Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dołączam do pytania arevulopapo, ile sie liczyło? wygląda na sporo cząsteczek.. :) wiec sporo liczenia :)

Renderek bardzo przyjemny.

Napisano

dzieki za komenty.

Wlasnie liczy sie poprawiona wersja, jutro mam nadzieje ze ja zamieszcze, i wtedy podam czasy, a troooooche to trwa.

 

pozdr :)

Napisano

no kamera jest raczej na stale, poniewaz czasteczki sa "zabijane" zaraz za kadrem. Taka optymalizacja sceny...

Napisano

Siemanko,

 

Wiec jest maly update. Wody wciaz duzo sie wylewa, ale sprobojcie to porownac to filmiku referencyjnego ktory podalem na poczatku postu.

 

Dodane motion blur, i maly making of.

 

A tutaj pare danych o ktore prosiliscie:

 

particle simulation - 5h

meshing process - 2,5h

rendering (V-ray) - 9h

mesh file size - 8,3GB

particle files size - 9,9GB

 

pozdro!

Napisano

projekcik uwazam juz za zamkniety, wiec raczej nie bede dalej z tym walczyl.

 

Jonasz_Real: zobacz sobie na filmiku referencyjnym z Youtuba, jak tam ta puszka sie rozrywa. Tez bym nie przypuszczal ze tak wlasnie to wyglada.

 

thx




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności