Skocz do zawartości

Postać 3D: Vlad


ledyr

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witajcież ;]

 

jako 50% pomysłodawcy Vlada i jego krótkiej historii, którą planujemy z Ledyrem zekranizować (prace bardzo powoli rozwijają się od roku, spowolnione przez chroniczny brak czasu), nie będę chwalił (a przynajmniej za bardzo, bo mimo wszystko to jest kawał dobrej roboty), za to Ledyr masz oficjalny ochrzan za niezrobienie koronkowego żabotu ;]

 

pozdrawiam!

 

PS. Ale włoski fajne ;)

 

Salve!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nieźle Wam wychodziło trzymanie gąbek w kubłach:)

 

bo jeszcze nie bardzo jest o czym mówić, mamy historię, storyboard i (głównie ja) zero czasu. Ja osobiście mam nadzieję zabrać się porządnie za tego shorta jak skończę licencjat, czyli około września.

 

Salve!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byloby super, ale jest kilka malych "ale". Do kilku detali przydaloby sie jeszcze przylozyc reke.

Dlonie, sa potraktowane zbyt szkicowo, dobrze byloby zaznaczyc na palcach miejsca ich zgiec, dodac im troche definicji, bo teraz sa tylko baza do dalszej pracy.

Buty, u takiego gentelmana, powinny byc chyba w szpic, teraz sa zupelnie bezksztaltnym wyextrudowanym boxem, na dodatek kolega Vlad ma ostrego platfusa i widac ze chodzi na wewnetrznych stronach stop, powoduje to ze jego nogi troche nabieraja ksztaltu X'a i przestaja pasowac do jego dystyngowanej, wyprostowanej postawy.

Wlosy sa jakies bulwiaste, ja nie przesadzalbym z bumpem ani geometria, a "zbudowal" je raczej tylko kolorem i shaderem z dosc szerokim specularem.

No i na koniec moze najmniejszy, ale jednak rzucajacy mi sie w oczy duperelek. Szwy rekawow na ramionach powinny wynikac z linii korpusu, teraz sa do niej nachylone. Powoduje to ze frak wyglada na odrobine za duzy i wiszacy w ramionach.

No i moze jeszcze plaszczowi przydaloby sie wiecej zwiewnosci na dole, kilka dosc glebokich fald, cos jak tutaj:

http://www.fathead.com/_landing_images/land-Superman.jpg

A, no i guziki w marynarkach to sa zwykle od strony zewnetrznej dloni, a nie wewnetrznej, tzn nie od strony kciuka tylko malego palca.

 

To niemal wszystko drobiazgi, ale po poprawieniu tego co zauwazylem i jakims fajnym upozowaniu, byloby naprawde super. Rzeczywiscie nawiazanie do stylistyki "gnijacej panny mlodej" jest dosc wyrazne, ale mi to zupelnie nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry komentarz.

Luki Luki, widzę, że o proporcjach wiesz sporo jak widać po pracach, więc nie chciałbym, żeby to zabrzmiało jak kontra. Jedynie natchnąłeś mnie do pewnych przemyśleń na temat tej postaci, więc pozwolę sobie rozwinąć:

 

Co do włosów to się zgodzę, rzeczywiście blink pomimo, że jest fajny i mi się podoba, mógłby być nieco bardziej ostry, agresywniejszy.

Coś jak tu: http://www.artzooks.com/files/5669/AZ1198779_320.jpg

 

Tak samo ręce, Luki Luki dobrze prawi, zresztą wiesz że zawsze mam zastrzeżenia do "Twoich" dłoni.

 

Frak, nie zgodzę się, żeby podnosić ramiona, szwy owszem są po skosie, ale to trzyma się w kupie, ramiona lecą ku dołowi, owszem ale dzięki temu postać jest smuklejsza, bardziej miękka i "wygibana". Wydaje się obwisła, ale to dobrze, widać character i imo taki powinnien pozostać.

 

Tak samo, nie zgodzę się kategorycznie co do płaszcza, żadnych fałd, to co jest, wystarczy, superman, którego pokazałeś to zupełnie inna forma, w przeciwieństwie do Vlada, który jest smukły i na pewno pasuje mu prosty sztywny płaszcz, superman jest górą gibkich mięśni, jest dynamiczny w zupełnie inny sposób.

Do charakteru poruszania się takiej toonowej postaci jak Vlad pofałdowany płaszcz zupełnie by nie pasował, psułby sterylność kształtu, który Vlad posiada, a superman nie.

 

Buty, szpic oznacza dłuższe stopy, co za tym idzie zmianę proporcji bo na dole polecą. A tego bym nie robił.

 

Sumując, podniesienie ramion, dodanie agresywnego blinka, wyostrzenie butów spowoduje nadanie postaci więcej kanciastości, zmieni się sposób jej postrzegania.

Po ingerencji we wspomniane kształty, żeby zachować więcej spójności, należałoby również delikatnie zaatakować kołnierz i wyciągnąć mu rogi nieco.

 

A ta postać jest raczej miękka w formie niż "ostra".

 

Więc jeśli świetny autor ma chęci, mógłby wziąć wampira, zrobić wspomniane modyfikacje i postawić ich obu obok siebie po czym zastanowić się, którego wampira chcemy:) Czy tego obecnego, bardziej nostalgicznego, czy tego nowego z iskrą w oku..

A to już kwestia scenariusza, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko moje sugestie, kategorycznie moge sie tylko wypowiadac co do butow, bo od strony modelerskiej odstaja na lata swietlne od np koszuli, twarzy. Oczywiscie moga zostac okragle, ale nie powinny zostac bulwa .

Jesli chodzi o kwestie szwu rekawow, to nie jest to moje widzimisie a raczej zasada dobrego szycia i dopasowywania do sylwetki. Jak np tu: http://www.maltaweddings.com/vendors/bortex/images/03.jpg

Plaszcz moglby taki zostac gdybysmy zakladali ze to miniaturka postaci, bo w realistycznej skali zaden material, chyba ze plotno zaglowe, tak sztywny by nie pozostal.

Miekkosci tej postaci przeczy zdecydowanie twarz, luki brwiowe, nos. Nie uwazam ze trzeba isc w calosci w ostre kanty, ale tu i owdzie, rozsadnie rozmieszczone sprawiaja ze bywa ciekawie.

Heh, mam nadzieje ze ta wymiana zdan i pogladow pomoze Ci Ledyr, zwlaszcza ze nie musisz sie okopywac przed radykalnymi opiniami ;) a slyszysz tylko zyczliwe komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że zasadę dobrego szycia można olać, nikomu przez myśl nie przejdzie jak będzie oglądać film, że Vlad ma źle skrojony garnitur.

Tu w kwestii butów się zgodzę, pewnie można jeszcze podciągnąć, fakt, podeszwy wogóle nie widać, są jednolite.

 

"Miekkosci tej postaci przeczy zdecydowanie twarz, luki brwiowe, nos. Nie uwazam ze trzeba isc w calosci w ostre kanty, ale tu i owdzie, rozsadnie rozmieszczone sprawiaja ze bywa ciekawie."

 

No tak, zgadza się, ale chyba tak właśnie jest teraz? Bez przesadyzmu?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luki Luki i Levus, wielkie dzięki za wasze komentarze myśli i uwagi, bardzo się nam przydadzą.

 

Luki Luki - buty, szwy, płaszcz i ogólny charakter postaci będziemy musieli bardzo mocno z Ledyrem przemyśleć o czym już mu parę razy mówiłem, osobiście nie do końca pasuje mi w ogóle "Burtonowski" klimat tej postaci, niestety jako, że brak nam doświadczenia, a chcielibyśmy ten projekt skończyć kiedyś, postanowiliśmy znaleźć styl i charakter dość mocno ustalony, pod który łatwiej będzie dopasować szatę graficzną, z lekkimi naszymi modyfikacjami niż tworzyć zupełnie nowy.

Jeśli chodzi o włosy to akurat bardzo mi się podobają te, jednak będziemy musieli pomyśleć nad czymś zupełnie innym bo, z całym szacunkiem dla Ledyra, nie wierzę, żeby udało mu się zrobić coś w tym stylu u kobiety ;]

 

Jeśli chodzi o ogólny zarys postaci, jeszcze ulegnie zmianie, ale prawdopodobnie bedzie twardszy i nieco bardziej "nieokiełznany". Więcej o nim opowiem przy innej okazji, teraz muszę kończyć.

 

Salve!

 

PS. sorki ze piszę ja ciągle ale :

 

19:51:18 Ledyr_gg

produkuj sie

19:57:24 ja

autor kurna jego chata :P

19:51:31 Ledyr_gg

ja i tak bym nic ciekawego tam nie napisal

19:51:39 Ledyr_gg

ty jests inteleginejiejszy i w ogole

 

mam błogosławieństwo z góry :P

Edytowane przez mort
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności