Skocz do zawartości

Scena 3D: Ganek sąsiadki


keraj37

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Bardzo często bywam w gościnie u moich sąsiadów, którzy mieszkają w bardzo ładnym wiejskim domku. Poprosiłem gospodarzową o pozowolenie zrobienia w maxie jej chałupki - pozwoliła i oto efekt:)

 

Daje dwa ujęcia po dwie wersje: 1 wersja bez wyostrzenia i z małą winietą a 2 z mocnym wyostrzeniem i wyraźną winietą.

 

Praca w max, v-ray i ps.

 

Być może dodam nie długo inne ujęcia ponieważ podoba mi sie ten projekt.

 

EDIT: poprawilem cien pod rowerkiem zgodnie z sugestiami user'a Ania - muchas gracias!

 

ganek.jpg

 

ganek_cam2.jpg

 

ganek2.jpg

 

ganek_cam2_2.jpg

 

EDIT: oto siatka- troche dziwnie wyszla ale co tam:)

 

ganek_mesh.jpg

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 46
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

 

musze przyznac ze idziesz jak burza :)

 

wlasnie, burza przelatuje i nikt jej nie pamieta - tak jak twoich prac

sa szybkie, ładne i......... bez jaj znaczy dopracowania

Pamietaj ze tworzenie grafiki to nie wyscig i liczy sie rezultat a nie ilosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello!

 

Zapomnialem o siatcce - zaraz bedzie.

 

Rowerek nie lewituje - po prau wpadkach z tym kiedys juz bacze na takie rzeczy - po prostu tak wyglada.

 

piksar: pracke dopracowałem na ile umiem - z niczym ani z nikim sie nie scigam, na serio.

 

Dzieki za komenty!

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nie pasi tylko (lub aż) to co wyżej zostało wymienione czyli: szkło, brak cieni, niskiej rozdziałki textura podłoża wyglądająca jak beton z którego wyrosła trawa i powtarzająca się textura na obu stopniach:P Jakbyś to wszystko poprawił to by było jak fotka:) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowerek lewituje - bo nie ma pod nim cienia. Pewnie dotyka ziemi, ale wygląda jakby nie dotykał. Możesz dodać cień w PS, taki całkiem mały ciemny tuż pod oponą.

 

Tekstury bardzo łądne, ale częściowo wygląda jakby obiekt nie był wystarczająco dopracowany pod teksturę, na przykład na tych drzwiach z prawej wygląda jakby model był całkiem płaski i deski dodane jedynie tekstuą, nawet bez jakiejś normalmapy.

To samo dotyczy dachówek.

 

Rowerek się za bardzo błyszczy.

 

Z tą trawą na dachu chyba przesadziłeś. Jeszcze gdyby to były dwie kępki to można w to uwierzyć, ale tak to mógłbyś tam krowy paść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nastepnym razem jesli chcesz szybko zrobic siatke użyj VrayEdgeMaterial (czy jak to sie tam nazywa)

 

- ogólnie hmm no cóż, szału nie ma i jakos snie na niego nie zanosi w tej pracy, dach ma fajne zdjęcie jako tekstura, poza tym ubogo w modeling, cienie nienaturalne. przychylam sie do opinii Lisa słabo jest (ale nie koniecznie fest, kazdy kiedyś zaczynał, jak mawia jeden polityk "mężczyzny nie poznaje się po tym jak zaczyna, ale jak kończy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj Ani , bo ma racje. A ja Cie prosze wywal ten napis z listkami Jest w zlym miejscu , i w dodatku za duzy. Kiedys Ci napisałem ze DOF musi byc stosowany z umiarem,a Ty swoje.NIestety renderek z garnkami przez DOF traci , a reszta mi sie podoba.

Kurcze musze to napisac DLACZEGO w oknach jest sciana??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajne. Robisz sporo prac i mimo lekkich niedociągnięć są naprawdę dobre. Stąd nerwy starych forumowiczów. Niektórzy muszą siedzieć 3 miesiące nad całkiem przeciętną pracą. faktycznie może za dużo się nie namodelowałeś ale końcowy efekt dzięki teksturom jest po prostu przekonujący. Dla kogoś kto lubi sobie dłubać i wskaźnikiem do oceny pracy jest gęstość siatki, twoja praca może i jest słaba. Ale wg mnie nie tylko o to chodzi. Dobry model ze słabymi teksturami to jeszcze gorszy efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszym renderze okno płaskie wyszło. Ale fakt jest taki, że na pierwszy rzut oka myślałem, że ten grill. kosz na śmieci itd to są obiekty przez Ciebie dorobione, a reszta to fota. Naprawdę nieźle wyszło, tylko pare tekstur płasko wygląda, za mało detali na modelu. Ale ogólnie to bardzo fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot007, hcpiter: dzieki koledzy, jak to mowia: wszedzie sie znajdzie jakis lysy:) Im krowa wiecej muczy tym mniej daje mleka:)

 

tomdv: hehe, dzieki bardzo - zgadzam sie z toba w 100% ale jak widzisz nie dobrze jest wszystko publikowac - raczej juz nie bede pokazywac pracek: po co sie meczyc:)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sie chyba bardziej nadaje do jakiejś foto-galerii. Bez obrazy tam gdzie główny prym wiodą texturki, jest naprawdę fajnie. Lecz im niżej tym gorzej. Tam gdzie wstawiłeś swoje obiekty (mam na myśli rowerek, kubły) zaczynać brakować GI. DOF to ja bym poprawił, zbyt to wszystko zblurowane.

Czy sie nadaje do galerii? To nie moja sprawa. Można dawać to co sie każdemu podoba. Ale jeśli zależy ci na opinni dobrego grafika to takimi pracami fronta lub silver/gold galerii nie osiągniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh ... czepiacie się gościa za to że zawala forum swoimi pracami... no ja niemoge... dzięki niemu te forum żyje... ma stały upload prac :D co 3-6 dni nowa pracka a tak to co... stoją te wątki kurzą się i nic... nuda... raz na jakiś czas wpadnie landa praca... i tak albo jest PRO high lvl i dostanie oklaski albo nic i każdy ją jedzie... a tak to keraj37 wrzucił trochę low/mid/high endowe pracki i od razu jest milej.... wiara co się uczy ma jakieś większe pojęcie itp...

 

Keraj37 wal ile wlezie tych prac i nie patrz co wiara pisze ! tu chodzi o twój progres i itp... a jak już tak strasznie oni to przeżywają to zalurz sobie teczkę 3d i tam wrzucaj swoje prace (tak jak jest w 2d)

 

Sry jak kogoś obrazile/uraziłem ale tak waszą reakcje odebrałem :P

 

co do pracy to mi sie podoba... jedynie co mnie podrarznilo to ta trawka... ale z biegiem czasu na pewno będzie lepiej ... oby tak dalej.. i więcej prac ! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja!

 

Ania: masz racje: wniosek juz nic nie pokaze troche to nie dojrzale:)

 

D4D4l: co tu duzo mowic, tnx man! Od razu lepiej:)

 

Zajcev: tnx!

 

Tomus: szanuje szanuje

 

Dzieki wszystkim za komenty, nawet za krytyczno-negatywne

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

keraj37: To co chcialbym napisac o pracy to wlasciwie juz zostalo powiedziane. Powiem Ci ze fajnie ze masz takie tempo. Osobiscie akurat tak nie potrafie. Zwykle konczy sie u mnie tak ze jest luzik luzik luzik i nagle uswiadamiam sobie ze deadline juz tuz tuz. Wowczas cysterna kawy pod chate i ostre napieranie. Walcze z tym ale jeszcze nie wygralem. Moja rada jest taka. Napieraj dalej tak jak to robiles, tylko jak juz bedziesz chcial wrzucic do galerii to tego nie rob. Poprostu wez sobie swoja prace na tapete w windzie i tyle samo czasu co ja robiles poswiec na gapienie sie na nia i poprawianie bledow. Dopiero potem wrzuc do galerii. Zrozumiesz wowczas o co tutaj kolega i kolezance chodzi. Jak to kiedys powiedzial Tomek Baginski jak cos Ci nie wychodzi to rob to az zacznie wychodzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ant-3d: ciekawe, ciekawe - dzieki! Nastepna pracke dopracuje sobie. Lubie sie dzielic tym co zrobilem wiec raczej bede dawal do wip'a ale bardziej dopieszczone.

 

Faktycznie duzo bledow niegodnych dobrego grafika zrobilem, ale... ja nie pretenduje do miana dobrego grafika:) Dzieki pracom takim jak moja te naprawde dobre "świecą" jeszcze mocniej. Wszystko w przyrodzie ma swoj sens - lepszy kontrast w gallery. Jakby byly same gwiazdkowe prace to by brakowalo kontrastu i światłocienia:)

 

Sorry za emocje ale człowiek jest człowiekiem - czasem sie rozczarowuje i nie znosi wytykania błedów. Na forum to nie wybaczalny błąd, trzeba z tym walczyc!

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie czytalem co pisali poprzednicy ;) ...

 

nie jest zle, fakt ze sie nie namodelowales ale efekt koncowy jest ciekawy, texturki sie troche miejscami rozjezdzaja i sa inne bledy w mapowaniu. wyrzucilbym te liscie u gory bo mysle ze z kawalkiem nieba byloby ciekawiej.

wyglada troche jakbys czekal na ta sasiadke (albo jej corke) w krzakach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

keraj37 mysle ze nie potrzebnie sie tlumaczysz dlaczego umiesciles swoja prace tutaj. W koncu jest napisane ze "Galeria 3D (Finished Works 3D) Jest to miejsce gdzie możecie zamieszczać UKOŃCZONE PRACE (3D) ". Wracajac do twojej pracy, samego modelowanie niezbyt wiele, duzo zorbily tekstury, ale dobre tekstury to tez nieodzowny skladnik pracy 3d. Mimo wszystko mogles przy modelowaniu zaglebic sie bardziej w detal bo niektore rzeczy wygladaja dosc plasko (np. drzwi). Przesadziles z iloscia trawy na dachu - wiecej jej tam niz na chacie slomy pokrytej strzecha ;). Mimo tych kilku niedorobek pracka zrobila na mnie bardzo pozytywne wrazenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności