Napisano 1 Maj 200816 l Chyba powoli finito z pająkiem, dzięki za wszystkie komentarze! Pewnie jeszcze coś zmienie jak będziecie bardzo narzekać.
Napisano 2 Maj 200816 l troche ten spidey przypomina venoma, albo Carnage'a...za duza szczeka, koano tez mi sie nei podoba....ale ogolnie ciekawe podejscie do tematu....ma swoj charakter, a to najwazniejsze!:)
Napisano 4 Maj 200816 l Bruneq, QbisieQ- dzięki za komentarze, kolanko istotnie niefajne jakieś, wcześniej nie zauważyłem... A szczęka taka zostaje, w końcu to zły spajdi...:) A teraz przyznam że zmęczyłem się juz trochę z-brushem i wzięła mnie nostalgia za klasycznym polymodelingiem,a jako ze niedawno Ania pośrednio zwróciła moją uwagę na wingsa to postanowiłem się nim zainteresować i tu moje drugie podejście do programiku.(ogólnie byłem przerażony jak spadły moje umiejętności co do polymodelingu, ale ta główka mnie odświerzyła(mam nadzieję...)) Wiem, ze siatka na uchu jest kompletnie skaszaniona, nie modę dojść jak boxowym sposobem najlepiej je wymodelować. Nie widział kto jakiego tuta? Jak wychwycicie jakieś błędy to walić. Pozdrawiam
Napisano 4 Maj 200816 l sculpy bardzo ładne podobają mi się a co do modelu z głowy z wings'a to wydaje mi się że szczeka za bardzo do przody wystaje
Napisano 5 Maj 200816 l mrkrzysiek- dzięki, co do podbródka to w nowej wersji jest mam nadzieję lepiej:) i siatka
Napisano 8 Maj 200816 l Jaki slodki!;p Dolnych zebow jeszcze nie posiada? Co mu sie wlasciwie stalo?;p Fajny modelik
Napisano 8 Maj 200816 l no fajny ten stworek, glowka z wingsa zreszta tez, te wszystkie zmarszczki to wszystko std brushem ? czy jakos inaczej ?
Napisano 8 Maj 200816 l Dzięki za komentarze! briz-wiadomo;) JW_2305- nic mu się nie stało taki się urodził :P Adek_CG- Zmarszcki to głównie złożenia std brusha inflate'a no i przede wszystkim Dam Standart brusha kóry znalazłem gdzieś na ZBC
Napisano 8 Maj 200816 l Brzydki potworek. Zmarszczki na czole mi się podobają. Modelowałeś z (Z)sphery czy z bazy jakieś prostej? No a model mi się podoba ;P
Napisano 9 Maj 200816 l Dzięki gawel cieszę się ze ci się podoba a rzecz jest z prościutkiej bazy pokażę następnym razem. a tu nowy niemilec... speed (ok 40 min)na razie ale jeszcze go dopracuje;)
Napisano 10 Maj 200816 l Hej! W końcu rozwiązałem swój problem ze zgrywaniem filmów z z-brusha i tu pojawia się nowe pytanie do z-brushowców formowych- z jakimi ustawieniami eksportujecie, bo mnie sześcio minutowego timelapsa eksportowało do 110megowego mov-a, lub jakimi programami konwertujecie te pliki? Pamiętam ze kiedyś nezumi zmniejszył dość mocno taki tutorial o teksturowaniu głowy, autorstwa zeeta(chyba)
Napisano 10 Maj 200816 l rzeczy zbrusha sa fajniejsze niz te z wingsa (czy w wingsie nie ma mergowania edge'y?) Wlasciwie nawet trudno mi wskazac co jest nie tak w tym wingsowym modelu. Glownie rzuca sie w oczy miejsce miedzy lukiem brwiowym a koscia policzkowa, w ogole nie tam wglebienie, tylko naciagnieta skora ktora wyglada bardzo zle. Oczy maja niedorobiony ksztalt. Zbyt ostro jest zarysowane wglebienie miedzy ustami a nosem. Niefajne ucho i miesnie szyi. Natomiast zbrushowy hulk i te ostatnie potworki daja rade. Na spiderze tylko przesadzone te miesnie, troche wiecej subtelnosci w budowaniu ich form by sie przydalo.
Napisano 11 Maj 200816 l Luki-Dzięki za konstruktywna krytykę co do modelu kowboja to masz pełna rację- w wolnej chwili to pooprawiam.Co do spidera zaś to nie wiem czemu miałby on mieć bardziej subtelne formy - chciałem nadać mu jak najbardziej komiksowy charakter i stąd te przesadzone mięśnie. A w przyszłosci postaram się wysmażyć coś subtelniejszego:) KLICEK-Ciesze się ze sie podoba:) A tu my Entry to sculpting challange on threedy forums. 3 godziny babrania rozrzucone na jakieś 3 sesje. Pozdrawiam!
Napisano 11 Maj 200816 l super ten ork wyszedl, wlosy ekstra, powiesz cos jak je robiles ?, jak mozesz to powiedz tez ile ma poly ta glowka
Napisano 12 Maj 200816 l Kubie - dzięki! Adek_CG - główka ma 1.7 mln poly wyzej komp nie wyrabiał a bazy nie mogłem ruszać i stąd słabiej to wygląda na barkach. Co do włosów to to był taki kompletny eksperyment( miałem dylemat czy wrzucać go łysego czy z włosami)Zrobiłem je tak: najpierw żeby otrzymać efekt objętości użyłem clay brusha i zdefiniowałem rejon gdzie włosy są. Potem trochę slaha2 i std by rozróżnić powierzchnie włosów, a te pojedyncze kosmki to slash1 o małym zintesity:)
Napisano 16 Maj 200816 l byłoby chyba realistyczniejsze, gdyby nie było taki symetrialne ; ) a tak to super
Napisano 16 Maj 200816 l Calkiem fajne jak na 50 minut. Dawno nie zagladalem na 3dtotal. Zajrzalem :) widze ze Alex Oliver zagoscil i Grasseti tez. Czyli podium kazdy ma z bani :] Edytowane 16 Maj 200816 l przez Gomez
Napisano 18 Maj 200816 l jymal-Dzięki teraz jest już mniej symetrycznie(mam nadzieję) Gomez-Dzieki, a co do Alexa i Grassetiego to powiem tyle że teraz jest jeszcze Intervain:P Hagelades- Dzieki!Rzeczywiście na Rambouillet'cie się wzorowałem ,ogólnie bardzo podobają mi sie prace ZP. Ok 2:15
Napisano 19 Maj 200816 l Ech niezadowolony jestem i z efektu i ztego ze po ok 1 h sculptowania przy save'owaniu modelu zbrush wywalił się do windowsa :\ No wieć mój kozło człek wygląda teraz tak: BTW. Jakieś rady co do rzeźbienia roów?
Napisano 19 Maj 200816 l Wspaniale:) Nie ma do czego sie przyczepic, piekna robota. Moze jezeli chodzi o obojczyki - za bardzo sie wycinaja na ciele, ale przeciez jeszcze bedziesz pracował nad tym modelem wiec na bank to widzisz i poprawisz, wiec jest ok:) Kurcze, Zbrush rzadzi... Pozdrawiam, Ciastuch.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto