Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ok po stanowczo zbyt dlugiej przerwie maly update, dodałem parędetali w trawie, i zmieniłem dalikatnie pozycję kamery teraz jest troszeczkę niżej chociażakurat na tym obrazku słabo to widać. I na dodatek jakieś dziwne czarne plamy mi wychodzą co widać na prawie czarnym u dłu drzewie i zaciemnionym pniu.

Nie chcę terz zaśmiecić pierwszego planu zbyt dużą ilością krzaków drzewek itp.

 

i co do pytania o ilość trujkątów to jest ich okolo 826556 - nie wliczając w to trawy nie konwertowałem jej na trujkąty, obecnie scena w rozdzielczości 1280x820 liczy mi się jakies 1,5 godziny

 

duze_i_brudne29.jpg

  • Odpowiedzi 99
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oto i pierwsza wersja z tłem, (chmurki zepsuły mi gałązke :mad:)

 

duze_i_brudne30.jpg

 

a bedzie taki jakis "pylek"

pyłek przydałby się owszem wszystko będzie zależało czy będe potrafił zrobić taki żeby wyglądał ładnie

Napisano
mógłbyś przy okazji pokazać wersję z najzwyklejszymi chmurkami??

chodzi o zrodlo z kturego chmurki powstaly ??, o ile tak to poniżej -

sam ich oczywiście nie rysowałem powstały tego wyszukanego w googlach zdjęcie

duze_i_brudne31_chmurki.jpg

Napisano
o takie właśnie tło chciałbym zobaczyć

Troszeczkę z tym problem poniewarz na samym początku oryginalne chmurki skonwertowałem z rgb na grayscale i niestety zwykła podmiana nie zawiele da

Przy takich ciemnych chmurkach oswietlenie do wymiany...bo teraz wyglada jakby ktos lampa nieumiejetnie zastosowal lampe blyskowa

 

Pracuje nad tym głuwnie chodzi mi o coś takiego aby w głebi za czołgiem były ciemne chmurki prawie czarne a przed jasne, trochę właśnie mam z tym problem bo nie bardzo widać tą głębię:(

Napisano

bardzo ładne z tą trawką, tylko nad kolorami popracuj bo teraz to jakby zlepek z trzech różnych zdjęć, trawa i krzaczki mają zbyt krzykliwy kolor.

tekstura pojazdu świetna

Napisano

Od siebie dorzucę uwagę dotyczącą prawej strony.

Na obrazku w załączniku widać ostatni cały render (monochromat) z zaznaczonymi liniami. Tak właśnie widzę to w jaki sposób się układają linie w scenie i dlatego po prawej stronie bym drzewo zastąpił jakimiś krzewami zawierającymi się w liniach przeciwnie ustawionych do tych po lewej stronie.

Trochę jak John Matejko ;)

 

Przypominam o zbliżającym się terminie nominacji!

Napisano

ok przykombinowałem trochę (wrzucam z mniejsza rozdzielczością, na dużą nie chciało mi się czekać:p)

więc poprawiłem troszeczkę chmurki mam z nimi problem bo jakoś nie zabardzo widaćto że daleko z tyłu ma być ciemno a z przodu jasno

Nie zwracajcie uwagi na zderzak - wcieło mi z niego materiał jeszcze nie wiem dlaczego:mad:

przybladziłem terz trawęwedle słusznych wcześniejszych uwag

duze_i_brudne32.jpg

Leru napisał:

dlatego po prawej stronie bym drzewo zastąpił jakimiś krzewami

durze drzewo po prawej spełnia mi role przeciwwagi do dużego czołgu po lewej bez czegoś dużego tam to wszystko mi jakoś dziwnie wygląda

Napisano

Leru--> ty siakis artysta jestes czy co? hehe.

odnosnie pracy wszytko sie pieknie prezentuje tylko dalej swiatlo jakies taki, dziwne, czolg wyglada jak by byl oswietlony od kamery bialym swiatlem i to tak na wysokosci wierzyczki, drzewo do poprawy wyglada jak slup z powbijanymi patykami: ], reszta jak juz pisalem i to pewnie nie raz jest wspaniala, pozdrawiam

Napisano

-MW- -> tak tak masz rację :) dziwnie by było bez niczego, ja myślałem o krzewach.

 

KoMic -> ech teorio o kompozycji, żebym ja Cię znał dobrze, a nie brał na oko ;)

Napisano

teoretycznie jeden z koncowych renderow, czasu juz nie ma bardzo wiele a i kombinowanie już chyba terz mi sie nie opłaca bo z dnia na dzien coraz mniej mi sie ta scena podoba :p(zmęczenie materiału chyba).

duze_i_brudne33.jpg

Napisano

No rewelacja teraz to się czuje ciężar i moc(tz małość i delikatność ;)) tej maszynki tylko chmurki troche się "zpikselowały" ale to chyba wina kompresji powodzenia

Napisano

fajna praca , fajne textury, fajny model , fajna trawa, fajna ziemia !!

ale ... drzewo bym wywalił , możesz spokojnie obciąć kadr o ten kawałek jakby co.

i ten mały obcięty pieniek też - dodaj jakieś gałęzie po bokach sceny tak jak radził Leru i będzie lepiej. pozdrawiam i gratuluję ukończenia pracy

Napisano

troszkę się poczepiam żeby było moim zdaniem lepiej :-)

 

-drzewko przytnij albo w połowie (zeby widac było tylko pół pnia) albo wywal całe.

-pozatym za ostre białe swiatło na górze czołgu

-chmurki są jak z innej bajki trochę(takie troszkę płaskie bez perspektywy)

-jak na taką pogodę to trawa i liscie na gałązkach są zbyt jaskrawe moza to w PS-ie skorygować.

 

wymieniłbym chmurki na cos takiego np

 

20041118-008-clouds.jpg

 

lub np takiego

 

t060375.jpg

 

i puscił na czołg swiatło koloru nieba mysle ze będzie bardziej naturalnie i klimatycznie niz ta biała mocna lampka nocna przystawiona do wieżyczki ;-)

 

...jak poprawisz to i owo to wyjdzie z tego niezła pracka myslę , napieraj dalej

Napisano

dzięki za komentarze - właśnie pracuje nad tym

 

mam jeszcze takie pytanie- czy w czasie oczekiwania na nominacje można zrobić update obrazka ??

Napisano

hmmm, przeciez juz dostales nominacje. mozesz wiec ulepszac :)

Napisano

Fajny klimacik, choć przypomina mi to jakąś prackę, bodajże z bitwy Low-poly na cg... Niemniej jednak, w obu przypadkach, świetny koncept!! :)

Napisano

No i wkońcu nadszedł ten dzień :p - oto ukończona praca na konkurs

 

Założenie na ten obrazek było proste chciałem przedstawić coś dużego brudnego i mechanicznego w środku czegoś bardziej subtelnego i delikatnego, na początku miał to być biały śnieg, jednak po kilku prubach zdecydowałem jednak że wolę zrobić w miarę dobrą trawę niż słabo wyglądający śnieg.

Modelując maszynę bojową wzorowałem się na już istniejącym obrazku wraz z dalszymi pracami zmodyfikowanym wedle wlasnego uznania.

 

 

A jaki obrazek jest teraz to widać dla objaśnienia powiem tylko że obrazek ten przedstawia dużą mechanicznie brutalną maszyną niszczącą wszystką zieleń jaka stanie jej na drodze, za sobą pozostawia tumany kurzu, dymu zakrywającego błękitne niebo, przyroda przy niej nie ma szans.

 

 

Jeśli chodzi o sprawy techniczne, całość prac 3d wykonałem w programie Maya, wyrenderowane takrze przy pomocy standardowego renderera, trawa powstała przy urzyciu paintfx w mayi.

Chmury są kompozycją dwuch zdjęć dla niepoznaki zedytowanych w photoshopie,

na samym końcu takrze w photoshopie skorygowałem troche kolory .

To chyba tyle co mogę po krutce napisać o tym co i jak miało być, co jest, a co będzie to się jeszcze okaże.

 

duze_i_brudne_final.jpg

 

Dziękuję za wszystkie posty i życzę wszystkim powodzenia w niedziele :)

Napisano

-MW- -> Avenger poniekąd ma rację :) mam nadzieję, że zostanie to jakoś wyjaśnione, jury też może podobnie odebrać pracę. Dopisz proszę ten wymagany krótki tekst mówiący o technice, historii, coś o tym co widać na obrazku.

 

gratuluję ukończenia :)

Napisano

hym szczeze przyznam że nie wiem co powiedzieć nie mam nic na swoją obronę fakt jest faktem momentu krytycznego nie widać, ale tematem bitwy jest maszyna bojowa/moment krytyczny wiec co jak co ale maszyne bojową chyba widać;)

Napisano

Leru

może po prostu temat zmienisz na MASZYNY BOJOWE i będzie git :) ?

 

W regulaminie nie została przewidziana taka sytuacja, oczywiście że mugłbym zmienić temat ale czy taka zmiana nie zrobi mi nic złego - wolalbym jednak aby moj obrazek był brany pod uwage przy koncowych ocenach ??

Gość grzegrze
Napisano (edytowane)

Cześć, podoba mi się ta prezentacja. Przeczytałem kilka pierwszych Twoich postów tak wiec odniosę sie tylko do nich, złota zdobiona mina, jak jeszcze będzie miała grawerowane inicjały konstruktora będzie najlepsza! Ślimaków szkoda!

 

[edit]

ooops :) nie zerkąłem na datę :)

Edytowane przez grzegrze
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności