Kruku Napisano 3 Sierpień 2008 Napisano 3 Sierpień 2008 (edytowane) Oto efekty dłubania czegoś po godzinach ;], pomysł kreował się wraz z postępem a dotarłem do etapu w którym chyba mogę coś pokazać, bardzo przydały by się jakieś rady ;] zanim rozłożę uv i wstawię to coś do ZB 5690poly Edytowane 8 Październik 2008 przez Kruku
PAINbringer Napisano 3 Sierpień 2008 Napisano 3 Sierpień 2008 Polecam najpierw zacząć od ołówka i pióra, podstawa to wiedzieć co tak na prawde chcesz zrobić - a w tej pracy tego nie widze (więcej szacunku dla Darwina; na pewno nie przypomina to tworu świnio-podobnego). Musiałbyś mieć więcej doświadczenia aby coś skutecznie wymyślać jednocześnie modelując. Aktualnie wygląda to szczerze mówiąc kiepsko. Ołówek w dłoń i do roboty!
Por@szek Napisano 4 Sierpień 2008 Napisano 4 Sierpień 2008 Rotflmao, Best idea eber !!^^ Jak ja bym mial sie wzorowac na swianiach w pracy to bym musial .. 3,4,8 ... no troche by sie znalazlo :O
PAINbringer Napisano 4 Sierpień 2008 Napisano 4 Sierpień 2008 Brunek sugerujesz, że Kruku ma szefa o tak wyróżniającym się uroku osobistym? Nie ładnie...
Idaho Napisano 5 Sierpień 2008 Napisano 5 Sierpień 2008 Ryj (w tym wypadku można użyć takiego określenia) nijaki słabo wymodelowany (zmutowany nosorożec ?). Wygląda na połączenie kilku pomysłów i to nawet z tego forum. Do szyi grubas od szyi świnia. Zero nowatorskiego podejścia. Pomysł pojechany z Duke Nukem 3D. A podejdź do tematu inaczej. Oglądałeś może Muppet Show ? Tam były Świnie w Kosmosie. Widziałeś ile gracji miała Miss Piggy ? Pierwszy oficer był nieźle umięśniony. Zerwij ze stereotypem tłustej świni. Zmutowana, taki dałeś tytuł. A jakoś ta mutacja robi się normą wszędzie tak samo przedstawiona świnia.
Kuba Napisano 5 Sierpień 2008 Napisano 5 Sierpień 2008 Może pokombinuj coś jeszcze z bryłą i nie trzymaj się kurczowo pomysłu ze świnią.
Gość Marioza Napisano 5 Sierpień 2008 Napisano 5 Sierpień 2008 a mnie tam sie podoba ta postac , takie to tez przewrotne z jednej lub drugie strony ;) , w manhuncie byl też na końcu boss ludzio-świń :D
silverfox Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 o rany! jakie to brzydkie :......| fuj! czy Ty miałeś jakąś ideę co chcesz w ogóle stworzyć?
Gość Marioza Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 fakt faktem na sucho jeszcze polukalem i swińowatego ryjka to on nie ma a tak jak pisał Levus nosorżcem zalatuje, nie zmienia to faktu ze mozna by z tego sypnać faja postać :o)
Kruku Napisano 7 Sierpień 2008 Autor Napisano 7 Sierpień 2008 (edytowane) Dzięki wszystkim za odpowiedz, rozumiem że plan zrobienia czegokolwiek z biegu nie powiódł się ;p więc teraz po pewnym rozrysowaniu i analizie mały update. edit: siatka (wiedziałem że o czymś zapomniałem, dzięki Morte ;p) po sculpcie zoptymalizuje. Chciałem uciec od pierwotnej wersji (która nie miała być świńskim łbem na ciele grubego gościa, nie wzorowałem się na nikim.. znaczy niczym XD) silverfox o rany! jakie to brzydkie :......| fuj! czy Ty miałeś jakąś ideę co chcesz w ogóle stworzyć? jak na początku napisałem "pomysł kreował się wraz z postępem" Oczywiście zmieniam topic ;p Edytowane 7 Sierpień 2008 przez Kruku
Gość Morte Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Siatka by się przydała ze by coś więcej powiedzieć. Na razie to ja bym przedramiona przedłużył, bo ramiona zdają sie być skarlałe w stosunku do reszty. No i chyba miał byc kosmiczny a nie kosmiczna?;) Pozdrawiam!
Gość Marioza Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 na tym etapie daj sobie luzu ze siatką low, zrob taką zeby dobrze sie dziabalo w zb a na koncu pykniesz low,nie ma sensu robic sobie nie potrzebenj roboty, łapy jakby co to sobie wydluzysz czy skrocisz tez w zb
Kruku Napisano 23 Sierpień 2008 Autor Napisano 23 Sierpień 2008 Podłubałem trochę, udało mi się uzyskać taki efekt ;p jeszcze pomęczę to, może pójdzie zupełnie w innym kierunku.
Gość Marioza Napisano 23 Sierpień 2008 Napisano 23 Sierpień 2008 przód powiedzmy ze jest gut, tył juz nie :\ te fałdy pionowe na plerach nie szczególne jakas są , i faldy nad kolanami z tylu są za wysoko jakos nie atrakcyjnie to wygląda jesli mozna uzyc takiego słowa :D,, poza tym co jeszcze za nim zabrniesz dalej lepiej przemysl calosc bo nie bedzie Ci łatwo uzsykać atrakcyjny wygląd na kolorze dlatego ze postać jako postać jest jednolita czyli nie ma na sobie niczego chjakis elemnów łamiacych bryle lub przyszly kolor , moze z tego wyjsc glina , chyba ze masz w głowie jakąś atrakcyjną koncepcje czy pomsyl zeby miało to wygląd charaktery a nie monotonny jednolity, sam wiem po sobie ze to nie takie proste ;)
Kruku Napisano 27 Sierpień 2008 Autor Napisano 27 Sierpień 2008 hmm, nom najwyraźniej trochę przesadzam z tą postaciom XD ale jak tak mam.. w wolnych chwilach siedzę w maxie i robie bzdury 0-o (po prostu czuję większą swobodę niż na kartce) zmieniłem mu dodatkowo ogólną posturę na bardziej luźną.
Davegraph Napisano 11 Wrzesień 2008 Napisano 11 Wrzesień 2008 generalnie najbardziej mi pasuje wersja druga ,ale kolory sa zdecydowanie za mocne , moze sprubuj je zrobic bardziej wyblakłe mysle ze to pomoze bo teraz to wygląda jakby na niego ktos wylał wiadro z farbą :), jakos te fałdy na klatce piersiowej mnie nie przekonują i za kolorowo jest , zwłaszcza na brzuchu!
Idaho Napisano 14 Wrzesień 2008 Napisano 14 Wrzesień 2008 Fajnie to się rozwija. Plecki są właśnie takie jakie powinny być tzn mam dosyć kosmitów z ludzką anatomią. Inna fizyka, inna pula genów, inna biologia, inne środowisko, etc I to jest OK.
F/X Napisano 14 Wrzesień 2008 Napisano 14 Wrzesień 2008 Bryła bardzo ciekawa, podoba mi sie. A co do barwy to żadna mi sie nie podoba. Kolory sa zbyt pastelowe i do tego gryza sie wzajemnie.
Gość Marioza Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 czyli palete kolorków sobie juz wybrałeś, to teraz poprosimy o texturki :)
Eric_Draven Napisano 17 Wrzesień 2008 Napisano 17 Wrzesień 2008 zgadzam sie z Davegraph'em co do kolorów. Zamiast zieleni dałbym w drugiej wersji żółty. najjaśnie na brzuchu. i brąz ciemny nienasycony na plecach. coś jak to http://www.digart.pl/praca/1049847/ALIEN_HEAD.html
PAINbringer Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 Kruku wybacz mi tą na pewno nie miłą szczerość, ale wciąż nie widzisz koloru... Da się tego nauczyć np. malując pejzaże etc. Kolor i walor jaki wybierasz, nawet nieświadomie czy przypadkowo, wpływa na odbiór tego co robisz. Jeśli chcesz malować ładnie, musisz to robić świadomie. Peace
Kruku Napisano 1 Październik 2008 Autor Napisano 1 Październik 2008 Wiem mam problemy z wyczuciem koloru :] samemu człowiek się uczy dość powoli ;( Spróbowałem stonować i ujednolicić kolor. Powoli tracę siły do tego ;p
Davegraph Napisano 2 Październik 2008 Napisano 2 Październik 2008 wygląda to lepiej niż ostatnio , ale na texturze prucz koloru i wypalonych fałd nie ma juz nic szczególnego, pozatym textura wszędzie jest jednolita , nie ma żadnego brudu , przebarwień , nic. Sprubuj mu pobrudzic stopy , dłonie , zmieszaj go troche z błotem , powinno spasowac.
Przybysz Napisano 2 Październik 2008 Napisano 2 Październik 2008 Jakiś deseń,fakturę mu na skórę wrzuć. Bo te zaczernione fałdy to nie najlepiej się spisują. Z tego co widzę, to najwięcej dzieje się na stopach - kolor wyszedł tam nieźle.
Kruku Napisano 8 Październik 2008 Autor Napisano 8 Październik 2008 (edytowane) Wielkie dzięki panowie za komentarze, tym razem więcej koloru, głębi na texturze oraz drobna faktura na skórze żeby nie był jak balon (przynajmniej mam taką nadzieję) XD trochę czerni tez się wkradło ;( dwa światła wersja 3 światła wersja 4 światła edit bardziej kolorowa wersja Pozdro Edytowane 9 Październik 2008 przez Kruku
PAINbringer Napisano 12 Październik 2008 Napisano 12 Październik 2008 Sądze że powinieneś dodać mu jakiegoś wyraźnego charakteru i detalu, którym go zdefiniujesz. Może bardziej w tym kierunku? :
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się