Tomala Napisano 23 Styczeń 2008 Autor Napisano 23 Styczeń 2008 Jonasz_Real, Gomez, SoAD, Ania, Freedom Fighter dzięki, normalnie się wzruszyłem :) Ania to nie chodziło o wydajność w zbrushu bo ten problem rozwiązałem tylko o to że mi się komputer wyłącza kiedy chce od jakiegoś miesiąca i co zrobię to idzie na marne a teraz dodatkowo nawet nie mogę nic zapisać, normalnie komputer się zbiesił ;) Szukałem i szukałem co może być przyczyną pierwsza myśl to był zasilacz potem wirusy, problemy ze sterownikami wreszcie przeinstalowałem system i nic. Rozwiązanie problemu podsunął SoAD(DZIĘKI !!!!!!!!!), rzeczywiście uruchomiłem memtesta i błąd za błędem a wystarczy jeden błąd i karzą wymieniać ram bo właśnie takie akcje się mogą dziać. Teraz muszę wymienić kompa a to trochę potrwa dlatego ta rezygnacja. Dzięki wszystkim jeszcze raz i pozdrawiam. PS do modów Albo jeszcze nie usuwajcie tematu może w ostatniej chwili się coś poradzi a jak nie to będę kontynuował po czasie.
Tomala Napisano 29 Styczeń 2008 Autor Napisano 29 Styczeń 2008 Siemanczo, kumpel mi dał zasilacz który wymienił na nowy i odziwo na jego zasilaczu wszystko działa normalnie a mój niedomagał na lini 3,3v. No i tak sobie testuję czy będzie wszystko normalnie działać i sobie włączyłem zbrusha i ku mojemu zdziwieniu mogę robić przy moim modelu mając tylko 1Gb ramu (wcześniej miałem 1,5Gb). No to robię wolno to idzie bo główna część ma prawie 7mln poly i pewnie na skończenie w terminie nie ma szans ale jak napisałem że będę kontynuował to kontynuuję. Na razie dodałem detalu standardowym brushem pominąłem tylko głowę którą zajmę się jutro i resztę pojadę alphą. Pozdrawiam.
Destroyer Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 super wychodzi!! fajnie, że jedziesz dalej ;)
Gomez Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 O prosze! Wielki kam bek! Witamy po przerwie technicznej :)
floo Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 nie no jedziesz dalej, bo fajnie to wygląda... czekam na skończenie postaci... :D
Tomala Napisano 3 Luty 2008 Autor Napisano 3 Luty 2008 Witam, prawie skończyłem nogi wieczorem mam nadzieję skończyć resztę ciała. Pozdrawiam.
Destroyer Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 troche mi się nie podoba taka różnorodność tych łusek, duże a obok malutkie imo powinno być jakieś stopniowe przejście, dziwnie to wygląda
Kimmi Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Te zróżnicowanie wielkości łusek faktycznie jest dziwne, ale agólnie wyglądafajnie.
Tomala Napisano 3 Luty 2008 Autor Napisano 3 Luty 2008 Gawel72 - tak Fikołek co się da to poprawię ale i tak nie będzie tego widać na renderze więc nie przywiązywałem do tego zbytniej wagi. Kimmi dzięki, różnorodność musi być bo jak by wszystkie łuski były małe to by było nudno a jak by wszystkie były duże to by się gadzina nie mogła swobodnie poruszać. Tutaj moje ostatnie inspiracje z których jak widać nie wiele zaczerpnąłem: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=055913 http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=054099 Dzięki wielkie za komentarze. Pozdro.
Gomez Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Ten dinozaur jest swietny. Zauwaz ile ma roznych rodzajow lusek. Moze powinienes zroznicowac troche luski twojego smoka. Nie tylko wielkoscia ale i ksztaltem. Zrob troche kolcow, moze kilka wygietych lusek na ksztalt kolcow, np na karku albo ogonie (jako bron). Moze troche za pozno na takie uwagi ale tak mi sie nasunelo na mysl jak zobaczylem tego dinozaura.
Ania Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 A rycerz kiedy będzie? Łuski ładne, trochę Gomez ma racji, ale nie czepiajmy się (wiem jak męczące jest obrabianie łusek w większych ilościach) Ale poprawiłabym łączenie nogi z plecami (nie przerywałabym tam dużych łusek) na kolano zamiast tych małych dałabym jedną albo dwie większe łuski (większe od tych na reszcie nogi i odbiegające od nich trochę krztałtem). Jeszcze ostatnio tego linka dostałam, referki: http://www.naturfotografen-forum.de/ U góry z prawej w szukarce wpisać można np. echse, chamäleon, waran, leguan
Tomala Napisano 6 Luty 2008 Autor Napisano 6 Luty 2008 Gomez coś tam pokombinowałem zobaczymy jak będzie ;) Ania rycerz będzie jak smoka skończę i prawdopodobnie powstanie w rekordowym czasie. Pewnie nie przejdę eliminacji ale i tak chcę to skończyć w terminie więc teraz się będę spieszył. Przy okazji jak myślicie texturę koloru zrobić taką szarą bez udziwnień czy jakieś zróżnicowanie kolorów jak przy tym dinozaurze z linku w poście #61? Myślałem nad takimi kolorami: Bo zaczynam textury malować i muszę je szybko skończyć. Dzięki za komentarze.
Ania Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Ja bym zrobiła zróżnicowaną trochę teksturę, ale bez przesady. Np. te mniejsze łuski zrób jaśniejsze i w lekko innym odcieniu.
mateusz_s Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 ładnie wyglada, ale rzeczywiscie mozna by lekko zroznicowac material, np. dol dac jasniejszy a gore ciemniejsza, a jak sie doda oczka i rogi to bedzie wypas :)
snooo Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Trochę zróżnicować, lekko, ale podoba mi sie tak. Dojdzie reszta bedzie ekstra, naprawde ładnie Ci wyszedł ten dinozaur ; ) Pozdrawiam.
ferni Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 zgadzam sie z przedmówcami, tak jest fajnie ale fajniej by bylo z kolorkami model jest swietny sklejaj smoka i biez sie za ryceza bo koniec juz tuz, tuz.
Tomala Napisano 9 Luty 2008 Autor Napisano 9 Luty 2008 Witam, podmalowałem trochę całego smoka poza skrzydłami i następnym razem pokażę jak to w maxie wygląda. Na razie tylko te większe łuski podkreśliłem ale później poprawię resztę. To co namaluję w zbrushu to będzie takie jakby podkreślenie geometrii obiektu później skopiuję to kilka razy każdej kopii dam inny kolor i pomieszam w photoshopie, przybrudzę itp. Dobra zabieram się za rogi i wnętrze paszczy a od poniedziałku rycerz. Pozdrawiam.
Fidiasz Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 rewelacja :D chociaz moze te luski z przodu nog nie sa az takie dobre aale jak dorba poze dasz to mysle bedzie lepiej :)
Tomala Napisano 9 Luty 2008 Autor Napisano 9 Luty 2008 Fidiasz dzięki. Te łuski wyglądają jak by był pokryty dachówką przez to że są takie same i wyraźne ale właśnie o to chodziło żeby wyraźnie podkreślić geometrie szczegółów a w photoshopie będę eksperymentował z mieszaniem kolorów zabrudzaniem itp. i to sie zmieni mam nadzieję. KoMic dzięki :) Zapomniałem wrzucić tail:
SoAd Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Bardzo Fajny ogon, zobaczymy jak wyjdzie tex po zróżnicowaniu koloru. pozdro
Tomala Napisano 10 Luty 2008 Autor Napisano 10 Luty 2008 Dzięki SoAd. Mały teścik jak to w ogóle w maxie wygląda, textury jeszcze nie ruszane na smoku(prosto z zbrusha i to jeszcze niedokończone) reszta bez textur. Wnętrze paszczy tak tylko dla podglądu na szybko zrobione. Pozdrawiam.
Ania Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Ogon świetny. Całość też bardzo fajnie wygląda. Z niecierpliwością czekam na rycerza.
adek Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych. Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.
Destroyer Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 wow! super smok, świetnie wygląda! nie mogę się doczekać finału! i gratki za nominacje, należała Ci się :)
Tomala Napisano 10 Luty 2008 Autor Napisano 10 Luty 2008 Ania, Jonasz_Real, fikołek dzięki! :) Adek dzięki za nominację w życiu bym się nie spodziewał że pozostanę w konkursie. Ania rycerz już w produkcji ale nie spodziewaj się chłopaka w lśniącej zbroi, zaznaczam że jest to fantasy i postać może być całkiem inna niż by się to mogło wydawać. Oj żeby tylko czasu starczyło.
Fokus Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 Rany w porównaniu do mojego lisa ( który wygląda jak świnia ) to twoja praca jest arcydziełem :) A Ja Ci ciągle zawracam głowę :D Koncept jest świetny a smoka sam się boję. Fantasy zawsze będzie na topie. Powodzenia dalej ( nie dziękuj bo to przynosi pecha ;))
Luksa Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 Smok rewela!! Gratulacje nominacji ale po tym smoku to naprawde nie ma sie co dziwic.
Tomala Napisano 19 Luty 2008 Autor Napisano 19 Luty 2008 Witojcie! że się tak po góralsku wyrażę. Fokus, Luksa dzięki :) Mam taki problemik drobny, oprócz różnorakich klątw i tajemniczych problemów doszło jeszcze do tego że Zapplink mi nie działa (pierwszy raz go zresztą próbuję) a chcę zamalować szwy na modelu i pomyślałem że w projection masterze to zrobię tylko nie wiem jak bo mastera w życiu nie używałem. Może wiecie jakim brushem czy narzędziem to najsprawniej zrobić. O takie szwy na szyi i ramionach: A zapomniałem dodać że teraz rycerz będzie kobietą :D pozazdrościłem fikołkowi ;) i nie będzie na golasa mam nadzieję chociaż nie wiem czy zdążę wdzianko otexturować.
gawel72 Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 Bardzo nieźle :D Tylko przyczepię się do mięśni na ramiennych albo za bardzo te mięśnie wychodzą w górę albo są za bardzo na zewnątrz wysunięte but to tylko moje zdanie :D Pozdrawiam
Destroyer Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 bardzo fajnie się prezentuje ;) jak dla mnie to może być i bez ubrania :D co do Zapplinka to też mi nie działa :( kiedyś zrobiłem sobie proste testy na kulce i działał no problem a teraz jak mi potrzebny to nie działa, photoshop mi się przy nim wywala buuu :( a seamy wywaliłbym w bodypaincie i za pomocą stampa, gdybym miał jakieś od strony kamery :)
Ania Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 Mi Zapplink działał, aż w pewnej chwili wyeliminował Paintera (od tego czasu Paintera nie da się uruchomić wcale), potem próbowałam z Photopaintem ale działa tylko niekiedy, jak mu się chce. Seamy nie są tragiczne, najprościej będzie poprawić w postprodukcji bo czasu mało, albo w Projection Master (ładujesz teksturę poprzez menu Texture, po czym wchodzisz w projection Master, wybierając opcję że tylko kolory, i tam malujesz najlepiej jakimś kawałkiem tekstury, spróbuj drag brush, z alfą o miękkich brzegach.
peteRlo Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 '...oprócz różnorakich klątw i tajemniczych problemów...' Tak to jest jak się zadziera z fantasy. ' O takie szwy na szyi i ramionach' Cool medalion na łańcuszku? Hehe. Cikawie się zapowiada. Fajne ciałko, po co ubierać. Powodzenia i pozdrawiam.
SoAd Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 Ja używam do tego clone brusha, działa prawie jak fotoszopowy :)
Maykel Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 Tomala sprobuj offset w Szopie hehehe tak tu wszyscy robia ;) Ja bym to potraktowal w BodyPaincie kawalkiem wycietej teksturki, albo clone bruszem. A u mnie Zapplink dziala :-)
Tomala Napisano 19 Luty 2008 Autor Napisano 19 Luty 2008 Dzięki wszystkim za pomoc. W końcu zrobiłem to zapplinkiem, w cs3 chodzi bez problemów i muszę przyznać że jest super do takich akcji. Zrobiłem jakieś tam ubranie, jeszcze buty mi zostały ale coś mi wygląda ta postać jak czarownica jakaś może to przez fryzurę i kolor oczu. Dobra texturuję ubranie, oj nie pośpię sobie dzisiaj a pewnie i tak nie zdążę połowy zrobić do końca terminu. Aktualny progres: Pozdro.
Jonasz_Real Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 Nice nice...oj, ale zaciekle walczysz. ;) Ładna kobitka, bardzo mi sie podoba.
Destroyer Napisano 19 Luty 2008 Napisano 19 Luty 2008 cool ;) masz jeszcze mase roboty ale do rana 21 jescze sporo czasu jak zrezygnujesz z mało istotnych czynności jak sen to powinneś skończyć na czas :) trzym się :)
Ania Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 Moim zdaniem nie wygląda jak czarownica, fajnie wyszła, fryzurę zostaw. Mam nadzieję że zdążysz. Czepiać się nie ma co, jest kilka drobnostek ale pewnie nie będziesz miał czasu na poprawianie, na przykład zwężyłabym paski na ramionach (chyba że tam jeszcze coś dojdzie), i te paski owinięte przy rękawicach są trochę zbyt gumowate. Ale nie przejmuj się, ważniejsze żebyś skończył. Zastanowiłabym się już nad pozycją w scenie i kadrem, i teksturowałabym tylko to co będzie widać, na resztę tylko kolor, oszczędzisz sobie pracy.
Tomala Napisano 20 Luty 2008 Autor Napisano 20 Luty 2008 Jonasz_Real, Fikołek, Ania dzięki :) Ania święta racja z tym żeby najpierw ustawić obiekty w scenie żeby nie tracić czasu na robienie czegoś co nie będzie widoczne ale przy riggowaniu to ja poległem :( W takim tempie to za tydzień nie skończę :( Ale próbuję dalej chociaż nie wiem czy takie kończenie za wszelką cenę ma sens.
OmeN2501 Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 Daaaajesz Tomala :] Jak to mawia jeden z moich klientow: nie ma ze sie nie da - ma byc :P
Tomala Napisano 20 Luty 2008 Autor Napisano 20 Luty 2008 OmeN2501 daję daję ale nie wiem co z tego będzie najwyżej skończę w wipie, dzięki za doping :) Smok prawie skończony, renderki prosto z maxa:
Ania Napisano 20 Luty 2008 Napisano 20 Luty 2008 Świetne skrzydełka. Adek coś napomknął że prace będą zbierane jutro po 17, dawaj dalej, zdążysz, cała noc przed tobą.
snooo Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Koniecznie dokończ pracę, teraz czy później ale dokończ. Bo smok jest na prawdę świetny: dla mnie taki smok-wzorzec : ) nie mam co sie czepiać poza tym że nie dokończyłeś! ;) Pozdrawiam.
Tomala Napisano 9 Marzec 2008 Autor Napisano 9 Marzec 2008 Ania, snoo dzięki :) To ja może skończę tą pracę. Nie wiem czy tu wrzucać update'y czy do wipa to przenieść? Niech moderatorzy zdecydują. Na razie zacząłem texturki robić w gimpie niestety bo mi się jak zwykle ps wywala przy byle czym :( Żeby nie było że bez updejta, jak myślicie jaki kolor oczu będzie lepszy? Wkrótce wrzucę jakiś większy progres, pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się