Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podobają mi się ubrania, ale twarz trochę dziwnie wygląda. Nie wiem czemu ale przez to ubranie przypomina mi Alicję w Krainie Czarów, z gry American McGee\'s Alice, tylko noża jeszcze jej brakuje :)

 

EDIT: Praca jest in progress , więc napisz co masz zamiar jescze dodać.

 

Napisano

Bardzo ladne tylko zeczywiscie jakas cienka jest nad biodrami. Ubranie robi tez duze wrazenie. Wlosy tez niczego sobie. Bedziesz jeszcze cos tu robic?

Napisano

Podobają mi się ubrania, ale twarz trochę dziwnie wygląda. Nie wiem czemu ale przez to ubranie przypomina mi Alicję w Krainie Czarów, z gry American McGee\'s Alice, tylko noża jeszcze jej brakuje

 

O tym samym pomyślałem jak zobaczyłem te prackę :) , ale ja bym jeszce zamienił ten ładny pachnący fartuszek (wyprany pewnie w proszku *****:P) na zakrwawiony fartuch.

Napisano

a ja bym tu nic nie zmieniał :) nie wszystko musi być foto-real, to bardziej podchodzi pod abstrakcję (gadam jakbym się na tym znał :P), a więc według mnie praca jest świetna, fajny klimat :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

Kurcze coś jak na mój gust to komentarze są zdecydowanie za tendencyjno-pochwalne... Troszkę marudzenia jest nawet wymagane jednak zaznaczam że technicznie praca jest na naprawdę wysokim poziomie.

 

Koncepcyjnie przypomina mi to wypadkową pracy Flo i ulubienicy Americana... Jednak fuzja wyszła moim zdaniem kiepsko. Blondasek o proporcjach europejskiej krechy i niezwykle mroczna czarowna pani.... Dla mnie to błąd. Gdzieś zatraciłeś to co fajne w obu przytoczonych pracach.

 

Błędy techniczne to dla mnie wysunięta w przód szczęka ale zarazem albo pozbawiona tyłu żuchwy albo jakoś fikuśnie zagięta jest ta żuchwa. Położenie ucha też mnie nie przekonuje. Małe dłonie? Oczywiście ale bez karłowatości... Powinny być szersze niż ręka w łokciu... Twarz w ogóle powinna być hmmmm, ujęta w przeciwny owal, zważywszy talię powinieneś subtelnie odkryć kości policzkowe... Co do tekstur/shaderów to jest gorzej... Głównie skóra, która w ogóle mnie nie przekonuje zerknij jak światło wpływa na kolor... Co się dzieje od strony światła a co w cieniu...

 

 

PS. Pokazuj wszystko porządnie to i konkretne komentarze się pojawią, poważne podejście do tematu jest jednak wymagane...

Napisano

no no bardzo fajna pracka. popre gothama jezeli chodzi o fryzure, ale co do szczeki to ma jakis tam swoj urok, chyba podobnie jak uszka, ale to moje zdanie, a faktycznie wrzuc wiecej renderow z innej perspektywy

Napisano

Gotham, zgadzam się, że czasami krytyka jest potrzebna, ale skoro sam powiedziałeś, że technicznie praca jest bardzo dobra... to już w zasadzie na tym powinieneś skończyć :) w końcu to jak dziewczynka wygląda jest uzależnione od autora, to nie samochód, który można porównać z blueprintami i masą zdjęć... a jużnajbardziej rozbawiło mnie stwierdzenie: \"Błędy techniczne to dla mnie wysunięta w przód szczęka ale zarazem albo pozbawiona tyłu żuchwy albo jakoś fikuśnie zagięta jest ta żuchwa.\" Jeżeli to się nazywa \"błąd techniczny\" to ja znam wiele osób, które można nazwać jednym wielkim \"bug-packiem\" ;) samo to, że ta osóbka ma tak wąskie biodra wskazuje na to, że to karykatura, a niektórzy dopatrują się tu tylu błędów, jakby na siłę chcieli tą pracę do czegoś porównać... pamiętacie pracę Biglebowskiego ?? \"Upadłe Aniołki\" ?? (jeżeli coś pomieszałem to przepraszam :)) czy tam też autor zrobił masę \"błędów technicznych\" ?? bo jak dla mnie to ta praca była baaaardzo mało realistyczna... ale przecież właśnie o to chodziło !! powtarzam już któryś raz, grafika to nie tylko foto-real, to także sztuka !! jeżeli tak nie uważacie to skrytykujcie obrazy Picassa:P

 

pozdrawiam [piwo]

 

P.S. oj, coś czuję, że szykuje się mała dyskusja :)

Napisano

heh, ja wyznacze zloty srodek miedzy Gothamem a Loozackiem, otoz, mozna przerysowac pewne elementy, zdeformowac, czy tez \"zkarykatorowac\" aby nadac pewien klimat, ale to wcale nie jest takie proste, i nie wystarczy poleciec sobie pare proporcji, na wzor zapamietanych z dziecinstwa bajek disneya, bo mozna sie latwo przejechac, bowiem zdaza sie ze takie \"deformacje\" wywolują zle wrazenie, rażą w jakiś tam sposob, i psuja zamiast dodawac klimatu. W tedy są to błedy techniczne, ktorych (moim skromnym zdaniem ) jest tu sporo. Jezeli chodzi o warsztat, to mi sie podoba i słowa uznania składam.

Napisano

a tak swoją drogą to apropo kreowania postaci pod kontem charakterologicznym to są na ten temat cale księgi, są schematy, regoly i zasady mowiace co i jak powyginać czy zeskalowac by osiągnać dany efekt. (wiem bo w szkole mnie uczyli) :-)

Napisano

sie nie odzywam bo czytam, opinie jak widac rozne. To coz pewnoscia poprawie to proporcje ciala. Powinna zyskac bardziej nieletnie ksztalty. Co ja moge jeszcze powiedziec, jak jeszcze macie jakies zastrzezenia to piszcie, tylko bardziej konkretnie niz Gotham ;), nie skumalem czy Ci sie w koncu podoba czy nie ;).

Napisano
Originally posted by Damian

a tak swoją drogą to apropo kreowania postaci pod kontem charakterologicznym to są na ten temat cale księgi, są schematy, regoly i zasady mowiace co i jak powyginać czy zeskalowac by osiągnać dany efekt. (wiem bo w szkole mnie uczyli) :-)

 

ano skoro cie w szkole tego uczyli to nie wypada mi się z tobą nie zgodzić :) (mnie takie szkolenie czeka dopiero w czerwcu, drugi rok się zacznie :D) mimo wszystko na mnie ta praca zrobiła bardzo dobre wrażenie :)

 

pozdrawiam [piwo]

Napisano

Loozack- Oj człeku poczciwy, bawisz mnie. Obawiam się że stylizacja to coś więcej niż nierealny charakter pracy. Najczyściej wprowadza się deformacje mające na celu uwydatnić jakąś cechę postaci, albo aby powodowała określone uczucia. Z twojej definicji wynika że każda nie udana praca jest po prostu stylizacją. A stwierdzenie że jak praca jest dobra technicznie to jest i ogólnie dobra to jest już po prostu skrajna bzdura.

 

Pozdrawiam

Napisano

Gotham nie wszystko musi byc idealnie odwzorowane tak jak jest w rzeczywistosci.. \"Z twojej definicji wynika że każda nie udana praca jest po prostu stylizacją.\" nie ty jestes autorem tej pracy i mozesz ja tylko ogladac a nie w nia ingerowac :S.. autor mial taka wizje, ty mozesz miec inna ;)

 

brakuje mi tu tylko duzego noza rzeznickiego w jej malej dloni ;>

Napisano

Praca swietna. Szczegolnie material mnie urzeka - a z tym nozem rzeznickim to jest mysl.

 

Powiedzcie mi jedno - bo jestem laikiem w 3d, czy sposob oswietlenia tego modelu jest bez zarzutu ??

 

Pozdro Gotham - nie daj sie ;), zgadzam sie z Toba.

 

Luki Luki z tego co widze to masz twardy orzech to zgryzienia czytajac te posty - ale jestes artysta wiec na pewno sobie poradzisz i znajdzesz zloty srodek.

 

[Edited on 15-3-2004 by theurgicus]

Napisano

Luki Luki..- a co z tłem... może otoczenie powie coś więcej o chrakterze postaci...

no i o tym jaki w końcu efekt chcesz uzyskać.

postać według mnie - super...

 

pozdrawiam..

Napisano

Gotham - cell shadingu nie musisz mnie uczyc ;), w najnowszym numerze magazynu 3d jest moj artykul na ten temat (mala reklama;)). Ale nie o to mi chodzi. Nie chce uzyskac takiego efektu. Nawet nie probowalem ale raczej nie wyjdzie fajnie. Zeby wyszlo fajnie toon shaderem trzeba modelowac majac za cel takie cieniowanie, inaczej kiepsko to wyglada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności