Mortom Napisano 15 Listopad 2022 Napisano 15 Listopad 2022 (edytowane) @RaVirr Mam kwestie do tego kadru: Wewnętrzny monolog Flokiego (AKA Bagginsa 😄) - A miało być tak pięknie. Wino kobiety i śpiew. A jak się okazało? - Płynę na krypie z podartymi żaglami, z ludźmi których nienawidzę, a co gorsza... grog się skończył i zaczynam trzeźwieć 😐 - Na dodatek płynie na nas jakaś góra lodowa, a sternik jak zwykle poszedł się wysrać na nie tą burtę co trzeba... no pięknie, naprawdę pięknie! Nie dość że zginiemy to jeszcze będę pływał w gó**e tego poj**a! - Ehhh a mamcia mówiła zostań grafikiem komputerowym... a ty nie k***a! Zachciało ci się pływania, bogactw i smrodu prochu o poranku! No i masz co chciałeś baranie! - Teraz to już za późno na zostanie grafikiem, bo Zbrusha w subskrypcje puścili. Blender za 5 lat sie skończy, a w Maya znowu dostała paczkę nowości z kolejnymi bugumi. - A sram na to! Jak to jakimś cudem przeżyję to zatrudnię się w księgowości albo w HRze, przynajmniej stała posada bez ryzyka śmierci w gó***e sternika! Edytowane 15 Listopad 2022 przez Mortom 2
RaVirr Napisano 23 Listopad 2022 Autor Napisano 23 Listopad 2022 (edytowane) Nie planowałem, ale teścik ze sculptem, teksturami i niedługo próbą eksportu do unreala 😄 Porównanie z viewportu: Z siatką: I porównanie na renderze: Całość zrobiłem teraz, czyli wieczorem, czyli przed chwilą, czyli przez 5 godzin. I tera sprawdzenie w samym silniku (nie wiem jak się renderuje więc wrzucam wycinek xD) Edytowane 23 Listopad 2022 przez RaVirr 12
RaVirr Napisano 24 Listopad 2022 Autor Napisano 24 Listopad 2022 To jeszcze taka kolumna na dobranoc: 7
Destroyer Napisano 25 Listopad 2022 Napisano 25 Listopad 2022 Fajny mają klimat te kamienne scuplty 🙂 1
RaVirr Napisano 25 Listopad 2022 Autor Napisano 25 Listopad 2022 (edytowane) 10 godzin temu, Destroyer napisał: Fajny mają klimat te kamienne scuplty 🙂 Dziękuwa, to tak nie bez kozery robię. Plan jest taki, żeby spróbować je ułożyć w Unrealu w duchu tej sceny: Aczkolwiek nie planuję takiej bramy xD Głównie chce się nauczyć przerzucać modele do Unreala, obsługi Unreala, obsługi materiałów itd. Widzę, że sam silnik nie jest przesadnie skomplikowany. Jest jedna rzecz, która mnie na wstępie zaciekawiła- zauważyłem, że fotoskany mają materiał instancjowany i materiał główny. Z tego co zrozumiałem to kwestia optymalizacyjna, przy wielu materiałach silnik się dusi, ale przy rozwiązaniu, że instancji jest więcej niż materiałów to wtedy jest mu łatwiej. Problem taki, że jeszcze nie skumałem jak to ogarnąć by z jednego matsa zrobić wiele instancji z różnymi teksturami...ale do tego dojdziemy 😄 A próbnie, po walce z wtapianiem gruntu z modelem jest tak: Jeszcze chce znaleźć sposób czy da się w łatwy sposób ogarnąć śnieg na powierzchniach (ale to obecnie najmniejszy problem) Edytowane 25 Listopad 2022 przez RaVirr 2
Destroyer Napisano 25 Listopad 2022 Napisano 25 Listopad 2022 (edytowane) Robisz materiał główny ale nie używasz go w scenie bo po każdej zmianie musi się kompilować a instancja nie. Ale do instancji sam musisz wyrzucić na wierzch parametry z których chcesz korzystać tj słoty tekstur czy wszelkie liczbowe parametry. Zresztą sam często używam master materiału bo cały czas w nodach mieszam 😛 ale przy zwykłych obiektach gdzie masz tylko zaimportować zestaw tekstur to tam za bardzo nie ma co robić w nodach tylko podpinasz tesktury w oknie i jedziesz. A warstwe śniegu to jakim wetex painterem można zrobić jak miksowanie tekstur albo zrobić bardziej fancy generator Edytowane 25 Listopad 2022 przez Destroyer 2
RaVirr Napisano 25 Listopad 2022 Autor Napisano 25 Listopad 2022 18 minut temu, Destroyer napisał: Robisz materiał główny ale nie używasz go w scenie bo po każdej zmianie musi się kompilować a instancja nie. Ale do instancji sam musisz wyrzucić na wierzch parametry z których chcesz korzystać tj słoty tekstur czy wszelkie liczbowe parametry. Zresztą sam często używam master materiału bo cały czas w nodach mieszam 😛 ale przy zwykłych obiektach gdzie masz tylko zaimportować zestaw tekstur to tam za bardzo nie ma co robić w nodach tylko podpinasz tesktury w oknie i jedziesz. A warstwe śniegu to jakim wetex painterem można zrobić jak miksowanie tekstur albo zrobić bardziej fancy generator Dziency, kminię, to coś jak node group w blenderze 🙂 Co do śniegu- na razie generatory czy inne takie takie to za wysokie progi, chcę zacząć jednak od bardziej podstawowej obsługi 😄 Raczej będę kombinować ze zwykłym mieszaniem tekstur na bazie współrzędnych i z uwzględnieniem bump mapy/normal mapy. Na razie robię tekstury w taki sposób w blenderze, ale docelowo bym chciał mieć też nad tym kontrolę w silniku.
RaVirr Napisano 25 Listopad 2022 Autor Napisano 25 Listopad 2022 @Destroyer PAN TO FACHOWIEC TO BĘDZIE WIEDZIAŁ, ALE JAK KTOŚ INNY WIE TO TEŻ PRZYGARNĘ RADY Uwaga, daję przykład- wrzuciłem sobie modele na scenkę i wygląda to tak: Mam problem z tym: W skrócie, chce uniknąć tak ostrego łączenia, potrzebuję by to w jakiejś formie złagodzić. Chodzi mi również o "łączenie" ze sobą innych obiektów na scenie, nie tylko gruntu (np. skałka z inną skałką) Szukam nierakowego sposobu. Skorzystałem z takiego ustawienia nodów To robi taką lekką przezroczystość obiektu... ale ma swoje minusy i nie na wszystkich modelach się sprawdza, do tego je przyciemnia 😄 Znalazłem tutoriale z setupem runtime virtual texture, ale nie dość, że wydaje się to upierdliwe to jeszcze nie ma dla mnie większego sensu szczerze mówiąc- niekoniecznie szukam mieszania matsów tylko raczej coś na kształt real time ambient occlusion, tak jak tutaj: 2
Destroyer Napisano 25 Listopad 2022 Napisano 25 Listopad 2022 Umm hmm to chyba widziałeś i o tym piszesz albo ao w obiekcie i jego materiale A ao w scenie to powinieneś mieć z automatu? Albo dodaj przez global/ local volume. U ciebie to wygląda jakbyś nie miał nic w scenie włączone, żadnych GI, lumenów, skylightów czy czegokolwiek i jest tak biednie przez to bo nie ma żadnych systemów świata i postporcesów odpalonych? Bo tak to powinno się wszystko ze są mniej więcej integrować nawet z wyłączonym skylightem i 3
RaVirr Napisano 25 Listopad 2022 Autor Napisano 25 Listopad 2022 28 minut temu, Destroyer napisał: Umm hmm to chyba widziałeś i o tym piszesz albo ao w obiekcie i jego materiale A ao w scenie to powinieneś mieć z automatu? Albo dodaj przez global/ local volume. U ciebie to wygląda jakbyś nie miał nic w scenie włączone, żadnych GI, lumenów, skylightów czy czegokolwiek i jest tak biednie przez to bo nie ma żadnych systemów świata i postporcesów odpalonych? Bo tak to powinno się wszystko ze są mniej więcej integrować nawet z wyłączonym skylightem i Ugułem to normalnie wygląda, po prostu zadymiłem mocno obraz by było ciemniej, zgasiłem słońce itd żeby jednak bardziej widzieć co się dzieje na modelach. W pełnym słońcu wygląda to tak: Dopiero teraz widzę, że te AO faktycznie widać, ale dość delikatnie, o tutaj: No i ta linia gdzie cube wchodzi w grunt tak czy owak bardzo mocno się odcina. Dasz radę wrzucić czy jak masz taką różnicę w materiałach to wygląda mniej więcej w ten sposób? Bo może ustawiając coś w silniku, śledząc różnoraki tutoriale coś popsułem 😄 Lumeny i inne mam włączone, tak samo w post procesach jak i w ustawieniach projektu 🙂
RaVirr Napisano 26 Listopad 2022 Autor Napisano 26 Listopad 2022 Dobra, zaczynam od początku, ze świeżo zdobytą wiedzą i na normalnych ustawieniach. Tak to jest z tymi tutorialami, że wszystko człowiek popsuje....
Destroyer Napisano 26 Listopad 2022 Napisano 26 Listopad 2022 Zależy od materiału na jednym się bardziej odcina niż na innym. AO nie jest mocny ale widziałem dodatkowe shadery które można jakoś zintegrować i mieć nad tym większą kontrolę jak potrzeba https://imgur.com/a/IHE3m1k 2
RaVirr Napisano 26 Listopad 2022 Autor Napisano 26 Listopad 2022 Ta, po prostu za dużo wymagałem jak na początek 🙂 Nie dość, że wiem co to instancje (jeśli chodzi o matsy bo może są inne), zrozumiałem ocb z awansowaniem rzeczy na parametry to tera mam podjarkę z kolejnych małych kroków- zrobiłem customowy materiał do ośnieżania rzeczy 😄 Jeśli mi nie przejdzie po kilku dniach to założę nowy wątek "Kryptounrealowanie Piotra" 😄 1
Destroyer Napisano 26 Listopad 2022 Napisano 26 Listopad 2022 No to awansowanie parametrów to i tak takie koślawe, nie możesz sobie ładnie szybo i prostu poukładać jak chcesz tylko tak się szarpiesz, widać, że programista projektował, UX no nie słyszałem 🙂 1
RaVirr Napisano 26 Listopad 2022 Autor Napisano 26 Listopad 2022 (edytowane) 5 minut temu, Destroyer napisał: No to awansowanie parametrów to i tak takie koślawe, nie możesz sobie ładnie szybo i prostu poukładać jak chcesz tylko tak się szarpiesz, widać, że programista projektował, UX no nie słyszałem 🙂 Ugułem ja mam trochę problemu z nazwami nodów, nawet jak oglądam tutorial to TE INTERNETOWE KURWY JEBANE mamroczą coś pod nosem, że dodają jakiś node robiący czynność X, node nazywa się inaczej niż mamrotali i jeszcze w wyszukiwarce nodów też się inaczej nazywa- a na filmiku oczywiście nie pokazali co wpisali xD Albo robią jakiś skrót klawiaturowy, nie mówią jaki i elo, szukaj sobie. Dzisiaj jest bodaj 2 dzień obcowania z silnikiem i nie wiem czy nie iść standardową ścieżką oficjalnego manuala lub tego darmowego nauczania z epica. Edytowane 26 Listopad 2022 przez RaVirr 2
Destroyer Napisano 26 Listopad 2022 Napisano 26 Listopad 2022 Haha no początki są trudne a podstawowe nody leci sieze skrótów jak jakieś lerpy czy parametry liczbowe, coordyanty textury itd i dla ludków to oczywiste a nody czasem są zupełnie inne nizw tradycyjnym programie 3d. tak samo jak materiały w mayi i takim arnoldzie bierzesz shader i masz 250 parametrów i slotów na tekstury a tutaj możesz podpiąć 5 tekstur i koniec 😛 chcesz dodatkową funkcjonalność dodaj sobie sam, chcesz przesunąć teksturę, zatilować, zrobić cokolwiek z najprostszych rzeczy jakie się robi bez myślenia w programie 3d to tutaj gimnastyka i szukanie jak to sobie ponazywali 😄 Z animacją też są jazdy i ten sequence editor to też padaka 🙂 Tak jak sobie zrobisz funkcje czy inne gówno i z sequnece editora nie widać efektów tylko jak puścisz play albo render i te reatlimowe efekty nie sądetermenistyczyne czyli jak sieutrafi tka będzie, chcesz dorenderować 10 klatek do sekwencji to się nie będą zgadzały z poprzednimi więc musisz całą sekwencję renderować 🙂 Sam też gówno w unrealu potrafie, 2 komercyjne projekty raptem na nim umęczyłem w ramach nauki 😄 i ten pierwszy to naprawdę umęczyłem bo w zwykłym programie bym ro zrobił 10 razy szybciej tylko renderownie byłoby bardziej po bożemu i z kontrolą no i wolniej 🙂 1
RaVirr Napisano 26 Listopad 2022 Autor Napisano 26 Listopad 2022 25 minut temu, Destroyer napisał: Haha no początki są trudne a podstawowe nody leci sieze skrótów jak jakieś lerpy czy parametry liczbowe, coordyanty textury itd i dla ludków to oczywiste a nody czasem są zupełnie inne nizw tradycyjnym programie 3d. tak samo jak materiały w mayi i takim arnoldzie bierzesz shader i masz 250 parametrów i slotów na tekstury a tutaj możesz podpiąć 5 tekstur i koniec 😛 chcesz dodatkową funkcjonalność dodaj sobie sam, chcesz przesunąć teksturę, zatilować, zrobić cokolwiek z najprostszych rzeczy jakie się robi bez myślenia w programie 3d to tutaj gimnastyka i szukanie jak to sobie ponazywali 😄 Z animacją też są jazdy i ten sequence editor to też padaka 🙂 Tak jak sobie zrobisz funkcje czy inne gówno i z sequnece editora nie widać efektów tylko jak puścisz play albo render i te reatlimowe efekty nie sądetermenistyczyne czyli jak sieutrafi tka będzie, chcesz dorenderować 10 klatek do sekwencji to się nie będą zgadzały z poprzednimi więc musisz całą sekwencję renderować 🙂 Sam też gówno w unrealu potrafie, 2 komercyjne projekty raptem na nim umęczyłem w ramach nauki 😄 i ten pierwszy to naprawdę umęczyłem bo w zwykłym programie bym ro zrobił 10 razy szybciej tylko renderownie byłoby bardziej po bożemu i z kontrolą no i wolniej 🙂 NO TO WSZYSTKO PRZEDE MNĄ XD
RaVirr Napisano 26 Listopad 2022 Autor Napisano 26 Listopad 2022 Udało się, legancko 😄 Rozwiązaniem jest niestety virtual texturing 3
Mortom Napisano 26 Listopad 2022 Napisano 26 Listopad 2022 @RaVirr Te panie ty mi tu zimy nie symuluj! Wystarczy że mam to za oknem! 😛 A kysz a kysz ty biały diable! 😉 1
Destroyer Napisano 26 Listopad 2022 Napisano 26 Listopad 2022 Fajnie wygląda ten śnieg i integracja 🙂 1
RaVirr Napisano 26 Listopad 2022 Autor Napisano 26 Listopad 2022 Dalej sobie kombinuję ze sceną, ustawieniami itd. Mały update: Dla jasności przekazu: - Skały wypukłe to fotoskany z moją ingerencją w tekstury by pasowały do zimowej aury - Model shoguna z epic marketu, darmo - Ogień to systemy Niagara, które kiedyś też rozdawali za darmo - Śnieg to zwykły particle system, ale zrobiłem go sam - Braziery i te podesty moje - schodki też dzisiaj zrobiłem, ale w 15 minut więc nie ma czym się chwalić 😄 Dalsze plany: - Modele edgy mnichów na podestach, ale chce nad nimi spędzić więcej czasu niż nad schodami xD - Urozmaicenie podłoża w jakieś małe kamyczki (drzew nie ma, więc gałęzie odpadają, to samo z roślinnością-chce surowość tak jak na refce) - Jeśli ogarnę to jakieś urozmaicenie FXowe w postaci zamieci śnieżnej (pewnie jakiś dym, który będzie udawał śnieg) - Jakieś małe pierdolety i urozmaicenia typu świeczki przy tych kolumnach Ugułem zrobiłem mapę założeń do tego levelu, zobaczymy na czym się zatrzymam: 5
RaVirr Napisano 28 Listopad 2022 Autor Napisano 28 Listopad 2022 Obra, nauczyłem się robić screenshoty w silniku to się dzielę 😄 Póki co wjechała za mocna mgła by zakryć brak tła, ogólnie dwa dni walczyłem z nauką przeróżnych rzeczy więc niewiele modelowałem 😄 Zapewniam jednak, że już pracuję nad urozmaiceniem sceny..! 7
KLICEK Napisano 29 Listopad 2022 Napisano 29 Listopad 2022 9 godzin temu, RaVirr napisał: Obra, nauczyłem się robić screenshoty w silniku to się dzielę 😄 Póki co wjechała za mocna mgła by zakryć brak tła, ogólnie dwa dni walczyłem z nauką przeróżnych rzeczy więc niewiele modelowałem 😄 Zapewniam jednak, że już pracuję nad urozmaiceniem sceny..! dawaj mordo robimy MMO! 2 1
ArnoldSzczesliwy Napisano 29 Listopad 2022 Napisano 29 Listopad 2022 fajnie sie bawisz tym unrealkiem, kibicuje pozdro 1
RaVirr Napisano 29 Listopad 2022 Autor Napisano 29 Listopad 2022 1 godzinę temu, KLICEK napisał: dawaj mordo robimy MMO! BARDZO CHĘTNIE, PRIV.. 😄 @ArnoldSzczesliwy dzięki, bierzemy Twoją rzułwiom szkaradę na bossa 😮 1 2
RaVirr Napisano 29 Listopad 2022 Autor Napisano 29 Listopad 2022 (edytowane) HAJ, całkiem podmieniłem tekstury skał na swoje bo tamte wyglądały okropnie, "odczarniłem" resztę bo wcześniej starałem się pozostałe tekstury dostosować do skał, dodałem mosty, zniszczenia i parę pierdoletów na podłodze- obecnie wygląda to tak: Dorzucam jeszcze wideło, ale nie wiem czemu OBS nagrywa tak, że się tnie, mimo, że u mnie na ekranie działa płynnie 😐 https://youtu.be/fbIyxN0-dKQ Edytowane 30 Listopad 2022 przez RaVirr 3
RaVirr Napisano 30 Listopad 2022 Autor Napisano 30 Listopad 2022 Dzisiaj tylko szybkie schodki, kolejne: 2
RaVirr Napisano 2 Grudzień 2022 Autor Napisano 2 Grudzień 2022 (edytowane) Kolejna dawka screenshotów po dodaniu świateł i pierdoletów+zrobiłem swoją pierwszą mechanikę 😮 Nie nienawidźcie pls: A tak w ruchu, ale OBS nie odpuszcza i dalej nagrywa z zacinkami: Edytowane 2 Grudzień 2022 przez RaVirr 8
michalo Napisano 2 Grudzień 2022 Napisano 2 Grudzień 2022 Wygląda bardzo elegancko! Co tak ci się tnie? 1
RaVirr Napisano 2 Grudzień 2022 Autor Napisano 2 Grudzień 2022 (edytowane) No wlasnie sie nie tnie, tylko na nagraniu sie tnie i nie mam pojecia dlaczego... Moze unreal zzera cale zasoby i OBS nie ma z czego brac przez co chujowo nagrywa 😮 Dzieło sztuki kurła Edytowane 2 Grudzień 2022 przez RaVirr 1 1
RaVirr Napisano 2 Grudzień 2022 Autor Napisano 2 Grudzień 2022 No to dzisiaj to samo, ale inaczej. Zrobiłem sobie na podstawie screenów z silnika tła pod menu i ewentualne loading screeny: 6
KLICEK Napisano 2 Grudzień 2022 Napisano 2 Grudzień 2022 zgrywki rob z nakladki gforsowej mordzix, 🙂 1
Destroyer Napisano 2 Grudzień 2022 Napisano 2 Grudzień 2022 14 minutes ago, KLICEK said: zgrywki rob z nakladki gforsowej mordzix, 🙂 albo sequencerem 🙂 1
KLICEK Napisano 2 Grudzień 2022 Napisano 2 Grudzień 2022 56 minut temu, Destroyer napisał: albo sequencerem 🙂 a da sie sequencerem wysrywac gejplej? czy tylko ustawiona kamere? bo nie probowalem 😄 1
Destroyer Napisano 2 Grudzień 2022 Napisano 2 Grudzień 2022 (edytowane) 46 minutes ago, KLICEK said: a da sie sequencerem wysrywac gejplej? czy tylko ustawiona kamere? bo nie probowalem 😄 Pewnie, Take recorder w ue5 albo sequence recoreder w 4, w ue5 zresztą też jest ale już niedługo 🙂 https://docs.unrealengine.com/5.1/en-US/take-recorder-in-unreal-engine/ Edytowane 2 Grudzień 2022 przez Destroyer 2
RaVirr Napisano 2 Grudzień 2022 Autor Napisano 2 Grudzień 2022 DOBRA PO CO OD RAZU TEN KRZYK, PO CO KRZYK OD RAZU... 😄 @Destroyer próbowałem robić sequencerem i nie potrafiłem rozwiązać problemu- miałem nagrany ruch kamery, miałem w sequencerze wybraną kamerę, teoretycznie wszystko grało, a i tak renderowało mi kilkanaście klatek z losowego miejsca sceny, gdzie nie było żadnej kamery. Przyznam się, że walczyłem z tym 2 dni, przegrałem, ale odkryłem high resolution screenshoty i stwierdziłem, że na razie styka. Jeśli masz jakiś pomysł czemu tak się działo to chętnie przygarnę radę. Jeśli nie (bo za mało danych)- wrócę z pytaniem za tydzień lub dwa xD Obiecuję, że jak zrobię kolejne kroki ku chwale to zrobię taką nagrywkę, że spodnie wam spadną 😮
RaVirr Napisano 2 Grudzień 2022 Autor Napisano 2 Grudzień 2022 (edytowane) 4 minuty temu, Destroyer napisał: @RaVirr patrzej Nagram dzisiaj coś wierzę 😄 Na razie mi się main menu rozjeżdża na pełnym ekranie 😞 Pa jakie ładne, z particlami: Jeśli uda mi się zrobić fajne fady z ciemności w jasność i z jasności w ciemność to nagrywam gameplay. Edytowane 2 Grudzień 2022 przez RaVirr 2
RaVirr Napisano 3 Grudzień 2022 Autor Napisano 3 Grudzień 2022 Muszę się spłakać, przepraszam... Jak oglądam te tutoriale unrealowe to czuję się jak na początku nauki z blenderem- tysiące filmów i same gówno xD Z racji tego, że zrobiłem sobie menu i pause menu to chciałem, naturalnie, zrobić loading screeny. Banda patafianów youtubowych robi jeden po drugim filmik, jak dodają wyświetlanie loading screena z czasem trwania by PO loading screenie zaczął ładować się level...jaki w tym kurwa sens... Po to są loading screeny by PRZYKRYWAŁY ładujący się level, a nie dla ozdoby. Walczę mordy, trzymajcie kciuki xD 1 2
Destroyer Napisano 3 Grudzień 2022 Napisano 3 Grudzień 2022 11 hours ago, RaVirr said: Muszę się spłakać, przepraszam... Jak oglądam te tutoriale unrealowe to czuję się jak na początku nauki z blenderem- tysiące filmów i same gówno xD Z racji tego, że zrobiłem sobie menu i pause menu to chciałem, naturalnie, zrobić loading screeny. Banda patafianów youtubowych robi jeden po drugim filmik, jak dodają wyświetlanie loading screena z czasem trwania by PO loading screenie zaczął ładować się level...jaki w tym kurwa sens... Po to są loading screeny by PRZYKRYWAŁY ładujący się level, a nie dla ozdoby. Walczę mordy, trzymajcie kciuki xD 2
RaVirr Napisano 4 Grudzień 2022 Autor Napisano 4 Grudzień 2022 Udao się, może nie jest to w pełni satysfakcjonująca wygrana, ale w końcu, po 2 dniach mogę iść spać zadowolony i siąść po ludzku do ogarniania samej sceny. Łapcie mordki gameplay w normalnych klatkach: Dajcie znać co sądzicie pliska 😄 11
KLICEK Napisano 4 Grudzień 2022 Napisano 4 Grudzień 2022 8 godzin temu, RaVirr napisał: Udao się, może nie jest to w pełni satysfakcjonująca wygrana, ale w końcu, po 2 dniach mogę iść spać zadowolony i siąść po ludzku do ogarniania samej sceny. Łapcie mordki gameplay w normalnych klatkach: Dajcie znać co sądzicie pliska 😄 dawaj to MMO ROBIMY!!!111
RaVirr Napisano 4 Grudzień 2022 Autor Napisano 4 Grudzień 2022 1 godzinę temu, KLICEK napisał: dawaj to MMO ROBIMY!!!111 Nie kuś diable bo zara kickstarter się założy....... . ..... 1 1 2
Kalberos Napisano 4 Grudzień 2022 Napisano 4 Grudzień 2022 3 godziny temu, RaVirr napisał(a): Nie kuś diable bo zara kickstarter się założy....... . ..... ooo to jest dobre 1
SebastianSz Napisano 4 Grudzień 2022 Napisano 4 Grudzień 2022 Nie znam się na robieniu gier, ale jak dla mnie to wygląda zajebiście 🙂 1
RaVirr Napisano 5 Grudzień 2022 Autor Napisano 5 Grudzień 2022 Dziękuwa, pouzupełnia się i powinno być jeszcze lepiej 😄 Tymczasem zrobiłem koncepcior głównego bohatera w tej podróży, zobaczymy jak wyjdzie w 3d 😮 5
Destroyer Napisano 5 Grudzień 2022 Napisano 5 Grudzień 2022 Chłopek nie wygląda jakby miał być w stanie tak skakać po tych kamieniach 😛 gameplay trochę zwolni jak będzie tak powłóczył nogami zamiast biegać jak ten samuraj 🙂 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się