Ania Napisano 21 Styczeń 2008 Autor Napisano 21 Styczeń 2008 Update, jednak zrobiłam to na nowo. Już tylko kawałek łusek został, i poprawianie tych wymodelowanych.
mrkrzysiek Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Aniu wygląda super, az nie mogę się doczekać jak to będzie wyglądać z texturami
KoMic Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 hehe, masz zdrowie do takiej dlubaniny, mnie by zaraz strzelilo, jak bym mial nad jednym modelem tyle grzebac ] brak mi cierpliwosci: ] pozdrawiam i czekam na calosc
ttaaddeekk Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 łuski sa chyba bardzie wypukle http://www.naturfotografen-forum.de/data/media/10/pict5508c_nf::Kai_R%C3%B6sler_.jpg 1
-hpx- Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 To zależy od gatunku węża raczej ten ma bardziej wypukłe a np.boa ma zdecydowanie bardziej płaskie.
Ania Napisano 27 Styczeń 2008 Autor Napisano 27 Styczeń 2008 Komic ten twój brak cierpliwości widać najlepiej po twoim wątku, jeden mizerny stateczek postawił ani trochę nie dopracowany... Ttaaddeekk to co pokazałeś to jakiś rodzaj żmiji albo z żmijowatych, ja mam pytona siatkowanego. Pokrewieństwo jest raczej dalekie ponieważ żmije są trujące a pytony są dusicielami. Za to forum z którego masz zdjęcie bardzo fajne, masa zwieżątek, przyda się. Pyton wygląda tak, tu też widać że łuski są stosunkowo płaskie: I przy okazji drobny update, poprawiam przód bo mi się to wszystko za bardzo wygładziło w zbrushu,
snooo Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 podziwiam twoją cierpliwość w ZBrushu Aniu, perfekcyjnie modelujesz. :) Zdążysz z całością? :)
Ania Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Napisano 28 Styczeń 2008 Snoo gdyby zbrush mi takich psikusów nie robił to bym była dawno gotowa.
kamil.ochel Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Aniu miażdzysz system :) Rewelacyjnie Ci idzie praca, przepiękne łuski. Nie mogę się doczekać tekstur i finału. Trzymam kciuki co by więcej przykrych problemów nie było :) Zapomniałem dodać jesteś moją faworytką :) Pozdrawiam
Tomala Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Ja też się nie mogę doczekać kolejnych udate'ów bo modele są super a jak dojdą textury to będzie masakra i my tu wszyscy na to czekamy.
snooo Napisano 28 Styczeń 2008 Napisano 28 Styczeń 2008 Ania Z-Pendzel tak ma :) z lekką chorobą nerwicową ale myślę że zdążysz. Bo nominacja na Ciebie czeka :) pzdr.
Ania Napisano 30 Styczeń 2008 Autor Napisano 30 Styczeń 2008 Testowałam włoski w blenderku, na razie taki efekt, w końcu wyczaiłam o co chodzi. Ale chyba będę musiała renderować końcową scenę na komputerze braciszka, mój to ledwo ciągnie. Przy renderowaniu pokazywało 5 milionów faców, trzeba będzie jakoś obniżyć.
floo Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 no no... niezłe się zapowiada futerko... jaki masz zamiar zastosować render? powodzenia!
Tomala Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Z futrem zawsze jest ciężko ale po tym teście widzę że chyba wyjdzie super, trzymam za to kciuki. Pozdro.
Ania Napisano 31 Styczeń 2008 Autor Napisano 31 Styczeń 2008 Floo będzie pewnie internal żeby futro ładnie przedstawił i SSS, być może jeszcze wyrenderuję GI w Sunflow.
floo Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 No to super! Wciąż mam wrażenie że ten silnik ma potencjał i można coś dobrego z niego zrobić... ;) powodzenia!
Ania Napisano 31 Styczeń 2008 Autor Napisano 31 Styczeń 2008 Myszoszczur gotowy. (sumarycznie mniej więcej dokładnie 5 godzin roboty)
floo Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 jakoś sympatycznie wygląda, czekam na futerko, to będzie coś.... ładnie to tak bez ubranka pokazywać? :P
kamil.ochel Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 Bardzo ładna mysza. Na rzucie z przodu wygląda jakby się uśmiechała od... oka do oka :D tak jak floo czekam na futerko :)
ferni Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 mysza jest bardzo fajna wpadlo mi do głowy zmiana konceptu twojego, moze bys zrobila tak: waż zwiniety, agresywny z rozdziabiona paszcza nachyla sie nad mysza, a mysz wlasnie sobie siedzi wcinajac borówke i patrzy na weza jak na idiote
Ania Napisano 1 Luty 2008 Autor Napisano 1 Luty 2008 Ferni - jeśli nie uda mi się znaleźć odpowiedniej pozy żeby go dusiła, to dam borówkę zamiast węża. Hahaaa szybki rig. Fajne jest bone heat w blenderze - weight painting na kości trwało 5 sec. 1
Gomez Napisano 1 Luty 2008 Napisano 1 Luty 2008 Poprzednie obrazki mi sie nie wczytuja ale na tym ostatnim wyglada fajnie. Podobaja mi sie uszy i lepek. Kolorki tak sobie ustawilas czy juz cos kombinujesz?
Ania Napisano 1 Luty 2008 Autor Napisano 1 Luty 2008 Podmieniłam tamte linki, teraz powinny działać. Kolory to tylko ze świateł, będę ustawiała jak będzie wąż. Ale być może kolorystyka pójdzie w tym kierunku. edit: drobny update, zaczęłam teksturować.
Tomala Napisano 2 Luty 2008 Napisano 2 Luty 2008 Mysza jest naprawdę świetnie zrobiona, z futrem powinno być super. Ciekaw jestem jak ustawisz węża i jakich będzie rozmiarów względem myszy. Textura na myszy to dla kolorów futra?
Ania Napisano 3 Luty 2008 Autor Napisano 3 Luty 2008 Zaczęłam włosy na myszy i jest problem. Mimo że zcięłam włosy z ręki narzędziem cut, one tam dalej są i odstają w bardzo dziwnych kierunkach. Tomala tak dla kolorów futra, i żebym nie musiała mieć aż tak dużo włosów (jak jest pod nimi ta sama tekstura, to nie widać że futro nie jest na 100 % gęste, przez to szybciej się renderuje). Z futrem: Pierwsze testy z SSS, na razie bardzo prześwietlone, będę ustawiać dokładniej jak już będzie scena.
Tomala Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 A nie da się wrzucić mapy sterującej długością włosów? SSS zapowiada się świetnie ale najważniejsze że mysza jest super zrobiona, poza i model świetny.
SzyQ Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Miałem kiedyś podobny motyw z futrem. Jak zwiększyłem ich ilość wyświetlania w podglądzie, to wtedy dało się wyciąć te włoski, które się znikąd wcześniej pojawiały.
mateusz_s Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 czy na koncu to bedzie wygladac cos jak tutaj: http://www.vogelein.com/images/MouseGuardsmall.jpg ?? :D a moze mniej optymistycznie, jak np. tutaj: http://www.kingsnake.com/housesnake/femwmus.jpg http://www.kingsnake.com/housesnake/constric.jpg albo tu (uwaga hardkor nie ogladac :/) http://cache.eb.com/eb/image?id=66408&rendTypeId=4
adrian2608 Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Tematem są porachunki, to chyba mysz załatwi węża ,taka mysz z dzikiego zachodu która na lasso łapie zdziczałego węża :D Ale obojętnie jak to Ania zakończy będzie kapitalne.
kamil.ochel Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Piękne :) ale nie wiem czy te światełka nie mają zbyt kontrastowych kolorów
Ania Napisano 3 Luty 2008 Autor Napisano 3 Luty 2008 Ok problem z palcami rozwiązany, trzeba było dać weighty na density i trzeba było dodatkowo te weighty włączyć :) Tomala - poza taka nie zostanie, to tylko test czy kości są ok. Mateusz role będą odwrócone. A hardkor będziesz miał jak wpiszesz w google pictures: python eat man (nie polecam tego robić). Gdzieś się też natknęłam na zdjęcie jak to szczur zaatakował pytona i zjadł mu pół głowy, nie zapisałam zdjęcia bo też niezbyt ładnie to wyglądało (przestroga żeby nie zostawiać pytona z pokarmem na noc jeśli pokarm jeszcze żyje). Kamil będę się bawiła jeszcze światłem jak dojdzie wąż.
ttaaddeekk Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 narazie super, myszka powinna byc biala imho (nie,nic nie pilem :D) i uszy chyba ma inne pozdro i powodzenia
Ania Napisano 6 Luty 2008 Autor Napisano 6 Luty 2008 Ferni fajne :) Koniec z zbrushem, teraz eksport i wypalanie normali i teksturki.
snooo Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Uporałaś się z wężem : ) wyszło świetnie, perfekcyjny model : ) Czekam z niecierpliwością na teksturki. Pozdrawiam
Orangegraphics Napisano 7 Luty 2008 Napisano 7 Luty 2008 Aniu sculpting pięknie, pokaż może jakiś zarys sceny użytkownikom forum pozdrawiam
Ania Napisano 7 Luty 2008 Autor Napisano 7 Luty 2008 Xizor zarys sceny jest w pierwszym poście, tylko kolory będą inne, węża zrobię żółtego i tło jakieś ciemne.
Ania Napisano 9 Luty 2008 Autor Napisano 9 Luty 2008 Ok idziemy dalej. Pokombinowałam z dispem i normalami. Sam normal: Disp + normal: Chyba tylnia część lepiej wygląda z dispem, a na przednią dam tylko normale. Jeszcze zrobiłam w Blenderze retopo, uproszczonego węża wstępnie zrigowałam, jeszcze muszę poprawić weighty bo bone heat podgrzał vertexy ze złej szczęki, no i zrobiłam mesh deform żeby przenieść deformacje na prawdziwego węża.
kamil.ochel Napisano 9 Luty 2008 Napisano 9 Luty 2008 nie no Ty to Aniu jesteś normalnie kopnięta w głowę :P pięknie Ci idzie :) mam nadzieję że to skończysz, bo będę na prawdę zły :D Czekam na update i trzymam kciukole :)
Tomala Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 Wydaje mi się że nawet disp+normal nie podkreślił za bardzo tych łusek dorobionych w zbrushu. Jak dojdzie mapa koloru to trudno będzie dostrzec że tam są wgłębienia między łuskami. Ja bym jeszcze zwiększył intensywność normala ale to piszę na podstawie renderków które wrzuciłaś w ostatnim poście nie wiem jak to będzie wyglądało w finalnej scenie ze światłem no i jaka będzie ta mapa koloru. Jedno jest pewne, wąż wyszedł super.
floo Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 coraz bliżej końca... ;) pracuj dalej, czekam na efekty... :D
Ania Napisano 10 Luty 2008 Autor Napisano 10 Luty 2008 A ja mam problem z rigiem i pytanie do blenderowców. High poly wąż jest otoczony stosunkowo dokładnie low poly wężem. Low poly wąż jest zrigowany kośćmi, weighty ustawione są tak że przy poruszeniu dolnej szczęki górna szczęka się nie rusza i na odwrót. High poly wąż jest podłączony do low poly węża poprzez mesh deform modifier. Teraz jak otwieram dolną szczękę, to co prawda z grubsza szczęki high poly idą tak jak powinny, ale są też trochę przyciągane przez drugą szczekę, tylko niektóre obszary, przez co warga dziwnie się deformuje, robią się takie fale na wardze tam gdzie akurat warga jest trochę przyciągana przez złą szczękę. Widać to na obrazku. Jeśli zamiast górną szczękę poruszę dolną, to na górnej wardze robią się analogiczne deformacje. Jest na to jakaś rada, czy muszę rigować high poly węża?
SoAd Napisano 10 Luty 2008 Napisano 10 Luty 2008 hmm Może zagęszczenie siatki tego lowpoly by pomogło. Ewentualnie, od manipulowania obiektem hipoly, łatwiej by było po ustawieniu pozy ręcznie poprawić wykrzywiający się fragment, ewentualnie skopiować go z oryginału i odpowiednie obrócić i przesunąć i zweldować z paszczą ustawioną. pozdro
Ania Napisano 10 Luty 2008 Autor Napisano 10 Luty 2008 Ok później jeszcze pokombinuję. Wstawiam taki ogólny zarys sceny na szybko, nie zdążyłam zrobić przed nominacjami, mam nadzieję że mimo to przejdę.
Rekomendowane odpowiedzi