Napisano 6 Maj 200816 l Cześć ;] Dawno nic nigdzie nie wrzucałem, (w sumie to same shity ostatnio robiłem, aż przykro ;P) więc postanowiłem zapostować ostatni wypocin, "hiperszybki latający bolid wyścigowy z megaturbinami w unikatowych kolorach nieznanego mi teamu", zepsuty. Wszelka konstruktywna krytyka oczywiście mile widziana ;] Edytowane 17 Kwiecień 201014 l przez masz)rum
Napisano 6 Maj 200816 l Ta czerwona turbina na pierwszym planie jakos mi do perspektywy nie pasuje, a moze to tylko moje wrazenie. Bardzo mi sie podoba stylizacja pojazdu. Jakbys mial "rzuty" to bym sie musial bardzo powstrzymywac zeby nie probowac wymodelowac tego...
Napisano 6 Maj 200816 l Design fajoski, uciecie tez przednie - mocna praca. Z wad to miejscami perspektywa szwankuje no i brak niemal zupelny shaderow - wszystkie materialy w scenie wydaja sie takie same
Napisano 6 Maj 200816 l Autor mirach: Dzięki, fajnie że ci się podoba, rzutów co prawda nie mam ale jeśli cię to faktycznie interesuje to z przyjemnością takowe sporządzę ;] fajnie by było zobaczyć model tego w twoim wykonaniu. OmeN: THX! zgadzam się z tym co piszesz, z materiałem to jest tak u mnie że jak już sobie pędzel zarzucę to tu machnę, to tam... ;P muszę się odzwyczaić. Shaggi: Dzięks ;] kolorki moje to fakt, i powiem ci że mam problem sie ich pozbyć cholernie.
Napisano 6 Maj 200816 l Osz, no tos mi zagwozdke zrobil :) Od dawna mysle zeby cos zrobic innego niz "nastepny domek do wizki". Jesli bys wrzucil jakies proste szkice (glownie chodzi o proporcje, z tym zawsze mam problem) to chyba zaczne zostawac w pracy po godzinach... i moze za pare miesiecy skoncze :)
Napisano 6 Maj 200816 l To nie tyle kwestia pedzla a cieniowania. Najlepiej to przecwiczyc w naturze na kulkach (tudziez innych fajnych ksztaltnych rzeczach :P) o roznej matowosci z roznych materialow ale umieszczone obok siebie w jednym srodowkisku. Po kilku szkicach zaczniesz lapac co sprawia ze metal wyglada jak metal, futro jak futro a plastik jak plastik
Napisano 6 Maj 200816 l albo porostu odpal zbrusha i zmieniaj shadery na kuli i rysuj :D może załapiesz ^^
Napisano 6 Maj 200816 l Autor DaRoz: ;] dzięki mirach: z miłą chęcią pomogę ci się oderwać od monotonii architektonicznej i zabieram się za linearty ;], jak już coś skorobne, od razu podsyłam ;) OmeN: hehe nic mi nie pozostaje tylko zrobić jak piszesz, ćwiczyć z natury, ;P Dzięki. Następnym razem obiecuje poprawe ;] dekiel: thx ;] Shaggi: można by spróbować, w sumie to już dawno miałem się zbrushem zająć dogłębniej, dzięks ;]
Napisano 6 Maj 200816 l Extra pracka, lubie takie kolory tylko perspektywa do poprawy i będziesz master
Napisano 7 Maj 200816 l Jak dla mnie pomysł na prackę rewelacyjny - bardzo mi się podoba. Design pojazdu też świetny. Podrasuj shaderki i peryspektywę tej turbiny i obowiązkowo wrzucaj nam update'a!
Napisano 8 Maj 200816 l Jak dla mnie rewelka, bardzo malarsko wyszło. Z konstruktywnej krytyki: postacie mi się podobają mniej niż reszta pracy, szczególnie tak przykucnięta. Wydaje mi się też, że światełko jest za mało przekonujące jeszcze, trochę to usztucznia pracę, blinki na nóżkach bardzo mocne, może za mocne bo wychodzą.. Samolot i podłoga odcina się nieco od otoczenia, rozumiem, że otoczenie schodzi na drugi plan, ale jest mniej fajnie zrobione niż samolot, jakby niedorysowane może? Widać na zbliżeniu, samolocik wymyziany, reszta w tle jak szkic trochę wygląda. No ale podoba mi się bardzo! pozdrawiam!
Napisano 8 Maj 200816 l bombowy pojazd! straszni mi sie podoba i od razu sejw as:D, dlaczego takie rzeczy na ogół spotyka sie tylko w 2d, jesli robiłbys te rzuty to ja tez bym chętnie reflektował o ile byłaby taka możliwosć
Napisano 8 Maj 200816 l hmm, jeśli moja ocena coś ci pomoże to powiem , że rysunek leży , perspektywa zła, nie widać w tym twojej ręki , jakiegoś stylu, sztywne to jest , a design tego pojazdolotu to nie design a zlepek jakiś elementów które gdzieś widziałeś, taki industrialny eklektyzm gdzie nie ma spójności całości. i jeśli to ma być samolot to jego aerodynamika jest fatalna. krytyka po to żebyś spojrzał na to chłodnym okiem
Napisano 8 Maj 200816 l Fajnie komiksowo wyszło, troche pod art deco podchodzi. Ogólnie to wszystko ok, jednak brakuje troche brudu, i śladów eksploatacji. Na 1 screenie ubranie gościa trochę mi nie pasuje
Napisano 8 Maj 200816 l E, no fajne! Bardzo "rysunkowe" (mam tu na myśli rysowanie a nie filmy rysunkowe:-) i przez to podoba mi sie jeszcze bardziej. (robię coś podobnego tyle, że w 3d..Pzdr
Napisano 9 Maj 200816 l chyba juz to komentowalem gdzies... praca jest swietna, bardzo interesujacy design moim zdaniem jedynie ten kucajacy czlowiek jakos nie pasuje tutaj, wyglada dla mnie jak wklejony
Napisano 9 Maj 200816 l Autor MrPank: dzieki ;] mrkrzysiek: THX ;D avant.garde: dzięki, postaram się co nieco poprwić i jak się uda to zarzucę ;] Hindus: ;D dzięks, popracuje nad sobą aby wykonanie też było świetne ;] ...w przyszłości ;P janko1987: siewie ;] Lewus: dzięki, dobrze że konstruktywnie ;] postacie tak na szybko machnięte były i zapomniałem o nich później, z tłem to też podobnie, nie chciało mi się już smarować ;P mozolnie mi to idzie. ale dobrze że zwróciłeś uwagę bo widać co przydałoby się dopracować DonMario: Jaa dzięki ;D rzuty już na taśmie, powinny być jutro gotowe więc oczekuj pmki. Miło człowieku, jak znam twoją robotę to zrzera mnie ciekawość jak to może wyglądać ;] drakul: dzięki, doceniam to co napisałeś, co do rysunku, perspektywy masz racje tak jak koledzy na górze, sztywne jest i zdarza mi się to coraz częściej ;P i z tym że są to elementy i cechy zainspirowane czymś co juz istnieje, chodzi o to żeby się kojarzyło. Od aerodynamiki ekspertem nie jestem ale wierzę że poleciałby kawałek ;] poiu007: dzieks, latexowe ciuszki to po to aby ich prąd nie ebnoł ;] Belus: ;] dzięki, masz juz coś na postach? chetnie lookne Kalais: dzieki, no racja ziomek jakiś taki niepewny ;]
Napisano 9 Maj 200816 l Autor edit: (dwa posty mi sie nagle wklejają a jak chciałem jednego napisac to mnie wywala ;P)
Napisano 11 Maj 200816 l Autor Dobra, machnąłem rzuty trzy, zostało jeszcze trzy ale to jutro ( no chyba ze znajde czas do wieczora) ;] wszystkie wymiary powinny się pokrywać ale jeśli coś będzie nie tak to piszcie ;] Pozdrawiam! każdy z osobna: lewy:http://maszrum.com/32left.jpg przód:http://maszrum.com/32front.jpg góra:http://maszrum.com/23top.jpg
Napisano 11 Maj 200816 l Losz facet, no tos zaszalal :) Widok od gory kojazy mi sie z krolowa obcych O,o Coz, pozostaje powiedziec dziewczynie ze mam romans z sekretarka szefa i zostaje dluzej po pracy przez najblizsze pare tygodni :D Jak tylko uwine sie z deadlinem jednego zlecenia biore sie za ta maszynke. pozdrawiam i dzieki Mirach
Napisano 11 Maj 200816 l ja podobnie przyłaczam się do ochów, rzuciki swietne, "samolocik" jest całkowicie pojechany i strasznie mi sie podoba, moja wersja będzie wersją gejomową w mid poly , mam jedynie nadzieje ze uda mi się odwzorowac rownie klimatycznie co na malunku :) i równiez dzięki za rzuciki ! Edytowane 11 Maj 200816 l przez Marioza
Napisano 12 Maj 200816 l O cholera... konkurencja, trzeba sie bedzie starac zeby cos z tego wyszlo... :)
Napisano 12 Maj 200816 l Praca, jako całkoształt, baaardzo kojarzy mi się z rysunkami sci-fi rodem z lat '60 - gdzie artyści wyrośli już z Wujkosamowej propagandy i zaczęli strzelać inne, ambitniejsze prace, ale w podobnym stylu. I to nie jest wada, ale jak najbardziej zaleta ;). Czekam na Wasze modele, bo z tego może wyjść coś pięknego xD.
Napisano 15 Maj 200816 l Autor ;] prawie zapomniałem o tych rzutach, no ale obudziłem się w porę mam nadzieje i zamieszczam pozostałe. Osobno każdy prawy: http://maszrum.com/32right.jpg dół: http://maszrum.com/32down.jpg tył: http://maszrum.com/32rear.jpg
Napisano 16 Kwiecień 201014 l hej masz)rum, dzięki za rzuty --> Pewnie i tak coś spartoliłem, no ale skoro tyle się namęczyłeś przy rzutach to szkoda by było gdyby ktoś tego nie zrobił w 3d. I jak ujdzie?
Napisano 17 Kwiecień 201014 l Kurcze, niby reanimowany wątek i nie widziałem oryginału, ale to 3d wyszło niemal jak 2d, szczerze mówiąc mogłoby spokojnie iść na ilustrację i nie wybijałoby się w znacznym stopniu... fajne, fajne... A design jak z Funky Kovala :D
Napisano 17 Kwiecień 201014 l Autor O kurcze! A myślałem już że nic z tego nie powstanie póki sam się dobrze nie naucze ;P Dzięki ci, miło cos takiego zobaczyć! Całkiem nieźle to wygląda, co prawda reflektory mi się nie podobają i łaczenia szyb to już ja spaprałem na rzutach ale poza tym jest jak dla mnie wypas. Konstruktywną krytykę to ci pewnie koledzy od 3D napiszą ale mi pasuje. A te rzuty to dobre były, spasowane i zwymiarowane odpowiedznio, nie było problemów?
Napisano 17 Kwiecień 201014 l heh, no właśnie masz)rum, oglądałem rzuty i całkiem fajnie to zrobiłeś - widziałem rzuty na oficjalnych stronach producentów gier gdzie CA nie zrobił góry z bokiem kompatybilnej w 100% :) Chociaż osobiście dziwię się że nie projektujecie takich rzeczy na sketchupie, mnie by się po prostu nie chciało ręcznie wszystkiego dłubać. Tzn w 2d, bo na keczupie też ręcznie tylko w przestrzeni a nie na płaszczyźnie :D
Napisano 17 Kwiecień 201014 l Autor ola-f: thx, może kiedyś, jak zrobie jakis porządny koncept to i rzuty się znajda jak ktos będzie chciał ;] SBT77: kiedyś dawien dawno lubiłem sobie robić rzuty architektoniczne jakiś wymyślonych budynków z linijką i rapitografem, zanim jeszcze zacząłem swobodnie rysować, i chyba mi z tego został taki pedantyczny nawyk ;P A w Keczupie też sie bawiłem kiedys ale nie wpadł bym na to żeby zrobic w nim rzuty, może i by było szybciej ale pamiętam że mnie strasznie denerwowało czasem bezsensowne i nieintuicyjne zaznaczanie poligonów i pewnie zabrakło by mi cierpliwosci.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto