Fidiasz Napisano 12 Grudzień 2007 Napisano 12 Grudzień 2007 Witam "Starozytne Chiny, samo poludnie, dwoje znawcow sztuk walki wyjasnia sobie pewne nieporozumienie" Eng. "Ancient Chine, midday, dwo masters of martial arts are explaining each other some MISUNDERSTANDING" wieksza rozdzialka: http://img403.imageshack.us/img403/3284/koniecrg0.jpg
Creator Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Myślę że coś w stylu Film Noir będzie lepsze niż Ya(j)kuza :)
Fidiasz Napisano 15 Grudzień 2007 Autor Napisano 15 Grudzień 2007 hey Creator dzieki za cynk :P Chyba jednak zrobie hi poly ale to sie jeszcze zobazcy :P Twarz mnicha : Laczenie ucha z twarza sie wygladzi juz w postprodukchu bo duzo z tym zabawy teraz by bylo :)
Fidiasz Napisano 15 Grudzień 2007 Autor Napisano 15 Grudzień 2007 o dalej Base mesh mnicha teraz ubrano ( w ciele nie wchodzilem w szczegoly bo i tak nic nie bedzie widac :))
RA Napisano 15 Grudzień 2007 Napisano 15 Grudzień 2007 Azjaci mają chyba szersze twarze, tak mi się wydaje. Zresztą ten ostatni obrazek to potwierdza.
Fidiasz Napisano 16 Grudzień 2007 Autor Napisano 16 Grudzień 2007 no i dalej wlasciwie base mesh gotowy teraz : 1. go zmappuje 2. zrigguje 3 ustawie w pozycji 4. i wysculptuje 5. a na koniec textura :)
Roszondas Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 Spoko fajne ;) ale palce takie dziwne mi się wydają
Tomala Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 No palce dziwne szczególnie kciuk i wewnętrzna część doni wydaje się wklęsła ale to pewnie sculptem naprawisz. Powodzenia.
Ania Napisano 16 Grudzień 2007 Napisano 16 Grudzień 2007 jakoś z twarzy nie przypomina za bardzo azjaty
Fidiasz Napisano 17 Grudzień 2007 Autor Napisano 17 Grudzień 2007 witam :) Dzieki za komenty rece oczywiscie do poprawy :) Aniu wiem ze troche nie azjatycka ale jak jakims cudem przejde nominacje to zrobie nowa najprawdopodobiniej :) a tutaj po riggu bez poprawiania siatki mniej wiecej taka bedzie pozycja koncowa :)
Sebastian Ozga Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Dasz mu jakiś fryz (np. kitka na czubku, albo grzywka na Ronaldo)? Może odchyl go lekko do tyłu, albo prawą nogę (tą z lewej ;) ) przesuń do przodu (bliżej kamery)
Fidiasz Napisano 17 Grudzień 2007 Autor Napisano 17 Grudzień 2007 Sebastian Ozga dzieki za rady :) łysol z niego bedzie :P jeszzce bede pracowal nad ustawieniem to tak na szybko bylo :)
Creator Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Jeszcze nie porządkuj, pozę trzeba skorygować, jeśli chcesz żeby było ładnie jak u mnicha na referce którą pokazywałeś ;) W lewej nodze musi być kolano sztywne to samo z lewym łokciem. Większy kąt między nogami - 180° to może przesada ale zbliżony ;) , bo w takiej pozie przewrócił by się do tyłu. Tu masz przykłady podobnej pozy. Jutro powiem o szczegółach bo teraz nie mam za bardzo czasu na rozpisywanie się.
Tomala Napisano 17 Grudzień 2007 Napisano 17 Grudzień 2007 Jak teraz tak patrzę na niego w tej pozycji to mi się wydaje że ma nogi za krótkie i za chude.
Orangegraphics Napisano 18 Grudzień 2007 Napisano 18 Grudzień 2007 możesz powiedzieć jak riggujesz? kości czy biped i skin?
Fidiasz Napisano 18 Grudzień 2007 Autor Napisano 18 Grudzień 2007 Creator o super referka dzieki chyba bedzie trzeba poprawic :) Tomala moze sie troche chude wydaja ale chyba bede powiekszal siatke to jakos sie poprawi:) Xiz0r jasne ze moge :) uzywam Blendera i tam Armature czyli chyab odpowiednik kosci w Maxie -> i do kosci sa przypisywane grupy wierzcholkow :)
Fidiasz Napisano 19 Grudzień 2007 Autor Napisano 19 Grudzień 2007 witam :) poprawilem nieco ustawienie - osadzilem go nizej... takie kolorki ubrania chyba bede preferowal :) jeszcze kilka drobnych poprawek samego ciala i zabieram sie za sculpt :)
Tomala Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 Lewa ręka wygląda jak zgięta gumowa atrapa w tej pozycji z ostatniego obrazka może być Ci trudno ją poprawić sculptem ale trzymam kciuki i czekam na więcej.
Creator Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 no macz beter :) tam były dwie referki ale jedną gdzieś wcieło :/ no newermajnd. Nadgarstek lewy rzeczywiście jak z gumy, ale jak pogrubisz lekko dłoń, od spodu, to powinno być ok :) bo teraz wygląda jak przejechana przez walec.
Fidiasz Napisano 19 Grudzień 2007 Autor Napisano 19 Grudzień 2007 Fajnie sie sculptuje :D ps mam nadzieje ze reka wyglada lepiej :)
Destroyer Napisano 19 Grudzień 2007 Napisano 19 Grudzień 2007 no wygląda całkiem spoko imo sculptujesz w blenderze?
Tomala Napisano 20 Grudzień 2007 Napisano 20 Grudzień 2007 Ubranie daje radę ale ręka nadal wygląda kiepsko, zresztą ustaw sobie tak swoją rękę i porównaj. Cały sculpt będziesz robił w blenderze czy drobniejszy detal już w zbrushu?
Fidiasz Napisano 23 Grudzień 2007 Autor Napisano 23 Grudzień 2007 witam :) zaczalem dlubac texturki bo na swieta wrocilem do domu a tu komp slabiutki wiec reszte sculptu zosatwiam na potem :) Tex nie musi byc najwyzej jakosci bbo model i tak bedzie daleko :)
Ania Napisano 23 Grudzień 2007 Napisano 23 Grudzień 2007 Koniecznie popraw przednią rękę, wygląda jak podtopiona. Łokieć i kolano są zbyt okrągłe.
SereCk Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 :D:D No podobne a jednak inne :) Powodzonka :)
peterr Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 ucho ble;P wygląda jak przyklejone..jakieś włosy planujesz?
Tomala Napisano 30 Grudzień 2007 Napisano 30 Grudzień 2007 Ucho na ostatnim renderze wygląda jak by było przyklejone tzn. zrobione z oddzielnego obiektu. No i oczywiście lewa ręka do poprawy!
Fidiasz Napisano 4 Luty 2008 Autor Napisano 4 Luty 2008 Witam po dluzszej przerwie :) Zaczalem dlubac drugiego wojownika - bedzie to kobieta nie konieccznie a raczej napewno nie azjatka :p Technika taka sama jak przy pierwszym - tylko base ciala na to jakies ubranko (mile widziana pomoc w dobiorze wdzianka) i pozniej sculp :) tak to wyglada narazie (szalu nie ma :P)
peterr Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 no to czekamy na więcej bo czas ucieka ,co do ubranka to hmm przepatrz te obrazki np. i wybierz:) pozdro
Fidiasz Napisano 6 Luty 2008 Autor Napisano 6 Luty 2008 zaczalem dlubac otoczenie zminana zalozenia bedzie na takim moscie we mgle to sie odbywalo zeby uproscic troche scene ...
Fidiasz Napisano 7 Luty 2008 Autor Napisano 7 Luty 2008 dzieki Tomala ps. rewalacyjnie Ci smok idzie :p pomozcie z kompozycja... i jeszcze dwa pytanka: 1. jak zaiportowac model z jednej sceny do drugiej w blenderze... 2. cos o mlge w blenderze wie :) Z gory dzieki 1. 3. 2.
Fidiasz Napisano 8 Luty 2008 Autor Napisano 8 Luty 2008 no i znowu zmiana otoczenia bo tam mialem problemy z kompozycja:P
Destroyer Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 na dachu świątyni za bardzo widać gdzie textura sie powtarza myśle, że shaolin fightera możesz dać bliżej kamery, troche ginie w tym kadrze
Tomala Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 Tak dachy do poprawy ale ujęcie mi się bardzo podoba może tylko jak fikołek radzi dać chłopaka bliżej kamery. Drugi wojownik niech nie stoi tylko biegnie w jego kierunku albo niech już będzie w powietrzu(po wyskoku) wtedy będzie dynamiczniej. Nie popełnij podobnego błędu jak z dachem przy texturowaniu podłoża (prawdopodobnie jakiś bruk) i zrób ładne niebo. Wykombinuj jaka to będzie pora dnia, może jego środek albo wieczór zresztą your choice. Pozdro.
adek Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych. Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.
Fidiasz Napisano 11 Luty 2008 Autor Napisano 11 Luty 2008 bardzo ciesze sie z nominacji dzieki :) a wiec dalej technika ta sama co przy shaolinie
Fidiasz Napisano 12 Luty 2008 Autor Napisano 12 Luty 2008 Prosze o konstruktywna ocene pozy ewentualnie jakies ciekawe sugestie nad nowa poza :) Pozniej postaram sie dac render z dwoma modelami Oczywiscie siatka jeszcze nie poprawiana :)
BLADE Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 odnośnie Twoich pytań... sceny możesz połączyć za pomocą menu file->append or link, a dokładniej mozesz przenieść dowolny element z jednej sceny do drugiej. odnosnie mgły to moze byc problem bo wydzie z deka hmm płaska... pobaw sie ustawieniami halo. powodzenia w pracy :)
floo Napisano 12 Luty 2008 Napisano 12 Luty 2008 warto by dopracować tą pozycje, w szczególności prawa stopa, gdzie ciężar ciała powinien być na palcach... stopa bardziej zagięta... temacik bardzo się podobać więc pracować dalej!!! powodzenia! P.s. Opierałeś się o referkę czy to tak z głowy?
Fidiasz Napisano 13 Luty 2008 Autor Napisano 13 Luty 2008 BLADE dzieki juz poradzilem sobie :) floo poprawilem troche stope a pozycja - wzorowalem sie na jakims screenie z tekkena :) byle do przodu:
Destroyer Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 daj ich bliiiiiiżej kamery a poza tym kadr jest oki, może trochę nieba utnij
KoMic Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 kamere umiescilbym za plecami jednego z bochaterow, nada to dynamizmu i zwezy kadr, dzieki czemu niebo i podloze ktore nie sa za specjalnie ciekawe(nic tu sie nie dzieje) beda maksymalnie zasloniete pozdro
Ania Napisano 13 Luty 2008 Napisano 13 Luty 2008 W poście #43 wyglądała lepiej, bo była ciaśniej obwiązana tą wstążką. Teraz talii nie widać.
Rekomendowane odpowiedzi