Skocz do zawartości

[Porachunki] [Finished] [mini-making off] [ update ] Zemsta Samsona


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 115
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niezle sie prezentuje, dynamicznie bardzo, jak kadr z filmu, troche mi tylko barwy i jasnosc nie pasuja, po lewej troche przejarane jest, ale mniejsza z tym.

gratulaje! :)

Napisano

hej,

super pracka. gratulacje! sporo dynamiki pojawilo sie w pracy od wczesnych wesji :)

Napisano

a poczepiam sie....

 

Samson jak glosi opowiesc zemscil sie dopiero gdy wlosy mu odrosły, a u ciebie jest łysy, wiec powinien miec wloski!

 

a i ustawienie tego obrazka jest bardzo dziwne i mnie osobiscie razi, wydaje mi sie ze odbicie go horyzontalnie powinno zmienic to (nie czytalem caosci watku dlatego nie wiem czy nie mowiles czemu tak a nie inaczej)

Napisano

Bardzo dobrze wyszło, gratuluję ukończenia.

Bruneq ma rację co do poziomego odbicia, pracy niewiele a będzie lepiej.

Napisano

gratki, fachowa i porzadna robota: ] ciekawie wyszly te dymki za spadajacymi kamieniami, tez probowalem taki efekt spiralny osiagnac za pociskami smugwowymi, ale mi nie wyszlo: \, nie mialem pomyslu na nie, pozdrawiam i zycze powodzenia: ]

Napisano
no i wyszlo super!:) gratulacje!

thx :)

Dales rade. Jest fajnie :)

thx :)

Ciekawy efekt, normalnie jak kadr z filmu :)

thx :)

niezle sie prezentuje, dynamicznie bardzo, jak kadr z filmu, troche mi tylko barwy i jasnosc nie pasuja, po lewej troche przejarane jest, ale mniejsza z tym.

gratulaje! :)

thx :) to przejaranie imho dodaje troche glebi do obrazka

Naprawde super wyszlo :D Przekrzywienie kadru poteguje uczucie ze wszytsko sie wali, jest dynamika, jest sila, jest destrukcja. Pogratulowac tylko :]

thx :)

hej,

super pracka. gratulacje! sporo dynamiki pojawilo sie w pracy od wczesnych wesji :)

thx :)

wyszlo naprawde bardzo fajnie:), w jaki sposob zrobiles ten opadajacy pyl za kamieniami ?

domalowki, Omen nakierowal mnie na technike (thx once more),

takie 2 brushe

f17b.jpg

+smudge + burn tool tam gdzie nie powinno padac swiatlo

a poczepiam sie....

 

Samson jak glosi opowiesc zemscil sie dopiero gdy wlosy mu odrosły, a u ciebie jest łysy, wiec powinien miec wloski!

 

a i ustawienie tego obrazka jest bardzo dziwne i mnie osobiscie razi, wydaje mi sie ze odbicie go horyzontalnie powinno zmienic to (nie czytalem caosci watku dlatego nie wiem czy nie mowiles czemu tak a nie inaczej)

wiem ale wczoraj myslalem ze jest 20 luty wiec skonczylem o0 moze dorobi dzis wlosy, juz kilka razy probowalem ale nie wychodza za dobrze

Biorac pod uwage to ze oko idzie od lewej do prawej, to w koncu skupia sie na samsonie i tam pozostaje, dodatkowo jezeli odbijemy horyzontalnie to samson bedzie ustawiony zgodnie z "ruchem oka" :D wiec moze sie wydawac ze wybiega, tak jak w poprzenich updatach. Ale osobiscie mi tez pasuje odbite wiec walic teoretyczne podejscie :P dzis w nocy powinienem to zmienic

 

Pięknie wyszło!

 

thx :)

 

Bardzo dobrze wyszło, gratuluję ukończenia.

Bruneq ma rację co do poziomego odbicia, pracy niewiele a będzie lepiej.

 

thx, i bierz sie do roboty ;)

 

gratki, fachowa i porzadna robota: ] ciekawie wyszly te dymki za spadajacymi kamieniami, tez probowalem taki efekt spiralny osiagnac za pociskami smugwowymi, ale mi nie wyszlo: \, nie mialem pomyslu na nie, pozdrawiam i zycze powodzenia: ]

 

dzieki, moze cos pomoze to co napisalem wyzej:)

 

i jeszcze maly making off:

gif (2mb wiec ladowanie moze troche potrwac)

f17post.gif

 

i warstwy ktore wyplynely z maxa

f17ley.jpg

 

 

pozdro

Napisano

Tak a propos komentarza Stevena Stahlberga - widac tu piekny WIP, kilka swietnych obrazkow na roznych etapach pracy, ale jakims cudem finalny render faktycznie wyszedl nieczytelny. Za duzo postprodukcji i ten flip horizontal kadru chyba oslabil dramaturgie.

 

Nie widzialem WIPa i z praca spotkalem sie pierwszy raz w finalnej wersji, wrzucajac ja do panelu dla jury. Przyznam, ze najpierw nawet nie domyslilem sie, ze cos sie wali. Nie czuc ciezaru bryl kamiennych, bo zakryte sa pyłem, rowniez ledwo widac ich kat nachylenia wskazujacy na zawalanie sie czegokolwiek. Wiekszych spadajacych kamieni tez prawie nie widac. Widac male kamyczki lecace w roznych kierunkach. Moze go kamieniuja? Tak naprawde nie widac, ze to kolumny sie rozpadaja. Ja myslalem, ze on jest przywarty do skaly.

 

itd itd.

 

Generalnie widac eksplozje w srodku kadru, ktorej energia nie znajduje nigdzie ujscia, bo wszystko wokol jest nijakie. Efekty specjalne troche zabily ta prace, a kilka obrazkow z WIPa wskazuje, ze mogla spokojnie powalczyc o najwyzsze laury.

 

Sorry, ze sie tak wymadrzam, ale jedna moja praca kiedys PRAWIE przeszla eliminacje w bitwie, wiec chyba mam prawo ;)

Napisano

thx, właśnie tez to zauważyłem, szkoda ze nie wpadłem na to wcześniej, trudno jest spojrzeć na pracke obiektywnym okiem jak po 2 czy 3 tygodnia zna sie jej każdy vertex.

mysle ze moim NAJWIEKSZYM błędem było to ze nie zrobiłem porządnego konceptu na początku pracy, tylko wszystko było dorabiane na bierzaco, wychodzi wiec ze takie przygotowania są bardzo potrzebne

 

no nic przynajmniej jest bogatszy o nowe doswiadczenia a o tu to chodzi :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności