patry Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 ELo! :) Audi zostawiłem w spokoju bo się na niego pogniewałem :) I raczej już do audicy nie wrócę ;) Robię sobie teraz nowe autko, czyli Mazde 2 :) Cały modeling określam jako "wielki speed", ponieważ chcę się przygotować do robienia zleconek ( ;) ) i muszę się wyrabiać w czasie z zachowaniem odpowiedniej jakości :D Mazde robię już ok. tydzień, a w godzinach to będzie jakieś 25-30. Proszę o zaznaczanie błędów, ale od razu mówię, że wszystkich na 100% nie będę poprawiał :) Można siedzieć pół roku nad jednym autem i zrobić je perfekcyjnie, ale to jest imo bez sensu :) Przesiadłem się też na "nową" technikę modelowania, czyli baza -> ms1 -> detale i do "starej" techniki raczej już nie wrócę, bo ta jest dla mnie 10x wygodniejsza :) A oto moje wypociny :) A tak wyglądała baza gdyby ktoś chciał wiedzieć :) 1
Fargate Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 Hehe javor zapoczątkował małą rewolucje na max3d :) Wydaje się być bardzo przyzwoicie. Lecisz z tematem :) ps: Ale jakość tych jpg'ow to nie jest za wysoka.
JohnZi Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 jak juz stosujesz ta metode to zadbaj o to zaby baza byla prosta, bo jak na razie jest duzo miejsc krzywych... pozniej to ciezko bedzie ci poprawic po ms:/ wiem ze detale sie fajnie wycina... ale zeby przejsc do tego etapu trzeba sie troszke wczesniej nameczyc, zeby mozna bylo w czym wycinac:)
ReflectVision Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 potwierdzam slowa Johna, pozatym multum niezgodnosci :)
patry Napisano 9 Marzec 2008 Autor Napisano 9 Marzec 2008 Fargate - dzięki :) No jpg'i nie wyszły za ciekawie, nie wiem dlaczego :D JohnZi - hehe, teraz do bazy na pewno nie wrócę :D Proszę zaznacz które miejsca się krzywią, bo ja mam coś z oczami :/ ReflectVision - proszę, zaznacz :) Nie obiecuję, że wszystko poprawię, ponieważ moim zdaniem lepiej zrobię kilka(naście) autek i sam skill podrośnie, zamiast męczyć się nad jednym i dostać nerwicy, ale proszę o zaznaczanie co jest nie tak :)
RA Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 Z bazą nie podołałeś. Choćby światła - one już winne być zrobione w bazie (przynajmniej tylne). Do bazy wypadałoby jednak wrócić, bo końcowa wersja ma błędy u zarania. :) Na początku pokrzywiłeś i teraz większe powierzchnie i niektóre kanty wyglądają nie najlepiej. W sumie rozsądniej będzie już zrobić coś nowego o ile zdajesz sobie sprawę z błędów jakie popełniłeś tutaj. :)
M4rcus Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 chwila chwila, robisz baze -> rzucasz MS i modelujesz detale 0o???
patry Napisano 9 Marzec 2008 Autor Napisano 9 Marzec 2008 RA - nom, jeszcze ciężko mi się przestawić na tą "nową" metodę modelowania i niepotrzebnie robiłem dziury na światła w bazie :/ Do bazy nie wrócę, bo zdrowie jest ważniejsze ;) Szkoda życia :D JohnZi - nie no, myślałem, że na modelu po ms mi zaznaczysz błędy :/ Pozwoliłem sobie ponumerować to, co mi tam namaziałeś :) 1. Kompletnie nie wiem o co chodzi :) Niewyraźne 2. po lewej - wiem, krzywo :/ Po ms'ie spróbuję coś tam wykombinować 3. Nie wiem o co biega :) Po prostu światło się tam tak odbija :) 4. Tego to kompletnie nie rozumiem :/ 5. OK, krzywo :/ Nie wiedziałem jak tam siatkę rozłożyć :/ 6. Hm... krzywo.... ale sam nie wiem czy tak czasem nie miało być Sam nie wiem.... :/ 7. z boku - Na powyższej fotce też to zaznaczyłem i chyba tak ma być... nie jestem pewien... 7. z tyłu - bug :/ Nie mam pojęcia jak go zlikwidować (pojawił się prawdopodobnie przez tą głupią linię co tak skośnie idzie :/) 8. Hehe, niepotrzebnie to zaznaczałeś :) Tylni zderzak to zupełnie inna bajka, ponieważ zrobiłem go na siatce low, a dopiero potem połączyłem z modelem po ms :) Proszę, zaznacz błędy, ale na modelu po ms, bo wrócić do bazy to prawie samobójstwo :) M4rcus - dokładnie :) Co w tym dziwnego? :D qba - nadal czekam na wymazianie niezgodności :)
ReflectVision Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 qba - nadal czekam na wymazianie niezgodności :) jak nie zrozumiales co John namazal to ciezko mi sie bedzie do tego zabrac ;p z tego co piszesz to niekiedy "nie masz pojecia jak sobie poradzic z rozlozeniem siatki" badz "nie wiesz jak go zlikwidowac" .. mogles to robic inna metodą albo troche bardziej sie przylozyc do robienia bazy pozwole sobie zamiescic moja mazde robioną 3-4 dni (jezeli nie chcesz zebym zasmiecal topic - mow i je usune) jak znajde czas, a Ty pojmiesz bledy ktore nabazgral John, to nabazgram swoja wersje :)
polka dot Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 Reflect Vision pokazał, że nawet najlepsi popełniają błędy i nie masz czym się przejmować patry;)
mrkrzysiek Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 ReflectVision super model, Patry popraw bazę jak każą Mistrzowie i jedziesz dalej, bo nie jest źle ale powinno być trochę lepiej jednak:)
JohnZi Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 ehh nie ma zadnych mistrzow... i nikt nie kaze tylko sam patry poprosil o zaznaczenie bledow... to co zauwazylem to zaznaczylem. Chodzi mi glownie o wglebienia w tych miejscach i zaznaczylem na bazie bo glownie o nia sie rozchodzi. A bledy popelnia kazdy, jednak ich ilosc zmniejsza sie wraz z doswiadczeniem:)
ReflectVision Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 polka :) nie mowie ze u mnie nie ma bledow :) jednak czas byl znacznie krotszy i chcialem pokazac miejsca ktore nalezaloby poprawic... patry, bez wpatrywania w fotki wiele nie zdzialasz, takze przed zaczeciem dzialania sciagaj ich gigabajty na dysk :)
polka dot Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 tylko żartowałem:) jak na tak krótki czas to uważam, że to świetny model qba, ale ja się nie zman! patry dajesz dajesz do przodu, "a niech mnie"!
patry Napisano 9 Marzec 2008 Autor Napisano 9 Marzec 2008 ReflectVision #10 - 3-4dni... ale powiedz ile godzin? Co do tego kiedy "pojmę błędy które nabazgrał John" to raczej bez pomocy przed zaczęciem następnego auta na 99% ich nie pojmę :/ Patrzę, patrzę i pustkę mam w głowie :( Proszę namaluj swoją wersję. polka dot #11 - hehe, no wiadomo, że chyba nikt nie popełnia błędów :) Ale się przejmuję :D mrkrzysiek - nie no, wrócić do bazy to dla mnie byłoby niesamowite przeżycie i chyba bym nie przeżył :D JohnZi - popełniłem błąd wrzucając bazę na forum XD Interesuje mnie poprawianie tylko modelu po ms ReflectVision #14 - jak w poście nr. 10 - ile h? Co do refek to mam ich dokładnie 67... myślę, że wystarczy tyle... i wpatruję się w nie, żeby wychwycić jak najwięcej, ale niektórych rzeczy po prosty jeszcze nie potrafię "wychwycić", a co najgorsze nawet jeśli błąd już jest przez kogoś zaznaczony :/ polka dot #15 - heh, dzięki :) co to "a niech mnie!" miało znaczyć? :D
ReflectVision Napisano 10 Marzec 2008 Napisano 10 Marzec 2008 party okolo 10h dziennie bede kolo 13 to postaram sie cos wybazgrolic
!Ewert Napisano 10 Marzec 2008 Napisano 10 Marzec 2008 No dobra a ile lat ma ReflectVision a ile patry ?
..:: WIKTOR ::.. Napisano 10 Marzec 2008 Napisano 10 Marzec 2008 BArdzo ladnie wymodelowane - technika pasuje to rob nia bo efekty naprawde sa na wysokim poziomie
ReflectVision Napisano 10 Marzec 2008 Napisano 10 Marzec 2008 No dobra a ile lat ma ReflectVision a ile patry ? nie wiem z czym to ma zwiazek :)
patry Napisano 10 Marzec 2008 Autor Napisano 10 Marzec 2008 ReflectVision #17 - no ~40h razem to raczej normalne tempo :) Czekam na bazgroły :) Tomuś - hehehe, weź.... :) Wiek to tam nie ma znaczenia :) Nvidia - dokładnie :D ..:: 3D CREATIVE ::.. - hehe, dzięki :) A gdzie krytyka? :P ReflectVision #21 - nom :)
Georgas Napisano 10 Marzec 2008 Napisano 10 Marzec 2008 może to że patry jest młodszi i ma więcej siły na machanie myszką niż qba :) super model patry keep going !
hkropinski Napisano 10 Marzec 2008 Napisano 10 Marzec 2008 patry -> wiesz co masz robić;p a Pan mr co tutaj robi?? czy ja ci ostatnio czegos nie powiedzialem??;p do robotyy;p pozdrawiam
!Ewert Napisano 11 Marzec 2008 Napisano 11 Marzec 2008 Może i nie ma znaczenia, ale ReflectVision powiedz szczerze, mobilizuje Ciebie że dużo lepiej potrafi?;D eee...właśnie zobaczyłem że jesteś ReflectVision moim rówieśnikiem xD
..:: WIKTOR ::.. Napisano 11 Marzec 2008 Napisano 11 Marzec 2008 patry, jaka tam krytyka. Idziesz dobra droga. - nie krytykowac nalezy lecz motywowac :D
Turrok Napisano 11 Marzec 2008 Napisano 11 Marzec 2008 pikna robota :-)) chopaki, jako ze troche wymiatacie to sie zapytam? mozna w maxi'e w miare latwy sposob odpalic w viewporcie podglad taki jak np.: zebra w rhino? Zeby zobaczyc jak sie ukladaja plaszczyzny w bazie. Co by jakis babol nie wyskoczyl jak juz sie lutnie ms1. Probowalem z shaderami DX, ale albo nie wiem jak, albo to nie dziala jak trzeba. Moze macie swoja metode na warsztacie. Pzdr
pecet Napisano 11 Marzec 2008 Napisano 11 Marzec 2008 Materiał przestawiasz na DX i wybierasz metal shader. Wkładasz w slot enviroment skyboxa i ustawiasz siłe odbicia/difuse itd. u mnie niestety nie działa bo moja karta nie obsługuje DX8
Turrok Napisano 11 Marzec 2008 Napisano 11 Marzec 2008 dzieki pecet, ladne modele trzaskasz ))) sprobuje w domku z DX'em. mam 8800GT to chyba ruszy... pzdr
patry Napisano 11 Marzec 2008 Autor Napisano 11 Marzec 2008 Georgas - eeee, jam słaby ;P :D dzięki :) hkropinski - e... no właśnie nie wiem :( Tomuś - toś dowalił :D Hehe, ja chyba nigdy nie będę master :( ..:: 3D CREATIVE ::.. - noooo, i to mi się podoba! :D Turrok - dzięki :) ReflectVision - namaziasz coś w końcu czy nie? :D Bo nie chcę dalej modelować, jeśli gdzieś mam źle i cały czas czekam... :) Jak coś, to napisz czy namaziasz, bo nie wiem co robić :)
mrkrzysiek Napisano 13 Marzec 2008 Napisano 13 Marzec 2008 patry koniec żartów, idzie weekend jak nie zobaczę skończonego modelu to masz negatywa masz czas do niedzieli 20:00 :P
NV Napisano 13 Marzec 2008 Napisano 13 Marzec 2008 "patry koniec żartów, idzie weekend jak nie zobaczę skończonego modelu to masz negatywa masz czas do niedzieli 20:00 :P" Przyłączam się :] Bo stać cię na wiele, bez pomocy innych. Pamiętaj, że gdyby to było zlecenie, to nikt by ci nie zaznaczał co masz źle ... więc rób dalej i się nie przejmuj ... ze coś jest o 2mm za daleko przesunięte. Ważne aby ćwiczyć, wtedy przyjdzie wprawa i już nie będzie krzywych, czy nieudanych modeli a mniej detaliczne lub bardziej ;) Pozdrawiam. A I MASZ CZAS DO NIEDZIELI 20:00 bo wpadniemy tam z mrkzysiek i z tych Kozichgłówek zostanie popiół ;P
patry Napisano 13 Kwiecień 2008 Autor Napisano 13 Kwiecień 2008 No dlaczego nie wpadliście? Fajnie by było :D Ufff... zawalony jestem ciągle, ale wczoraj znalazłem z 2h i udało mi się zrobić lampy i inne pierdółki :) Następny UP prawdopodobnie dopiero za tydzień :/ Jak ja chciałbym mieć tyle czasu co Wy... ;P
JohnZi Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 Hmm nie wiem czy ten lampy sa zrobione z takiego cienkiego materialu, ale trosze rzuca sie to w oczy. Aha, masz zamiar zaokraglac rowki? przydaloby sie:) ...Jak ja chciałbym mieć tyle czasu co Wy... ;P no to musisz poczekac do studiow:D
mrkrzysiek Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 pamiętam jak mówiłeś 2 tygodnie i autko będzie skończone miną ponad miesiąc od założenia tematu a końca nie widać:) co do świateł odnoszę wrażenie jak by się miały zaraz rozlecieć JohnZi wie co pisze co do nich,
ReflectVision Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 po co ten bolek :( teraz rowki raczej mowia papa przy takiej siatce :) zlikwiduj ta krawedz ze zderzaka, poza tym prawie wszystkie linie głowne samochodu masz krzywe, ale jak sie uwziales na tego boolka bez poprawiania siatki przed to teraz sie mecz :)
patry Napisano 21 Kwiecień 2008 Autor Napisano 21 Kwiecień 2008 JohnZi - hehe, faktycznie za cienkie mi to wyszło :) Tak to jest jak się modeluje wszystko na zoomie xD Rowki zaokrąglać? Po nałożeniu ms same się zaokrąglają :P mrkrzysiek - ee.. no 2 tygodnie, ale ciągłego modelingu (co dzień) a nie tak jak teraz... :/ ReflectVision - jaki bolek? Ja tu wszystko cut'em robiłem :) Jaka krawędź ze zderzaka? Ta na tym plastikowym czy na karoserii? Na plastiku i tak nie będzie widać jak dojdzie rejestracja, a na karoserii ma być... przynajmniej tak wynika z fotek ;) Które linie są krzywe? Proszę, zaznacz. Nie poprawię tego prawdopodobnie, bo jak napisałeś po prostu nie mam jak, ale dobrze wiedzieć jakie błędy się robi i w następnym modelu raczej już takich rzeczy nie powtórzę :) A tymczasem apdejt :D Kółko O dżizas...! Ale te japońce pokręciły tę felgę... :/ Wyszła nie bardzo, ale niestety musiałem tutaj użyć pierwszy raz boolka i się poprawić nie da :) A, te idealnie ostre krawędzie nie będę zaokrąglał na poziomie modelingu tylko renderingu więc się nie martwcie o nie :) Tylne pierdółki :D Zabijecie mnie, ale tu też boolkowałem xD
NV Napisano 22 Kwiecień 2008 Napisano 22 Kwiecień 2008 Jak zrobiłeś te otwory w świetle (tyłek) ? tzn. pokaż siatkę ;)
trosiek Napisano 22 Kwiecień 2008 Napisano 22 Kwiecień 2008 nie wiem czemu ale mam wrażenie że dziura na światło jakaś krzywa jest :) tak poza tym to bardzo ładnie. felga ekstra wyszła. jak znajdziesz jakiegoś fajnego sidewalla to może się podzielisz? ;> dziś też mam nadzieję że jakiś update będzie bo chyba macie wolne jak 3-gim mają egzamin ;) PS. i jeszcze nadkole tylne krzywe się wydaje - w koncowce
patry Napisano 24 Kwiecień 2008 Autor Napisano 24 Kwiecień 2008 Nvidia - prawie wszystkie otwory robiłem ręcznie (cut, cut, cut itd. :D) ale pod koniec te 11 idealnie okrągłych otworków na diody(?) wyciąłem bolkiem i teraz to już nic się na tej siatce nie zobaczy :) A nie mam save'a przed bolkowaniem :/ hcpiter - hehe, dzięki :) trosiek - gdzie konkretnie dziurka krzywa, bo coś mi się nie wydaje....? :) Nadkole w końcówce ma być raczej tak zagięte, chociaż szczerze to nie wiem :D Dzięki :) No i bardzo ważny UP, ponieważ z zewnątrz już wszystko jest skończone! :D Przynajmniej mam taką nadzieję... :] Jeszcze tylko wnętrze... będzie ostro, bo bp do tego nie ma :D
pecet Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 widze że nie zmarnowałeś refek ;) zakryj jeszcze tą dziure między maską a szybą
trosiek Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 patry racja, światło jest git :) popatrzyłem sobie na referki i faktycznie jest ok. bardzo możliwe że to zwykłe czepialstwo :D poza tym to świetnie Ci idzie. bardzo ładne te pierdółki całe. jak ktoś powiedział kiedyś - screeny z viewportu to najładniejsze rendery ;)
QbisieQ Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 Naprawdę ładnie Ci to wychodzi, czekamy na dalszy rozwój pracy :)
chudy Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 nie no patry sie wyrobiłeś!! :D pełen szacun ;] pamiętam twoje początki na forum i to naprawde niesamowite jakie postępy zrobiłeś. ;] pozdr
hcpiter Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 chudy mialem to samo napisac :D :) Fajny fajny :)
patry Napisano 26 Kwiecień 2008 Autor Napisano 26 Kwiecień 2008 eLo! :D pecet - hehe, starałem się :) dziurę zakryję :) trosiek - to co zaznaczyłeś na tej poziomej linii mam faktycznie źle, ale poprawić się już tego raczej nie da, ponieważ siatka jest po ms'ie :) To drugie zaznaczenie jest raczej dobrze, to zależy pod jakim kątem się patrzy :) dzięki :) QbisieQ - heh, dzięki :) chudy - e tam niesamowite :) przesadzasz :) dzięki :) hcpiter - thx :) No to skończyłem krzywe, nieproporcjonalne, zabugowane i niezgodne z oryginałem wnętrze :D Normalnie wnętrze to chyba najgorsza rzecz do modelowania w aucie :/ Na dodatek na blueprintach nic nie ma zaznaczone :/ "Standardowo" wnętrze zrobiłem "do połowy" tzn. to co na dole nie było modelowane, bo i tak nie będzie tego widać na renderkach :) Jeszcze tylko bolkiem wytnę to kółko na wlew paliwa i model jest SKOŃCZONY :D I od razu mam pytanie do Was jakie studio zrobić i lakierek: a) ciemne studio i 1) biały/srebrny lakier | 2) standardowy zielony lakier b) jasne studio i 1) biały/srebrny lakier | 2) standardowy zielony lakier | 3) czarny lakier z wersji sportowej ELO! :)
Orangegraphics Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 jasne studio i zielony lakier będą git;) model super
patry Napisano 26 Kwiecień 2008 Autor Napisano 26 Kwiecień 2008 Xiz0r - dzięki za opinię :) No i za ocenę modelu :D Hmm... tak szczerze mówiąc, to ja planowałem zrobić biały/srebrny lakier w ciemnym studiu... Sam już nie wiem jakie zrobić :/ Chyba zrobię ankietę :D Tylko jak...? O_o edit O, i jeszcze takie pytanie mam - do takich typowych studyjnych renderów lepiej jest dawać mniejszy FOV (np 20) czy "naturalny" 45?
trosiek Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 zrób scenkę jak w mieście taka mazda sobie stoi :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się