Skocz do zawartości

Pojazd 3d: su-27


Gość _Kreska_

Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Kreska_

mial to byc su 27 i moze nawet troche go przypomina:). Po prawdzie to ma mnostwo bledow, zarowno w budowie (od spodu prawie w ogole nie jest wymodelowany) jak i w texturowaniu i mapowaniu. Ale i tak jestem z niego dumny bo to chyba pierwszy model ktory udalo mi sie \"skonczyc\" w takim stopniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mateusz

praca ladna, ale brakuje mi w niej dynamiki...

calosc troszke plastikowa...

Pozdrawiam

Zgadzam się z tą wypowiedzią dodaj tej pracy dynamiki a także zabrudz samolot :)

Pare obrazków :)

su-27.jpg

 

Su-27-2.jpg

 

Może sie przydadzą ale ogólnie model jest fajny :) .

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczynając od przodu idąc w stronę skrzydeł i dalej ku końcowi model wygląda coraz gorzej. Jeszcze do kabiny prezentuje się dobrze, to dalej materiały wyglądają papierowo :(. Sam modeling jest bardzo dobry, kuleją materiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

thx za komentaze, a co do materialu to jutro postaram sie cos pokombinowac (nie mam sceny na domowym kompie). Mam tylko pytanie dotyczace tego brudu, a mianowicie jak sie za to zabrac? czy po prostu malować na mapie brud czy zmiksować ten material z jakimś innym imitujacym brud?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model ładny, ale:

1. Widać, że spód jest źle wymodelowany...wloty powietrza nie wystają po za krawędź natarcia...

2. strumienie gazów wylotowych są jakieś...dziwne...:|

3. Fakt, tekstuki przypominają papierowe (kabina jest ok, ale reszta...)

4. Koniecznie zmień tą \"tapetę\" za nim...jest za jasna

5. Gdzie jest uzbrojenie Flaner\'a ?? Przydałoby się ;)

 

Możesz dodać zaburzenia powietrza, jakie występują za dyszami samolotu

Dorzuć też trochę połysku na teksturę...:)

 

Mam nadzieję, że moich słów nie odbierzesz źle...TO JEST KONSTRUKTYWNA KRYTYKA [lol2][lol2][lol2]

 

Trzymam kciuki & Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model jest wpozo, Ale koniecznie zmień ustawienie na bardziej \"atrakcyjne\" i oswietlenie! szczegolnie to drugie, wygloda jak model plastikowy ustawiony w pokoju oswietlonym lampka nocna z jednej strony a z drugiej daylightem. moze nawet wygrasz to swiatlem bez ingerencji w materialy, ja w swoich pracach bardzo duzą uwagę przywiazuje do światła, bo nawet najgorszy model i najgorsze tekstury mozna tak swiatlem podbajerowac ze wszystkim ozory wypadna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

update... ciagle walcze z oswietleniem, materialami, ustawieniami i wszystkim o czym wspomnieliscie. Niestety idzie mi to jak krew z nosa... ale co tam, moze w koncu cos z tego wyjdzie. Sęk w tym ze nie bardzo wiem np. jakie swiatlo zastosowac w takiej scenie i jak je ustawic. Wiem ze nie ma zlotego srodka ale moze chociaz jakis ogolnych wskazowek udzielicie?

Falcrum, wloty nie wystaja poza krawedź natarcia, tak po prostu wyglada w tym ujeciu... cholera, widać z kamera tez se nie radze:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do światła: musi byc zgodne z tym ktore oswiela chmury, a więc daj omini za samolotem daleko, trochę ponad nim, ale nie za nim względem jego osi podłuznej tylko tak ja na ostatnim obrazku masz końcówke statecznika pionowego (prawgo na obrazku) to w kamerze z ktorej renderowales powinno byc widoczne wlasnie gdzies w tych okolicach. daj ostrzejsze cienie, on leci ponad chmurami tam nie ma rozproszonego swiatła, przynajmniej nie az tak bardzo. baw się natęzeniem tego swiatla az uzyskasz ciekawe efekty swietlne na powiszchniach ktore są pod duzym kontem do swiatla, (grzbiet kadłuba i skrzydła)zacznij od wartosci powyzej 2. gwarantuje ze jezeli w materiale samolotu masz cos w kanale specular color i level i w bumpie to wyjdzie całkiem cool. drugie swiatło słabsze od spodu i lekko od tyłu. i koniecznie GL ale nie za mocny. jak nie chcesz sie bawic gl to musisz dodac pare swiatel slabiutkich ok. 0,10 z boków od przodu i od gory. co do materiałow to z diffuse mozesz sobie odposcic, bo na upartego mozna powiedziec ze jest nowiutki :) pozatym w oswietleniu ktore proponuje nie bedzie to az tak istotne nawazniejsza jest natomiast mapa połysku. miłej zabawy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko niech ci do głowy nie przyjdzie dodac motion blura! samolotów nie fografuje sie w locie z punktow ktore sie nie poruszają, tylko z innych samolotów wiec jezeli zalezy ci na realizmie to samolot nie powinien byc rozmazany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

smugi zaraz wywale, teraz moze troche rakiet podwiesze. W ogole senks za wszystkei komentarze, gdyby nie Wy to bym zostawil kartonikowy modelik i myślalbym ze jest git. Teraz dopiero widze jak wiele jeszcze mozna bylo poprawic:D

Tlo to fotka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

wiem, wiem, to jest FW a nie WIP ale chcialbym zarzucic kolejny obrazek. Objecuje ze to juz ostatni z tej pracki, naprawde nie spodziewalem sie ze bede jeszcze w tym dlubal a tu prosze... Powiedzcie ktory lepszy bo ja juz sam nie wiem:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaj.....e sukhoj mi sie tam podoba.

tylko moim zdaniem te smugi z koncowek skrzydel to raczej sa zbedne lepiej by bylo jak bys zrobil smugi rozgrzanego powietrza z silnikow. a i zrob cos z łopatami wirnika we wlotach (jakis motionblur) bo widac ze stoja a SU leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszym obrazku chcialam już pisać ze mi się podoba... czytając dalej stwierdzałamze jest coraz lepiej. Aż w końcu ostateczny render i śmiao moge stwierdzić, że to full wypas. Z wyjątkiem lewej smugi (patrząc z naszej strony) prawa też nienajlepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmieniłes tło i teraz jest gorzej... bo głopio troche to wygląda jak naklejony.. powroc do starego tła i do starego oswietlenia, bobaw sie natomiast mapami w materiałach i samymi smugami. przedobrzyłeś :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość _Kreska_

ale przeciez to cały czas ten sam nosek, tylko troche inaczej oświetlony:), co do chmurek to wszystkie są z googla, dokładnej lokalizacji niestety nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności