Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie bawilem sie jeszcze w te bitwy, chetnie bym sprobowal, ale nie wiem czy czasu starczy...

 

Wymyslilem cos takiego:

- Rzecz sie dzieje w przyszlosci na wojnie miedzy ludzmi a maszynami (mechy czy walkery)

 

- na pierwszym planie, widzimy zolnierza (marines), jest bardzo blisko kamery, mocno krzyczy do nas czyli do kamery, w jednej rece trzymajac karabin a druga reka wskazujac palcem za siebie na dalszy plan. Zolnierz ma na twarzy zadrapania i fajna blizne od czola przez oko do policzka. (myslalem zeby mu dac tez jakis cygaro zeby byl bardziej kuul, ale wtedy nie moglby krzyczec)

 

- na drugim planie widac, innego ale raczej martwego zolnierza lezacego na ziemi, moze opartego o rozwalajacy sie murek.

 

- na dalszym planie widac wielkiego Mecha skierowanego w nasza strone szykujacego sie do strzalu.

 

- jako tlo, to moze jakies miasto zniszczone nad nim zachodzace slonce, a wszystko w tonacji zolto-czerownej...

 

... tak bym to widzial przynajmniej... :)

 

Bede musial sobie zrobic:

1. Zolnierza = kask, uniform, twarz, karabin (duze szczegoly)

2. Mecha (srednie szczegoly)

3. Blizsze otoczenie (srednie szczegoly) + Dalsze otoczenie (male szczegoly)

4. Jakies fajne niebo

 

Pomysly:

- dymiaca lufa karabinu

- jakies fajne napisy na karabinie lub helmie typu: "kill" albo "death"

- z tylu wiecej mechów

- krople potu na czole zolnierza

- slina ciagnaca sie od gorncyh zebow do dolnych

- moze na kasku imie BILL (rachunek) :)

 

 

------------- KONIEC KONIEC KONIEC ---------------

 

1. Opis pracy:

 

Tytuł: "Do Ataku!" (ang. "Charge!")

 

Opis po polsku: "Zniszczony, brudny i wrogi świat. Ludzie w nierównej walce z potężnymi maszynami, próbują ocalić jego resztki i samych siebie."

 

Opis po angielsku: "Destroyed, dirty and enemy world. People in an uneven combat with powerful machines try to save its remainings and themselves."

2. Tu jest link do wersji dla JURY (1200x840)

http://astanisz.superhost.pl/mateusz/tmp/DoAtaku(medium).jpg

 

3. Natomiast tu jest link do wersji TYLKO do DRUKU (1697x1181)

http://astanisz.superhost.pl/mateusz/tmp/DoAtaku(high).jpg

 

 

DoAtaku%28medium%29.jpg

 

------------- KONIEC KONIEC KONIEC ---------------

  • Odpowiedzi 182
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

[ZAŁACZNIK nr 1]

 

Powstała spluwa - taka oczywiscie futurystyczna na dużych sukinsynów ;p,

czesc i tak nie bedzie widoczna, a czesc bedzie zaslonieta reka,

wiec wieksze nagromadzenie detali jest w gornej czesci...

Texturami pozniej sie pobawie, nie wiem jeszcze czym bede renderowal, do wyboru mam Scanlinea, mentala lub vraya... sie zobaczy...

 

spluwa_3.jpg

Napisano

[Załacznik nr 2]

 

Powstal helm, mam nadzieje ze bedzie pasowal do glowki ;p

to już prawie połowa marinsa ;p ;p ;p

 

moj dobry kolega Marcin, ktory dobrze sie zna na militariach, zaproponowal zeby zolnierz

mial gogle, ale raczej mu nie wejda pod ten helm, wiec moze bedzie mial takie male czarne okularki,

ale moze obrazek wtedy cos straci, skoro nie bedzie widac oczu, w kazdym razie pozniej sie

zobaczy jak juz bedzie gotowe, na wszelki wypadek przygotowalem helm z szybka,

jak nie bedzie pasowac to sie wywali i juz...

 

 

helm_3.jpg

Napisano

[Załacznik nr 3]

 

Hmmm.. koncepcik taki...

Trzeba gdzies domy ustawic, na razie nie wiem jak, moze kilka domow takich malych

zwyklych blizej, a dalej zarysy jakis wiezowcow, i kurde jakies podloze by sie przydalo...

 

koncept2.jpg

Napisano

[Załacznik nr 4]

 

Powstala glowka krzyczaca... dawno nie robilem zadnej glowy ale ta chyba nie jest najgorsza... daje rade...

bylem w dobrej sytuacji bo nie musialem robic uszu, a i szyja bedzie praktycznie zaslonieta...

 

mysle ze ciagnaca sie slina wyszla calkiem fajnie... ;p

 

glowa_3.jpg

Napisano

Respect - wygląda bardzo ciekawie :)

Napisano

Chełm bardzo ładny, co do twarzy to ponieważ będzie ona na pierwszym planie jeszcze bym nad nią popracował. Przy takiej minie na nosie robi się dużo fałdek, usta ma jakieś dziwne i te dołki biegnące od nosa wzdłuż policzków są na dole zbyt głębokie. Super idzie czekam na więcej, powodzenia!

Napisano

dzieki wszystkim za miłe słowa :)

Loki dzieki za fajna referke :)

 

usta w glowie troche poprawilem i dodalem lekka asymetrie - zgryz znaczy sie,

ale nie bede juz wrzucal obrazka, jako refki uzywalem wlasnej twarzy w takim krzyczacym stanie

i raczej wyszlo podobnie, a poniewaz podczas takiego napiecia skory w dolnej partii nie ma wielu zmarszczek, to na sile ich nie robilem.. a co tam zolnierz mlody jest ;p

 

- teraz musze posiedzec nad uniformem (mundur + metalowa kamizelka + jakies metalowe elemetny na nadgarstkach itp + atomowe granaty na kamizelce ;p ;p itp.)

 

- potem zolnierza, helm i karabin oteksturuje i juz bede prawie w domu

 

- zostanie tylko jeszcze jakis fajny model mecha zrobic, oteksturowac go

i bedzie mozna zaczynac skladanie, jak juz ustawie zolnierzy i mechy to bede majstrował miasto....

Napisano

[Zalacznik nr 5]

 

dodalem pare poprawek do twarzy, troche usta uwypuklilem i zrobilem mu zgryz niesymertyczny :)

do tego doszla jeszcze jedna zmarszczka na nosie - mysle ze jest OK, reszte dopełnią tekstury...

 

teraz czeka mnie paro dniowa batalia z mundurkiem, bedzie on wzbogacony

o rozne metalowe pancerze na ramionach, nadgarstkach kolanach itp,

wiec powinno byc fajnie... powinno...

 

glowa_4.jpg

Napisano

[Zalacznik nr 6]

 

Powstala reszta marinsa, troche zeszlo czasu, mysle ze nie wyszlo najgorzej...

Tak mniej wiecej bedzie to wygladac na obrazku koncowym...

 

Teraz zaczne texturowac to co do tej pory zrobilem, czyli karabin i marinsa...

 

kolo_3.jpg

Napisano

Może to przez ten hełm ale ręka wydaję mi się jakaś taka za chuda. Modeling bardzo fajny chociaż pancerz na korpusie mnie nie przekonuje. Popracuj jeszcze nad częścią organiczną żołnierza czyli twarzą zanim zaczniesz mapować bo np. usta wyglądają trochę gumowo.

Napisano

calkiem spoko, mialem tylko nadzieje ze pancerz bedzie bardziej ciezki, heh e conajmniej jak power Armour MK2, z falloutow: ], chociaz jak bys dodal jakies fajne stalowe naramienniki to mocno by mu to pomoglo w moich oczach: ], no i wieksze miesnie reki, koles musi byc potezny a nie jakas pipierdolka. reszta jest Git:] tak trzymaj

pozdro: ]

Napisano

Szkoda, że nie wziąłeś pod uwagę mojego wcześniejszego komentarza i nie poprawiłeś jakoś oczu .. bo on teraz wygląda jakby ziewał, a nie jak krzyczał z wściekłości i w ogóle ...

Po prostu twarz nie oddaje emocji ... wg. mnie za statyczna.

 

Pozdrawiam,

Solo

Napisano

dla mnie wygląda sopko z detalami i w ogóle :) zawsze mógłby być bardziej fancy ale whateva :P

 

ale zastanawiam się co on ma tam na pasku pod granatami wyglądają jak niemieckie granaty w wersji mini = petardy :D

Napisano

[Zalacznik nr 7]

Spluwa sie otexturowala, cudów nie ma ale moze jakos przejdzie (najwyzej cos sie

doszlifuje jak juz scena bedzie gotowa) ...

efekt koncowy bedzie zalezal tez od mapki ktorej uzyje jako enviroment

i oswietlenia wiec cos sie tam pozmienia...

 

pomyslalem ze to dobra okazja zeby pocwiczyc mentala,

wiec wlasnie wszytko bede w nim robil

 

karabin_3.jpg

Napisano

Nie będę Ci tu słodził że jest dobrze bo textura wygląda jak byś na tą broń nałożył pierwszego lepszego dirta. Prawie wszystkie części wyglądają tak samo, ślady zużycia dla mnie nieprzekonujące, metalowe elementy broni najbardziej niszczą się na krawędziach i tam powinieneś zrobić jakieś obtarcia i takie tam. Najlepiej popatrz sobie jak są otexturowane futurystyczne bronie w grach typu unreal tournament. Sorry za krytykę ale naprawdę uważam że możesz to zrobić lepiej bo model jest bardzo dobry. Powodzenia.

Napisano

dzieki :)

do Tomala:

jesli chodzi o te obtarcia na krawedziach to teoretycznie tam sa bo o nich pomyslalem, uzylem tutaj blenda i obtarcie na krawedzich sa reprezentowane przez bardziej

blyszczacy material w stosunku do materialu ktory jest w srodku. problem w tym

ze nie widac tego za bardzo na renderach - moze na drugim obrazku widac bardziej.

sprobuje to jakos podkreslic bardziej...

Napisano

[Zalacznik nr 8]

Poprawilem delikatnie spluwe, mysle ze teraz jest spoko...

w takim ujeciu bedzie mniej wiecej wygladac na obrazku koncowym...

 

aha.. jakby ktos sie pytal czemu sa takie duze wgniecenia tu i ówdzie to odpowiadam,

ze jak sie marinsowi jednego razu skonczyla amunicja to w przyplywie

wsciekłosci wskoczyl na mecha i zaczal go walic karabinem z calej sily po glowie...

i wygral :D :D :D

 

karabin_4.jpg

Napisano

Tak patrze teraz i nie wiem czy nie ma rąk troche za krótkich. Jak by zgiął to by nie wiele niżej niż pas sięgały.

Napisano

Nie no giwera wyglada calkiem ciekawie, popraw jeszcze troche tego ludka i bedzie gitara. daj mu wiekszy armor bo w porownaniu z helmem to jest szmata, i moim zdaniem facet ma "płaskodupie" ze tak powiem :)

 

Pozdrawiam, i zycze powodzenia

Napisano

Nie bede mu chyba zwiekszal pancerza, ogolnie taki mialem zamysl zeby tak wygladala,

wiec nie chce mi sie teraz wszystkiego zmieniac, to w sumie taka kamizelka jest, bo czesc ramion jest gola...

helm sie wyroznia bo w koncu chroni glowe :) - nic dziwnego ze wydaje sie wiekszy

Napisano
dzieki za wnikliwosc :)

az musialem to sprawdzic - okazalo sie ze sa w porzadku,

siegaja tam gdzie maja siegac :) czyli palcami do konca tylka :p

Myślałem że tylko ja jestem taki dziwny ale chyba nie:D

vitruwiuszvs2.jpg

Napisano

hehe dzieki :) Leo bylby z Ciebie dumny ;p ;p

no tak jak mowilem palce do konca tylka mu siegaja, no moze troche dalej

 

na wszelki wypadek 'wydluzylem' delikatnie zolnierzowi jeszcze rece o kawalek ;p

niech ma, a co tam...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności