Skocz do zawartości

[Porachunki] Wąż i mysz


Ania

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 294
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Aniu, mam pytanko... dotyczace siersci... to w czym bedziesz to robic, to jest plugin do blendera czy osobna aplikacja?? ja chcialem takie futro zrobic w maxie, lecz tam jest za mala ingerencja i ustawienia tych wloskow... a MAYI mi sie nie kce uczyc specjalnie dla FURA. Jak mozesz to napisz do mnie na GG (1403331) bo chetnie bym o tym pogadal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SereCk - wysłałam PM.

 

odetniN - nie będzie skakać, jest modelowana w takiej pozie żeby łatwiej było później ustawić rączki.

 

Model węża prawie gotowy, jeszcze drobne poprawki, muszę usunąć te nierówności które się zrobiły na spodzie.

Reszta łusek będzie teksturą.

 

pyt15hq5.th.jpg

 

 

 

 

A dla wszystkich którzy jeszcze mieli wątpliwości:

Tak, to prawda że węże atakują i jedzą ludzi:

 

sandboacb4.th.jpg

 

sandboa2xu9.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to prawda że węże atakują i jedzą ludzi:

hehe ten się nie patyczkuje, będzie miał na dłużej :D

 

model niszczy, ale to już wiesz :P

mi by się nie chciało tych wszystkich łusek ręcznie modelować, to że bym nie potrafił to już inna sprawa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czemu futro w maxie miałoby byc złym rozwiązaniem ? IMO wcale nie ustepuje innym systemom owłosieniowym ;)

 

Jaras mi chodzi o to że Ania używa darmowych programów ostatnio czyli wingsa i blendera i czy da się zrobić przyzwoite futro w blenderze. Maxowy hair and fur jak najbardziej daje radę szczególnie od wersji 9 maxa, dla mnie lepszego nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomala - dzięki, chyba masz rację z tym futrem, model za gruby.

Będę robiła futro w Blenderze, niedawno doszły tam nowe opcje dotyczące futra, trochę dzisiaj potestowałam i chyba będzie nie najgorzej.

Futro w maxie kiedyś próbowałam, chciałam tam zrobić włosy, nie wyszły kompletnie, dlatego trzymam się z dala od tego.

Jeśli mi nie wyjdzie w blenderze, to tradycyjnie dorysuję w 2d, już często tak robiłam i zazwyczaj efekt był w miarę przyzwoity.

 

Mirach hehe raczej nie, to mój drugi gryzoń w ostatnim czasie, za dużo tego, do tego wszystkie gryzonie mają futro co dodatkowo utrudnia sprawę.

Czy jest jakiś sposób żeby rozróżnić mysz od szczura, oprócz po ogonie? Bo mam te moje referki przemieszane, i nie wiem co jest co. Chociaż jak będzie szczur to też nie ma tragedii, wtedy przynajmniej skala między nim a wężem nie będzie aż tak zachwiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mamy po konkursie;)heheehe

Ale poważnie, no fakt jak zwykle masz Aniu konkretne i oryginalne pomysła:)

Co prawda wszelkich gadów nie lubie tak jak one mnie ale dobrze ,że faktycznie nie wzięłaś tego pająka brrrr

Bede na pewno zaglądał.Powodzenia:))!!!!

P.S

Jeśli ta prace zrobisz jak tego "golca" to fiu fiu bedzie ciężko(:/

A jak juz polecisz z tą pracką jak ze swoja "syrenką" to .... hmmm popatrzymy zobaczymy.Dzięki Ci Aniu za dobre wskazówki co mego wątku:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.

Wiesz, w zasadzie to mlody szczur od myszy strasznie budowa sie nie rozni. Mam wrazenie ze tylek szczura jest wiekszy od myszy. Mysz to tak bardziej serdelek, a szczur cos w rodzaju lezacej gruszki :D

Dlatego jak dla mnie twoj model jednak przypomina myche. Czyli zgodnie z zalozeniem.

 

Tu masz myche wg encyklopedii brytanici:

http://cache.eb.com/eb/image?id=81291&rendTypeId=4

A tu mase rasowych szczurow:

http://ratz.co.uk/comparison.html

http://ratz.co.uk/comparison_B.html

to tak dla porownania.

 

A te twoje gryzonie mobilizuja mnie zeby wrocic do swojego projektu latajacego szczura :)

Sorry za literowki, ale spiesze sie do pracy.

 

pozdrawiam

Mirach

 

Edit: wrzucisz siatke tej mychy? Zwlaszcza lebkowi bym sie przyjzal.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Agent jak można nie lubić, to piękne zwierzęta.

Zapoznaj się z pytonem Fluffy, być może polubisz. Fluffy ma 7 m długości i podobno jest łagodna niczym owieczka.

th.e2a8ea7f27.jpg

 

Mirach - tu siatka, oczywiście jeszcze nieskończona. Modeluję najpierw te wyraźniejsze, lekko wystające elementy typu policzki, brwi, dopiero potem dodaję i poprawiam siatkę pomiędzy tym.

th.ccf2dc521f.jpg

Dzięki za linki i wyjaśnienia.

 

Eco - no racja, nie wpadłam na to. Teraz to już mam za bardzo rozplanowane żeby zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukaszu mysle ze chodzi tu o całokształt, rozumiem ten pewnego rodzaju ekscytacje postepami . Zobacz na wczsniejsze prace Ani , poziom wykonania, teksturki .Co tu wiecej mowic, zobacz tego weza jak slicznie zrobiony , ten detal . Wiec ja rowniez jestem pod wrazeniem tworczosci:)))) A insynuacje ze ze zachwalaja postepy z powodu tego ze Ania jest kobieta to juz jest nie namiejcu konfrontujac to z dotychczasowym dorobkiem autorki. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie tak i tez jest to jakas motywacja do dalszej pracy, konczenia tego czego sie zaczelo :) no bo komu robic sie chce jak ciagle slychac ze zle prawda ? :] pewnie ze mozna kilka rzeczy poprawic, ale model myszki jest we wczesnym statium i naprawde jezeli pozniej bedzie cos co nie bedzie mi pasowalo na pewno to napisze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukasz- zazdroscisz, ze tak wszyscy pisza Ani ?

Nie jaramy sie tym ze to dziewczyna i robi weza, ale chyba tym, ze wiemy na co stac ta osobie i wielokrotnie to pokazala wiec sie nalezy!

i ja dodam kom do pracki suuuuuuuuuupeeeeeeer ;)

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DiM - łapki poprawiłam, teraz lepiej?

 

Eta - no chyba trochę za duże, poprawię to, dzięki.

 

Komic - ona nie ma się bać, ona ma dusić węża, wyraz twarzy jak u terorysty wykonującego kidnapping.

 

mysz3kp5.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lapki wygladaja dosc smoczo. O ile sie nie myle to mysza pazury sie nie chowaja, przez co nie potrzebuja zgrubionych koncowek palcow.

Jesli lapy nie beda na pierwszym planie to jak dla mnie sa w zupelnosci ok, jesli maja byc jakos wyeksponowane, to bym ciut odchudzil koncowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mirach dzięki za uwagę, tymczasem poszukałam więcej referek i poprawię ręce. Jedna z rąk będzie przypuszczalnie wyeksponowana, będzie od przodu obejmowała węża, tak jak na koncepcie.

 

Eco chyba oglądałam tą stronę, albo podobną. U mnie się obędzie bez krwi i bebechów.

 

RK - chciałam raczej trzymać sie anatomii, przynajmniej na tyle na ile mnie stać. Tylko pozy mają być nierealne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

świetny pomysł , taki bardzo kreskówkowy, choc jak widzę idze w stornę realizmu co oczywiscie nie jest złe, modele cool, zawsze podziwiałem Twoją pomysłowość jak i dobór lub tez dostosowanie sie do tamtów, :o)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Agent jak można nie lubić, to piękne zwierzęta.

Zapoznaj się z pytonem Fluffy, być może polubisz. Fluffy ma 7 m długości i podobno jest łagodna niczym owieczka.

th.e2a8ea7f27.jpg

 

 

No cóż generalnie ja kocham przyrode ale niestety nie wszystkim stworzonkom jestem w stanie zaufać;) A słowo podobno nie oznacza na pewno;)

Ale i tak bedę z chęcią co jakiś czas tu zaglądać bo od kiedy po raz 1wszy spotkałem sie z Twymi pracami to od razu mnie urzekły swą precyzją i artystycznym stonowaniem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dim dzięki za linka, przyda się.

 

Zrobiłam unwrap wężowi, nie jestem pewna czy obcinanie go było dobrym pomysłem (zamierzam oteksturować, potem skopiować część i dokleić z tyłu), czy ktoś ma doświadczenie z teksturowaniem podłóżnych obiektów i zna może lepsze rozwiązanie?

 

I jeszcze jedno pytanie do blenderowców, czy da się w sculpt mode jednocześnie wyświetlać teksturę i cieniowanie? Chciałabym narysować albo nakleić ze zdjęcia łuski na teksturę i potem wedłóg nich sculptować, ale jak wyświetlę teksturę to już nie widać wypukłości.

 

waz17ax6.th.jpg

 

i gotowy modelik:

pyt17pu1.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności