Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Dziś zaczełem moją drugą pracke na tym forum. Mianowicie jest to moj pierwszy samochod w 3d : Seicento. Oto efekty 2 godzinnej pracy :

 

seicento.jpg

i siateczka lowpoly:

 

seicento2.jpg

 

Przepraszam za tak słabą jakość jpg. :)

 

 

  • Odpowiedzi 38
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dodam że maska będzie wyglądac inaczej, gdyż jest jeszcze do poprawy. Będe starac się robić powoli i dokładnie.

Napisano

No jak na razie nie mam czego sie czepic...siatka wyglada ok...a po mesh smooth tez ok :) wiec w sumie OK :D

 

pozdr

Napisano
  • Autor

No Pablo tym razem masz racje ;)...

Napisano

a ja widze kilka bugów ale to dopiero początek więc myśle że je poprawisz :)

Napisano
  • Autor

No i mały apdejt :).

 

seicento3.jpg

 

i siateczka :)

 

seicento4.jpg

Napisano
  • Autor

Jesli chcesz wiedzieć coś o mojej przygodzie z 3D to zapraszam na http://www.malefatal.prv.pl . A siedzie w maxie od wakacji jeszcze tego roku :). Potem była paro miesięczna przerwa i dwa miesiące temu znowu zacząłem grzebać w maxie.

 

 

Napisano
  • Autor

Jest już rok 2004, chciałbym życzyć wszystkim spełnienia mażeń, powodzenia w osięgnięciu noworocznych postanowień ;), szczęścia, pomyślności itp. :P, a przede wszystkim życzę wam i sobie więcej wolnego czasu na tworzenie w maxie.

 

A to kolejny mały update ( pierwszy w tym roku ) :

 

seicento6.jpg

 

I oczywiście siateczka :

 

seicento7.jpg

Napisano
  • Autor

Nikt nic nie komentuje :). Dobra wrzucam kolejny render, tym razem z probą lakieru. Dopiero teraz widze swoje błędy.

 

seicento8.jpg

Napisano

Wszystko strasznie plastelinowate:] Ale, poza tym (no i jeszcze poza zderzakiem:D) jest bardzo fajnie. Pracuj dalej.

Pozdro

Napisano
  • Autor

Wiem że w paru miejscach są ślady po kopniakach :D. Ale to się wyprostuje. Zderzak jest do poprawy. ale i nie widac szczegółow bo dalem za ciemny material. A plastelinowy efekt to przez wstępny lakier i brak otocznia.:P

 

pozdr

 

 

Napisano

Ja bym na nic nie narzekał... Popatrzcie choćby na mojego cieniasa.... w tegoi to dopiero młotkiem rzucali :D

pozdr

Napisano

powinienes zwrocic wieksza uwage na laczenia. Np maski samochodu w okolicach reflektorow, albo zderzaka w okolicach blotnika z przodu. Pokarz go jeszcze z tylu bo nie widzialem aby byly jakies rendery \"od strony dupy\"

Napisano
  • Autor

nie było jeszcze bo nie zrobiłem narazie tyłu :P

Napisano

NIce nice :) tylko jedno miejsce mi sie ine podoba...a mianowicie jak sie konczymaska po prawej stronie a zaczyna slupek od drzwi..tam jest nieladne zagiecie...

 

pozdr

Napisano
  • Autor

wiem dokladnie o czym mówisz :). zauważyłem to wcześniej, ale zapomniałem jakoś poprawić. A dziwne że jeszcze nikt nie zauważył śladu po uderzeniu młotkiem z tyłu nad nadkolem :).

 

Napisano

Hmm.. pobaw się wagą vertexów przy miejscach, gdzie stykają się 2 wartswy karoserii (np. drzwi i słupki przy nich), albo oddziel je, bo samochód wygląda jakby wyklepywał go czeski blacharz... tak troszkę plastelinowo to wygląda.. :)

Napisano

Ja bym zostawił wagi vertexow w spokoju bo to czasami kaszani siatke:/ Wygodnie jjest chyba dać chamfera na krawędzie rowków lub usunąć ich wewnętrzne polygony i extrudować brzegi jeszcze raz.

Napisano
Originally posted by sikham

No no Pablo co niespojrze masz jakieś wzgledy u newbie ;) hihi tak trzymaj

 

no co?:P ja tylko komentuje :P

 

pozdr

Napisano
  • Autor

hehe. kombinuj, kombinuj, ale dawaj jakies konkretne komentarze :P

Napisano

ja bym ci radił pościągać sobie sporo fotek i porównać bo w wielu miejscach nie jest tak jak powinno być :(

i niewiem czy to tak narazie ale w wielu miejscach powinieneś pozagęszczać siatke żeby uwidocznić detale i żeby nie wyglądał jak plastelinowy :)

zdjęcia są przy modelowaniu bardzo ważne bo z samych blueprintów nie zrobisz dobrego modelu!!

Napisano
  • Autor

Aki_MG : Narazie nie ma apdate\'u

Javor : Robie na podstawie zdjęć oraz oglądam różne seicenta na realu, a w tych wielu miejscach o których mowisz tzn : głównie drzwi oraz maska będą te detale, W następnym updejcie to uwzględnie.

 

Napisano

Na razie ok. TYylko chyba jeszcze nie było tutaj mowy o dachu, który też się Ci chyba trochę pokrzywił.

Napisano
  • Autor

Witam.

Dzięki za wszelkie komentarza, a teraz po krótkiej nieobecności wracam do tego modelu. Mały apdejt:

 

seicento10.jpg

Napisano

a ten garb na dachu to tak mam byc ;-) tak pozatym to ładnie, pokaz siatke bo ja jako beginer proboje sie z niej czegos nauczyc :)

Napisano

ta tylna boczna krawędź powinna być gładka a to uwypuklenie boczne pod szybami powinno kończyć się profilem przy tylnej szybce !! zobacz na fotach

Napisano

na tym pierwszym jpgu co jest to jest jedna cala siatka czy podzielone na czesci detachem (maska, drzwi)

 

bo zastanawia mnie jak zrobic szpary miedzy drzwiami oraz maska a body auta

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze...

loo : Ten garb na dachu powstał dlatego, że jeszcze nie zweldowalem tam vertexow.

javor : Zauważyłem ten błąd już wcześniej i już to poprawiłem.

A tak szczerze mówiąc to zaskoczyły mnie te komentarze... Juz miałem zamiar odpuścić sobie ten model i wrzucić go do kosza, aż tu nagle podbudowaliście mnie :)... Więc postaram się go skonczyć... Może dziś wrzuce po 1,5 miesiącu jakiś malutki update... :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności