Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jako że zrezygnowałem już całkowicie z zabawy z modelami do sklejania, to obecnie, hobbystycznie dłubie sobie w wolnych chwilach jakieś pierdułki ;). Jako że SSKLa już zrobiłem, przejdę do drugiej maszyny na liście czyli Bugatti T35B - maszyny o największej liczbie zwycięstw w zawodach grand prix w historii. Jest to starsza wersja samochodu który robi Freedom Fighter i sporo w nich różnic. Z powodu tragicznej jakości blueprintów (które na dodatek kompletnie się nie zgadzają ze sobą, modeling będzie robiony głównie w oparciu o zdjęcia.

 

Start może nietypowy, ale te felgi ze zintegrowanymi bębnami hamulcowymi zawsze mi się bardzo podobały :).

 

cbe86797804cafaa.jpg

Edytowane przez Hynol
  • Odpowiedzi 99
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To nie było aluminium tylko jakiś odlew stopowy - jaki, nie wiem. Niemniej jednak fakt że jak na owe czasy był to bajer. Szczególnie w połączeniu z hamulcami uruchamianymi ręcznie przez... cięgna :)

 

Maszyna będzie w wersji sportowej a nie rajdowej - czyli błotniki + światła i inne drobne różnice.

 

Freedom Fighter - jasne - tylko moja maszyna nie wiem czy uciągnie takie dwa potwory :) - coś wymyślimy.

Napisano (edytowane)

Miałem chwilkę czasu, więc coś tam pogrzebałem przy przednim zawieszeniu i karoserii. Błędów jeszcze sporo, ale bryła i wymiary już są chyba ok. Czyli najgorsze za mną ;). W sumie dopiero po zabawie z siatką widzę jak z niezgrabnego i dosyć grubawego korpusu zrobiono naprawdę śliczne autko.

 

P.S. Swoją drogą portal powinien ustanowić nagrodę dla osoby której uda się PRAWIDŁOWO wymodelować skrzela na takiej maszynie ;).

 

e3474b2d5c7b1942m.jpg

Edytowane przez Hynol
Napisano

Dzięki za słowa otuchy ;). Skończyć, skończę na pewno, tylko Bóg jeden wie kiedy.

 

Malutki up. Freedom Fighter pokazywał wlew paliwa z 59ki, to ja pokaże z 35ki :)

 

7507ecc6b0f7ef22m.jpg

Napisano

A tam prawdziwe. Nie stać mnie na takie które by mnie bawiło :). Mały update.

 

Dodatkowe detale na froncie: zaczepy lamp, korekta wielkości amortyzatora, linka hamulcowa, chłodnica i dodatkowa "rajdowa" osłona, korek chłodnicy, skrzela frontowej osłony. Karoseria juz spasowana - blachy dopasowane i podgięte w odpowiednich miejscach, dodana kanapa i spasowana deska rozdzielcza (bez zegarów). Shader lakieru kolorem bliski oryginałowi, dodatkowa warstwa brudu na "noisie i dercie".

 

e4bbfb9d910cbc90.jpg

Napisano

Dzięki za fotki. To co prawda typ 37 który miał węższą chłodnicę i parę innych rzeczy zmienionych, ale większość detali pozostała taka sama. Brud teksturowy to będę dorzucał juz do konkretnej scenki. Na razie tylko procedury - nie mam siły w tym momencie brać się za ładne mapowania.

Napisano

Przód w zasadzie skończony. Teoretycznie brakuje już tylko lamp i ewentualnie błotników (które były rzadko widywane na tym autku). Blachy na swoim miejscu. środek zaczęty - rama, rurki łączące, płyty między przedziałami silnika i kierowcy oraz deski rozdzielczej. Tylne zawieszenie raczej będzie proste. render w zasadzie bez AA więc widać "zębów" sporo.

 

70c8004f60e0229b.jpg

Napisano

Nie. Displacement :). Żeby zrobić je poprawnie (tak jak powinny być zrobione) to za dużo czasu.. Wygląda treraz źle bo nastawy mam niskie, ale testowałem w wysokich i jest glancyk.

Napisano

Tycia, tycia :). Tylko jeszcze jest draftowo. Nie ma zmodyfikowanych odbić na "przezroczystości" więc na powierzchni pojawiają się artefakty. Znaczy jak siądę do shadera to go zrobię ok, ale na razie w nim nie grzebie.

Napisano

Mówisz - masz ;). Nie za wiele zrobiłem. Miałem spore problemy z don=braniem wielkości elementów w środku. Na razie główne zrobiłem. Przód zawieszenia finalny już jest - nawet kółka skrzywione na boki (z ytm że na razie wywalone bo są dość ciężkawe).

 

3231e12ce4137b8a.jpg

Napisano (edytowane)

Witam po dość długiej przerwie, w której nawet nie zaglądałem na portal, dlatego przepraszam za wszystkie PMy bez odpowiedzi... Postaram sie nadrobić zaległości.

 

Jako że kryzys, troszkę czasu było, więc zabrałem się do kończenia modelu. Obecnie to jakieś 95% modelowania. Zostały drobne detale głównie. No i poprawienie małych bugow - jak ta kupa mała na osłonie skrzyni biegów. Acha - model jest mój, ale prymitywy z których jest zrobiony, nie moje tylko maxowe ;). To tak na marginesie bo widze że tutaj w końcu ktoś zabrał się za porządkowanie prac "miszczów" Poserowych. I dobrze :D

 

bugattikorp094.jpg

 

 

 

 

bugattikorp091.jpg

 

bugattikorp092.jpg

 

bugattikorp093.jpg

Edytowane przez Hynol
Napisano

To znaczy autko nie jest najbardziej skomplikowane, ale brak referek daje ostro w kość - szczególnie w przypadku wnętrza. Na dodatek ilość replik, gdzie wszystko jest inaczej niż być powinno również nie ułatwia sprawy. Jakby ktoś kiedyś potrzebował referek to uzbierałem spory stosik ;).

 

Co do finału, to mam nadzieję że sprostam :D.

Napisano
No i właśnie nie :). Tylko dobrze displacement ustawiłem :D. A jak nie widzać różnicy, to po co przepłacac.

Uuu, to słabo, zawiodłem sie:] Ja byłem taki dumny ze udało mi sie wymodelować te skrzela a tu jakis byle disp daje taki sam efekt.

Napisano

Pododawałem resztę detali. Czas się zabrać za teksturki/shadery. Troszkę może od dupy strony, bo od środka, ale tak jakoś mi się uwidziało.

 

Blachy wewnętrzne, niemalowane. Troszkę zabawy było z z tą mechanicznie szlifowaną deską, bo chciałem jak najbliżej oryginalnego efektu być (więc kolorowanki po difuse raczej odpadały). No i z zegarami również miałem ciężki przejścia, bo je w PSie malowałem :).

 

bugattikorp101.jpg

 

bugattikorp102.jpg

 

Zakładam że shadery mogą podlegać jeszcze pewnym przeróbką, bo wiadomo jak to ze światłem bywa. A mam zamiar w kilku wersjach oświetlenia renderować, więc wolę w neutralnym (ufiziprobe) ustawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności