Ania Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Realia irlandzkie by mi się bardziej podobały od tego pióropusza, jakoś tak od początku go widziałam na dachu jakiegoś budynku albo za oknem, domyślnie (ofiary nie widać) celując na jakiegoś polityka lub ważną osobę, dlatego ten kamuflaż teraz mnię zaskoczył, ale to oczywiście tylko takie moje widzimisie. Czytałeś książkę "Szakal" Frederyka Forsytha? Takie klimaty (zimny wyrachowany zabójca zawodowy) 1
Gomez Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Ania - wszyscy zawodowi zabojcy sa zimni i wyrachowani ;) Co ty Killera nie ogladalas? :D SoAd - jak sam zauwazyles - przegiecie. Lepiej nie utrudniac sobie zycia. Ja tez, podobnie jak Ania, wyobrazalem sobie bardziej jakies miejskie klimaty, chociaz raczej wojenne niz jakies IRA. W pomieszczeniu mozna tez zrobic ciekawsze swiatlo ktorym przy okazji mozna ukryc czesc modelu. Uszy rzeczywiscie najlepiej zakryj czapka czy helmem.
SoAd Napisano 23 Grudzień 2007 Autor Napisano 23 Grudzień 2007 Oj łapie to łapie :D Już to widzę dzięki za pomysły. Co do książki to czytałem :D:D:D, W końcu to jeden z moich ulubionych pisarzy, heh że też sam na to nie wpadłem. Od razu mi się wyklarowała sytuacja. Jeszcze raz dzięki!
kliment woroszyłow Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 powieki zamyka jak alien jakis:D tylko górna powieka sie przymyka raczej a ten zimny wyrachowany gość przymyka chyba obie...czepiam sie? wiem.... pitole tylko. PODOBA MI SIE I TO PEWNIE Z ZAWISCI, pozdrawiam przy swietach!
-hpx- Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 Soad na początku filmu Shooter z Wahlbergiem też jest taka scena z 2 snajperami na brzegu wzniesienia zobacz sobie może się przyda :)
zgred Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 kiedys widzialem taki film o tytulu "sniper". Na koncu filmu byla taka scena co 2 sniperow rozstrzygali spor miedzy soba w takich ruinach. Jeden byl na gorze, drugi gdzies na dole pomiedzy ruinami, i ten z gory widzial co robi tamten, bo odbijal sie w kawaleku rozstrzaskanej szyby, ktora lezala na ziemi.
Orangegraphics Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 a to nie byl film na podstawie którego było call of duty 1? czy mi sięcoś pokopało? i to było w stalingradzie?
-hpx- Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 Wróg u bram ale nie tylko w tym filmie był motyw z tą szybą.
zgred Napisano 24 Grudzień 2007 Napisano 24 Grudzień 2007 a to nie byl film na podstawie którego było call of duty 1? czy mi sięcoś pokopało? i to było w stalingradzie? A nie wiem :P Film bardzo dobry, polecam :)
FF Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 a to nie byl film na podstawie którego było call of duty 1? czy mi sięcoś pokopało? i to było w stalingradzie? Pewnie Ci sie pomyliło z "Wrogiem u bram":) Cały czas śledzę wątek i kibicuje bo bardzo mi sie podoba:)
SoAd Napisano 25 Grudzień 2007 Autor Napisano 25 Grudzień 2007 Heja! Klimaty z wroga u bram tez bardzo fajne, ale nie dla mnie :p Awm-ki wtedy nie było :D
SoAd Napisano 25 Grudzień 2007 Autor Napisano 25 Grudzień 2007 Nowy kuncept. Przy okazji mam pytanie. render jest z daylight system + sky portals, teraz, jak chcę dodać jakieś źródło światła (np), żarówkę, to obojętnie jaki dam multiplier, czy energy czy whateva to to nie ma efektu w scenie. Jak z tym walczyć? aha photographic exposure control jeszcze jest w użyciu. Próbowałem tez fotometric, i jest tak samo. Pozdro
Destroyer Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 jakoś mnie to nie przekonuje :P może zrób troche dłuższy stół na którym się położy, a po bokach porozrzucane biurowe przybory i inne rupcie i trosze odsuń go od okna żeby nie było go widać (tak było w jednym filmie nie wiem czy się sprawdza w realu :D)
maczuga Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 a ja bym to raczej widział na szczycie jakiegoś budynku, snajper leżący na brzuchu trzyma snajperkę i gdzieś tam celuje, za nim ten koleś co niby te porachunki wyrównuje, a kadr tak raczej z przodu, że widac wyraz twarzy snajpera i fragment sylwetki tego drugiego kolesia.
Ania Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 chyba powinien opierać łokieć o stół, tak wygląda strasznie chybotliwie.
Gomez Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 Fajnie tylko kadr mi sie nie podoba. Mam 2 pomysly.W 1 moglbys pokazac go troche bardziej z tylu zeby skrocic kadr. Swiatlo fajne, ja bym nie rozjasnial. Mam nadzieje ze nie zrobisz wizki i faceta w srodku bo zepsujesz calkiem fajny klimat :) podoba mi sie jak swiatlo pada na jego twarz i wydobywa ja z tla - silny kontrast. Plecy sa ciemne i mogly by sie jeszcze bardziej wtapiac w cien, tzn gdyby sciana za nimi byla ciemniejsza to bylby mniejszy kontrast miedzy nimi a sciana. Takie przeciwienstwo do tej twarzy. Wzrok skupialby sie bardziej na twarzy i broni. 1. 2. Ten pierwszy chyba za bardzo ucialem, drugi chyba lepszy.
-hpx- Napisano 25 Grudzień 2007 Napisano 25 Grudzień 2007 lepszy był chyba ten koncept z kamuflarzem :)
Valery Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 amator a nie snajper. siedząc przy oknie jest widoczny, w dodatku lufa mu przez okno wystaje. powinien siedzieć maksymalnie w głąb pomieszczenia, pod ścianą poza tym w tej pozycji w nic by nie trafił, bo na pewno było by mu niewygodnie ujęcie nieciekawe, może obejrzyj któryś z filmów w tych klimatach i zobacz jak tam kadry pokazują snajpera
SoAd Napisano 28 Grudzień 2007 Autor Napisano 28 Grudzień 2007 Miałem nadzieję, że dacie mu utonąć :/
jaras Napisano 28 Grudzień 2007 Napisano 28 Grudzień 2007 też jestem za kamuflażem - tło zrób z DOFem jako kilka zielono brązowych plam i gotowe - a krzaczorki zwisające z hełmu mogą dać fajne efekty swiatłocienia na twarzy
Ania Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Dałbyś jakiś update zamiast biadolić w wątku piksara. Pierwszy kadr Gomeza idzie w dobrym kierunku.
mrkrzysiek Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 jaras dobrze pisze musi być kamuflaż jak nie masz natchnienia jaki odpal sobie CoD4 tam jest misja ze snajperami :) wracając do tematu to modele ładne i czekam na jakieś updaty, powodzenia
Master Kiełbaster Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 wygląda jak by słuchał tej wiatrówki :P
SoAd Napisano 6 Styczeń 2008 Autor Napisano 6 Styczeń 2008 Eh widze ze bedziecie mnie męczyć, niestety straciłem sculpta eh, przynajmniej se potrenuje. Aha i nie da sie pogodzić realizmu z przedstawieniem pracy, bo poprostu kolesia nie byłoby widać :P. Coś takiego, tyle ze bez ściany + reka bedzie na czyms lezeć + strych szopy + ghillie? Jak sie spodoba to sie biore jutro do roboty, jak nie to pewnie tez.
Ania Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 bardzo fajne światełko nie obcinałabym końcówki lufy.
Tomala Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 Strzelając ze strychu powinien raczej celować gdzieś w dół chociaż to nie reguła. Światło rzeczywiście bardzo fajne. Straciłeś sculpta? Znam ten ból przez je.... zasilacz też muszę robić smoka od nowa i chyba już się w tej bitwie nie pokaże ehh. Pozdro.
Destroyer Napisano 6 Styczeń 2008 Napisano 6 Styczeń 2008 wygląda fajnie tylko przez to światło wydaje się jakby strzelał do sciany, daj więcej światła (nie słonecznego) przed lufą żeby wyraźnie było widać żę tam jest okno
Rekomendowane odpowiedzi