mateusz_s Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 Nie bawilem sie jeszcze w te bitwy, chetnie bym sprobowal, ale nie wiem czy czasu starczy... Wymyslilem cos takiego: - Rzecz sie dzieje w przyszlosci na wojnie miedzy ludzmi a maszynami (mechy czy walkery) - na pierwszym planie, widzimy zolnierza (marines), jest bardzo blisko kamery, mocno krzyczy do nas czyli do kamery, w jednej rece trzymajac karabin a druga reka wskazujac palcem za siebie na dalszy plan. Zolnierz ma na twarzy zadrapania i fajna blizne od czola przez oko do policzka. (myslalem zeby mu dac tez jakis cygaro zeby byl bardziej kuul, ale wtedy nie moglby krzyczec) - na drugim planie widac, innego ale raczej martwego zolnierza lezacego na ziemi, moze opartego o rozwalajacy sie murek. - na dalszym planie widac wielkiego Mecha skierowanego w nasza strone szykujacego sie do strzalu. - jako tlo, to moze jakies miasto zniszczone nad nim zachodzace slonce, a wszystko w tonacji zolto-czerownej... ... tak bym to widzial przynajmniej... :) Bede musial sobie zrobic: 1. Zolnierza = kask, uniform, twarz, karabin (duze szczegoly) 2. Mecha (srednie szczegoly) 3. Blizsze otoczenie (srednie szczegoly) + Dalsze otoczenie (male szczegoly) 4. Jakies fajne niebo Pomysly: - dymiaca lufa karabinu - jakies fajne napisy na karabinie lub helmie typu: "kill" albo "death" - z tylu wiecej mechów - krople potu na czole zolnierza - slina ciagnaca sie od gorncyh zebow do dolnych - moze na kasku imie BILL (rachunek) :) ------------- KONIEC KONIEC KONIEC --------------- 1. Opis pracy: Tytuł: "Do Ataku!" (ang. "Charge!") Opis po polsku: "Zniszczony, brudny i wrogi świat. Ludzie w nierównej walce z potężnymi maszynami, próbują ocalić jego resztki i samych siebie." Opis po angielsku: "Destroyed, dirty and enemy world. People in an uneven combat with powerful machines try to save its remainings and themselves." 2. Tu jest link do wersji dla JURY (1200x840) http://astanisz.superhost.pl/mateusz/tmp/DoAtaku(medium).jpg 3. Natomiast tu jest link do wersji TYLKO do DRUKU (1697x1181) http://astanisz.superhost.pl/mateusz/tmp/DoAtaku(high).jpg ------------- KONIEC KONIEC KONIEC ---------------
jaras Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 bardzo rozbudowana scenka - obyś zdążył ! powodzenia w boju
Hindus Napisano 11 Grudzień 2007 Napisano 11 Grudzień 2007 Świetny pomysł na scene - powodzenia w bitwie.
mateusz_s Napisano 12 Grudzień 2007 Autor Napisano 12 Grudzień 2007 [ZAŁACZNIK nr 1] Powstała spluwa - taka oczywiscie futurystyczna na dużych sukinsynów ;p, czesc i tak nie bedzie widoczna, a czesc bedzie zaslonieta reka, wiec wieksze nagromadzenie detali jest w gornej czesci... Texturami pozniej sie pobawie, nie wiem jeszcze czym bede renderowal, do wyboru mam Scanlinea, mentala lub vraya... sie zobaczy...
Orangegraphics Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 gites. tylko zeby nasz marine miał big cohones;]
mateusz_s Napisano 15 Grudzień 2007 Autor Napisano 15 Grudzień 2007 [Załacznik nr 2] Powstal helm, mam nadzieje ze bedzie pasowal do glowki ;p to już prawie połowa marinsa ;p ;p ;p moj dobry kolega Marcin, ktory dobrze sie zna na militariach, zaproponowal zeby zolnierz mial gogle, ale raczej mu nie wejda pod ten helm, wiec moze bedzie mial takie male czarne okularki, ale moze obrazek wtedy cos straci, skoro nie bedzie widac oczu, w kazdym razie pozniej sie zobaczy jak juz bedzie gotowe, na wszelki wypadek przygotowalem helm z szybka, jak nie bedzie pasowac to sie wywali i juz...
mateusz_s Napisano 17 Grudzień 2007 Autor Napisano 17 Grudzień 2007 [Załacznik nr 3] Hmmm.. koncepcik taki... Trzeba gdzies domy ustawic, na razie nie wiem jak, moze kilka domow takich malych zwyklych blizej, a dalej zarysy jakis wiezowcow, i kurde jakies podloze by sie przydalo...
Adek_CG Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 no niezle pojechales, gun bardzo fajny, helm tak samo, oby tak dalej
mateusz_s Napisano 19 Grudzień 2007 Autor Napisano 19 Grudzień 2007 [Załacznik nr 4] Powstala glowka krzyczaca... dawno nie robilem zadnej glowy ale ta chyba nie jest najgorsza... daje rade... bylem w dobrej sytuacji bo nie musialem robic uszu, a i szyja bedzie praktycznie zaslonieta... mysle ze ciagnaca sie slina wyszla calkiem fajnie... ;p
piksar Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 fajowe, ładny modeling może jedynie twarz wokół ust gumowa sie wydaje pozatym idziesz w dobra strone - powodzenia
Adek_CG Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 bardzo dobre, choc nad detalem glowy mozna by jescze posiedziec, ten helm to z glowy czy inspirowany jakims konceptem ?
Ania Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 bardzo fajne, może zrób wyraz twarzy trochę mniej symetryczny, śliczna ślina
mateusz_s Napisano 19 Grudzień 2007 Autor Napisano 19 Grudzień 2007 piksarze, Adku i Aniu Dziekuje :)
FF Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 No no, ładnie tutaj widzę sie dzieje:) Cały czas ten sam wysoki poziom:) Powodzenia.
Solo Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Ja bym mu jeszcze odrobinę zmrużył oczy .. albo raczej skrzywił brwi .. żeby wyglądał groźniej ;) Pozdrawiam, Solo
Destroyer Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 wygląda super, aż prawie słyszę jak krzyczy :)
Gość User190 Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Respect - wygląda bardzo ciekawie :)
Tomala Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Chełm bardzo ładny, co do twarzy to ponieważ będzie ona na pierwszym planie jeszcze bym nad nią popracował. Przy takiej minie na nosie robi się dużo fałdek, usta ma jakieś dziwne i te dołki biegnące od nosa wzdłuż policzków są na dole zbyt głębokie. Super idzie czekam na więcej, powodzenia!
nielot007 Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Witam!! popracowalbym nad ekspresja twarzy teraz wyglada bardzo sztucznie ;) slina oblesna w pozytywnym tego slowa znaczeniu !! pozdro i powodzenia
Loki Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 w kwestii zniszczonych budynków, to moze pomyśl o takim klimacie pozdrawiam - podoba mnie sie jak na razie
mateusz_s Napisano 20 Grudzień 2007 Autor Napisano 20 Grudzień 2007 dzieki wszystkim za miłe słowa :) Loki dzieki za fajna referke :) usta w glowie troche poprawilem i dodalem lekka asymetrie - zgryz znaczy sie, ale nie bede juz wrzucal obrazka, jako refki uzywalem wlasnej twarzy w takim krzyczacym stanie i raczej wyszlo podobnie, a poniewaz podczas takiego napiecia skory w dolnej partii nie ma wielu zmarszczek, to na sile ich nie robilem.. a co tam zolnierz mlody jest ;p - teraz musze posiedzec nad uniformem (mundur + metalowa kamizelka + jakies metalowe elemetny na nadgarstkach itp + atomowe granaty na kamizelce ;p ;p itp.) - potem zolnierza, helm i karabin oteksturuje i juz bede prawie w domu - zostanie tylko jeszcze jakis fajny model mecha zrobic, oteksturowac go i bedzie mozna zaczynac skladanie, jak juz ustawie zolnierzy i mechy to bede majstrował miasto....
mateusz_s Napisano 20 Grudzień 2007 Autor Napisano 20 Grudzień 2007 [Zalacznik nr 5] dodalem pare poprawek do twarzy, troche usta uwypuklilem i zrobilem mu zgryz niesymertyczny :) do tego doszla jeszcze jedna zmarszczka na nosie - mysle ze jest OK, reszte dopełnią tekstury... teraz czeka mnie paro dniowa batalia z mundurkiem, bedzie on wzbogacony o rozne metalowe pancerze na ramionach, nadgarstkach kolanach itp, wiec powinno byc fajnie... powinno...
Kr3tz Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 nąą, kolejna wypasna pracka sie szykuje. obys skonczyl, powodzenia! helm i gnat pikne. edit, teraz looknalem, wargi sa polaczone
mateusz_s Napisano 24 Grudzień 2007 Autor Napisano 24 Grudzień 2007 [Zalacznik nr 6] Powstala reszta marinsa, troche zeszlo czasu, mysle ze nie wyszlo najgorzej... Tak mniej wiecej bedzie to wygladac na obrazku koncowym... Teraz zaczne texturowac to co do tej pory zrobilem, czyli karabin i marinsa...
Tomala Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 Może to przez ten hełm ale ręka wydaję mi się jakaś taka za chuda. Modeling bardzo fajny chociaż pancerz na korpusie mnie nie przekonuje. Popracuj jeszcze nad częścią organiczną żołnierza czyli twarzą zanim zaczniesz mapować bo np. usta wyglądają trochę gumowo.
KoMic Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 calkiem spoko, mialem tylko nadzieje ze pancerz bedzie bardziej ciezki, heh e conajmniej jak power Armour MK2, z falloutow: ], chociaz jak bys dodal jakies fajne stalowe naramienniki to mocno by mu to pomoglo w moich oczach: ], no i wieksze miesnie reki, koles musi byc potezny a nie jakas pipierdolka. reszta jest Git:] tak trzymaj pozdro: ]
Solo Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 Szkoda, że nie wziąłeś pod uwagę mojego wcześniejszego komentarza i nie poprawiłeś jakoś oczu .. bo on teraz wygląda jakby ziewał, a nie jak krzyczał z wściekłości i w ogóle ... Po prostu twarz nie oddaje emocji ... wg. mnie za statyczna. Pozdrawiam, Solo
mateusz_s Napisano 25 Grudzień 2007 Autor Napisano 25 Grudzień 2007 tnx, moze podreperuje delikatnie w paru miejscach zanim zaczne go malowac...
FF Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 Ja bym mu dołożył troche masywniejszą ta zbroje, tak w stylu unreal tournament 2003/2004/III :)
Destroyer Napisano 26 Grudzień 2007 Napisano 26 Grudzień 2007 dla mnie wygląda sopko z detalami i w ogóle :) zawsze mógłby być bardziej fancy ale whateva :P ale zastanawiam się co on ma tam na pasku pod granatami wyglądają jak niemieckie granaty w wersji mini = petardy :D
mateusz_s Napisano 28 Grudzień 2007 Autor Napisano 28 Grudzień 2007 [Zalacznik nr 7] Spluwa sie otexturowala, cudów nie ma ale moze jakos przejdzie (najwyzej cos sie doszlifuje jak juz scena bedzie gotowa) ... efekt koncowy bedzie zalezal tez od mapki ktorej uzyje jako enviroment i oswietlenia wiec cos sie tam pozmienia... pomyslalem ze to dobra okazja zeby pocwiczyc mentala, wiec wlasnie wszytko bede w nim robil
Tomala Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 Nie będę Ci tu słodził że jest dobrze bo textura wygląda jak byś na tą broń nałożył pierwszego lepszego dirta. Prawie wszystkie części wyglądają tak samo, ślady zużycia dla mnie nieprzekonujące, metalowe elementy broni najbardziej niszczą się na krawędziach i tam powinieneś zrobić jakieś obtarcia i takie tam. Najlepiej popatrz sobie jak są otexturowane futurystyczne bronie w grach typu unreal tournament. Sorry za krytykę ale naprawdę uważam że możesz to zrobić lepiej bo model jest bardzo dobry. Powodzenia.
mateusz_s Napisano 28 Grudzień 2007 Autor Napisano 28 Grudzień 2007 dzieki :) do Tomala: jesli chodzi o te obtarcia na krawedziach to teoretycznie tam sa bo o nich pomyslalem, uzylem tutaj blenda i obtarcie na krawedzich sa reprezentowane przez bardziej blyszczacy material w stosunku do materialu ktory jest w srodku. problem w tym ze nie widac tego za bardzo na renderach - moze na drugim obrazku widac bardziej. sprobuje to jakos podkreslic bardziej...
mateusz_s Napisano 28 Grudzień 2007 Autor Napisano 28 Grudzień 2007 [Zalacznik nr 8] Poprawilem delikatnie spluwe, mysle ze teraz jest spoko... w takim ujeciu bedzie mniej wiecej wygladac na obrazku koncowym... aha.. jakby ktos sie pytal czemu sa takie duze wgniecenia tu i ówdzie to odpowiadam, ze jak sie marinsowi jednego razu skonczyla amunicja to w przyplywie wsciekłosci wskoczyl na mecha i zaczal go walic karabinem z calej sily po glowie... i wygral :D :D :D
Tomala Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Teraz się o niebo lepiej prezentuje, jeszcze bym coś przy tych otworach porobił ale właściwie może być.
mateusz_s Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 [Zalacznik nr 9] Zrobilem maly upgrade zolnierza... Trzebaby zaczac to texturowac powoli... ehhh...
FF Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Tak patrze teraz i nie wiem czy nie ma rąk troche za krótkich. Jak by zgiął to by nie wiele niżej niż pas sięgały.
mateusz_s Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 dzieki za wnikliwosc :) az musialem to sprawdzic - okazalo sie ze sa w porzadku, siegaja tam gdzie maja siegac :) czyli palcami do konca tylka :p
Najtmyr Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Nie no giwera wyglada calkiem ciekawie, popraw jeszcze troche tego ludka i bedzie gitara. daj mu wiekszy armor bo w porownaniu z helmem to jest szmata, i moim zdaniem facet ma "płaskodupie" ze tak powiem :) Pozdrawiam, i zycze powodzenia
mateusz_s Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 Nie bede mu chyba zwiekszal pancerza, ogolnie taki mialem zamysl zeby tak wygladala, wiec nie chce mi sie teraz wszystkiego zmieniac, to w sumie taka kamizelka jest, bo czesc ramion jest gola... helm sie wyroznia bo w koncu chroni glowe :) - nic dziwnego ze wydaje sie wiekszy
chveti Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 Wygląda jak z trailera Killzone 2 ;) Nieźle idzie.
FF Napisano 29 Grudzień 2007 Napisano 29 Grudzień 2007 dzieki za wnikliwosc :) az musialem to sprawdzic - okazalo sie ze sa w porzadku, siegaja tam gdzie maja siegac :) czyli palcami do konca tylka :p Myślałem że tylko ja jestem taki dziwny ale chyba nie:D
mateusz_s Napisano 29 Grudzień 2007 Autor Napisano 29 Grudzień 2007 hehe dzieki :) Leo bylby z Ciebie dumny ;p ;p no tak jak mowilem palce do konca tylka mu siegaja, no moze troche dalej na wszelki wypadek 'wydluzylem' delikatnie zolnierzowi jeszcze rece o kawalek ;p niech ma, a co tam...
Rekomendowane odpowiedzi