Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Pomyślałem, ze może jeśli założę wątek na forum to trochę mnie to zmobilizuje do dokończenia modelu, zobaczymy.

 

Chłopak jest w większości wzorowany na tym obrazku:

http://img514.imageshack.us/img514/4545/053742fo3.jpg

Z tym że będzie miał maskę przeciwgazową (albo coś w tym stylu) pod która będzie twarz. Chyba odpuszczę sobie plecak :/

 

taki tam basemesh do paru elementów:

bazacialolm4.jpg

 

wersja LP i HP głowy:

glowalphn5.jpg

glowahpis3.jpg

 

Pozdrówka

Edytowane przez ledyr
  • Odpowiedzi 56
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajnie się zapowiada, a co do maski to zrobisz ma takiego słonika?? :), będzie falloutowy klimat?? :> Czekam na dalsze efekty ;)

Napisano

Skąd masz koncept? Fajny jest!

 

Dłoń panie mi się jak zwykle nie podoba, mógłbyś coś z tym zrobić wreszcie,

stałoby się coś jakbyś dał loopka na kciuku w miejscu zaznaczonym na czerwono a zielone trochę do dołu, mógłbyś lepiej wyprofilować, a tak robi się takie ostre wcięcie między kciukiem a wskazującym, tak? Jakbyś chciał tym kciukiem ruczać to byłby klops, bo tam powinno być bardziej owalnie a nie ostro.

 

26ae1e0098d0ebad.jpg

Napisano

Eta - dzięki, czy ja wiem czy falloutowy, zobaczymy co wyjdzie

Lewus - toć i tak to wszystko będzie miało nowa topologie na podstawie sculpta a koncept wyszperałem z portfolia jakiegoś Azjaty, ale nie pamiętam już adresu

Napisano

Tak Ci szczerze powiem, że zacząłem wątpić czy opłaca się robić nową topologię po sculpcie. Lepiej chyba najpierw low-poly zrobić, na nim sculpt i później ewentulanie siatkę skorygować do hi-poly, czy coś domodelować jak zajdziej potrzeba.

Napisano

Levus sa dobrze prawi ;], zrób low poly porządnie, i od niego zaczynaj sculpt (no może nie tkaie low, zawsze potem można powywalać zbędne tri.

Napisano

a nie latwiej zrobic low sklonowac low poprawic siatke do quadow zrobic na nim skulpt i rzutowanie na low ? :) tak czy inaczej nie upieram sie :)

 

co do konceptu jest super :) co do modelu jest super :) dlonie sa spoko (chociaz cos tam mozesz potłikowac), gdyz zdecydowanie w Twoim stylu, no a fajnie jak czuc artyste w tym co robi :) zdecydowanie bardziej cenie takie modele, ale to tylko moja opinia hehe

Napisano

Koncepcik bomba. Ręka będzie ok, na pewno sto razy fajniejsza i poprawniejsza od moich plastusiowych chwytaków :) Bardzo się cieszę, że jeszcze ktoś oprócz mnie używa mudboxa :) Pozdrawiam.

Napisano
a nie latwiej zrobic low sklonowac low poprawic siatke do quadow zrobic na nim skulpt i rzutowanie na low ? :) tak czy inaczej nie upieram sie :)

 

True man, true..

Napisano

Lewus, Eta: ja probowałem naprawdę wielu metod i ta mi sie najbardziej podoba, robie niechlujnego basemesha i potem przerabiam go w mudboxie, robiąd kształty które mnie interesują, dobrze wiesz ze w zbrushu/mudboxie jest to prostsze niż w maxie i potem przyjemna i szybka retopologia z pomoca polyboosta. ale to tylko moja opinia :)

 

dzięki Klicek, jesteś pierwsza osoba która nazwała mnie artystą ;)

 

Kuba thx, to ja tu jestem od narzekania wiec nie pozwalaj sobie :P

a co do mudboxa no to jest już nas dwóch :d

 

wyjszła póki co taka ręka, trochę płaska ale dojdzie diff i będzie lepiej

rekawireno6.jpg

rassxd6.jpg

Napisano

rąsia very good!

Ja bym troszkę powiekszył opuszek kciuka.

Napisano

fajno idze, koncept git tez go gdzies mam, ciekaw jestem jak to sie zapreznetuje z normalem,

co do muda to on łyka wszyskto i wszystkie gile potrisowe bez problemu da sie wyrównac tak ze slad nie zostaje nie tak jak w zb

Napisano

thx, Po krótkiej przerwie spowodowanej klasową wycieczka w góry, powoli dochodząc do siebie wrzucam mały update, spodnie są straszliwe ale sie je zakryje teksturą i fakturą jakąś normalową i powinno być znośnie :d

6300 tris póki co

normis2.jpg

37555230ry4.jpg

Pozdrawiam,

komentarze mile widziane :)

Napisano

Koszulkę bym z tyłu przedłużył i pupę chyba trzeba mu poprawic.

 

Ogólnie ok.

Napisano

To ja standardowo: końcówki paluszków masz cienkie, płaskie. Ręka w nadgarstku za szeroka, młode łepki mają cieńsze, kości jeszcze rosną, więc nie mogą być tak masywne jak u dorosłego.

Łokieć do bani.

 

Stawy kolanowe, prawie nie widać miejsca pod kolanem. Piszczel ledwo widoczny, gruby.

 

Jakieś podeszwy na butach może?

 

Stary, twarz za długa, zobacz jaką masz odległość między uchem a okiem..

Wcięcie pod potylicą za płynne.

 

No i fałdy, to już Ci się nie chciało..

I nie wiem ocb z tą siatką porąbaną, no że chciałeś fałdy uwydatnić na geometrii. koszulka ujdzie, ale na spodenkach w biodrach to bym uważał z loopami bo Cię animator palnie po paluchach.

Jak nie masz gdzie trisów pchać to lepiej upchaj je w stawach.

 

Ogólnie fajnie wygląda, buźka spoczko dziecięca, tak się czepiam tylko:p

 

pozdro man!

Napisano

A mi się podoba :), jak pomalujesz na pewno będzie fajnie. Nie ma co dyskutować o szczegółach, jeśli efekt końcowy będzie super.

Pozdrawiam.

Napisano

no sie wyrobił pan ledyr , bardzo fajnie, podoba mi sie ze tak czysto i bez przegieć, buty jedynie cienko tzn te sznurówki, tyl spodni moglby byc nieco lepszy, przydaloby sie jakies obszycie czy cos na koncach nogawek i rękawów ale to juz mozna pyknac z 2d

Napisano

dzieki za pozytywne komentarze ^^

 

Levus ano taki eksperyment sobie chciałem zrobić z ta siatka, rozmawiałem z animatorem bo tez miałem wątpliwości czy to sie nie będzie rozwalać ale powiedział ze nie byłoby większych problemów.

 

ogólnie to poskaluje to wszystko jak już teksturę zrobię bo teraz to mi sie porozciąga i w ogóle, spoko, będzie cacy :d

 

mam taki problem tylko z renderem tego

w viewporcie wszystko fajnie wygląda ale jak chce to wyrenderowac to już lipa, jakich używacie ustawień/renderow do modeli z normalami?

76776856lj7.jpg

Napisano

Bardzo fajnie... ale jak dla mnie staro wygląda.... nie wiem czemu może oczu brakuje i reszty ciała a ta zzerowana mina bardzo poważnie wygląda :)

Napisano

Na scanline z catmull-rom zwykle renderuje i do tego światełka dobieram 3-4.

 

Albo mental z filtrem lanczos i tam poniżej jak już wybierzesz filter, masz dwa parametry, sampling jakiś czy coś, są oba na 4.0, ja daje na 3.5, jest wtedy ostrzej.

 

Jakiś dziwny ten łepek mi się wydaje, no nic, pracuj dalej, może to przedbiegi.

Gość Marioza
Napisano

oko tzn ta cala okolica oka mu cos wylazla po tej zacienionej stronie i to dosyc mocno , przegiles w tym miejscu i pytanie czy to ma byc zły chłopak? bo ta zmarszczka brwiowa nadaje mu taki charakter , poza tym rada taka zebys od razu pracowal z oczami a nie na pustaku,bo tak narobisz sie dolozysz oczy okaze sie ze cós nie gra mocno, ja przynajmniej mam tak z własnego doswiadczenia, a no i włos taki se ale jako ze wczesna alfa to siem nie czepiam :o)

Napisano

dzięki chłopaki, udało mi sie po wielu trudach dojść do rozwiązania (wstyd sie przyznać, nie flipnąlem zielonego kanału :D)

troszeczkę już siedziałem nad twarzą i paroma detalami, w większości to tylko taka bazowa tekstura dlatego taka sucha i w ogóle.

jak już pisałem, dopracowywać wszystkie nierówności i odkształcenia będę na samym końcu, żeby widzieć jak to będzie wyglądało ze wszystkim(z włosami, teksturami itp)

a tu taki render pokazujący aktualny stan modelu:

czesiekprvat4.jpg

pzdr

Napisano

Bardzo fajnie Ci idzie. Jeśli chodzi o malowanie, to brwi i usta są moim zdaniem zbyt intensywne. Buty w tym kolorze wyglądają na o 1-2 rozmiary za duże :)

Napisano

Dobrze ci idzie. Doczepil bym sie do butow. Sa imo za waskie a jednoczesnie zbyt odbiegaja od kostki i wygladaja jak by zalozyl buty jednego z rodzicow. Mala poprawka krztaltu i bedzie git.

Napisano

Przekonująco nawet bardzo.

Ale z odległością ucha od oka to facet pojechałeś:/

Wygląda od boku jakbyś go złapał za maskę i pociągnął...

Napisano

Popieram Don Mario - tez mi sie to rzucilo w oczy.

 

Ogolnie bardzo mi sie podoba :) Fajnie, że jeszcze czasem ktoś stawia na fotorealizm, od którego się odchodzi w grach :P

 

Pozdr

Napisano

Swietny model, ale dobrze prawia z ta glowa.

 

Imo jeszcze buty za duze, usta za czerwone i dlon za szeroka jak na chlopczyka.

 

No i te szwy na glowie, ehh...

 

:)

Napisano

Nie słuchaj ich z tymi butami ;)

Chyba w w życiu nie widzieli butów do jazdy na desce :P:P :)

Popraw pozycję ucha i tego seama na włosach i będzie fajniutki ziomek ;)

Napisano

jakby tak bylo to bym powiedzial ze wzial za refre moje wlosy, tez potargane i kazdy w inna strone.

 

Ledyr - Ty wiesz co :D

Napisano

dzięki aż sie chce babrać w maxie jak czytam takie miłe posty :D

na wlosy pójdą planey dlatego nie zadbalem o nie.

juz w sumie tylko te wlosy, jakies poprawki mordy bo cos nie idzie mi z nią(ale mysle ze te bujne wlosy pomoga troche) i finalne doróbki i koniec! :D

czesiekprv2ni1.jpg

pzdr

Napisano

Świetnie wygląda, bardzo fajnie wyglądają szwy na koszulce.

Prawe oko trochę dziwnie wygląda, nie wiem czy to tylko na tym ujęciu, ale jest trochę takie przyćmione, za to lewe jest ok !

 

Pozdrawiam

Napisano

Wychoidz jak dla mnie rewelacja, aaale IMO włosy trzeba poprawić, na bokach wygląda jakby wyłysiał z deczka i gdzieniegdzie jakby miał jakieś blizny :)

Napisano

Przecież Ledyr pisze ze poprawi wlosy ;P Tzn zrobi je na planach. Czytajcie ludzie! :D

Jak dla mnie szykuje się naprawde bombowy model. Tzn. już taki jest, ale teraz tylko go dopieścić :)

Napisano

Bardzo ladny model. Nie pasuja mi faldy w kroku, wyglada, jak by mu ktos jajca do spodni przyszyl i pociagnal w gore. imo w tamtych okolicach powinien miec wiecej luzu. To chyba kwestia tekstury, bo geometria wydaje sie byc na odpowiedniej wysokosci.

I nie wiem czy bym mu butow nie powiekszyl (swoja droga piknych). Mlodzi czesto chodza w za duzych i to fajny efekt daje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności