Gość Morte Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 Chyba powoli finito z pająkiem, dzięki za wszystkie komentarze! Pewnie jeszcze coś zmienie jak będziecie bardzo narzekać.
Bruneq Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 troche ten spidey przypomina venoma, albo Carnage'a...za duza szczeka, koano tez mi sie nei podoba....ale ogolnie ciekawe podejscie do tematu....ma swoj charakter, a to najwazniejsze!:)
QbisieQ Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Mnie się podoba, tylko tą szczękę faktycznie bym trochę zmniejszył
Gość Morte Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 Bruneq, QbisieQ- dzięki za komentarze, kolanko istotnie niefajne jakieś, wcześniej nie zauważyłem... A szczęka taka zostaje, w końcu to zły spajdi...:) A teraz przyznam że zmęczyłem się juz trochę z-brushem i wzięła mnie nostalgia za klasycznym polymodelingiem,a jako ze niedawno Ania pośrednio zwróciła moją uwagę na wingsa to postanowiłem się nim zainteresować i tu moje drugie podejście do programiku.(ogólnie byłem przerażony jak spadły moje umiejętności co do polymodelingu, ale ta główka mnie odświerzyła(mam nadzieję...)) Wiem, ze siatka na uchu jest kompletnie skaszaniona, nie modę dojść jak boxowym sposobem najlepiej je wymodelować. Nie widział kto jakiego tuta? Jak wychwycicie jakieś błędy to walić. Pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 4 Maj 2008 Napisano 4 Maj 2008 sculpy bardzo ładne podobają mi się a co do modelu z głowy z wings'a to wydaje mi się że szczeka za bardzo do przody wystaje
Gość Morte Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 mrkrzysiek- dzięki, co do podbródka to w nowej wersji jest mam nadzieję lepiej:) i siatka
Gość Morte Napisano 7 Maj 2008 Napisano 7 Maj 2008 taki speed poki co godzinka i dwadzieścia dwie minutki:) hope u like it
JW_2305 Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 Jaki slodki!;p Dolnych zebow jeszcze nie posiada? Co mu sie wlasciwie stalo?;p Fajny modelik
Adek_CG Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 no fajny ten stworek, glowka z wingsa zreszta tez, te wszystkie zmarszczki to wszystko std brushem ? czy jakos inaczej ?
Gość Morte Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 Dzięki za komentarze! briz-wiadomo;) JW_2305- nic mu się nie stało taki się urodził :P Adek_CG- Zmarszcki to głównie złożenia std brusha inflate'a no i przede wszystkim Dam Standart brusha kóry znalazłem gdzieś na ZBC
gawel72 Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 Brzydki potworek. Zmarszczki na czole mi się podobają. Modelowałeś z (Z)sphery czy z bazy jakieś prostej? No a model mi się podoba ;P
Gość Morte Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 Dzięki gawel cieszę się ze ci się podoba a rzecz jest z prościutkiej bazy pokażę następnym razem. a tu nowy niemilec... speed (ok 40 min)na razie ale jeszcze go dopracuje;)
Gość Morte Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 Hej! W końcu rozwiązałem swój problem ze zgrywaniem filmów z z-brusha i tu pojawia się nowe pytanie do z-brushowców formowych- z jakimi ustawieniami eksportujecie, bo mnie sześcio minutowego timelapsa eksportowało do 110megowego mov-a, lub jakimi programami konwertujecie te pliki? Pamiętam ze kiedyś nezumi zmniejszył dość mocno taki tutorial o teksturowaniu głowy, autorstwa zeeta(chyba)
Luki Luki Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 rzeczy zbrusha sa fajniejsze niz te z wingsa (czy w wingsie nie ma mergowania edge'y?) Wlasciwie nawet trudno mi wskazac co jest nie tak w tym wingsowym modelu. Glownie rzuca sie w oczy miejsce miedzy lukiem brwiowym a koscia policzkowa, w ogole nie tam wglebienie, tylko naciagnieta skora ktora wyglada bardzo zle. Oczy maja niedorobiony ksztalt. Zbyt ostro jest zarysowane wglebienie miedzy ustami a nosem. Niefajne ucho i miesnie szyi. Natomiast zbrushowy hulk i te ostatnie potworki daja rade. Na spiderze tylko przesadzone te miesnie, troche wiecej subtelnosci w budowaniu ich form by sie przydalo.
Gość Morte Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 Luki-Dzięki za konstruktywna krytykę co do modelu kowboja to masz pełna rację- w wolnej chwili to pooprawiam.Co do spidera zaś to nie wiem czemu miałby on mieć bardziej subtelne formy - chciałem nadać mu jak najbardziej komiksowy charakter i stąd te przesadzone mięśnie. A w przyszłosci postaram się wysmażyć coś subtelniejszego:) KLICEK-Ciesze się ze sie podoba:) A tu my Entry to sculpting challange on threedy forums. 3 godziny babrania rozrzucone na jakieś 3 sesje. Pozdrawiam!
Adek_CG Napisano 11 Maj 2008 Napisano 11 Maj 2008 super ten ork wyszedl, wlosy ekstra, powiesz cos jak je robiles ?, jak mozesz to powiedz tez ile ma poly ta glowka
Gość Morte Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Kubie - dzięki! Adek_CG - główka ma 1.7 mln poly wyzej komp nie wyrabiał a bazy nie mogłem ruszać i stąd słabiej to wygląda na barkach. Co do włosów to to był taki kompletny eksperyment( miałem dylemat czy wrzucać go łysego czy z włosami)Zrobiłem je tak: najpierw żeby otrzymać efekt objętości użyłem clay brusha i zdefiniowałem rejon gdzie włosy są. Potem trochę slaha2 i std by rozróżnić powierzchnie włosów, a te pojedyncze kosmki to slash1 o małym zintesity:)
Gość Morte Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 Nowy sculpcik na razie 50 minutek i znów na 3d total challange:)
Gość jymal Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 byłoby chyba realistyczniejsze, gdyby nie było taki symetrialne ; ) a tak to super
Gomez Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 (edytowane) Calkiem fajne jak na 50 minut. Dawno nie zagladalem na 3dtotal. Zajrzalem :) widze ze Alex Oliver zagoscil i Grasseti tez. Czyli podium kazdy ma z bani :] Edytowane 16 Maj 2008 przez Gomez
serratus Napisano 16 Maj 2008 Napisano 16 Maj 2008 Design podobny do Rambouillet'a Zacka Petroca; solidny szkic. Pozdrawiam
Gość Morte Napisano 18 Maj 2008 Napisano 18 Maj 2008 jymal-Dzięki teraz jest już mniej symetrycznie(mam nadzieję) Gomez-Dzieki, a co do Alexa i Grassetiego to powiem tyle że teraz jest jeszcze Intervain:P Hagelades- Dzieki!Rzeczywiście na Rambouillet'cie się wzorowałem ,ogólnie bardzo podobają mi sie prace ZP. Ok 2:15
Gość Morte Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Ech niezadowolony jestem i z efektu i ztego ze po ok 1 h sculptowania przy save'owaniu modelu zbrush wywalił się do windowsa :\ No wieć mój kozło człek wygląda teraz tak: BTW. Jakieś rady co do rzeźbienia roów?
ciastuch Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Wspaniale:) Nie ma do czego sie przyczepic, piekna robota. Moze jezeli chodzi o obojczyki - za bardzo sie wycinaja na ciele, ale przeciez jeszcze bedziesz pracował nad tym modelem wiec na bank to widzisz i poprawisz, wiec jest ok:) Kurcze, Zbrush rzadzi... Pozdrawiam, Ciastuch.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się