Napisano 27 Styczeń 200421 l mial to byc su 27 i moze nawet troche go przypomina:). Po prawdzie to ma mnostwo bledow, zarowno w budowie (od spodu prawie w ogole nie jest wymodelowany) jak i w texturowaniu i mapowaniu. Ale i tak jestem z niego dumny bo to chyba pierwszy model ktory udalo mi sie \"skonczyc\" w takim stopniu.
Napisano 27 Styczeń 200421 l praca ladna, ale brakuje mi w niej dynamiki... calosc troszke plastikowa... Pozdrawiam
Napisano 27 Styczeń 200421 l bo ja wiem czy ladne, zdecydowanie za czysty ten samolocik a przez to wyglada jak zabawka. Ale ok, Twoj 1 skonczony powazniejszy model. ps. Roball, co to za avatar hyhy [lol2]
Napisano 27 Styczeń 200421 l Faktycznie troszke za bardzo \"czysto\" wygląda, ale i tak jest fajny :D
Napisano 27 Styczeń 200421 l Originally posted by Mateusz praca ladna, ale brakuje mi w niej dynamiki... calosc troszke plastikowa... Pozdrawiam Zgadzam się z tą wypowiedzią dodaj tej pracy dynamiki a także zabrudz samolot :) Pare obrazków :) Może sie przydadzą ale ogólnie model jest fajny :) . Pozdrawiam
Napisano 27 Styczeń 200421 l Poczynając od przodu idąc w stronę skrzydeł i dalej ku końcowi model wygląda coraz gorzej. Jeszcze do kabiny prezentuje się dobrze, to dalej materiały wyglądają papierowo :(. Sam modeling jest bardzo dobry, kuleją materiały.
Napisano 27 Styczeń 200421 l thx za komentaze, a co do materialu to jutro postaram sie cos pokombinowac (nie mam sceny na domowym kompie). Mam tylko pytanie dotyczace tego brudu, a mianowicie jak sie za to zabrac? czy po prostu malować na mapie brud czy zmiksować ten material z jakimś innym imitujacym brud?
Napisano 28 Styczeń 200421 l Model ładny, ale: 1. Widać, że spód jest źle wymodelowany...wloty powietrza nie wystają po za krawędź natarcia... 2. strumienie gazów wylotowych są jakieś...dziwne...:| 3. Fakt, tekstuki przypominają papierowe (kabina jest ok, ale reszta...) 4. Koniecznie zmień tą \"tapetę\" za nim...jest za jasna 5. Gdzie jest uzbrojenie Flaner\'a ?? Przydałoby się ;) Możesz dodać zaburzenia powietrza, jakie występują za dyszami samolotu Dorzuć też trochę połysku na teksturę...:) Mam nadzieję, że moich słów nie odbierzesz źle...TO JEST KONSTRUKTYWNA KRYTYKA [lol2][lol2][lol2] Trzymam kciuki & Pozdr
Napisano 28 Styczeń 200421 l Model jest wpozo, Ale koniecznie zmień ustawienie na bardziej \"atrakcyjne\" i oswietlenie! szczegolnie to drugie, wygloda jak model plastikowy ustawiony w pokoju oswietlonym lampka nocna z jednej strony a z drugiej daylightem. moze nawet wygrasz to swiatlem bez ingerencji w materialy, ja w swoich pracach bardzo duzą uwagę przywiazuje do światła, bo nawet najgorszy model i najgorsze tekstury mozna tak swiatlem podbajerowac ze wszystkim ozory wypadna :)
Napisano 29 Styczeń 200421 l update... ciagle walcze z oswietleniem, materialami, ustawieniami i wszystkim o czym wspomnieliscie. Niestety idzie mi to jak krew z nosa... ale co tam, moze w koncu cos z tego wyjdzie. Sęk w tym ze nie bardzo wiem np. jakie swiatlo zastosowac w takiej scenie i jak je ustawic. Wiem ze nie ma zlotego srodka ale moze chociaz jakis ogolnych wskazowek udzielicie? Falcrum, wloty nie wystaja poza krawedź natarcia, tak po prostu wyglada w tym ujeciu... cholera, widać z kamera tez se nie radze:D
Napisano 29 Styczeń 200421 l co do światła: musi byc zgodne z tym ktore oswiela chmury, a więc daj omini za samolotem daleko, trochę ponad nim, ale nie za nim względem jego osi podłuznej tylko tak ja na ostatnim obrazku masz końcówke statecznika pionowego (prawgo na obrazku) to w kamerze z ktorej renderowales powinno byc widoczne wlasnie gdzies w tych okolicach. daj ostrzejsze cienie, on leci ponad chmurami tam nie ma rozproszonego swiatła, przynajmniej nie az tak bardzo. baw się natęzeniem tego swiatla az uzyskasz ciekawe efekty swietlne na powiszchniach ktore są pod duzym kontem do swiatla, (grzbiet kadłuba i skrzydła)zacznij od wartosci powyzej 2. gwarantuje ze jezeli w materiale samolotu masz cos w kanale specular color i level i w bumpie to wyjdzie całkiem cool. drugie swiatło słabsze od spodu i lekko od tyłu. i koniecznie GL ale nie za mocny. jak nie chcesz sie bawic gl to musisz dodac pare swiatel slabiutkich ok. 0,10 z boków od przodu i od gory. co do materiałow to z diffuse mozesz sobie odposcic, bo na upartego mozna powiedziec ze jest nowiutki :) pozatym w oswietleniu ktore proponuje nie bedzie to az tak istotne nawazniejsza jest natomiast mapa połysku. miłej zabawy :)
Napisano 29 Styczeń 200421 l według mnie jest lepiej :) ale jednego mi brakuje... daj za końcówkami skrzydeł białe smugi, to nada trochę pędu :) pozdrawiam [piwo]
Napisano 29 Styczeń 200421 l tylko niech ci do głowy nie przyjdzie dodac motion blura! samolotów nie fografuje sie w locie z punktow ktore sie nie poruszają, tylko z innych samolotów wiec jezeli zalezy ci na realizmie to samolot nie powinien byc rozmazany ;)
Napisano 30 Styczeń 200421 l wygląda coraz lepiej :) tylko po tych smugach możnaby sądzić, że właśnie wpadł w korkociąg ;) popraw to a będzie super :) [piwo]
Napisano 30 Styczeń 200421 l Model naprawde dobry, ale te smugi to do wymiany. Są zbyt regularne. IMHO źle one wyglądają.
Napisano 30 Styczeń 200421 l Bardzo ladny modelik mi rowniez sie podoba i bardzo fajnie kamera umieszczona. Tes mugi rzeczywiscie do poprawki (moze noise na opacity ?)
Napisano 30 Styczeń 200421 l no teraz pikuś! tylko te smogi wywal, wogole są nie potrzebne., to swiatło od dolu nieco za mocne, genialne są okolice kokpitu.
Napisano 31 Styczeń 200421 l smugi zaraz wywale, teraz moze troche rakiet podwiesze. W ogole senks za wszystkei komentarze, gdyby nie Wy to bym zostawil kartonikowy modelik i myślalbym ze jest git. Teraz dopiero widze jak wiele jeszcze mozna bylo poprawic:D Tlo to fotka.
Napisano 4 Luty 200421 l Wedlug mnie OGROMNY postep miedzy ostatnim a pierwszym obrazkiem. Bardzo dobry model . Masdz talent
Napisano 4 Luty 200421 l wiem, wiem, to jest FW a nie WIP ale chcialbym zarzucic kolejny obrazek. Objecuje ze to juz ostatni z tej pracki, naprawde nie spodziewalem sie ze bede jeszcze w tym dlubal a tu prosze... Powiedzcie ktory lepszy bo ja juz sam nie wiem:(
Napisano 4 Luty 200421 l oj. teraz to trochę do tła nie pasuje. widać że chciałes go odpowiednio światłęm potrasktować, ale jest chyba zbyt białe...
Napisano 5 Luty 200421 l za duży specular chyba :| no i te smugi to ciągle nie to :) pozdrawiam [piwo]
Napisano 5 Luty 200421 l zaj.....e sukhoj mi sie tam podoba. tylko moim zdaniem te smugi z koncowek skrzydel to raczej sa zbedne lepiej by bylo jak bys zrobil smugi rozgrzanego powietrza z silnikow. a i zrob cos z łopatami wirnika we wlotach (jakis motionblur) bo widac ze stoja a SU leci.
Napisano 5 Luty 200421 l Po pierwszym obrazku chcialam już pisać ze mi się podoba... czytając dalej stwierdzałamze jest coraz lepiej. Aż w końcu ostateczny render i śmiao moge stwierdzić, że to full wypas. Z wyjątkiem lewej smugi (patrząc z naszej strony) prawa też nienajlepsza.
Napisano 5 Luty 200421 l zmieniłes tło i teraz jest gorzej... bo głopio troche to wygląda jak naklejony.. powroc do starego tła i do starego oswietlenia, bobaw sie natomiast mapami w materiałach i samymi smugami. przedobrzyłeś :)
Napisano 20 Luty 200421 l przedtem nosek był ślicznejszy teraz taki brzytki jest... dja taki jak przedtem, fajne chmurki skad takie?
Napisano 21 Luty 200421 l ale przeciez to cały czas ten sam nosek, tylko troche inaczej oświetlony:), co do chmurek to wszystkie są z googla, dokładnej lokalizacji niestety nie znam.