Gość _Kreska_ Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 mial to byc su 27 i moze nawet troche go przypomina:). Po prawdzie to ma mnostwo bledow, zarowno w budowie (od spodu prawie w ogole nie jest wymodelowany) jak i w texturowaniu i mapowaniu. Ale i tak jestem z niego dumny bo to chyba pierwszy model ktory udalo mi sie \"skonczyc\" w takim stopniu.
Mateusz Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 praca ladna, ale brakuje mi w niej dynamiki... calosc troszke plastikowa... Pozdrawiam
Pionier Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 bo ja wiem czy ladne, zdecydowanie za czysty ten samolocik a przez to wyglada jak zabawka. Ale ok, Twoj 1 skonczony powazniejszy model. ps. Roball, co to za avatar hyhy [lol2]
Yogi Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 Faktycznie troszke za bardzo \"czysto\" wygląda, ale i tak jest fajny :D
Dexter32 Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 Originally posted by Mateusz praca ladna, ale brakuje mi w niej dynamiki... calosc troszke plastikowa... Pozdrawiam Zgadzam się z tą wypowiedzią dodaj tej pracy dynamiki a także zabrudz samolot :) Pare obrazków :) Może sie przydadzą ale ogólnie model jest fajny :) . Pozdrawiam
Nimrod Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 Poczynając od przodu idąc w stronę skrzydeł i dalej ku końcowi model wygląda coraz gorzej. Jeszcze do kabiny prezentuje się dobrze, to dalej materiały wyglądają papierowo :(. Sam modeling jest bardzo dobry, kuleją materiały.
Gość _Kreska_ Napisano 27 Styczeń 2004 Napisano 27 Styczeń 2004 thx za komentaze, a co do materialu to jutro postaram sie cos pokombinowac (nie mam sceny na domowym kompie). Mam tylko pytanie dotyczace tego brudu, a mianowicie jak sie za to zabrac? czy po prostu malować na mapie brud czy zmiksować ten material z jakimś innym imitujacym brud?
Marcin_ps Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 Zapodalbym kilka efektow w PS (falujace powietrze za silnikami itp )
Falcrum Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 Model ładny, ale: 1. Widać, że spód jest źle wymodelowany...wloty powietrza nie wystają po za krawędź natarcia... 2. strumienie gazów wylotowych są jakieś...dziwne...:| 3. Fakt, tekstuki przypominają papierowe (kabina jest ok, ale reszta...) 4. Koniecznie zmień tą \"tapetę\" za nim...jest za jasna 5. Gdzie jest uzbrojenie Flaner\'a ?? Przydałoby się ;) Możesz dodać zaburzenia powietrza, jakie występują za dyszami samolotu Dorzuć też trochę połysku na teksturę...:) Mam nadzieję, że moich słów nie odbierzesz źle...TO JEST KONSTRUKTYWNA KRYTYKA [lol2][lol2][lol2] Trzymam kciuki & Pozdr
Damian Napisano 28 Styczeń 2004 Napisano 28 Styczeń 2004 Model jest wpozo, Ale koniecznie zmień ustawienie na bardziej \"atrakcyjne\" i oswietlenie! szczegolnie to drugie, wygloda jak model plastikowy ustawiony w pokoju oswietlonym lampka nocna z jednej strony a z drugiej daylightem. moze nawet wygrasz to swiatlem bez ingerencji w materialy, ja w swoich pracach bardzo duzą uwagę przywiazuje do światła, bo nawet najgorszy model i najgorsze tekstury mozna tak swiatlem podbajerowac ze wszystkim ozory wypadna :)
Gość _Kreska_ Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 update... ciagle walcze z oswietleniem, materialami, ustawieniami i wszystkim o czym wspomnieliscie. Niestety idzie mi to jak krew z nosa... ale co tam, moze w koncu cos z tego wyjdzie. Sęk w tym ze nie bardzo wiem np. jakie swiatlo zastosowac w takiej scenie i jak je ustawic. Wiem ze nie ma zlotego srodka ale moze chociaz jakis ogolnych wskazowek udzielicie? Falcrum, wloty nie wystaja poza krawedź natarcia, tak po prostu wyglada w tym ujeciu... cholera, widać z kamera tez se nie radze:D
Damian Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 co do światła: musi byc zgodne z tym ktore oswiela chmury, a więc daj omini za samolotem daleko, trochę ponad nim, ale nie za nim względem jego osi podłuznej tylko tak ja na ostatnim obrazku masz końcówke statecznika pionowego (prawgo na obrazku) to w kamerze z ktorej renderowales powinno byc widoczne wlasnie gdzies w tych okolicach. daj ostrzejsze cienie, on leci ponad chmurami tam nie ma rozproszonego swiatła, przynajmniej nie az tak bardzo. baw się natęzeniem tego swiatla az uzyskasz ciekawe efekty swietlne na powiszchniach ktore są pod duzym kontem do swiatla, (grzbiet kadłuba i skrzydła)zacznij od wartosci powyzej 2. gwarantuje ze jezeli w materiale samolotu masz cos w kanale specular color i level i w bumpie to wyjdzie całkiem cool. drugie swiatło słabsze od spodu i lekko od tyłu. i koniecznie GL ale nie za mocny. jak nie chcesz sie bawic gl to musisz dodac pare swiatel slabiutkich ok. 0,10 z boków od przodu i od gory. co do materiałow to z diffuse mozesz sobie odposcic, bo na upartego mozna powiedziec ze jest nowiutki :) pozatym w oswietleniu ktore proponuje nie bedzie to az tak istotne nawazniejsza jest natomiast mapa połysku. miłej zabawy :)
Loozack Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 według mnie jest lepiej :) ale jednego mi brakuje... daj za końcówkami skrzydeł białe smugi, to nada trochę pędu :) pozdrawiam [piwo]
Damian Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 tylko niech ci do głowy nie przyjdzie dodac motion blura! samolotów nie fografuje sie w locie z punktow ktore sie nie poruszają, tylko z innych samolotów wiec jezeli zalezy ci na realizmie to samolot nie powinien byc rozmazany ;)
Loozack Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 wygląda coraz lepiej :) tylko po tych smugach możnaby sądzić, że właśnie wpadł w korkociąg ;) popraw to a będzie super :) [piwo]
kozioo Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 Model naprawde dobry, ale te smugi to do wymiany. Są zbyt regularne. IMHO źle one wyglądają.
Leru Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 Bardzo ladny modelik mi rowniez sie podoba i bardzo fajnie kamera umieszczona. Tes mugi rzeczywiscie do poprawki (moze noise na opacity ?)
Damian Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 no teraz pikuś! tylko te smogi wywal, wogole są nie potrzebne., to swiatło od dolu nieco za mocne, genialne są okolice kokpitu.
Gość _Kreska_ Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 smugi zaraz wywale, teraz moze troche rakiet podwiesze. W ogole senks za wszystkei komentarze, gdyby nie Wy to bym zostawil kartonikowy modelik i myślalbym ze jest git. Teraz dopiero widze jak wiele jeszcze mozna bylo poprawic:D Tlo to fotka.
Tomek Kosiorek Napisano 2 Luty 2004 Napisano 2 Luty 2004 to chyba pirwszy\"pojazd 3d\" ktory ogladamz taka frajda
Archangel Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 nie zgodze sie dla mnie jest calkiem ladnie, oczywiscie poza smugami ;)
LISEK Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 Wedlug mnie OGROMNY postep miedzy ostatnim a pierwszym obrazkiem. Bardzo dobry model . Masdz talent
Gość _Kreska_ Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 wiem, wiem, to jest FW a nie WIP ale chcialbym zarzucic kolejny obrazek. Objecuje ze to juz ostatni z tej pracki, naprawde nie spodziewalem sie ze bede jeszcze w tym dlubal a tu prosze... Powiedzcie ktory lepszy bo ja juz sam nie wiem:(
nuriel Napisano 4 Luty 2004 Napisano 4 Luty 2004 oj. teraz to trochę do tła nie pasuje. widać że chciałes go odpowiednio światłęm potrasktować, ale jest chyba zbyt białe...
Loozack Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 za duży specular chyba :| no i te smugi to ciągle nie to :) pozdrawiam [piwo]
Bzyku Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 zaj.....e sukhoj mi sie tam podoba. tylko moim zdaniem te smugi z koncowek skrzydel to raczej sa zbedne lepiej by bylo jak bys zrobil smugi rozgrzanego powietrza z silnikow. a i zrob cos z łopatami wirnika we wlotach (jakis motionblur) bo widac ze stoja a SU leci.
Pussik Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 Po pierwszym obrazku chcialam już pisać ze mi się podoba... czytając dalej stwierdzałamze jest coraz lepiej. Aż w końcu ostateczny render i śmiao moge stwierdzić, że to full wypas. Z wyjątkiem lewej smugi (patrząc z naszej strony) prawa też nienajlepsza.
Damian Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 zmieniłes tło i teraz jest gorzej... bo głopio troche to wygląda jak naklejony.. powroc do starego tła i do starego oswietlenia, bobaw sie natomiast mapami w materiałach i samymi smugami. przedobrzyłeś :)
SCORPI Napisano 20 Luty 2004 Napisano 20 Luty 2004 przedtem nosek był ślicznejszy teraz taki brzytki jest... dja taki jak przedtem, fajne chmurki skad takie?
Gość _Kreska_ Napisano 21 Luty 2004 Napisano 21 Luty 2004 ale przeciez to cały czas ten sam nosek, tylko troche inaczej oświetlony:), co do chmurek to wszystkie są z googla, dokładnej lokalizacji niestety nie znam.
Rekomendowane odpowiedzi