Skocz do zawartości

V-Ray Interactive


adek

Rekomendowane odpowiedzi

Choas Group zapowiedziało, że jeszcze w tym roku na rynku pojawi się nowy produkt tej firmy V-Ray Interactive. Będzie to technologia renderingu w czasie rzeczywistym oparta na silniku renderera V-Ray.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=104

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Skoro jest fprime, Holomatix Rendition, renderer z Modo to czemu nie vray. To powinien byc standard w zasadzie, skoro juz dysponujemy technologia tak wydajnego renderu. Osobiscie nie moge sie doczekac konkretnej integracji takiego cuda do XSI czy Mayi.

 

@makbol - nie wiem czy bardziej "zle przypuszczasz" czy "jestes w bledzie". Chyba po trochu tego i tego :P. Slyszales kiedys o wymienionych wyzej rendererach? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, powiem to... A nie mówiłem ;) To była wiadoma kolej rzeczy, wiele razy myślałem kiedy nareszcie ujrzę taki interaktywny render :) Teraz procki sa wystarczająco wydajne... Taki Q9450 myślę ze powinien to pociągnąć, może do tego czasu już sobie takiego sprawię ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, powiem to... A nie mówiłem ;) To była wiadoma kolej rzeczy, wiele razy myślałem kiedy nareszcie ujrzę taki interaktywny render :) Teraz procki sa wystarczająco wydajne... Taki Q9450 myślę ze powinien to pociągnąć, może do tego czasu już sobie takiego sprawię ;)

 

To nie tak panowie. Technika fajna i pewnie, ze sie wygodnie na tym pracuje, ale to nie jest "pelny" render, pelny raytracing - owszem, ale wielu mozliwosci taki algorytm nie bierze pod uwage, wszystko robi po najmniejszej linii oporu, filtry, interpolacje, oszczedza na czym sie da. Zebysmy mieli jasnosc, ile tak naprawde wielkiej technologii za tym stoi, warto spojrzec na ten aplet (kod w processing), ktory renderuje ray tracing i fotony w czasie rzeczywistym na... Javie, fully interactive. I wiecie ile to zajelo? 377 linijki kodu... wielkie mi halo. Taka technologia jest sexy, ale nie dajmy sie zwariowac.

 

To tak dla kontekstu,

pozdr.,

skk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Symek> oczywiście. widać to świetnie w modo. widziamy od razu zmiany w światłach, materiałach, GI, ogólnym wyglądzie sceny. kilka sekund i wiadomo o co chodzi. pomaga w tworzeniu sceny i zapobiega wielu test-renderów ale i tak na końcu trzeba kliknąć magiczne "render".

 

czekam z niecierpliwością. ciekaw jestem jak to ze stabilnością w maxowym viewporcie będzie wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż no, to jeszcze nie jest renderowanie w pełni renderowalnym viewporcie, wyobraźcie sobie gdyby zamiast jednego okienka viewpoort, mieli byśmy okno renderingu, tylko że w tym oknie można było wsyztsko robić normalnie co w viewporcie... V-ray ustawiony na kosmiczne ustawienia a my sobie modelujemy i dodajemy światła itd realtime bez żadnych obliczeń, czekania itd. Może za 10 lat takie coś wyjdzie na okno dzienne, lecz... to już nie będzie to samo co teraz. To już nie będzie co chwilowe renderowanie, sprawdzanie ustawień, testowanie materiałów i sporządzania całego renderingu na końcu.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie się wydaje że ze względu chociażby na compositing, postprodukcje, oraz renderowanie animacji klinięcie "render" zostanie na zawsze. nie zawsze chcemy idelaną jakość... czasami właśnie gorszą (wspomniana animacja). mi się wydaje że po prostu czasy renderów zejdą drastycznie w dół, kilka min to będzie dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezle. A co do przycisku render to zawsze bedzie. Nie zapominajcie, ze rozmiary obrazkow ida wraz z predkoscia prockow. Na kazdym kroku juz mamy telewizje HD, a w przyszlosci nawet nowy japonski wynalazek czyli UltraHD o ktorym to nawet nie chce myslec...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej jednak mnie interesuje czy będzie to zupełnie oddzielny program czy tylko funkcja vraya. Druga kwestia to czy posiadacze vray 1.5 za tego magicznego viewporta będą musieli zapłacić, czy będzie on darmowy jak aktualizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności