Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 55
  • Wyświetleń 10,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

hey Creator dzieki za cynk :P

 

Chyba jednak zrobie hi poly ale to sie jeszcze zobazcy :P

 

Twarz mnicha :

Laczenie ucha z twarza sie wygladzi juz w postprodukchu bo duzo z tym zabawy teraz by bylo :)

 

380701cdfddeb9a69434d800d17df7452ee5f18991.jpg

Napisano
  • Autor

o dalej

 

Base mesh mnicha teraz ubrano ( w ciele nie wchodzilem w szczegoly bo i tak nic nie bedzie widac :))

 

3821483e0de8c64ee8f4aad91c8b4f33f8aa1130970.jpg

 

38218917cec83af22cd3d38a08fcc1b26dacd102878.jpg

Napisano

Azjaci mają chyba szersze twarze, tak mi się wydaje. Zresztą ten ostatni obrazek to potwierdza.

Napisano
  • Autor

no i dalej wlasciwie base mesh gotowy teraz :

1. go zmappuje

2. zrigguje

3 ustawie w pozycji

4. i wysculptuje

5. a na koniec textura :)

 

3876768c721845f6910d1d3c03cabfb172350177013.jpg

Napisano

No palce dziwne szczególnie kciuk i wewnętrzna część doni wydaje się wklęsła ale to pewnie sculptem naprawisz. Powodzenia.

Napisano
  • Autor

witam :)

 

Dzieki za komenty rece oczywiscie do poprawy :) Aniu wiem ze troche nie azjatycka ale jak jakims cudem przejde nominacje to zrobie nowa najprawdopodobiniej :)

 

a tutaj po riggu bez poprawiania siatki mniej wiecej taka bedzie pozycja koncowa :)

 

396441fd7e7a5456fbde5648bf86e22857b4193819.jpg

Napisano

Dasz mu jakiś fryz (np. kitka na czubku, albo grzywka na Ronaldo)?

Może odchyl go lekko do tyłu, albo prawą nogę (tą z lewej ;) ) przesuń do przodu (bliżej kamery)

Napisano
  • Autor

Sebastian Ozga dzieki za rady :) łysol z niego bedzie :P jeszzce bede pracowal nad ustawieniem to tak na szybko bylo :)

Napisano

Jeszcze nie porządkuj, pozę trzeba skorygować, jeśli chcesz żeby było ładnie jak u mnicha na referce którą pokazywałeś ;) W lewej nodze musi być kolano sztywne to samo z lewym łokciem. Większy kąt między nogami - 180° to może przesada ale zbliżony ;) , bo w takiej pozie przewrócił by się do tyłu. Tu masz przykłady podobnej pozy. Jutro powiem o szczegółach bo teraz nie mam za bardzo czasu na rozpisywanie się.

 

shaolin.jpg

shaolin.png

Napisano

Jak teraz tak patrzę na niego w tej pozycji to mi się wydaje że ma nogi za krótkie i za chude.

Napisano
  • Autor

Creator o super referka dzieki chyba bedzie trzeba poprawic :)

Tomala moze sie troche chude wydaja ale chyba bede powiekszal siatke to jakos sie poprawi:)

Xiz0r jasne ze moge :) uzywam Blendera i tam Armature czyli chyab odpowiednik kosci w Maxie -> i do kosci sa przypisywane grupy wierzcholkow :)

Napisano
  • Autor

witam :)

poprawilem nieco ustawienie - osadzilem go nizej... takie kolorki ubrania chyba bede preferowal :) jeszcze kilka drobnych poprawek samego ciala i zabieram sie za sculpt :)

 

mnich1bl6.jpg

Napisano

Lewa ręka wygląda jak zgięta gumowa atrapa w tej pozycji z ostatniego obrazka może być Ci trudno ją poprawić sculptem ale trzymam kciuki i czekam na więcej.

Napisano

no macz beter :) tam były dwie referki ale jedną gdzieś wcieło :/ no newermajnd. Nadgarstek lewy rzeczywiście jak z gumy, ale jak pogrubisz lekko dłoń, od spodu, to powinno być ok :) bo teraz wygląda jak przejechana przez walec.

Napisano
  • Autor

Fajnie sie sculptuje :D

 

ps mam nadzieje ze reka wyglada lepiej :)

 

mnich4el0.jpg

Napisano

Ubranie daje radę ale ręka nadal wygląda kiepsko, zresztą ustaw sobie tak swoją rękę i porównaj. Cały sculpt będziesz robił w blenderze czy drobniejszy detal już w zbrushu?

Napisano
  • Autor

witam :)

 

zaczalem dlubac texturki bo na swieta wrocilem do domu a tu komp slabiutki wiec reszte sculptu zosatwiam na potem :)

 

Tex nie musi byc najwyzej jakosci bbo model i tak bedzie daleko :)

 

4442022ecc5d03493ba26f7778851c126bee322526.jpg

Napisano

Koniecznie popraw przednią rękę, wygląda jak podtopiona.

Łokieć i kolano są zbyt okrągłe.

Napisano

Ucho na ostatnim renderze wygląda jak by było przyklejone tzn. zrobione z oddzielnego obiektu. No i oczywiście lewa ręka do poprawy!

Napisano
  • Autor

Witam po dluzszej przerwie :)

 

Zaczalem dlubac drugiego wojownika - bedzie to kobieta nie konieccznie a raczej napewno nie azjatka :p

 

Technika taka sama jak przy pierwszym - tylko base ciala na to jakies ubranko (mile widziana pomoc w dobiorze wdzianka) i pozniej sculp :)

 

tak to wyglada narazie (szalu nie ma :P)

 

bitwafemalebi9.jpg

Napisano

no to czekamy na więcej bo czas ucieka ,co do ubranka to hmm

przepatrz te obrazki np. i wybierz:)

pozdro

Napisano
  • Autor

zaczalem dlubac otoczenie

 

zminana zalozenia bedzie na takim moscie we mgle to sie odbywalo zeby uproscic troche scene ...

 

mostcl8.jpg

Napisano
  • Autor

dzieki Tomala ps. rewalacyjnie Ci smok idzie :p

 

pomozcie z kompozycja... i jeszcze dwa pytanka:

1. jak zaiportowac model z jednej sceny do drugiej w blenderze...

2. cos o mlge w blenderze wie :)

 

Z gory dzieki

 

1.

mosteh3.jpg

 

3.

most3xi2.jpg

 

2.

most2up9.jpg

Napisano

Tak dachy do poprawy ale ujęcie mi się bardzo podoba może tylko jak fikołek radzi dać chłopaka bliżej kamery.

Drugi wojownik niech nie stoi tylko biegnie w jego kierunku albo niech już będzie w powietrzu(po wyskoku) wtedy będzie dynamiczniej.

Nie popełnij podobnego błędu jak z dachem przy texturowaniu podłoża (prawdopodobnie jakiś bruk) i zrób ładne niebo. Wykombinuj jaka to będzie pora dnia, może jego środek albo wieczór zresztą your choice. Pozdro.

Napisano

Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych.

 

Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.

Napisano
  • Autor

bardzo ciesze sie z nominacji dzieki :)

 

a wiec dalej technika ta sama co przy shaolinie

 

femaletb6.jpg

Napisano
  • Autor

Prosze o konstruktywna ocene pozy ewentualnie jakies ciekawe sugestie nad nowa poza :)

 

Pozniej postaram sie dac render z dwoma modelami

wojownikwh5.jpg

 

Oczywiscie siatka jeszcze nie poprawiana :)

Napisano

odnośnie Twoich pytań...

 

sceny możesz połączyć za pomocą menu file->append or link, a dokładniej mozesz przenieść dowolny element z jednej sceny do drugiej.

odnosnie mgły to moze byc problem bo wydzie z deka hmm płaska... pobaw sie ustawieniami halo. powodzenia w pracy :)

Napisano

warto by dopracować tą pozycje, w szczególności prawa stopa, gdzie ciężar ciała powinien być na palcach... stopa bardziej zagięta...

 

temacik bardzo się podobać więc pracować dalej!!! powodzenia!

 

P.s.

Opierałeś się o referkę czy to tak z głowy?

Napisano
  • Autor

BLADE dzieki juz poradzilem sobie :)

floo poprawilem troche stope a pozycja - wzorowalem sie na jakims screenie z tekkena :)

 

byle do przodu:

9977098210278c826fd9332193384d4ffeb3f21813.jpg

Napisano

kamere umiescilbym za plecami jednego z bochaterow, nada to dynamizmu i zwezy kadr, dzieki czemu niebo i podloze ktore nie sa za specjalnie ciekawe(nic tu sie nie dzieje) beda maksymalnie zasloniete

 

pozdro

Napisano

W poście #43 wyglądała lepiej, bo była ciaśniej obwiązana tą wstążką. Teraz talii nie widać.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności