Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Elo

Może i ja spróbuje coś powalczyć :)

 

Taki koncepcik:

Bogowie mieli już dość... Ludzie zerwali odwieczny pakt, odwrócili się od wiary, przestali oddawać bogom hołd, świątynie i święte miejsca opustoszały.

Ku Ziemi zbliżała się największa w dziejach armada armii bogów. Wśród ognia rozstępowało się niebo, flota bogów przysłoniła słońce. Nadszedł czas porachunków bogów i ludzi.

 

Scena będzie przedstawiać pierwszy etap ataku - "desant".

 

pzdr

zgrzyt

  • Odpowiedzi 52
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

:), nie ogromne geby, byl taki komiks "Bogowie z gwiazdozbioru Aquariusa", czyli jak piszesz bogowie - ludzie. Niebawem koncepty, wszystko sie wyjasni :)

Napisano

Co z nich za bogowie skoro potrzeba ich całej armii do walki z ludźmi? Prawdziwy Bóg kiwnięciem palca zesłałby zagładę na całą ludzkość. Nie znaczy to że scena będzie nieciekawa wprost przeciwnie zapowiada się bardzo dobrze. Czeka Cię trudne zadanie więc powodzenia! Pozdrawiam.

Napisano

Witam

Wreszcie weekend :)

Dzieki kliment, trzeba pokazac „kielecka szkole jazdy”:), wrzucam pierwsza organike, może jak znajde jeszcze chwilke narysuje jakis koncepcik zeby pokazac wszystko co i jak.

Ponizszy model przedstawia jednego z dowodcow "armii bogow", bedzie znajdowal sie na pierwszym planie, w nastepnym etapie dojdzie jakis detailing twarzy, zbroja itd.

 

model:

t1.jpg

 

i siatka:

t2.jpg

pzdr

zgrzyt

Napisano

Zapowiada sie druga "Bitwa pod grunwaldem". Ile postaci planujesz zrobic i oteksturowac w niecale 2 miesiace? Nie zrozum mnie zle, zycze ci powodzenia ale ja bym sie nie porywal na taki temat.

Co do modelu to odleglosc w pionie od ucha do konca szczeki jest za duza i zuchwa zbyt okragla.

Powodzenia.

Napisano

Witam

Poprawilem troche zuchwe i ustawienie ucha.

Co do sceny beda maksymalnie 3 postaci. Te ktore beda na pierwszym planie to patrol, rekonesans, stojący na wzniesieniu, czy skale, w oddali kilka "statków kosmicznych", z ktorych wylaniaja sie jednostki (jakies low poly). scenka faktycznie sprawia wrazenie rozbudowanej mam jednak nadzieje ze zdaze.

 

bok.jpg

Napisano

No to co innego, myslalem ze naprawde jakas batalistyczna scene chcesz zrobic.

Zuchwa jeszcze nie tak. Najnizszym punktem zuchwy powinna byc broda, czyli miejsce pod ustami a u ciebie jest nim miejsce zgiecia zuchwy czyli w polowie drogi miedzy uchem a broda.

Napisano

ok, poprawilem zuchwe, chcialem zeby byla ostra taka aryjska, troche przesadzilem:) tu poprawiona:

t1_1.jpg

 

No i drugi zawodnik, Master Kiełbaster zostalo jeszcze 998 :) :

 

model:

t21.jpg

 

siatka:

t22.jpg

 

pzdr

zgrzyt

Napisano

Ja wszystko widze. Fajna mordka. Od oczu w gore nie specjalnie mi sie podoba ale nizej jest fajnie. Tylko ten miesien od policzka w dol owinien sie chyba rozplynac zanim dojdzie do linii szczeki. Jeszcze ucho do poprawy - slimak zle zakreca.

Napisano

pusherman - przypuszczam że użył "Meshsmooth" lub "Subsurf" lub jakiś odpowiednik, zależnie od programu którego używa.

 

Trochę bardziej bym ich odróżniła od siebie, są lekko podobni, przypuszczam że modelowałeś z tej samej bazy i to widać. Zrób jednemu z nim inny nos (np. temu pierwszemu pasował by taki haczykowaty, z garbem) i zaraz będzie lepiej.

 

Modele bardzo fajne, mają charakter.

Napisano

pusherman to wygladzenie to hyperNURBS, czyli NURBS spod C4D, Ania panowie wygladaja podobnie ale nie powstali na podstawie jednej bazy, moze to wynik tego ze chcialem nadac obu takiego samego surowego zimnego charakteru, pokazac wydatne kosci policzkowe i luki brwiowe, mocno zarysowane szczeki. Ale faktycznie moze trzeba bedzie ich lekko zroznicowac.

 

pzdr

zgrzyt

Napisano

no teraz widzę obrazki :)

 

twarze może i troche za podobne ale np. jak Klicek strzela swoje twarze to mimo że każdą robi od nowa to wszystkie strasznie do siebie podobne, nie ważne czy dziecko czy kobieta czy rycerz wszystkie wyglądają tak samo :D (dobra troche przegiąłem :D) czemu nie skopiuje to ja nie wiem :P

 

popraw nochal jak Ania sugeruje i będzie oki

Napisano

coś nie bardzo są "boscy" :P

 

brzydale takie, dla mnie bardziej przypominają jakichś nazioli niż bogów. No ale sprawa konceptu - modele same w sobie ładne :D

Napisano

Witam w Nowym Roku :)

powoli zaczynam zabierac sie za zbroje, ponizej glowne jej elementy, postaram sie jak najszybciej wrzucic reszte, zeby calosc konceptu zbroi byla zrozumiala :)

leo.jpg

 

i siatka:

leo2.jpg

 

pzdr

zgrzyt

Napisano

planowalem aby stylistyka sceny, zbroje, statki utrzymane bylo w artdeco, mam ostatnio flow na punkcie tego stylu. Ponizej umiejscowienie zwierza na zbroi.

leo3.jpg

Napisano

Rewelacja, bardzo ładne modele jak na oko padawana czyli mnie :) powodzenia!!

thx aniu i zgrzyt'ku :) odnalazłem sobie w między czasie turbo smooth ładniej mi wygładza :) Przepraszam za bałaganik w wątku nie liczyłem na odpowiedź bo to nie tu powinno paść pytanie :p chyba?!

Napisano

ogolnie podobaja mi sie twarze i zbroje sie swietnie zapowiadaja- jedyne co mnie zastanawia to temat- bogowie co przeprowadzaja desant na Ziemie :)- srednio to pasuje do "boskosci" - wyglada raczej nak najazd "innej cywilizacji" ? - tej ktora stworzyla Ziemie ? taki powrot na stare smieci w wielkim stylu :)

Napisano

eco bo tak wlasnie jest :), moze niezbyt jasno to wyjasnilem, nadrabiam wiec:

chodzi o to ze jest to spotkanie dwoch cywilizacji, jedna na duzo wyzszym stopniu rozwoju technologicznego pochodzacych z innego swiata/wymiaru/planety, druga - ludzie, traktujących tych wcześniejszych wlasnie jako bogow.

Gość Marioza
Napisano

pecynka bardzo charkterna , podobac się ,

Napisano

Witam, po krotkiej przerwie wracam do bitwy, na rozgrzewke zaczalem pancerz:

god_21.jpg

 

i siatka

god_22.jpg

 

Mysle ze teraz beda czestsze up'y :)

 

pzdr

zgrzyt

Napisano

Chwilowo brak czasu na modeling, tymczasem maly test skory, na razie tekstura bazowa, dojda do tego zmarszczki blizny zarost etc. dodatkowo test oczu.

god_4.jpg

 

pzdr

zgrzyt

Napisano

fajne fajne... te niebieskie oczy daja wrazenie ze koles jest bardziej 'zakrecony' i nie z tego swiata, z kolei te normalne oczy nadaja bardziej naturalnego i realistycznego wygladu.. w sumie i tak i tak fajnie ;)

Napisano

model pancerza prawie gotowy, pozostaly rekawice i cos na brzuch:

 

god_51.jpg:

 

siatka:

god_52.jpg

 

i maly test miasta, ktore bedzie gdzies w oddali:

god_city.jpg

 

pzdr

zgrzyt

Napisano

Gratulujemy znalezienia się wśród nominowanych.

 

Przypominamy, że termin do którego należy oddać ostateczną pracę to 20 lutego.

Napisano

:), prawde powiedziawszy nie spodziwealem sie nominacji, moja scena z braku czasu wygladala jak wygladala, ale teraz bede musial przysiasc, podgonic troche. ponizej skonczony pancerz (musze jeszcze dopracowac rekawice):

 

god_6.jpg

 

pzdr

zgrzyt

Napisano

Jedziesz zgrzyt bo już mało czasu zostało :) Gratki z nominacji. Jestem ciekaw jak cała scena będzie wyglądała, bo nie zarzuciłeś konceptu, a bazując na samym opisie to nie to samo.

 

pozdrawiam,

makak_

Napisano

thx makak_ faktycznie malo czasu zostalo, a dopiero dzis mam chwilke wolnego, tak wiec trzeba troche posiedziec. Ponizej zarys bryly "statku kosmicznego":

 

god7_1.jpg

 

i detal:

god7_2.jpg

 

Do tych dluuuuuuugie ramiona utworza skrzydla. Dzis postaram sie wrzucic gotowy model.

 

pzdr

zgrzyt

Napisano

dzieki mateusz_s, no i "statek" na razie bez tekstur:

 

god7_4.jpg

 

detal:

 

god7_3.jpg

 

siatki:

 

god7_5.jpg

 

god7_6.jpg

 

pare rzeczy do domodelowania, ale ogolny ksztalt i forma zostanie taka jak powyzej.

 

pzdr

zgrzyt

Napisano

wow jedziesz z koksem ;] malo czasu zostalo no ale dasz rade a co do modelu nie wiem ale bez drzwi tak dziwnie :D bedzie takie jakies wyjscie czy to juz sa czasy teleportu ;]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności