body paincie:P Jak wroce do domu to postaram sie wrzucic mapki. Ogolenie wymagaja texturki dopieszczenia. Tu z kolei pragne podziekowac za pomoc Don Mario.
Napisano 27 Listopad 200717 l Fajnie sie zapowiada - jedynie co to mala uwaga do konceptu - po tej stronie gdzie jest pasek przy goglach az sie prosi zeby bylo cos cięższego podpięte niz zwykły okular. Moze cos jak noktowizor? Tak tylko strzelam zeby bylo jakies masywne uzasadnienie dlatego pionowego paska ;]
Napisano 27 Listopad 200717 l Autor Wlasnie dlatego zmienilismy to:] na koncepcie gogle sa odwrotnie:P Jak sie przypatrzysz to zobaczysz, ze na modelu ten wysowany okular jest po prawej stronie.
Napisano 27 Listopad 200717 l Widzialem, ale wciaz za lekko mi sie wydaje ;] Ale mozliwe ze to tylko mi, wiec sie nie przejmuj za bardzo :]
Napisano 27 Listopad 200717 l Bardzo przyjemny model, mam nadzieję, że tym razem doczekamy się finału :)
Napisano 28 Listopad 200717 l Autor Kolejny update. Wlosy nie maja jeszcze normala z ZBrusha, ale pobawie sie tym jak diffusika skoncze. Jeszcze jest sporo do poprawki i pewnie byloby lepiej skonczyc i wrzucic, ale co mi tam. Makabrycznie dlugo czasu szukalem referek blondyny z krotkimi wlosami i wkoncu znalazlem jakies 2 ujecia z przodu i delikatnie z boku, wiec musialem ostro podmalowywac. Acha, zmienilej jeszcze normala w okolicy kacikow ust. OK, czas spac bo jutro do pracy:/
Napisano 29 Listopad 200717 l Ekh, jak już napisałem, jest fajnie. Ino takie wrażenie we wmnie uderzyło, babka wygląda w tych goglach jakby miała założony na głowę stanik. Efekt stanika zniknie zapewne wraz z pojawieniem się textur:) pozdrawiam!
Napisano 30 Listopad 200717 l Fryzura fajna, ładne malowanie, ale bez dodatkowego normala wygląda bardzo płasko. Reszta super.
Napisano 1 Grudzień 200717 l Soda, jestem ciekaw, czy kiedyś zobaczę postać od Ciebie która nie ma gogli ;) Bardzo ładna texturka buźki i świetne usta. Szkoda tylko, że blondyna ;)
Napisano 2 Grudzień 200717 l Autor Dzieki za odpowiedzi. Popracowalem troszke i skonczylem wlosy. Teraz czas na gogle. Wloski sa z normalem. Poprawilem troszke normala na twarzy, ale chyba tylko ja to widze:P Ciekaw jestem Waszej opini. Robilem kiedys laski bez gogli:P Nastepna postac szykuje sie bez gogli (w kasku bedzie).
Napisano 11 Grudzień 200717 l Autor OK maly updacik. Glowa praktycznie skonczona, jeszcze drobne poprawki i zabieram sie za korpus.
Napisano 12 Grudzień 200717 l Bardzo ładna głowa szkoda że w goglach ;) A tak na serio to wykonanie bardzo mi się podoba. Trochę to niebieskie szkiełko na lewym oku zbyt monotonne ale to tylko tak piszę żeby się do czegoś przyczepić. Czekam na cały modelik sądząc po głowie będzie super. Pozdrawiam.
Napisano 12 Grudzień 200717 l Głowa i gogle super. Dodasz jakiś glow na "soczewki" i ten żółty wskaźnik? Czy mógłbym też prosić o render z samym normalem? Dzięki i pozdrawiam.
Napisano 12 Grudzień 200717 l technicznie bez zarzutu. swietna robota. bardzo ladne tekstury, lubie ten styl. jedyne co mi sie nie podoba to gogle. uważam że ich projekt jest do słaby. konstrukcyjnie mnie nie przekonują. a w szczególności lewa 'soczewka'. nie są dla zbytnio wiarygodne ;p tak czy inaczej, oba kciuki w góre czirs
Napisano 13 Grudzień 200717 l dymać wiara od lewego okulara ! projekt w toku ale okular jest ok i kontrast miedzy nimi .pzdr pe es. od prawego też
Napisano 13 Grudzień 200717 l Autor Dzieki za opinie. Glowa skonczona i zabieram sie za reszte ciala. Wrzucam renderek z poszczegolnymi mapami. Pozdrawiam.
Napisano 16 Grudzień 200717 l Autor Heja! Zamieszczam mapki do skonczonej glowy i rozlozony unwrap do reszty ciala. Wrzucam tez wstepna kolorystyke calej postaci. Czas na ZBrusha :] Uwagi mile widziane. Pozdrawiam.
Napisano 16 Grudzień 200717 l Kolorki spoko. Wydaje mi się, że ciało jest minimalnie za małe w stosunku do głowy. Może to kwestia perspektywy, w każdym razie jakby co można na koniec przeskalować elementy i pokombinować.
Napisano 16 Grudzień 200717 l eee - coś nie gra, wygląda jak kurczak :/ musisz to poprawić, bo teksturka twarzy jest świetna, pamiętam też inne twoje bajeranckie modele, a to na razie jest takie... kurczakowate :P
Napisano 16 Grudzień 200717 l Autor SoAd a co z udami jest nie tak?? (laska jest w pumpach). Kuba_ looknij na obrazek ponizej jak masz dalej wrazenie, ze cos z proporcjami niedobrze to pisz. ziomuś troszke wiecej poprosze o pojeciu kurczakowatosci:P i dzieki za komplemencik:]
Napisano 16 Grudzień 200717 l Autor M@ti lol to pumpy sa:P Z SSmanow nikt sie nie smial a smigali w takich:]
Napisano 16 Grudzień 200717 l Tak, ale Ty, jako grafik, powinieneś widzieć, że wygląda to źle. Powinieneś wystylizować model tak, żeby wyglądał dobrze. Z pumpami lub bez nich. Masz przecież oczy i widzisz jak to wygląda. Naprawdę podoba Ci się to?? :>
Napisano 16 Grudzień 200717 l Autor NO niestety podobaja mi sie pumpy:( Lubie tez mundury niemieckie z II wojny, a tam pumpy czesto sie zdazaly. Moze Was przekonam jak podmaluje w ZB, teraz moze faktycznie to dziwnie wyglada. Stram sie trzymac konceptu.
Napisano 16 Grudzień 200717 l spox, komplementy to ja prawię ładnym dziewczynom, u Ciebie po prostu stwierdzam fakt ;) Przez kurczakowatość miałem na myśli mundur dający wrażenie takich kurczakowych udek :P Wiem że taki jest krój munduru, no ale jednak coś tam nie leży - może te fałdy powinny bardziej ciążyć ku dołowi? Bo na razie wygląda jakby miała udka kurczaka :D tu masz całkem spox pumpy od poopinmymouth: http://www.poopinmymouth.com/3d/delilah.jpg jak widać niby takie coś jest, ale kształt nogi jest mimo to wyraźnie wydobyty i dlatego nie wygląda jak kurczak :D
Napisano 16 Grudzień 200717 l no bez zb to te gatki beda wygladac jak łydki kurczaka :p.. bo takie napompowane :p ale wystarczy pare machniec mysle i bedzie ok :> ..
Napisano 18 Grudzień 200717 l Autor OK, kolejny updacik. Kurcze jak mi to wolno idzie:/ zrobilem ramiona i zabieram sie za skorzana kamizelke.
Napisano 18 Grudzień 200717 l Konkretny modelik czekam na resztę texturek. Bardzo bardzo mi się podoba wykonanie.
Napisano 18 Grudzień 200717 l Modelik bardzo fajnie idzie, ale pumpy na udach nie wyglądają jak u ssmanów tylko jak siateczkowe pończochy na kalekich udach. Kaleczy efekt, raczej mało kto to zrozumie jak należy. Normal kiepsko wyszedł w porównaniu ze sculptem, mówię tu o tym czerwonym fragmencie co pokazałeś. Mógłbyś pinch-brushem fałdy jeszcze trochę bardziej urealistycznić, ale imo i tak jest cool pofałdowane. Sory, ale nie mogę patrzeć na te pumpy:) pozdro!
Napisano 19 Grudzień 200717 l Autor Ta siateczke to sobie juz odpuscilem, bedzie taki material jak na rekawach. Probowalem zmienic te spodnie, ale efekt calosciowo byl gorszy. Mam nadzieje, ze jak doda sie kilka faudek to efekt powinien byc znosny. Jesli chodzi o material na sculpcie to pinch brush tylko zmniejszyl by wizualnie grubosc materialu. Im grubsza tkanina tym bardziej oble faldy chyba sa. Nie chce zageszczac siatki na rekawach, zeby bardziej dopasowac sie do sculpta bo planuje sie zmiescic w 7k poligonow.
Napisano 22 Grudzień 200717 l Autor Heja! Chcialbym zyczyc wszystkim Wesolych Swiat i jak najlepszych modeli w nomym roku! Wczoraj w nocy posiedzialem sobie nad edytorem do UT3 i wrzucilem korpus, aby zobaczyc jak bedzie wygladac. Wyglada chyba niezle wiec dziele sie obrazkiem:P Moze ktos odpisze i pokrytykuje troszke:]
Napisano 22 Grudzień 200717 l soda - ciezko bedzie z ta krytyka, chyba ze wrzucisz troszke wiekszy skrin i moze jeden z tylu tez, ale imo to ten pasek jakis taki wtapiajacy sie w cialo, a ogolnie zapowiada sie ciekawie :) ----------------------- Wesolych Swiat
Napisano 3 Styczeń 200817 l Autor W edytorze to nic ciekawego nie ma jesli chodzi o material..... doslownie wszystkie mapki przypisane jak w maxie. Skonczylem skorke na korpusie i oczywiscie zamieszczam. Texturki zamieszcze jak skoncze korpus. Strasznie ciagnie mi sie ten model:/, ale mam zamiar skonczyc:] Osobiscie jestem zadowolony z tej skory, ale jestem ciekaw Waszych opini.
Napisano 3 Styczeń 200817 l mi osobiście odpowiada - choć mogłaby mniej świecić. Powalają detale na teksturce - kawał dobrej roboty :)
Napisano 3 Styczeń 200817 l fajne, widze tutaj elementy Hitmana!:P Imo, przy tak ladnej buzi włoski przydaloby sie zrobic z osobnych plainow, dodac zycia im troche! takie moje zdanie!
Napisano 4 Styczeń 200817 l Podoba mi się, zwłaszcza to, że od razu widać różnicę między materiałami. Może rozjaśnij specular gogli? Teraz skóra na ubraniu błyszczy się bardziej niż metal.
Napisano 4 Styczeń 200817 l Autor Kurcze chyba macie racje z tym polyskiem na skorze. Dzis poprobuje przyciemnic troszke speca skory i rozjasnic speca na goglach. Bruneq - kurcze dales mi do myslenia:] postatram sie sprobowac na planach zrobic wlosy, ale jak skoncze texturke to potestuje jak to bedzie wygladac. Pozdrawiam.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto