Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Realia irlandzkie by mi się bardziej podobały od tego pióropusza, jakoś tak od początku go widziałam na dachu jakiegoś budynku albo za oknem, domyślnie (ofiary nie widać) celując na jakiegoś polityka lub ważną osobę, dlatego ten kamuflaż teraz mnię zaskoczył, ale to oczywiście tylko takie moje widzimisie.

 

Czytałeś książkę "Szakal" Frederyka Forsytha? Takie klimaty (zimny wyrachowany zabójca zawodowy)

  • Like 1
  • Odpowiedzi 78
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ania - wszyscy zawodowi zabojcy sa zimni i wyrachowani ;) Co ty Killera nie ogladalas? :D

 

SoAd - jak sam zauwazyles - przegiecie. Lepiej nie utrudniac sobie zycia. Ja tez, podobnie jak Ania, wyobrazalem sobie bardziej jakies miejskie klimaty, chociaz raczej wojenne niz jakies IRA. W pomieszczeniu mozna tez zrobic ciekawsze swiatlo ktorym przy okazji mozna ukryc czesc modelu. Uszy rzeczywiscie najlepiej zakryj czapka czy helmem.

Napisano

Oj łapie to łapie :D Już to widzę dzięki za pomysły. Co do książki to czytałem :D:D:D, W końcu to jeden z moich ulubionych pisarzy, heh że też sam na to nie wpadłem. Od razu mi się wyklarowała sytuacja. Jeszcze raz dzięki!

Napisano

kiedys widzialem taki film o tytulu "sniper". Na koncu filmu byla taka scena co 2 sniperow rozstrzygali spor miedzy soba w takich ruinach. Jeden byl na gorze, drugi gdzies na dole pomiedzy ruinami, i ten z gory widzial co robi tamten, bo odbijal sie w kawaleku rozstrzaskanej szyby, ktora lezala na ziemi.

Napisano
a to nie byl film na podstawie którego było call of duty 1? czy mi sięcoś pokopało? i to było w stalingradzie?

 

A nie wiem :P Film bardzo dobry, polecam :)

Napisano
a to nie byl film na podstawie którego było call of duty 1? czy mi sięcoś pokopało? i to było w stalingradzie?

Pewnie Ci sie pomyliło z "Wrogiem u bram":)

Cały czas śledzę wątek i kibicuje bo bardzo mi sie podoba:)

Napisano

Nowy kuncept.

Przy okazji mam pytanie. render jest z daylight system + sky portals, teraz, jak chcę dodać jakieś źródło światła (np), żarówkę, to obojętnie jaki dam multiplier, czy energy czy whateva to to nie ma efektu w scenie. Jak z tym walczyć? aha photographic exposure control jeszcze jest w użyciu. Próbowałem tez fotometric, i jest tak samo.

Pozdro

Napisano

jakoś mnie to nie przekonuje :P

może zrób troche dłuższy stół na którym się położy, a po bokach porozrzucane biurowe przybory i inne rupcie

i trosze odsuń go od okna żeby nie było go widać (tak było w jednym filmie nie wiem czy się sprawdza w realu :D)

Napisano

a ja bym to raczej widział na szczycie jakiegoś budynku, snajper leżący na brzuchu trzyma snajperkę i gdzieś tam celuje, za nim ten koleś co niby te porachunki wyrównuje, a kadr tak raczej z przodu, że widac wyraz twarzy snajpera i fragment sylwetki tego drugiego kolesia.

Napisano

Fajnie tylko kadr mi sie nie podoba. Mam 2 pomysly.W 1 moglbys pokazac go troche bardziej z tylu zeby skrocic kadr. Swiatlo fajne, ja bym nie rozjasnial. Mam nadzieje ze nie zrobisz wizki i faceta w srodku bo zepsujesz calkiem fajny klimat :) podoba mi sie jak swiatlo pada na jego twarz i wydobywa ja z tla - silny kontrast. Plecy sa ciemne i mogly by sie jeszcze bardziej wtapiac w cien, tzn gdyby sciana za nimi byla ciemniejsza to bylby mniejszy kontrast miedzy nimi a sciana. Takie przeciwienstwo do tej twarzy. Wzrok skupialby sie bardziej na twarzy i broni.

1.

xxcopy2gd4.jpg

2.

xxcopy3ci0.th.jpg

 

Ten pierwszy chyba za bardzo ucialem, drugi chyba lepszy.

Napisano

amator a nie snajper. siedząc przy oknie jest widoczny, w dodatku lufa mu przez okno wystaje. powinien siedzieć maksymalnie w głąb pomieszczenia, pod ścianą

poza tym w tej pozycji w nic by nie trafił, bo na pewno było by mu niewygodnie

 

ujęcie nieciekawe, może obejrzyj któryś z filmów w tych klimatach i zobacz jak tam kadry pokazują snajpera

Napisano

też jestem za kamuflażem - tło zrób z DOFem jako kilka zielono brązowych plam i gotowe - a krzaczorki zwisające z hełmu mogą dać fajne efekty swiatłocienia na twarzy

Napisano

jaras dobrze pisze musi być kamuflaż jak nie masz natchnienia jaki odpal sobie CoD4 tam jest misja ze snajperami :) wracając do tematu to modele ładne i czekam na jakieś updaty, powodzenia

Napisano

Eh widze ze bedziecie mnie męczyć, niestety straciłem sculpta eh, przynajmniej se potrenuje. Aha i nie da sie pogodzić realizmu z przedstawieniem pracy, bo poprostu kolesia nie byłoby widać :P.

Coś takiego, tyle ze bez ściany + reka bedzie na czyms lezeć + strych szopy + ghillie?

Jak sie spodoba to sie biore jutro do roboty, jak nie to pewnie tez.

Napisano

Strzelając ze strychu powinien raczej celować gdzieś w dół chociaż to nie reguła. Światło rzeczywiście bardzo fajne. Straciłeś sculpta? Znam ten ból przez je.... zasilacz też muszę robić smoka od nowa i chyba już się w tej bitwie nie pokaże ehh. Pozdro.

Napisano

wygląda fajnie tylko przez to światło wydaje się jakby strzelał do sciany, daj więcej światła (nie słonecznego) przed lufą żeby wyraźnie było widać żę tam jest okno




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności