Napisano 10 Styczeń 200817 l Witajcie! Bardzo często bywam w gościnie u moich sąsiadów, którzy mieszkają w bardzo ładnym wiejskim domku. Poprosiłem gospodarzową o pozowolenie zrobienia w maxie jej chałupki - pozwoliła i oto efekt:) Daje dwa ujęcia po dwie wersje: 1 wersja bez wyostrzenia i z małą winietą a 2 z mocnym wyostrzeniem i wyraźną winietą. Praca w max, v-ray i ps. Być może dodam nie długo inne ujęcia ponieważ podoba mi sie ten projekt. EDIT: poprawilem cien pod rowerkiem zgodnie z sugestiami user'a Ania - muchas gracias! EDIT: oto siatka- troche dziwnie wyszla ale co tam:) pozdro!
Napisano 10 Styczeń 200817 l Matko! przecież to jak fotka wygląda:) dla mnie rewelka, szczególnie dachówki wymiatają. A mniej mi ten błyszczący rowerek podchodzi ale też klimat trzyma:)
Napisano 10 Styczeń 200817 l no jest niezle, ale strasznie rzuca sie w oczy "lewitujacy" rowerek i inne. Zrob cos z cieniami... musze przyznac ze idziesz jak burza :)
Napisano 10 Styczeń 200817 l tasiek napisał: musze przyznac ze idziesz jak burza :) wlasnie, burza przelatuje i nikt jej nie pamieta - tak jak twoich prac sa szybkie, ładne i......... bez jaj znaczy dopracowania Pamietaj ze tworzenie grafiki to nie wyscig i liczy sie rezultat a nie ilosc
Napisano 10 Styczeń 200817 l fototeksturki tutaj pracują na siebie :) Ale obiekty wszystkie są jakby z osobnego obrazka, całkiem inne oświetlenie - tak wygląda.
Napisano 10 Styczeń 200817 l Autor Hello! Zapomnialem o siatcce - zaraz bedzie. Rowerek nie lewituje - po prau wpadkach z tym kiedys juz bacze na takie rzeczy - po prostu tak wyglada. piksar: pracke dopracowałem na ile umiem - z niczym ani z nikim sie nie scigam, na serio. Dzieki za komenty! pozdro!
Napisano 10 Styczeń 200817 l Mi nie pasi tylko (lub aż) to co wyżej zostało wymienione czyli: szkło, brak cieni, niskiej rozdziałki textura podłoża wyglądająca jak beton z którego wyrosła trawa i powtarzająca się textura na obu stopniach:P Jakbyś to wszystko poprawił to by było jak fotka:) Pozdro
Napisano 10 Styczeń 200817 l Rowerek lewituje - bo nie ma pod nim cienia. Pewnie dotyka ziemi, ale wygląda jakby nie dotykał. Możesz dodać cień w PS, taki całkiem mały ciemny tuż pod oponą. Tekstury bardzo łądne, ale częściowo wygląda jakby obiekt nie był wystarczająco dopracowany pod teksturę, na przykład na tych drzwiach z prawej wygląda jakby model był całkiem płaski i deski dodane jedynie tekstuą, nawet bez jakiejś normalmapy. To samo dotyczy dachówek. Rowerek się za bardzo błyszczy. Z tą trawą na dachu chyba przesadziłeś. Jeszcze gdyby to były dwie kępki to można w to uwierzyć, ale tak to mógłbyś tam krowy paść.
Napisano 10 Styczeń 200817 l Autor Dzieki za komenty! Ania: Ciekawa uwaga! Dzieki, bede pamietal ale skoro nie jest to WIP to juz zostanie jak jest.
Napisano 11 Styczeń 200817 l Słabe fest. Praktycznie 0 modelowania. Nawet dachówek nie zrobiłeś. Ziemia to jedna wielka rozmazana plama. słabo.
Napisano 11 Styczeń 200817 l nastepnym razem jesli chcesz szybko zrobic siatke użyj VrayEdgeMaterial (czy jak to sie tam nazywa) - ogólnie hmm no cóż, szału nie ma i jakos snie na niego nie zanosi w tej pracy, dach ma fajne zdjęcie jako tekstura, poza tym ubogo w modeling, cienie nienaturalne. przychylam sie do opinii Lisa słabo jest (ale nie koniecznie fest, kazdy kiedyś zaczynał, jak mawia jeden polityk "mężczyzny nie poznaje się po tym jak zaczyna, ale jak kończy"
Napisano 11 Styczeń 200817 l siatki to ty nie pokazales tylko render bez materialow. Tak wlasnie myslalem zanim pokazales clay'a ze, tutaj jest tylko glowna bryla domu wymodelowana i nic wiecej:/
Napisano 11 Styczeń 200817 l Słuchaj Ani , bo ma racje. A ja Cie prosze wywal ten napis z listkami Jest w zlym miejscu , i w dodatku za duzy. Kiedys Ci napisałem ze DOF musi byc stosowany z umiarem,a Ty swoje.NIestety renderek z garnkami przez DOF traci , a reszta mi sie podoba. Kurcze musze to napisac DLACZEGO w oknach jest sciana??????
Napisano 11 Styczeń 200817 l co tu pisać, gdyby nie te tekstury to cienizna. PS. nie ocenie dobrze żadnej Twojej pracy dobrze, jeśli będzie w taki sposób nie dopracowana.
Napisano 11 Styczeń 200817 l Jakim cudem jedna część dachu jest aż tak "zarośnięta", a na drugiej nie ma ani jednego źdźbła? Na tym kloszu lampy nad drzwiami sprzydałby się jakiś brud.
Napisano 11 Styczeń 200817 l Tomuś napisał: co tu pisać, gdyby nie te tekstury to cienizna. LOL nie kumam waszych postow...
Napisano 11 Styczeń 200817 l Tomus no wez kolego nie przesadzaj bo czytajac takie posty jak twoje krew zalewa, scenka moze nie jest jakas tam extra super bajer ale jest fajna i to sie liczy, sa niedociagniecia ale ogolnie bardzo fajnie ! nielot ja tez nie...
Napisano 11 Styczeń 200817 l Tomuś napisał: PS. nie ocenie dobrze żadnej Twojej pracy dobrze, jeśli będzie w taki sposób nie dopracowana. o wyrocznia :O co do pracy to slaby modeling, spoko textury
Napisano 11 Styczeń 200817 l Bardzo fajne. Robisz sporo prac i mimo lekkich niedociągnięć są naprawdę dobre. Stąd nerwy starych forumowiczów. Niektórzy muszą siedzieć 3 miesiące nad całkiem przeciętną pracą. faktycznie może za dużo się nie namodelowałeś ale końcowy efekt dzięki teksturom jest po prostu przekonujący. Dla kogoś kto lubi sobie dłubać i wskaźnikiem do oceny pracy jest gęstość siatki, twoja praca może i jest słaba. Ale wg mnie nie tylko o to chodzi. Dobry model ze słabymi teksturami to jeszcze gorszy efekt.
Napisano 11 Styczeń 200817 l Na pierwszym renderze okno płaskie wyszło. Ale fakt jest taki, że na pierwszy rzut oka myślałem, że ten grill. kosz na śmieci itd to są obiekty przez Ciebie dorobione, a reszta to fota. Naprawdę nieźle wyszło, tylko pare tekstur płasko wygląda, za mało detali na modelu. Ale ogólnie to bardzo fajnie.
Napisano 11 Styczeń 200817 l Autor nielot007, hcpiter: dzieki koledzy, jak to mowia: wszedzie sie znajdzie jakis lysy:) Im krowa wiecej muczy tym mniej daje mleka:) tomdv: hehe, dzieki bardzo - zgadzam sie z toba w 100% ale jak widzisz nie dobrze jest wszystko publikowac - raczej juz nie bede pokazywac pracek: po co sie meczyc:)
Napisano 11 Styczeń 200817 l Cytat raczej juz nie bede pokazywac pracek: po co sie meczyc:) Twoje pracy zawsze maja duzo komentarzy, widac ciesza sie zainteresowaniem :)
Napisano 11 Styczeń 200817 l Autor zgred88: hehe, ale zainteresowaniem nieco negatywnym - wolalbym brak zainteresowania :) pozdro!
Napisano 11 Styczeń 200817 l z negatywnego zainteresowania można wyciągnąć inne wnioski niż "już nic nie pokażę"...
Napisano 11 Styczeń 200817 l Ale pokazuj pracki ale nie w galeri. Wejdz sobie do wipa i tam masz rendery testowe itd. Ja tam daje średnio 3 prace w tygodniu i co dlaczego nie daje ich do galeri? Pozdrawiam, Tomek
Napisano 11 Styczeń 200817 l Kto decyduje czy praca jest "in progress" czy skończona ? Autor czy forumowicze ? Chciałbym się upewnić bo w regulaminie nic na ten temat nie znalazłem...
Napisano 11 Styczeń 200817 l Już panowie nie przesadzajcie, aż taka zła ta praca nie jest. Tekstury są dobre, modele słabe. Często w galerii lądują prace gdzie jest na odwrót, i jakoś nikt się nie czepia że nie do galerii z tym.
Napisano 11 Styczeń 200817 l To sie chyba bardziej nadaje do jakiejś foto-galerii. Bez obrazy tam gdzie główny prym wiodą texturki, jest naprawdę fajnie. Lecz im niżej tym gorzej. Tam gdzie wstawiłeś swoje obiekty (mam na myśli rowerek, kubły) zaczynać brakować GI. DOF to ja bym poprawił, zbyt to wszystko zblurowane. Czy sie nadaje do galerii? To nie moja sprawa. Można dawać to co sie każdemu podoba. Ale jeśli zależy ci na opinni dobrego grafika to takimi pracami fronta lub silver/gold galerii nie osiągniesz.
Napisano 12 Styczeń 200817 l Eh ... czepiacie się gościa za to że zawala forum swoimi pracami... no ja niemoge... dzięki niemu te forum żyje... ma stały upload prac :D co 3-6 dni nowa pracka a tak to co... stoją te wątki kurzą się i nic... nuda... raz na jakiś czas wpadnie landa praca... i tak albo jest PRO high lvl i dostanie oklaski albo nic i każdy ją jedzie... a tak to keraj37 wrzucił trochę low/mid/high endowe pracki i od razu jest milej.... wiara co się uczy ma jakieś większe pojęcie itp... Keraj37 wal ile wlezie tych prac i nie patrz co wiara pisze ! tu chodzi o twój progres i itp... a jak już tak strasznie oni to przeżywają to zalurz sobie teczkę 3d i tam wrzucaj swoje prace (tak jak jest w 2d) Sry jak kogoś obrazile/uraziłem ale tak waszą reakcje odebrałem :P co do pracy to mi sie podoba... jedynie co mnie podrarznilo to ta trawka... ale z biegiem czasu na pewno będzie lepiej ... oby tak dalej.. i więcej prac ! :D
Napisano 12 Styczeń 200817 l Autor Heja! Ania: masz racje: wniosek juz nic nie pokaze troche to nie dojrzale:) D4D4l: co tu duzo mowic, tnx man! Od razu lepiej:) Zajcev: tnx! Tomus: szanuje szanuje Dzieki wszystkim za komenty, nawet za krytyczno-negatywne Pozdro
Napisano 13 Styczeń 200817 l keraj37: To co chcialbym napisac o pracy to wlasciwie juz zostalo powiedziane. Powiem Ci ze fajnie ze masz takie tempo. Osobiscie akurat tak nie potrafie. Zwykle konczy sie u mnie tak ze jest luzik luzik luzik i nagle uswiadamiam sobie ze deadline juz tuz tuz. Wowczas cysterna kawy pod chate i ostre napieranie. Walcze z tym ale jeszcze nie wygralem. Moja rada jest taka. Napieraj dalej tak jak to robiles, tylko jak juz bedziesz chcial wrzucic do galerii to tego nie rob. Poprostu wez sobie swoja prace na tapete w windzie i tyle samo czasu co ja robiles poswiec na gapienie sie na nia i poprawianie bledow. Dopiero potem wrzuc do galerii. Zrozumiesz wowczas o co tutaj kolega i kolezance chodzi. Jak to kiedys powiedzial Tomek Baginski jak cos Ci nie wychodzi to rob to az zacznie wychodzic.
Napisano 14 Styczeń 200817 l Autor ant-3d: ciekawe, ciekawe - dzieki! Nastepna pracke dopracuje sobie. Lubie sie dzielic tym co zrobilem wiec raczej bede dawal do wip'a ale bardziej dopieszczone. Faktycznie duzo bledow niegodnych dobrego grafika zrobilem, ale... ja nie pretenduje do miana dobrego grafika:) Dzieki pracom takim jak moja te naprawde dobre "świecą" jeszcze mocniej. Wszystko w przyrodzie ma swoj sens - lepszy kontrast w gallery. Jakby byly same gwiazdkowe prace to by brakowalo kontrastu i światłocienia:) Sorry za emocje ale człowiek jest człowiekiem - czasem sie rozczarowuje i nie znosi wytykania błedów. Na forum to nie wybaczalny błąd, trzeba z tym walczyc! Pozdro!
Napisano 15 Styczeń 200817 l Autor P3ter: Dzieki za pozytywny komentarz! Raczej praca ogólnie zjechana ale to mile jak sie komus podoba - po to właśnie pokazuje pracki. Pozdro!
Napisano 16 Styczeń 200817 l nie czytalem co pisali poprzednicy ;) ... nie jest zle, fakt ze sie nie namodelowales ale efekt koncowy jest ciekawy, texturki sie troche miejscami rozjezdzaja i sa inne bledy w mapowaniu. wyrzucilbym te liscie u gory bo mysle ze z kawalkiem nieba byloby ciekawiej. wyglada troche jakbys czekal na ta sasiadke (albo jej corke) w krzakach :)
Napisano 16 Styczeń 200817 l Autor NaRe: milo mi:) t0m3k: jakbys zgadl - jej corka jest bardzo fajna:)
Napisano 16 Styczeń 200817 l keraj37 mysle ze nie potrzebnie sie tlumaczysz dlaczego umiesciles swoja prace tutaj. W koncu jest napisane ze "Galeria 3D (Finished Works 3D) Jest to miejsce gdzie możecie zamieszczać UKOŃCZONE PRACE (3D) ". Wracajac do twojej pracy, samego modelowanie niezbyt wiele, duzo zorbily tekstury, ale dobre tekstury to tez nieodzowny skladnik pracy 3d. Mimo wszystko mogles przy modelowaniu zaglebic sie bardziej w detal bo niektore rzeczy wygladaja dosc plasko (np. drzwi). Przesadziles z iloscia trawy na dachu - wiecej jej tam niz na chacie slomy pokrytej strzecha ;). Mimo tych kilku niedorobek pracka zrobila na mnie bardzo pozytywne wrazenie.